Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

haha, keep it that way zou ik zeggen...xD komen alleen maar rode cijfertjes van :naughty: en die poster kan je makkelijk bestellen op livenation, poster is 6 euro en verzendkosten 9. Live nation is btw gewoon nederlands :wink2:

 

En dat vind ik dan weer net teveel geld :roftl: (denk ik).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

echt?

balen...:thumbdown:

 

Ja .. Niet dat ik die niet heb.. maar die is niet van mij .. en denk niet dat ik mijn moeder overhaald krijg om hem te gebruiken om een poster te kopen :boxed:

 

Hoe sturen ze zo'n poster eigenlijk op? Opgeplooid? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja .. Niet dat ik die niet heb.. maar die is niet van mij .. en denk niet dat ik mijn moeder overhaald krijg om hem te gebruiken om een poster te kopen :boxed:

 

Hoe sturen ze zo'n poster eigenlijk op? Opgeplooid? :blink:

 

ik neem aan dat ze hem oprollen, maar anders kan je dat gewoon even vragen denk ik... Zo'n poster opvouwen kan natuurlijk niet! :naughty:

 

Goedenavond!! :bye:

 

Hoe is het hier?!?!

 

hee,

 

goed:mf_rosetinted: met u?

Link to comment
Share on other sites

Hmm, da's jammer! En de discussie in de andere thread is NOG STEEDS flink aan de gang! :boxed: Ik ben er klaar mee, ik laat mijn humeur er ook niet meer door verpesten! :naughty:

 

:thumb_yello:

 

ik neem aan dat ze hem oprollen, maar anders kan je dat gewoon even vragen denk ik... Zo'n poster opvouwen kan natuurlijk niet! :naughty:

 

Ja neen, opvouwen zou ik ook niet zien zitten..

Maar als ze die oprollen past die niet in een brievenbus, wat betekent dat je thuis moet zijn of .. anders? Komt die gewoon met de post of via een speciaal leveringsbedrijf?

 

Ja prima!! Moest vandaag naar de tandarts en toen ik zat kon ik bijna gelijk weer gaan, altijd fijn! :naughty:

 

Wow, dat gebeurt bij mij nooit :boxed:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja neen, opvouwen zou ik ook niet zien zitten..

Maar als ze die oprollen past die niet in een brievenbus, wat betekent dat je thuis moet zijn of .. anders? Komt die gewoon met de post of via een speciaal leveringsbedrijf?

 

 

 

Er word eerst aangebeld, en ben je niet thuis dan leveren ze 'm bij een van je buren af. ook stoppen ze dan een brief in je brievenbus waarop staat dat je niet thuis was maar dat je hem bij de buren (links of rechts) op kunt halen :wink2:

Link to comment
Share on other sites

dat is idd fijn :thumb_yello: ik moet altijd zo'n dingetje happen :blink: zo verschrikkelijk smerig...:thumbdown:

 

Oh hahaha echt, nog steeds? Daar ben ik gelukkig sinds mn 12e vanaf! :sweatdrop: Dat is inderdaad echt ranzig! Maarja, het zal wel ergens goed voor zijn...

Link to comment
Share on other sites

Ooh wattan? Moet ie altijd in je mond beulen? :boxed

 

Hmmja, heb een heel slecht gebit .. kan mijn tanden 10x per dag poetsen en dan zou het nog niet helpen :boxed: Dus ja, dat is altijd leuk om te weten natuurlijk ...

 

Jaaa :wub2: die foto is ook super! Hij kijkt er zo lief en onschuldig! :blush-anim-cl :naughty

 

Ik hou gewoon van die foto :wub2: (nog steeds.. hoelang is dat al? :roftl:)

 

Er word eerst aangebeld, en ben je niet thuis dan leveren ze 'm bij een van je buren af. ook stoppen ze dan een brief in je brievenbus waarop staat dat je niet thuis was maar dat je hem bij de buren (links of rechts) op kunt halen :wink2

 

Hmmja, handig .. de buren zullen erop zitten te wachten :blink:

Of misschien juist wel en dan zie ik 'm nooit ... :boxed:

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, heb een heel slecht gebit .. kan mijn tanden 10x per dag poetsen en dan zou het nog niet helpen :boxed: Dus ja, dat is altijd leuk om te weten natuurlijk ...

 

Ooow :boxed: dat is naar! Ja altijd leuk om te weten toch! :bleh:

 

Nog iets leuks om te weten: al iets meer dan een jaar heb ik een groot stuk braakliggend terrein achter ons huis. En nu kom ik vanmorgen thuis en kijk ik door mijn achterraam: staan er in ene allemaal carvans en campers!! WTF! :thumbdown: Heb ik in ene 30 nieuwe buren! :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Ooow :boxed: dat is naar! Ja altijd leuk om te weten toch! :bleh:

 

Nog iets leuks om te weten: al iets meer dan een jaar heb ik een groot stuk braakliggend terrein achter ons huis. En nu kom ik vanmorgen thuis en kijk ik door mijn achterraam: staan er in ene allemaal carvans en campers!! WTF! :thumbdown: Heb ik in ene 30 nieuwe buren! :shocked:

 

Gezellig! :mf_rosetinted:

Toch geen oranje-fans toevallig .. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Waarschijnlijk wel ja. Mikey heeft Luke niet in zn topvrienden op myspace maar de rest van de band wel, en vice versa. En ik had het ergens gehoord:fisch:

 

Sorry dat ik deze post ertussenuit vis...

 

Maar dit is dus JUIST de reden waarom er nu grote heisa is. Mensen zien iets, trekken conclusies die nergens op gebaseerd zijn en hebben "ergens" iets gehoord. :thumbdown: Als iedereen nou eens op zou houden te speculeren en relnicht te spelen met "ik had ergens iets gehoord" (en dan helemaal met zo'n :fisch: smiley) dan was er nooit zo'n groot drama geweest.

 

Sorry dat ik zo lomp binnen kom vallen, maar om dit soort dingen kan ik zó pissig worden... En het is echt niet alleen de reactie van Linde, die pik ik er nu even uit als makkelijk voorbeeld, maar een andere thread heeft inmiddels een ruime 120 pagina's van dit oeverloze gezeiver wat nergens op gebaseerd is.

Link to comment
Share on other sites

Sorry dat ik deze post ertussenuit vis...

 

Maar dit is dus JUIST de reden waarom er nu grote heisa is. Mensen zien iets, trekken conclusies die nergens op gebaseerd zijn en hebben "ergens" iets gehoord. :thumbdown: Als iedereen nou eens op zou houden te speculeren en relnicht te spelen met "ik had ergens iets gehoord" (en dan helemaal met zo'n :fisch: smiley) dan was er nooit zo'n groot drama geweest.

 

Sorry dat ik zo lomp binnen kom vallen, maar om dit soort dingen kan ik zó pissig worden... En het is echt niet alleen de reactie van Linde, die pik ik er nu even uit als makkelijk voorbeeld, maar een andere thread heeft inmiddels een ruime 120 pagina's van dit oeverloze gezeiver wat nergens op gebaseerd is.

 

Hmm ik vind dat je grotendeels gelijk hebt! Er ontstaan onnodig verhitte discussies door halve feiten en roddels! Het is erg vermoeiend... ondertussen zal je mij niet meer vinden in die thread...

 

Gezellig! :mf_rosetinted:

Toch geen oranje-fans toevallig .. :naughty:

 

Hehe, geen idee, ik heb die pikeys nog niet gesproken! Dat zullen we dinsdag wel merken! Maar ik vind het zo willekeurig! Ga lekker in iemand anders zn achtertuin staan! :thumbdown::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Welkom Carina :mf_rosetinted:

 

 

:roftl:

 

Subtiel als altijd he :roftl:

 

Hmm ik vind dat je grotendeels gelijk hebt! Er ontstaan onnodig verhitte discussies door halve feiten en roddels! Het is erg vermoeiend... ondertussen zal je mij niet meer vinden in die thread...

 

 

 

Hehe, geen idee, ik heb die pikeys nog niet gesproken! Dat zullen we dinsdag wel merken! Maar ik vind het zo willekeurig! Ga lekker in iemand anders zn achtertuin staan! :thumbdown::naughty:

 

Tnx!

 

Zijn ze wel een beetje rustig of niet?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy