Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

De meesten zijn t met je eens. :thumb_yello:

 

Maar ik kon t niet laten en heb toch ff gereageerd op die eerste post die je afkraakte... :naughty:

 

Het ziet er niet zo uit:thumb_yello:

 

Er zijn blijkbaar meer mensen met me eens dan ik dacht.

Ik dacht: 'Phunkygal vermoordt me ofzo' :naughty:

 

Pff, ik heb het warm .. :boxed:

Heb het de hele dag koud gehad ... maar nu ... :blink:

 

Ik zit in het midden :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo subtiel blijkbaar niet :roftl:

 

Neen, eigenlijk was het gewoon een mededeling.. maar een ander onderwerp is best wel welkom hoor :wink2:

 

Hehehe... Wel vervelend dat je t koud hebt. Iets warms aandoen? Iets warms drinken?

Miss heb je t zo wel weer warm. Is Mika's hoofdpijn al over? :das:

 

Ben bang dat t Luke onderwerp nog wel een paar dagen (als t niet meer is) over t forum zal blijven zweven...

Link to comment
Share on other sites

Ik zal maar niet zeggen "aan Mika" zeker? :naughty::roftl:

 

:naughty:mwuha...doe maar niet nee xD

 

ik heb een super leuk shirt gezien, maar het is 40 euro. en dat gaat 100% over mijn maximale bedrag dat ik aan shirtjes wil uitgeven. vind 40 euro namelijk echt belachelijk veel geld voor 2 stukjes stof. maar hij is zo mooi:mf_lustslow:

Link to comment
Share on other sites

Hehehe... Wel vervelend dat je t koud hebt. Iets warms aandoen? Iets warms drinken?

Miss heb je t zo wel weer warm. Is Mika's hoofdpijn al over? :das:

 

Ben bang dat t Luke onderwerp nog wel een paar dagen (als t niet meer is) over t forum zal blijven zweven...

 

Ik heb het warm?

Goed lezen is ook een kunst :roftl:

(de hele dag koud .. nu warm ...).

 

Mika's hoofdpijn is niet over neen, maar eigenlijk trekt hij zich daar vrij weinig van aan :mf_rosetinted:

 

Ja, uiteraard .. Altijd met zo'n dingen.. Laat maar zweven..

Link to comment
Share on other sites

Aaah weet je nog met saranayde? Die zat er gewoon bij. Geen mededeling, niks. Lorna was gewoon weg en we kregen Saranayde.

Maar dit is natuurlijk wel wat anders

 

Ik heb het niet echt heel bewust meegekregen, omdat ik toen niet bepaald actief was hier, maar heb net wel alles er over gelezen! En het is inderdaad wel een andere situatie dan dit! :bleh: Niet echt vergelijkbaar!

 

Er zijn blijkbaar meer mensen met me eens dan ik dacht.

Ik dacht: 'Phunkygal vermoordt me ofzo' :naughty:

 

Ik vind het ook allemaal nog meevallen moet ik zeggen! Veel mensen zijn het met je eens! Dat doet me goed!! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

:naughty:mwuha...doe maar niet nee xD

 

ik heb een super leuk shirt gezien, maar het is 40 euro. en dat gaat 100% over mijn maximale bedrag dat ik aan shirtjes wil uitgeven. vind 40 euro namelijk echt belachelijk veel geld voor 2 stukjes stof. maar hij is zo mooi:mf_lustslow:

 

Af en toe moet je eens zot doen :wink2:

Als je het echt leuk vindt ...

 

Ik moet trouwens ook nog eens ergens in de winkels geraken, heb nog steeds niet de schoenen die ik wil ... (ok, heb wel andere maar die wat ik eerst wilde wil ik nu nog steeds :naughty::mf_rosetinted:).

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het warm?

Goed lezen is ook een kunst :roftl:

(de hele dag koud .. nu warm ...).

 

Mika's hoofdpijn is niet over neen, maar eigenlijk trekt hij zich daar vrij weinig van aan :mf_rosetinted:

 

Ja, uiteraard .. Altijd met zo'n dingen.. Laat maar zweven..

 

Oeps. :blush-anim-cl::roftl:

Laten we t er maar op houden dat t komt omdat ik pas om half 3 thuis was, na urenlang gestaan te hebben en nu dus redelijk brak ben. :bleh:

 

Hehehe, gelukkig maar. :naughty:

 

Idd. Ik hoop dat t snel overwaait, of dat er duidelijkheid komt, want dit is echt drie keer niets. :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Oeps. :blush-anim-cl::roftl:

Laten we t er maar op houden dat t komt omdat ik pas om half 3 thuis was, na urenlang gestaan te hebben en nu dus redelijk brak ben. :bleh:

 

Hehehe, gelukkig maar. :naughty:

 

Idd. Ik hoop dat t snel overwaait, of dat er duidelijkheid komt, want dit is echt drie keer niets. :thumbdown:

 

Dat kan het wel zijn ja :naughty:

Ik ben ook niet helemaal 100% hoor ... (verre van zelfs..)

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het niet echt heel bewust meegekregen, omdat ik toen niet bepaald actief was hier, maar heb net wel alles er over gelezen! En het is inderdaad wel een andere situatie dan dit! :bleh: Niet echt vergelijkbaar!

 

 

 

Ik vind het ook allemaal nog meevallen moet ik zeggen! Veel mensen zijn het met je eens! Dat doet me goed!! :thumb_yello:

Ohja, dat was vorig jaar oktober!

Nouja, het is inderdaad wat anders ja.

Lorna ging weg omdat ze terug wilde studeren, tja, en ze deed maar 1 lied.

Mika had gewoon achtergrondstemmen nodig, en Saranayde was daar goed voor, en toen BAM! was ze er ineens:naughty:

wie is lorna? :blush-anim-cl:

 

Het meisje wat eerst Happy Ending met hem zong, en ook Lollipopgirl was. Ze zingt ook mee op de dvd:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

dat ik goed begreep dat iemand mika zit aftekraken ? nou ja zeg:shocked::thumbdown:

 

Kom je ook nog eens langs? :roftl:

We gingen het eigenlijk over een ander onderwerp hebben :mf_rosetinted:

(dadelijk gaat iedereen depressief naar bed ... :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Dat kan het wel zijn ja :naughty:

Ik ben ook niet helemaal 100% hoor ... (verre van zelfs..)

 

Oeh, hoe is t met jou dan? :blink:

 

dat ik goed begreep dat iemand mika zit aftekraken ? nou ja zeg:shocked::thumbdown:

 

Ja, in deze thread.

Maar goed...

Hoi trouwens. ^^

Link to comment
Share on other sites

Jaa, ik ben ook een beetje.. wooshy.. snap je? :roftl

 

Neen? :roftl:

 

Oeh, hoe is t met jou dan? :blink:

 

Goed hoor .. maar voel me gewoon raar :roftl:

Denk dat het door gisteren is, niet heel vroeg thuis (nuja, laat ook niet maar kom :roftl:) en eigenlijk te lang in mijn bed gelegen ... En een halve namiddag aan mijn pc gezeten voor mijn eindwerk af te werken (wat af is, als het goedgekeurd wordt tenminste, 100 bladzijden :mf_rosetinted:) en dan uhm ... Mika gekeken .. en ik vond dat het beeld zo anders was. Weet niet wat het was, maar ik zag ineens dingen die ik nooit eerder gezien had, of waar ik eerst niet zo op gelet had ofzo .. :naughty: En het beeld was zo .. helder? (maar dat is waarschijnlijk omdat ik de laatste tijd alleen Koko & Glastonbury heb gekeken en dat is natuurlijk niet zo goed beeld). En ja, dan ook nog dat heel gedoe ..

 

Ik ben precies op een andere wereld ofzo :roftl:

Link to comment
Share on other sites

mika is gewoon the bomb zoiets mag niet afkraken of wel

 

Je mag je eigen mening hebben en als hij iets doet of gedaan heeft wat je maar niks vindt dan mag je dat gerust zeggen (hij is echt niet heilig hoor :naughty:) ... Maar niet mensen gaan veroordelen zonder dat je alle informatie hebt .. dat doe je gewoon niet vind ik (in het algemeen niet).

Link to comment
Share on other sites

Goed hoor .. maar voel me gewoon raar :roftl

Denk dat het door gisteren is, niet heel vroeg thuis (nuja, laat ook niet maar kom :roftl:) en eigenlijk te lang in mijn bed gelegen ... En een halve namiddag aan mijn pc gezeten voor mijn eindwerk af te werken (wat af is, als het goedgekeurd wordt tenminste, 100 bladzijden :mf_rosetinted) en dan uhm ... Mika gekeken .. en ik vond dat het beeld zo anders was. Weet niet wat het was, maar ik zag ineens dingen die ik nooit eerder gezien had, of waar ik eerst niet zo op gelet had ofzo .. :naughty: En het beeld was zo .. helder? (maar dat is waarschijnlijk omdat ik de laatste tijd alleen Koko & Glastonbury heb gekeken en dat is natuurlijk niet zo goed beeld). En ja, dan ook nog dat heel gedoe ..

 

Ik ben precies op een andere wereld ofzo :roftl:

 

Hmmm vreemd... :blink:

 

Goed dat je eindwerk af is trouwens! :thumb_yello: Nu hopen dat t helemaal goed is (vast wel)! ^^

 

Weet je, dat klinkt net zoals t effect van alcohol/drugs. :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm vreemd... :blink:

 

Goed dat je eindwerk af is trouwens! :thumb_yello: Nu hopen dat t helemaal goed is (vast wel)! ^^

 

Weet je, dat klinkt net zoals t effect van alcohol/drugs. :naughty::roftl:

 

:roftl: Ja ... Ik drink ook zoveel natuurlijk :roftl: En drugs gebruik ik ook elke dag :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

dat klopt maar je mag niet iets zeggen dat men niet leuk vind en ik heb niet alles mee gekregen :wink2:

 

 

Je mag je eigen mening hebben en als hij iets doet of gedaan heeft wat je maar niks vindt dan mag je dat gerust zeggen (hij is echt niet heilig hoor :naughty:) ... Maar niet mensen gaan veroordelen zonder dat je alle informatie hebt .. dat doe je gewoon niet vind ik (in het algemeen niet).
Link to comment
Share on other sites

Je mag je eigen mening hebben en als hij iets doet of gedaan heeft wat je maar niks vindt dan mag je dat gerust zeggen (hij is echt niet heilig hoor :naughty:) ... Maar niet mensen gaan veroordelen zonder dat je alle informatie hebt .. dat doe je gewoon niet vind ik (in het algemeen niet).

 

En dan zijn er allemaal van die lui in die thread die denken dat ze het zoooo goed weten enzo.:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Jaaa, jij al helemaal

 

Komt door staren naar een ding, dat een computer scherm wordt genoemd :roftl:

 

mika is gewoon the bomb zoiets mag niet afkraken of wel

 

Respect, mah homie.

:roftl:

 

Neen? :roftl:

:

 

Dont blame you :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy