Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ssry dat ik niet meer was hier ik ben wat afwezig sommige forums ben ik actiever dan andere dus, jullie hebben me niet gemist:blush-anim-cl::thumb_yello:

 

En wij horen niet tot de forums waar je actief bent? :tears:

Link to comment
Share on other sites

Ja, als Mika er is wel ja :das::roftl:

 

Neenee, bedoelde als in wachten tot Mika komt ..

Zal je véééééééél geduld voor moeten hebben hoor, als het al ooit gebeurd..

 

:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

We zullen alle gemiste tijd toch wel inhalen

En hoe..:mf_rosetinted:

 

:roftl:

 

Dat kan je wel denken, maar dan moet ie toch wel eerst tot bij jou komen ... en dat is nu iets wat echt niet gaat gebeuren :naughty::bleh::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond!!

 

Hoe gaat het hier?

 

 

Ik voel me nogal raar door het hele Luke-euvel... :boxed:

 

Hellow!!!

 

Goed ..

Voel me raar .. Niet door Luke, maar ik weet niet door wat wel :roftl:

 

En Me-Mi-Ka wil niet geloven dat Mika hier is en hier blijft.. :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hellow!!!

 

Goed ..

Voel me raar .. Niet door Luke, maar ik weet niet door wat wel :roftl:

 

En Me-Mi-Ka wil niet geloven dat Mika hier is en hier blijft.. :naughty::roftl:

 

Hmm ik zou hem maar vastketenen voor de zekerheid! :blink:

 

 

Ik vind het zo erg dat mensen nu zo slecht praten over Mika! :tears: Ik heb me bewust nog niet gemengd in de discussie, want ik vind dat ze daar echt verkeerd bezig zijn! :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind het zo erg dat mensen nu zo slecht praten over Mika! :tears: Ik heb me bewust nog niet gemengd in de discussie, want ik vind dat ze daar echt verkeerd bezig zijn! :thumbdown:

 

Jaa, ze zijn gewoon echt gemeen. :thumbdown:

Ik wil me er ook niet in mengen. Hij is en blijft een solo artiest, en ze weten nieteens de details. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Hmm ik zou hem maar vastketenen voor de zekerheid! :blink:

 

 

Ik vind het zo erg dat mensen nu zo slecht praten over Mika! :tears: Ik heb me bewust nog niet gemengd in de discussie, want ik vind dat ze daar echt verkeerd bezig zijn! :thumbdown:

 

Pourquoi? Je moet een beetje vertrouwen hebben in mekaar hé .. ik weet dat hij nergens naartoe gaat, gewoon omdat hij daar geen behoefte aan heeft :mf_rosetinted:

 

Heb hier en daar eens een stukje gelezen, maar niet alles .. moet ook niet .. hoef het allemaal niet te weten. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Jaa, ze zijn gewoon echt gemeen. :thumbdown:

Ik wil me er ook niet in mengen. Hij is en blijft een solo artiest, en ze weten nieteens de details. :boxed:

 

Heb hier en daar eens een stukje gelezen, maar niet alles .. moet ook niet .. hoef het allemaal niet te weten. :boxed:

 

Ja dat vind ik dus ook. Je kunt beter eerst van beide kanten het verhaal horen. Mensen trappen nu Mika helemaal de grond in, ze schelden hem voor alles uit en hebben geen zin meer in de concerten... :shocked:

 

Pourquoi? Je moet een beetje vertrouwen hebben in mekaar hé .. ik weet dat hij nergens naartoe gaat, gewoon omdat hij daar geen behoefte aan heeft :mf_rosetinted:

 

Nou meer voor mensen die langskomen om hem te kidnappen! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy