Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Ik denk dat we beetje saranayde taferelen krijgen...Dat mensen haar eerst helemaal niks vinden, maar dat achteraf blijkt dat hij/zij zo slecht/stom nog niet is.

Ja idd. Maar dit is een vervanger, saranayde was min of meer een extra onderdeel voor bij de band.

Luke kent de nieuwe keyboardspeler al.

Ik ben zelfs al een paar keer begonnen aan een reply, maar heb toch ieder keer weer weggeklikt. Geen idee waarom, waarschijnlijk omdat ik geen zin heb om afgebrand te worden! :blush-anim-cl:

 

Aah kom op!:naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aah kom op!:naughty:

 

Hmm ik heb altijd moeite om me op een heldere manier in het Engels uit te drukken wanneer het echt over emoties gaat! Ik zal wel reageren, maar daar neem ik dan de tijd voor. En dan is het daar ook allemaal vast wel weer wat bekoeld! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Als we nou met zn allen iets zeggen dan staan we sterker! :naughty

 

Das waar. Maar weet je, alle meningen zijn wel al aan bod geweest. Oké, de negatieve dingen overheersen, maar er zijn wel degelijk mensen die t met ons eens zijn. Ik wacht nog ff met posten, want de meesten zijn toch nog veel te boos/overstuur/whatever, om nuchter/relativerend te reageren.

 

Die Mika toch ja :roftl: Maar goed dat hij niet kan rijden... :bleh:

Hem mee naar huis krijgen was wel niet het simpelste wat ik ooit gedaan heb .. :boxed: Maar hij heeft wel al de hele dag koppijn :naughty::roftl:

 

:roftl:

 

Dat kan ik me voorstellen.

Tsja, dat krijg je als je te veel drinkt. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Das waar. Maar weet je, alle meningen zijn wel al aan bod geweest. Oké, de negatieve dingen overheersen, maar er zijn wel degelijk mensen die t met ons eens zijn. Ik wacht nog ff met posten, want de meesten zijn toch nog veel te boos/overstuur/whatever, om nuchter/relativerend te reageren.

 

Ja dat is waar! Er zijn mensen die mijn mening hierover perfect verwoord hebben. En nu is het eigenlijk een kwestie van afwachten of we het verhaal van de andere kant nog te horen krijgen! Achja..

Link to comment
Share on other sites

:roftl

 

Dat kan ik me voorstellen.

Tsja, dat krijg je als je te veel drinkt. :naughty:

 

Altijd leuk voor je medemensen :boxed::roftl:

 

Mika had trouwens op een bepaald moment bijna ruzie :blink: Er was iemand die al wat teveel op had (alhoewel die wel altijd zo is dus ik weet niet of de drank zoveel invloed had, ofwel zie ik die gewoon altijd alleen maar als die teveel op heeft :boxed:), toen Mika nog niet teveel op had, en die komt mij voorbij en krabbelt in mijn haar en aait over mijn rug .. En Mika z'n gezicht.. :shocked:

 

(dat van mij ook wel hoor, maar kom :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Ja dat is waar! Er zijn mensen die mijn mening hierover perfect verwoord hebben. En nu is het eigenlijk een kwestie van afwachten of we het verhaal van de andere kant nog te horen krijgen! Achja..

 

Ja inderdaad, denk dat alles wel gezegd is .. en je kan bezig blijven ... Vandaar ook dat ik geen zin heb om te reageren (mijn engels is sowieso al zo geweldig :roftl:)

 

Of we ooit de andere kant te horen gaan krijgen weet ik niet ..

Link to comment
Share on other sites

Altijd leuk voor je medemensen :boxed::roftl:

 

Mika had trouwens op een bepaald moment bijna ruzie :blink: Er was iemand die al wat teveel op had (alhoewel die wel altijd zo is dus ik weet niet of de drank zoveel invloed had, ofwel zie ik die gewoon altijd alleen maar als die teveel op heeft :boxed:), toen Mika nog niet teveel op had, en die komt mij voorbij en krabbelt in mijn haar en aait over mijn rug .. En Mika z'n gezicht..

 

(dat van mij ook wel hoor, maar kom :roftl:)

:boxed:

Ja dat is waar! Er zijn mensen die mijn mening hierover perfect verwoord hebben. En nu is het eigenlijk een kwestie van afwachten of we het verhaal van de andere kant nog te horen krijgen! Achja..

 

Het zal me niks verbazen als we niks te horen zouden krijgen:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ja dat is waar! Er zijn mensen die mijn mening hierover perfect verwoord hebben. En nu is het eigenlijk een kwestie van afwachten of we het verhaal van de andere kant nog te horen krijgen! Achja..

 

Vast wel, t zal alleen niet vandaag of morgen zijn. En dat zal voor heel wat frustraties zorgen bij sommige mensen hier...

 

Altijd leuk voor je medemensen :boxed::roftl

 

Mika had trouwens op een bepaald moment bijna ruzie :blink: Er was iemand die al wat teveel op had (alhoewel die wel altijd zo is dus ik weet niet of de drank zoveel invloed had, ofwel zie ik die gewoon altijd alleen maar als die teveel op heeft :boxed:), toen Mika nog niet teveel op had, en die komt mij voorbij en krabbelt in mijn haar en aait over mijn rug .. En Mika z'n gezicht.. :shocked:

 

(dat van mij ook wel hoor, maar kom :roftl:)

 

:roftl:

 

Oeh, daar werd Mika zeker agressief van? Ze hebben toch niet echt gevochten he? Wel lief dat Mika meteen jaloers wordt. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Zo, geschreven en gepost. En klaar om afgekraakt te worden XD

 

Ik wilde net zeggen dat ik je post heel goed vond, maar ik zie dat je al één keer afgekraakt bent.

 

Daar kan ik dus niet tegen he? Mensen die zo zeker weten dat ze gelijk hebben dat ze boos worden op anderen met een andere mening. :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

Oeh, daar werd Mika zeker agressief van? Ze hebben toch niet echt gevochten he? Wel lief dat Mika meteen jaloers wordt. :naughty:

 

Ja nou .. agressief .. Ze hebben niet gevochten neen, maar z'n blik zei al genoeg .. Gelukkig heb ik toch iets of wat invloed op hem, dus ik heb me met hem beziggehouden en die andere persoon is weggegaan... :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik wilde net zeggen dat ik je post heel goed vond, maar ik zie dat je al één keer afgekraakt bent.

 

Daar kan ik dus niet tegen he? Mensen die zo zeker weten dat ze gelijk hebben dat ze boos worden op anderen met een andere mening. :thumbdown:

 

Dankjee..

 

Precies, zo gaat dat nu een beetje. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dankjee :bleh:

 

Ik zat bij sommige zinnen echt vast, zo van hoe moet ik dat nou in het engels opschrijven? :blink:

Het ziet er niet zo uit:thumb_yello:

Ik wilde net zeggen dat ik je post heel goed vond, maar ik zie dat je al één keer afgekraakt bent.

 

Daar kan ik dus niet tegen he? Mensen die zo zeker weten dat ze gelijk hebben dat ze boos worden op anderen met een andere mening. :thumbdown:

Tja. Dan moet je gewoon iets hebben van: Pech voor jou, het is mijn mening.:mf_rosetinted:

Ik heb ook een hekel aan mensen die denken zoooo zeker weten dat ze gelijk hebben. brrr.

Link to comment
Share on other sites

Dankjee..

 

Precies, zo gaat dat nu een beetje. :blink:

 

De meesten zijn t met je eens. :thumb_yello:

 

Maar ik kon t niet laten en heb toch ff gereageerd op die eerste post die je afkraakte... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Of we ooit de andere kant te horen gaan krijgen weet ik niet ..

 

Het zal me niks verbazen als we niks te horen zouden krijgen:thumbdown:

 

Vast wel, t zal alleen niet vandaag of morgen zijn. En dat zal voor heel wat frustraties zorgen bij sommige mensen hier...

 

Ik heb geen idee of we het hele verhaal te horen krijgen! Op zich gaat ons dat natuurlijk niks aan! Maar ik zou het wel meer dan fatsoenlijk vinden dat ze zouden bevestiging dat Luke niet meer bij de band zit en dat er een ander is.

Link to comment
Share on other sites

Subtiele verandering van onderwerp. :naughty::roftl:

 

Zo subtiel blijkbaar niet :roftl:

 

Neen, eigenlijk was het gewoon een mededeling.. maar een ander onderwerp is best wel welkom hoor :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Laten we t lekker over wat anders gaan hebben, zoals waar ik mijn 85 euro aan zal spenderen?? :naughty:

 

Ik zal maar niet zeggen "aan Mika" zeker? :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb geen idee of we het hele verhaal te horen krijgen! Op zich gaat ons dat natuurlijk niks aan! Maar ik zou het wel meer dan fatsoenlijk vinden dat ze zouden bevestiging dat Luke niet meer bij de band zit en dat er een ander is.

 

Aaah weet je nog met saranayde? Die zat er gewoon bij. Geen mededeling, niks. Lorna was gewoon weg en we kregen Saranayde.

Maar dit is natuurlijk wel wat anders

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy