Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik vind het ech heel raar zoals er nu over mika gepraat word.

Ik neem dat het een weloverwogen beslissing is geweest, en geen impulsieve actie. Luke zal vast zelf te horen hebben gekregen waarom hij weg moet, is het trouwens al zeker dat hij weg móest en niet zelf weg wilde? We moeten niet vergeten dat mika een solo artiest is, dat hij geen groot ego heeft en zijn band net zoveel in de 'spotlight' zet als zichzelf, heeft ertoe geleid dat we 'mika' als 1 geheel gingen zien. i.p.v écht alleen mika. Het is ook gezond voor mika/band/muziek om te wisselen van band leden, iedereen die erbij komt laat toch een beetje van zijn/haar persoonlijke voorkeuren doorkomen in de muziek, zo hou je je muziek steeds nét wat anders. Ik vind Luke, Martin, Mikey, Cherisse én Mika allemaal super artiesten maar ik heb 1 favoriet en dat is Mika. Ik ben dat gezeik hier echt onwijs beu, ben je meer fan van luke dan van mika? maak dan een LFC aan ofzo...en hou hier lekker op met zeiken.

Link to comment
Share on other sites

Neen, dat vind ik al helemaal niks :roftl: (sorry :bleh:)

 

Nee okee, maarja België doet dan ook niet mee he! :bleh: Ik heb er normaal niet zoveel mee, maar gister zat ik toch wel wat gespannen op de bank! *hmm nu praat ik toch weer over voetbal! :boxed: *

Link to comment
Share on other sites

Nielo!!!!!! :biggrin2

 

Jeej! Super dat het leuk was! :woot_jump

 

(denk ik toch? :roftl)

 

Mijn avond was gisteren ook super :mf_rosetinted:

 

Ja, t was heel leuk. (Ik was blij dat NL had gewonnen, was beter voor de sfeer. :bleh:)

Was alleen jammer dat ze langer doorgingen, (t zou om half 1 afgelopen zijn), dus moest ik om 1 uur (tijdens de encore) weg om de laatste metro, van 1.15 uur, nog te halen. Maar buiten de Arena hoorde je alles ook nog goed, dus eigenlijk heb ik niets gemist. :bleh:

 

Wat had jij gisteren ook alweer? Ik weet t niet meer precies. :blush-anim-cl:

 

Heeeey! Ik zag er net nog wat van op tv!! :wink2: Zag er gezellig uit!!

 

Waar zag je dat? :bleh:

Was t ook. :punk:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind het ech heel raar zoals er nu over mika gepraat word.

Ik neem dat het een weloverwogen beslissing is geweest, en geen impulsieve actie. Luke zal vast zelf te horen hebben gekregen waarom hij weg moet, is het trouwens al zeker dat hij weg móest en niet zelf weg wilde? We moeten niet vergeten dat mika een solo artiest is, dat hij geen groot ego heeft en zijn band net zoveel in de 'spotlight' zet als zichzelf, heeft ertoe geleid dat we 'mika' als 1 geheel gingen zien. i.p.v écht alleen mika. Het is ook gezond voor mika/band/muziek om te wisselen van band leden, iedereen die erbij komt laat toch een beetje van zijn/haar persoonlijke voorkeuren doorkomen in de muziek, zo hou je je muziek steeds nét wat anders. Ik vind Luke, Martin, Mikey, Cherisse én Mika allemaal super artiesten maar ik heb 1 favoriet en dat is Mika. Ik ben dat gezeik hier echt onwijs beu, ben je meer fan van luke dan van mika? maak dan een LFC aan ofzo...en hou hier lekker op met zeiken.

 

Ja ...

 

Ik lig niet wakker van het feit dat Luke er niet meer bij is, wel lig ik wakker van het feit dat er zo'n reacties opkomen :boxed:

 

(niet dat alles wat Mika doet heilig of geweldig is, maar ik vind dat er toch overdreven wordt :blush-anim-cl:)

 

Nee okee, maarja België doet dan ook niet mee he! :bleh: Ik heb er normaal niet zoveel mee, maar gister zat ik toch wel wat gespannen op de bank! *hmm nu praat ik toch weer over voetbal! :boxed: *

 

Ik niet, heb de hele avond geen tv gezien ..

En België doet niet mee neen, maar ik kan meegenieten van al de andere landen (toch geweldig om in een multiculturele stad te wonen... :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Verteld door 1 (of enkele) fan (fans) ...

Inderdaad. Maar ze hadden Luke dus 2 keer ontmoet vorige week.

Hello. Lekker positief bezig hier zeg. :blink:

 

Zal ik dan maar ff iets leuks zeggen? Bon Jovi was in een geweldige bui en ze speelden nummers die ze normaal nooit spelen. :biggrin2::punk:

Cool!

Ja, daarom is het naar mijn idee niet eerlijk dat ze Mika zo afkraken!

 

 

 

:naughty: hahaha

 

en ik heb ook geen zin meer om over voetbal te praten...

Nee, maar toen ik dat zei, zeiden anderen weer: Wat naief!

Ik bedoel, ik zei niet dat ik het met Mika eens was, ik zei alleen dat ik het niet eerlijk vond.

Ik vind het ech heel raar zoals er nu over mika gepraat word.

Ik neem dat het een weloverwogen beslissing is geweest, en geen impulsieve actie. Luke zal vast zelf te horen hebben gekregen waarom hij weg moet, is het trouwens al zeker dat hij weg móest en niet zelf weg wilde? We moeten niet vergeten dat mika een solo artiest is, dat hij geen groot ego heeft en zijn band net zoveel in de 'spotlight' zet als zichzelf, heeft ertoe geleid dat we 'mika' als 1 geheel gingen zien. i.p.v écht alleen mika. Het is ook gezond voor mika/band/muziek om te wisselen van band leden, iedereen die erbij komt laat toch een beetje van zijn/haar persoonlijke voorkeuren doorkomen in de muziek, zo hou je je muziek steeds nét wat anders. Ik vind Luke, Martin, Mikey, Cherisse én Mika allemaal super artiesten maar ik heb 1 favoriet en dat is Mika. Ik ben dat gezeik hier echt onwijs beu, ben je meer fan van luke dan van mika? maak dan een LFC aan ofzo...en hou hier lekker op met zeiken.

 

Je vergeet Saranayde:wink2:

Ik ben benieuwd naar de ''nieuwe Luke''. De jongen of het meisje krijgt vast veel commentaar:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ja, t was heel leuk. (Ik was blij dat NL had gewonnen, was beter voor de sfeer. :bleh:)

Was alleen jammer dat ze langer doorgingen, (t zou om half 1 afgelopen zijn), dus moest ik om 1 uur (tijdens de encore) weg om de laatste metro, van 1.15 uur, nog te halen. Maar buiten de Arena hoorde je alles ook nog goed, dus eigenlijk heb ik niets gemist. :bleh:

 

Wat had jij gisteren ook alweer? Ik weet t niet meer precies. :blush-anim-cl:

 

 

:thumb_yello:

 

Gewoon .. feestje voor degene die hadden geholpen met de wedstrijd in maart (al waren er meer mensen die niet geholpen hadden dat wat anders, maar kom :roftl:). Was errug gezellig .. (en Mika heeft zich goed laten gaan :boxed::roftl:).

Link to comment
Share on other sites

Je vergeet Saranayde:wink2:

Ik ben benieuwd naar de ''nieuwe Luke''. De jongen of het meisje krijgt vast veel commentaar:boxed:

 

Die is niet belangrijk :naughty::roftl:

 

Dacht dat het een jongen was? Weet zeker dat die van veel mensen gewoon niet eens de kans krijgt ...

 

Dat mensen zo over Mika praten, en hij kan zichzelf niet eens verdedigen? :thumbdown:

 

Kan hij in principe wel .. Maar weet niet of hij daar behoefte aan heeft en of dat veel zin heeft .. Conclusies zijn toch al getrokken :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Waar zag je dat? :bleh:

Was t ook. :punk:

 

Net in de voorbeschouwing van Rusland-Griekenland! Misschien was je wel op tv, zo goed heb ik niet opgelet! :bleh:

 

Ik niet, heb de hele avond geen tv gezien ..

En België doet niet mee neen, maar ik kan meegenieten van al de andere landen (toch geweldig om in een multiculturele stad te wonen... :roftl:)

 

Aah nouja op het moment ben ik natuurlijk voor NL, maar er wordt hier buiten ook flink gefeest wanneer Turkije gewonnen heeft! :wink2: *zal nu niet meer over voetbal praten*

Link to comment
Share on other sites

Ja ...

 

Ik lig niet wakker van het feit dat Luke er niet meer bij is, wel lig ik wakker van het feit dat er zo'n reacties opkomen :boxed:

 

(niet dat alles wat Mika doet heilig of geweldig is, maar ik vind dat er toch overdreven wordt :blush-anim-cl:)

 

Ik niet, heb de hele avond geen tv gezien ..

En België doet niet mee neen, maar ik kan meegenieten van al de andere landen (toch geweldig om in een multiculturele stad te wonen... :roftl:)

 

Idd, ik vind t jammer voor Luke...maar het is niet zo dat ik nou minder Mika fan ben geworden.

Link to comment
Share on other sites

Aah nouja op het moment ben ik natuurlijk voor NL, maar er wordt hier buiten ook flink gefeest wanneer Turkije gewonnen heeft! :wink2: *zal nu niet meer over voetbal praten*

 

Ik moet trouwens geen voetbal kijken om te weten wat of hoe .. Gewoon weten wie speelt en dan luisteren of er lawaai is of niet, en dan weet ik meestal hoelaat het is :naughty::roftl:

 

(bij Nedeland - Italië was het héééééééééééééééél erg stil .. :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

Nee, maar toen ik dat zei, zeiden anderen weer: Wat naief!

Ik bedoel, ik zei niet dat ik het met Mika eens was, ik zei alleen dat ik het niet eerlijk vond.

 

Hmm :boxed: Nouja in ieder geval goed dat je je zegje gedaan hebt, zou ik eigenlijk ook moeten doen in plaats van me hier te gaan beklagen! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hmm :boxed: Nouja in ieder geval goed dat je je zegje gedaan hebt, zou ik eigenlijk ook moeten doen in plaats van me hier te gaan beklagen! :blink:

 

Heb ookal een paar keer op het punt gestaan om te reageren ... maar ik blijf er gewoon buiten.. De wereld gaat er niet sneller of langzamer door draaien doordat ik daar zeg wat ik denk ..

Link to comment
Share on other sites

Die is niet belangrijk :naughty::roftl:

 

Dacht dat het een jongen was? Weet zeker dat die van veel mensen gewoon niet eens de kans krijgt ...

 

 

 

Kan hij in principe wel .. Maar weet niet of hij daar behoefte aan heeft en of dat veel zin heeft .. Conclusies zijn toch al getrokken :thumbdown:

Het kan een jongen zijn, maar ook een meisje. Ik heb wel het gevoel dat het een jongen is, en ik heb ook het gevoel dat bepaalde mensen van MFC er meer van weten:sneaky2:

Hmm :boxed: Nouja in ieder geval goed dat je je zegje gedaan hebt, zou ik eigenlijk ook moeten doen in plaats van me hier te gaan beklagen! :blink:

 

Doe het gewoon. Die thread word best maf nu:naughty:

Link to comment
Share on other sites

:thumb_yello

 

Gewoon .. feestje voor degene die hadden geholpen met de wedstrijd in maart (al waren er meer mensen die niet geholpen hadden dat wat anders, maar kom :roftl:). Was errug gezellig .. (en Mika heeft zich goed laten gaan :boxed::roftl:).

 

Oh ja, dat was t! Cool. ^^

 

Hehehe, die Mika toch. :naughty:

 

Net in de voorbeschouwing van Rusland-Griekenland! Misschien was je wel op tv, zo goed heb ik niet opgelet! :bleh

 

Ah, oké, thanx. ^^

 

Hmm :boxed: Nouja in ieder geval goed dat je je zegje gedaan hebt, zou ik eigenlijk ook moeten doen in plaats van me hier te gaan beklagen! :blink:

 

Miss ga ik dat ook maar ns doen ja. Het woord relativeren lijken ze niet echt te kennen. :blink:

Link to comment
Share on other sites

 

Dacht dat het een jongen was? Weet zeker dat die van veel mensen gewoon niet eens de kans krijgt ...

 

 

 

Ik denk dat we beetje saranayde taferelen krijgen...Dat mensen haar eerst helemaal niks vinden, maar dat achteraf blijkt dat hij/zij zo slecht/stom nog niet is.

Link to comment
Share on other sites

Heb ookal een paar keer op het punt gestaan om te reageren ... maar ik blijf er gewoon buiten.. De wereld gaat er niet sneller of langzamer door draaien doordat ik daar zeg wat ik denk ..

 

Ik ben zelfs al een paar keer begonnen aan een reply, maar heb toch ieder keer weer weggeklikt. Geen idee waarom, waarschijnlijk omdat ik geen zin heb om afgebrand te worden! :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Oh ja, dat was t! Cool. ^^

 

Hehehe, die Mika toch. :naughty:

 

Die Mika toch ja :roftl: Maar goed dat hij niet kan rijden... :bleh:

Hem mee naar huis krijgen was wel niet het simpelste wat ik ooit gedaan heb .. :boxed: Maar hij heeft wel al de hele dag koppijn :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy