Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Je weet toch wat er gebeurd is? Veronderstel dat je jouw sig met een reden zo hebt :naughty::roftl:

 

jups, doh...xD

ik weet wel dat luke eruit is...maar ik lees dat er een ruzie is geweest? tussen mikey en luke? :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Of ze heeft hem gewoon om Ingie en mij na te apen:mf_rosetinted::lmfao:

Grapje natuurlijk.

 

haha, nee hoor!

ik volledig aan 'mika's kant'...al is t alleen al om die zeikerds te jennen :naughty: en ingie vroeg of ik t wilde doen...:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga naar bed! Sweet dreams to u all! :huglove:

Welterusten meid:huglove:

jups, doh...xD

ik weet wel dat luke eruit is...maar ik lees dat er een ruzie is geweest? tussen mikey en luke? :blink:

 

Waarschijnlijk wel ja. Mikey heeft Luke niet in zn topvrienden op myspace maar de rest van de band wel, en vice versa. En ik had het ergens gehoord:fisch:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Waarschijnlijk wel ja. Mikey heeft Luke niet in zn topvrienden op myspace maar de rest van de band wel, en vice versa. En ik had het ergens gehoord:fisch:

 

:blink:wat doet me dát toch aan de basisschool denken...

'als ik jou uitnodig voor m'n feestje? mag ik dan ook op de jouwe komen?'

Link to comment
Share on other sites

:blink:wat doet me dát toch aan de basisschool denken...

'als ik jou uitnodig voor m'n feestje? mag ik dan ook op de jouwe komen?'

 

En als jij mij niet meer lief vindt dan vind ik jou ook niet meer lief .. :mf_rosetinted::bleh:

Link to comment
Share on other sites

En als jij mij niet meer lief vindt dan vind ik jou ook niet meer lief .. :mf_rosetinted::bleh:

 

:naughty:

 

'wil je komen spelen?'

 

'neee...want ik vind jou stooooom'

 

Ze moeten het helemaal zelf weten, maar ik vind t apart zoiets 'uit te vechten' op myspace, dit word (helemaal nu) 1000'en keren per dag bekeken door anderen...:blink:

Link to comment
Share on other sites

En als jij mij niet meer lief vindt dan vind ik jou ook niet meer lief .. :mf_rosetinted::bleh:

 

En als je het springtouw niet opruimt, dan haat ik je!

 

En dan weiger je het springtouw op te ruimen omdat je zeker weetdat het niet jouw beurt was maar haar beurt, en omdat het niet eerlijk is als jij het nu alweer moet doen.

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ga gezellig nagels bijten!:naughty:

 

Naah. Al avondeten gehad?

 

Hmmneen, daar doe ik niet aan mee :bleh:

 

Ja, jammer genoeg wel :boxed:

En ookal een wafel .. Maar nog honger ..

 

(neen, geen honger.. zin in iets ..)

Link to comment
Share on other sites

Hmmneen, daar doe ik niet aan mee :bleh:

 

Ja, jammer genoeg wel :boxed:

En ookal een wafel .. Maar nog honger ..

 

(neen, geen honger.. zin in iets ..)

 

Benge eating disorder!:shocked:

Dan blijf je trek hebben!:roftl:

 

Nouja, ik ga. Als ik je morgen of overmorgen niet zie, weet ik wat er gebeurd is:roftl:

Doei:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Benge eating disorder!:shocked:

Dan blijf je trek hebben!:roftl:

 

Nouja, ik ga. Als ik je morgen of overmorgen niet zie, weet ik wat er gebeurd is:roftl:

Doei:huglove:

 

Wat dan? :blink:

 

Maar bye :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Seg Linde, zijn je spullen nu eigenlijk al verkocht?

 

(jij was dat toch hé? :blush-anim-cl::roftl:)

 

nope, freddie had wel op msn gevraagd wat ik allemaal had, maar hij had het allemaal al :naughty: en aangezien ik nou ook een baantje bij de appie heb, denk ik dat ik van mijn eerste salaris mijn vakantie al kan betalen :wink2: dus dan is het niet eens meer nodig dat ik m'n spullen verkoop. Hier ben ik eigenlijk best blij mee :mf_rosetinted: En vrijdag krijg ik van 'n vriend en vriendin van me een super mooie poster :wub2:

Link to comment
Share on other sites

nope, freddie had wel op msn gevraagd wat ik allemaal had, maar hij had het allemaal al :naughty: en aangezien ik nou ook een baantje bij de appie heb, denk ik dat ik van mijn eerste salaris mijn vakantie al kan betalen :wink2: dus dan is het niet eens meer nodig dat ik m'n spullen verkoop. Hier ben ik eigenlijk best blij mee :mf_rosetinted: En vrijdag krijg ik van 'n vriend en vriendin van me een super mooie poster :wub2:

 

Azo, handig :bleh:

 

En poster? Wie, wat, waar, hoe?

Link to comment
Share on other sites

Azo, handig :bleh:

 

En poster? Wie, wat, waar, hoe?

 

220244973978 :wink2:

 

Echt super lief, ze zag dat ik had geboden...dus toen ze thuiskwam heeft ze over mij heen geboden :mf_rosetinted: alleen blijkt nu dat je deze poster ook via de site van live nation voor zes euro kan kopen :naughty:

Link to comment
Share on other sites

220244973978 :wink2:

 

Echt super lief, ze zag dat ik had geboden...dus toen ze thuiskwam heeft ze over mij heen geboden :mf_rosetinted: alleen blijkt nu dat je deze poster ook via de site van live nation voor zes euro kan kopen :naughty:

 

Ow, dat is die leuke :wub2:

Gelukzak :bleh:

Link to comment
Share on other sites

:wub2:ik weet het ^^

Ik ben al een aantal weken niet op ebay geweest, en dat had ik beter zo kunnen houden...:shocked:ze hebben gewoon zulke leuke dingen :mf_lustslow::naughty:

 

Ik kom nooit op Ebay (alleen als jij zegt dat ik daar moet gaan kijken :bleh:) dus ik heb dat probleem niet .. Maar die poster zou ik wel willen :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ik kom nooit op Ebay (alleen als jij zegt dat ik daar moet gaan kijken :bleh:) dus ik heb dat probleem niet .. Maar die poster zou ik wel willen :wub2:

 

haha, keep it that way zou ik zeggen...xD komen alleen maar rode cijfertjes van :naughty: en die poster kan je makkelijk bestellen op livenation, poster is 6 euro en verzendkosten 9. Live nation is btw gewoon nederlands :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy