Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja dat vind ik dus ook. Je kunt beter eerst van beide kanten het verhaal horen. Mensen trappen nu Mika helemaal de grond in, ze schelden hem voor alles uit en hebben geen zin meer in de concerten... :shocked:

 

OMG

Dat vind ik gewoon ****ing flauw :boxed::boxed::boxed:

Ik heb juist zin in het concert. En als ze echt zulke Mika fans waren dan zouden ze dit niet doen. :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ja dat vind ik dus ook. Je kunt beter eerst van beide kanten het verhaal horen. Mensen trappen nu Mika helemaal de grond in, ze schelden hem voor alles uit en hebben geen zin meer in de concerten... :shocked:

 

 

 

Nou meer voor mensen die langskomen om hem te kidnappen! :bleh:

 

Ja inderdaad, heb echt geen behoefte om heel die thread te lezen :thumbdown: Heeft Mika ook niks aan ...

 

 

 

Hmmja, dat natuurlijk wel ..

Alhoewel, nu is hij misschien een stuk minder geliefd...

Link to comment
Share on other sites

wowowowowow!!

 

like...what the F is er hier gebeurd...

ik ben er even niet...

ben ik er weer wel

ik luke er niet meer

is iedereen boos op mika o.i.d?

en zit ik met een stoned hoofd naar t scherm te staren...en te proberen er íets van te begrijpen...:blink:

Link to comment
Share on other sites

OMG

Dat vind ik gewoon ****ing flauw :boxed::boxed::boxed:

Ik heb juist zin in het concert. En als ze echt zulke Mika fans waren dan zouden ze dit niet doen. :thumbdown:

 

Inderdaad. Aan de ene kant begrijp ik ze wel hoor. De informatie die we nu hebben is allerminst positief over Mika en zn management! Dit nieuws heeft echt mijn humeur flink verpest! :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ja inderdaad, heb echt geen behoefte om heel die thread te lezen :thumbdown: Heeft Mika ook niks aan ...

 

 

Hmmja, dat natuurlijk wel ..

Alhoewel, nu is hij misschien een stuk minder geliefd...

 

Hehe ja je hebt nu een stuk minder concurrentie! :naughty: Maar dat is dan ook wel echt het enige voordeel... Die thread kun je beter niet lezen als je niet ook je humeur wilt laten verpesten!

Link to comment
Share on other sites

wowowowowow!!

 

like...what the F is er hier gebeurd...

ik ben er even niet...

ben ik er weer wel

ik luke er niet meer

is iedereen boos op mika o.i.d?

en zit ik met een stoned hoofd naar t scherm te staren...en te proberen er íets van te begrijpen...:blink:

 

Join the club :naughty::roftl:

 

Inderdaad. Aan de ene kant begrijp ik ze wel hoor. De informatie die we nu hebben is allerminst positief over Mika en zn management! Dit nieuws heeft echt mijn humeur flink verpest! :thumbdown:

 

Mijn humeur lijdt daar niet onder ... Alhoewel .. dat van Mika wel dus dat van mij eigenlijk ook :thumbdown:

 

Mensen moeten gewoon eens nadenken voordat ze anderen gaan beschuldigen. Luke weet niet waarom? Komop ... Daar geloof ik echt niks van. Er is een verschil tussen niet weten waarom en niet begrijpen waarom .. En kan me ook voorstellen dat hij misschien (waarschijnlijk) gewoon niet wil zeggen waarom ...

Link to comment
Share on other sites

Ja inderdaad, heb echt geen behoefte om heel die thread te lezen :thumbdown: Heeft Mika ook niks aan ...

 

Hmmja, dat natuurlijk wel ..

Alhoewel, nu is hij misschien een stuk minder geliefd...

 

wowowowowow!!

 

like...what the F is er hier gebeurd...

ik ben er even niet...

ben ik er weer wel

ik luke er niet meer

is iedereen boos op mika o.i.d?

en zit ik met een stoned hoofd naar t scherm te staren...en te proberen er íets van te begrijpen...:blink:

 

Inderdaad. Aan de ene kant begrijp ik ze wel hoor. De informatie die we nu hebben is allerminst positief over Mika en zn management! Dit nieuws heeft echt mijn humeur flink verpest! :thumbdown:

 

Jezus,

Exactly! What a dickhead Mika is! I don't even care! He is a brilliant artist, but luke is nicer/brillianter.

 

from what i have gathered, mika may or may not be a very fake person.

 

You're so right..I did not expect this from Mika, maybe his succes has made him toooo 'DIVA' like.

 

Ik word hier echt gek van :boxed::boxed:

Link to comment
Share on other sites

Hehe ja je hebt nu een stuk minder concurrentie! :naughty: Maar dat is dan ook wel echt het enige voordeel... Die thread kun je beter niet lezen als je niet ook je humeur wilt laten verpesten!

 

Doe het ook voor Mika :wink2:

Alhoewel het wel niet simpel is .. moet ik de hele tijd voor afleiding zorgen ... (wat op zich niet zo'n probleem is, maar toch :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Mijn humeur lijdt daar niet onder ... Alhoewel .. dat van Mika wel dus dat van mij eigenlijk ook :thumbdown:

 

Mensen moeten gewoon eens nadenken voordat ze anderen gaan beschuldigen. Luke weet niet waarom? Komop ... Daar geloof ik echt niks van. Er is een verschil tussen niet weten waarom en niet begrijpen waarom .. En kan me ook voorstellen dat hij misschien (waarschijnlijk) gewoon niet wil zeggen waarom ...

 

Jaa, ik wil niet veel zeggen maar Mika is nou niet echt de persoon om je zonder reden te ontslaan. Ze waren close, de band en Mika. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Jezus,

Exactly! What a dickhead Mika is! I don't even care! He is a brilliant artist, but luke is nicer/brillianter.

 

from what i have gathered, mika may or may not be a very fake person.

 

You're so right..I did not expect this from Mika, maybe his succes has made him toooo 'DIVA' like.

 

Ik word hier echt gek van :boxed::boxed:

 

Hehehe fijn dat je dat ook hier allemaal gaat posten! :boxed::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Jezus,

Exactly! What a dickhead Mika is! I don't even care! He is a brilliant artist, but luke is nicer/brillianter.

 

from what i have gathered, mika may or may not be a very fake person.

 

You're so right..I did not expect this from Mika, maybe his succes has made him toooo 'DIVA' like.

 

Ik word hier echt gek van :boxed::boxed:

 

Kunnen we dat soort uitspraken buiten deze thread houden?

Als ik daar behoefte aan heb zal ik de thread zelf wel gaan lezen :wink2:

 

:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Jaa, ik wil niet veel zeggen maar Mika is nou niet echt de persoon om je zonder reden te ontslaan. Ze waren close, de band en Mika. :boxed:

 

Langs de andere kant kennen we Mika natuurlijk helemaal niet ...

Link to comment
Share on other sites

Kunnen we dat soort uitspraken buiten deze thread houden?

Als ik daar behoefte aan heb zal ik de thread zelf wel gaan lezen :wink2:

 

:bleh:

 

Sorryyyy :bleh:

 

Langs de andere kant kennen we Mika natuurlijk helemaal niet ...

 

Ja idd. :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Langs de andere kant kennen we Mika natuurlijk helemaal niet ...

 

Nee dit is zooo waar! Hij lijkt me altijd wel een loyaal en vriendelijk persoon, maar wie weet is het helemaal niet en is het allemaal toneel! :boxed: Nouja... dan valt mn mikawereldje toch wel een beetje uit elkaar...

Link to comment
Share on other sites

Nee dit is zooo waar! Hij lijkt me altijd wel een loyaal en vriendelijk persoon, maar wie weet is het helemaal niet en is het allemaal toneel! :boxed: Nouja... dan valt mn mikawereldje toch wel een beetje uit elkaar...

 

Denk dat dan veel wereldjes uit mekaar vallen ... maar het kan best wel zo zijn natuurlijk .. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Langs de andere kant kennen we Mika natuurlijk helemaal niet ...

 

Klopt. Je weet niet hoe hij is.

Maar Bre zegt de hele tijd dat ie nep is.

Zoals iemand al zei, er is jouw kant van het verhaal, mijn kant en de waarheid. Wij hebben alleen Luke's (incomplete) kant gehoord.

Link to comment
Share on other sites

Mjeh :sad:

 

Misschien moeten we maar over iets positiefs gaan praten... al heb ik nu zelf even geen idee meer wat! :thumbdown:

 

Meestal doet het onderwerp "Mika" het wel .. maar in dit geval ... :boxed:

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Klopt. Je weet niet hoe hij is.

Maar Bre zegt de hele tijd dat ie nep is.

Zoals iemand al zei, er is jouw kant van het verhaal, mijn kant en de waarheid. Wij hebben alleen Luke's (incomplete) kant gehoord.

 

Verteld door 1 (of enkele) fan (fans) ...

Link to comment
Share on other sites

Hello. Lekker positief bezig hier zeg. :blink:

 

Zal ik dan maar ff iets leuks zeggen? Bon Jovi was in een geweldige bui en ze speelden nummers die ze normaal nooit spelen. :biggrin2::punk:

Link to comment
Share on other sites

Klopt. Je weet niet hoe hij is.

Maar Bre zegt de hele tijd dat ie nep is.

Zoals iemand al zei, er is jouw kant van het verhaal, mijn kant en de waarheid. Wij hebben alleen Luke's (incomplete) kant gehoord.

 

Ja, daarom is het naar mijn idee niet eerlijk dat ze Mika zo afkraken!

 

Meestal doet het onderwerp "Mika" het wel .. maar in dit geval ... :boxed:

 

:roftl:

 

:naughty: hahaha

 

en ik heb ook geen zin meer om over voetbal te praten...

Link to comment
Share on other sites

Hello. Lekker positief bezig hier zeg. :blink:

 

Zal ik dan maar ff iets leuks zeggen? Bon Jovi was in een geweldige bui en ze speelden nummers die ze normaal nooit spelen. :biggrin2::punk:

 

Nielo!!!!!! :biggrin2:

 

Jeej! Super dat het leuk was! :woot_jump:

 

(denk ik toch? :roftl:)

 

Mijn avond was gisteren ook super :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hello. Lekker positief bezig hier zeg. :blink:

 

Zal ik dan maar ff iets leuks zeggen? Bon Jovi was in een geweldige bui en ze speelden nummers die ze normaal nooit spelen. :biggrin2::punk:

 

Heeeey! Ik zag er net nog wat van op tv!! :wink2: Zag er gezellig uit!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy