Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Oh God ik hoop maar dat NL wint. :blink::roftl:

 

Je merkt t meteen bij de eerste post of t een leuk forum is. Ik heb maar één ander forum gevonden wat zo leuk was als deze, maar die is nu veranderd in een ander, minder leuk forum (na een ruzie ofzo :boxed:).

Ik ga hier voorlopig nog niet weg hoor, jij toch ook niet? ^^

 

Weggaan?? Waarom zou ik:blink::bleh: Nee hoor, dit is op zeker een blijvertje. Ik heb jarenlang op een rattenforum en gerbilforum gepost, maar dat is anders. Dat heb je op een gegeven moment ook wel gezien, ik bedoel; mensen gebruiken geen zoekfuncties en dan zie je dezelfde vragen keer op keer voorbij komen. Inmiddels zou ik zelf boeken kunnen schrijven over de verzorging van die ettertjes dus ik heb t niet nodig. Hier wordt ook over andere dingen gepraat, hier is t gewoon gezellig.....

 

Ik ga hooguit weg omdat ik moe ben, maar dan kom ik altijd weer terug hoor:bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Weggaan?? Waarom zou ik:blink::bleh: Nee hoor, dit is op zeker een blijvertje. Ik heb jarenlang op een rattenforum en gerbilforum gepost, maar dat is anders. Dat heb je op een gegeven moment ook wel gezien, ik bedoel; mensen gebruiken geen zoekfuncties en dan zie je dezelfde vragen keer op keer voorbij komen. Inmiddels zou ik zelf boeken kunnen schrijven over de verzorging van die ettertjes dus ik heb t niet nodig. Hier wordt ook over andere dingen gepraat, hier is t gewoon gezellig.....

 

Ik ga hooguit weg omdat ik moe ben, maar dan kom ik altijd weer terug hoor:bleh:

 

Oh ja, das idd anders. Het vorige forum waar ik op zat waren vrijwel geen (actieve) nederlanders/belgen op. Ik heb nog wel met een paar mensen contact, maar die wonen allemaal in Engeland/Amerika/IJsland. :roftl:

Nu kan ik jullie tenminste gewoon ontmoeten bij t concert enzo. :biggrin2:

 

Haha, ja ik ook. ^^

Link to comment
Share on other sites

Oh ja, das idd anders. Het vorige forum waar ik op zat waren vrijwel geen (actieve) nederlanders/belgen op. Ik heb nog wel met een paar mensen contact, maar die wonen allemaal in Engeland/Amerika/IJsland. :roftl:

Nu kan ik jullie tenminste gewoon ontmoeten bij t concert enzo. :biggrin2:

 

Haha, ja ik ook. ^^

 

Dat gaat vast erg gezellig worden in juli!

Heb trouwens een en ander geregeld voor Werchter. Kan maar gebeurd zijn, is een hele zorg minder en ik ben in elk geval verzekerd van een goed plekje gedurende een bepaald concert :das::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Dat gaat vast erg gezellig worden in juli!

Heb trouwens een en ander geregeld voor Werchter. Kan maar gebeurd zijn, is een hele zorg minder en ik ben in elk geval verzekerd van een goed plekje gedurende een bepaald concert :das::mf_rosetinted:

 

Jaaa, ik heb echt zin in juli! :biggrin2:

 

Das heel slim! Hoef je je daar niet meer druk over te maken. ^^

Link to comment
Share on other sites

Dat gaat vast erg gezellig worden in juli!

Heb trouwens een en ander geregeld voor Werchter. Kan maar gebeurd zijn, is een hele zorg minder en ik ben in elk geval verzekerd van een goed plekje gedurende een bepaald concert :das::mf_rosetinted:

 

Ooooh! Ik ga bij Anouk staan!!! :das:

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ooooh! Ik ga bij Anouk staan!!! :das:

 

:naughty:

 

Nou, dat is dan weer jammer. Je mag maar een begeleider meenemen. Daar zou ik nog even wat op moeten verzinnen he:naughty:

Wie weet zit dat podium langs de zijkant, heb ik rotzicht en baal ik zo dat ik uit dat ding stap en naast jou kom staan:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ooooh! Ik ga bij Anouk staan!!! :das:

 

:naughty:

 

Lol. Lijkt me een slim plan. :naughty:

 

Haai, btw. ^^

 

*Edit: ik ga slapen, anders val ik morgen tijdens t concert in slaap. :naughty:

 

Byebye! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Nou, dat is dan weer jammer. Je mag maar een begeleider meenemen. Daar zou ik nog even wat op moeten verzinnen he:naughty:

Wie weet zit dat podium langs de zijkant, heb ik rotzicht en baal ik zo dat ik uit dat ding stap en naast jou kom staan:roftl:

 

I know :sad:

 

Hmm met 60.000 man mag ik hopen dat ik nog een beetje gunstig kom te staan! :blink:

 

Lol. Lijkt me een slim plan. :naughty:

 

Haai, btw. ^^

 

Heeey! :bye: Uiteraard was ik er al een poosje, alleen nog niet hier! :naughty: Ik werd te veel afgeleid!

Link to comment
Share on other sites

I know :sad:

 

Hmm met 60.000 man mag ik hopen dat ik nog een beetje gunstig kom te staan! :blink:

 

 

 

Heeey! :bye: Uiteraard was ik er al een poosje, alleen nog niet hier! :naughty: Ik werd te veel afgeleid!

 

Dat vermoedde ik al ja. :naughty:

 

Maar anyway, ik spreek jullie overmorgen ofzo wel weer. :flowers2:

Link to comment
Share on other sites

Dat vermoedde ik al ja. :naughty:

 

Maar anyway, ik spreek jullie overmorgen ofzo wel weer. :flowers2:

 

Ja ik ga er ook vandoor, ben een beetje brak...:thumbdown: Denk dat ik beter lekker onder de synthetische vezels (als in wol) kan kruipen, lekker maffen!

 

Slaap lekker en tot zaterdag denk ik, morgen heb ik die bruiloft :boxed:

Sweet dreams en tot snel!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy