Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb trouwens zooo gelachen om de paarden vandaag :roftl:

 

Ik ging ze eten geven en ik roep ze vanaf het poort.. hinniken en in volle draf (jaja :bleh:) naar de draad toe .. Ik naar binnen en de katten enzo eten geven. Daarna kom ik terug met hun eten, staan ze weer te grazen (uiteraard) dus ik roep weer.. weer hinniken en nu in volle galop naar mij toe (waarom doen ze dat nooit als ik mijn camera bij heb :boxed:) tot aan de draad.

 

Ik had geen zin om de draad te gaan opendoen, ze konden best omlopen (is ook beter voor hun, moeten ze een bergje doen :bleh:) dus ik ga gewoon dat eten in hun bakken doen. Ik roep Cobe en die kwam (alles voor eten) maar Vuurke was nergens te zien ...

 

Dus ik Cobe z'n eten gegeven, en dan maar gaan kijken waar Vuurke was. Was ze terug gaan grazen, de trees :roftl: Dus ik weer roepen, weer hinniken en in volle galop naar de draad. Stond ze daar weer onnozel te kijken, dus ik dacht van: ach, komop.. ik doe die draad open .. Liep ze mij gewoon bijna ondersteboven :thumbdown:

 

Toch leuk hé, zo paarden .. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Je trekt in ieder geval wel de aandacht :roftl:

 

En dat was geeneens mn bedoeling direct.

 

Nouja, ik hoor ze af en toe maar... geen échte pikeys dus! Ja sorry, ik noem zulke mensen pikeys sinds ik de film Snatch heb gezien! :naughty: (
):roftl:

 

Dat scheelt!

 

Ik ging ze eten geven en ik roep ze vanaf het poort.. hinniken en in volle draf (jaja :bleh:) naar de draad toe .. Ik naar binnen en de katten enzo eten geven. Daarna kom ik terug met hun eten, staan ze weer te grazen (uiteraard) dus ik roep weer.. weer hinniken en nu in volle galop naar mij toe (waarom doen ze dat nooit als ik mijn camera bij heb :boxed:) tot aan de draad.

 

Ik had geen zin om de draad te gaan opendoen, ze konden best omlopen (is ook beter voor hun, moeten ze een bergje doen :bleh) dus ik ga gewoon dat eten in hun bakken doen. Ik roep Cobe en die kwam (alles voor eten) maar Vuurke was nergens te zien ...

 

Dus ik Cobe z'n eten gegeven, en dan maar gaan kijken waar Vuurke was. Was ze terug gaan grazen, de trees :roftl Dus ik weer roepen, weer hinniken en in volle galop naar de draad. Stond ze daar weer onnozel te kijken, dus ik dacht van: ach, komop.. ik doe die draad open .. Liep ze mij gewoon bijna ondersteboven :thumbdown:

 

Wat zijn ze dankbaar he :naughty: Is eigenaresse weg?

Link to comment
Share on other sites

Wat zijn ze dankbaar he :naughty: Is eigenaresse weg?

 

Ja, altijd leuk .. Volgende keer kan ze gewoon omlopen hoor, wat denkt die trees wel :boxed: (is Mika's paard.. valt het op? :roftl:)

 

Eigenaresse is idd paar daagjes weg, op training bij Yvonne van der Velde in de Ardennen (had ze gekregen van iemand die dat eens gewonnen had op wedstrijd.. wil ik ook wel .. :bleh: met mijn supergeweldige ardennen-crosspony :mf_rosetinted::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Ja, altijd leuk .. Volgende keer kan ze gewoon omlopen hoor, wat denkt die trees wel :boxed (is Mika's paard.. valt het op? :roftl:)

 

Eigenaresse is idd paar daagjes weg, op training bij Yvonne van der Velde in de Ardennen (had ze gekregen van iemand die dat eens gewonnen had op wedstrijd.. wil ik ook wel .. :bleh met mijn supergeweldige ardennen-crosspony :mf_rosetinted::roftl:)

 

Gaaf!!

 

Carina, ik vind je nog steeds lief .. maar mijn msn blijkbaar niet :blink::bleh:

 

Dat merk ik ja :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dat merk ik ja :blink:

 

Het was stil ineens zeker? :roftl:

 

Geraak er niet meer op.. andere sites zijn geen probleem..

Zou het een teken zijn? :boxed:

Link to comment
Share on other sites

brownie.jpg

 

Deze had ik nog niet uitgedeeld he... Had vandaag mn eindgesprek van mn major thesis, en heb een eindbeoordeling van een 8 gekregen :woot_jump:

 

:woot_jump: Laat maar komen! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Het was stil ineens zeker? :roftl:

 

Geraak er niet meer op.. andere sites zijn geen probleem..

Zou het een teken zijn? :boxed:

 

Ja, ik kreeg al mn berichten terug :blink: Was net het Skittles verhaal aan het uitleggen...

 

Tsja, het is 11 uur geweest he... Tis dat ik niet thuis zit anders was mijn internet er weer uitgevlogen... Nu is het wachten totdat mn aquarium besluit dat het bedtijd is :roftl:

 

Enne, tast toe, ze staan voor je klaar :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik kreeg al mn berichten terug :blink: Was net het Skittles verhaal aan het uitleggen...

 

Tsja, het is 11 uur geweest he... Tis dat ik niet thuis zit anders was mijn internet er weer uitgevlogen... Nu is het wachten totdat mn aquarium besluit dat het bedtijd is :roftl:

 

Enne, tast toe, ze staan voor je klaar :wink2:

 

Arme jij ..

Ik vrees dat het niet meer voor vanavond gaat zijn :boxed:

 

Leuk! :biggrin2:

Zolang ik maar niet de enige ben die eraan moet beginnen... :boxed:

Link to comment
Share on other sites

brownie.jpg

 

Deze had ik nog niet uitgedeeld he... Had vandaag mn eindgesprek van mn major thesis, en heb een eindbeoordeling van een 8 gekregen :woot_jump:

 

whooooo gefeliciteerd!!! :punk: Wat een goede prestatie! En wat een heerlijke brownie! :mf_lustslow::naughty:

Link to comment
Share on other sites

brownie.jpg

 

Deze had ik nog niet uitgedeeld he... Had vandaag mn eindgesprek van mn major thesis, en heb een eindbeoordeling van een 8 gekregen :woot_jump:

 

Oeh, ik ben net op tijd zie ik. :biggrin2::naughty:

 

Gefeliciteerd!!! Echt heel goed!!! :woot_jump:

Link to comment
Share on other sites

Thanks all!!

 

En er is genoeg voor iedereen hoor :naughty:

 

Zal wel moeten, anders heb je ruzie :bleh:

 

Bienie! :woot_jump:

 

Mijn timing is uitstekend. :mf_rosetinted:

 

Enne .. wat nieuws nog?

Link to comment
Share on other sites

Wat ik trouwens nog niet verteld heb .. gisteren .. paardrijden ..

 

Mooi weertje, alles leuk (behalve Cobe die ineens 1 of ander smal bospaardje inging terwijl de 2 paarden voor 'm gewoon rechtdoor liepen.. hoezo, een paard is een kuddedier? :roftl:) en paardjes aangebonden voor een pauze.

 

Begint het toch niet ineens te onweren! En te gieten! Er viel water, niet normaal!

Niet zo'n erge ramp, wij zaten binnen, maar de paarden stonden buiten ... En ik was zo slim geweest om mijn regenjas opgebonden aan het zadel te laten (het was echt mooi weer) :roftl:

 

Dus ja, toen het over was naar de paarden, alles natuurlijk zeik- zeik- zeiknat .. Ik mijn jas toch maar aangedaan was het was echt wel koud. En toen opgestapt, op een zadel dat door en door nat was .. :blink: Een heel apart gevoel ...

 

(moet wel zeggen dat Cobe had kunnen bokken en doen wat die wilde, ik zou er niet afgevallen zijn, zo plakte ik in mijn zadel .. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

http://www.mikafanclub.com/forums/showpost.php?p=1542922&postcount=1458

 

Iets zegt mij dat het allemaal niet gaat goedkomen hier :blink:

 

Ach, ooit wel hoor. T duurt alleen even. :bleh:

 

Enne .. wat nieuws nog?

 

Hmm... Ik had een 8 voor de website die ik moest maken. :biggrin2:

Ik heb me (met veel pijn en moeite) ingeschreven voor de vakken van volgend jaar. Nu maar hopen dat ik alles goed gedaan heb en dat ik ook nog geplaatst ben.

En verder, um, ben ik nu de 20 à 30 pagina's aan t lezen die er sinds vanmiddag bijgekomen zijn in die hele fijne lange deprimerende thread. :naughyt:

 

Jullie nog nieuws?

Link to comment
Share on other sites

http://www.mikafanclub.com/forums/showpost.php?p=1542922&postcount=1458

 

Iets zegt mij dat het allemaal niet gaat goedkomen hier blink:

 

Loopt wel los denk ik...

 

Wat ik trouwens nog niet verteld heb .. gisteren .. paardrijden ..

 

Mooi weertje, alles leuk (behalve Cobe die ineens 1 of ander smal bospaardje inging terwijl de 2 paarden voor 'm gewoon rechtdoor liepen.. hoezo, een paard is een kuddedier? :roftl:) en paardjes aangebonden voor een pauze.

 

Begint het toch niet ineens te onweren! En te gieten! Er viel water, niet normaal!

Niet zo'n erge ramp, wij zaten binnen, maar de paarden stonden buiten ... En ik was zo slim geweest om mijn regenjas opgebonden aan het zadel te laten (het was echt mooi weer) :roftl:

 

Dus ja, toen het over was naar de paarden, alles natuurlijk zeik- zeik- zeiknat .. Ik mijn jas toch maar aangedaan was het was echt wel koud. En toen opgestapt, op een zadel dat door en door nat was .. :blink: Een heel apart gevoel ...

 

(moet wel zeggen dat Cobe had kunnen bokken en doen wat die wilde, ik zou er niet afgevallen zijn, zo plakte ik in mijn zadel .. :roftl:)

 

Bah... dat is zo vies... Een nat zadel...

 

Gaat over mij :blush-anim-cl:

 

:roftl:

 

Waar haal je dat vandaan? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hmm... Ik had een 8 voor de website die ik moest maken. :biggrin2:

Ik heb me (met veel pijn en moeite) ingeschreven voor de vakken van volgend jaar. Nu maar hopen dat ik alles goed gedaan heb en dat ik ook nog geplaatst ben.

En verder, um, ben ik nu de 20 à 30 pagina's aan t lezen die er sinds vanmiddag bijgekomen zijn in die hele fijne lange deprimerende thread. :naughyt:

 

Jullie nog nieuws?

 

Jeej! :biggrin2:

 

En uhm .. Jeej?

 

:roftl:

 

Ik geen nieuws .. saai leven.. :bleh:

 

Bah... dat is zo vies... Een nat zadel...

 

 

 

Waar haal je dat vandaan? :roftl:

 

Nogal ja, maarja, er was niet veel keuze ..

 

http://www.mikafanclub.com/forums/showthread.php?t=15476

Link to comment
Share on other sites

Wat ik trouwens nog niet verteld heb .. gisteren .. paardrijden ..

 

Mooi weertje, alles leuk (behalve Cobe die ineens 1 of ander smal bospaardje inging terwijl de 2 paarden voor 'm gewoon rechtdoor liepen.. hoezo, een paard is een kuddedier? :roftl:) en paardjes aangebonden voor een pauze.

 

Begint het toch niet ineens te onweren! En te gieten! Er viel water, niet normaal!

Niet zo'n erge ramp, wij zaten binnen, maar de paarden stonden buiten ... En ik was zo slim geweest om mijn regenjas opgebonden aan het zadel te laten (het was echt mooi weer) :roftl:

 

Dus ja, toen het over was naar de paarden, alles natuurlijk zeik- zeik- zeiknat .. Ik mijn jas toch maar aangedaan was het was echt wel koud. En toen opgestapt, op een zadel dat door en door nat was .. :blink: Een heel apart gevoel ...

 

(moet wel zeggen dat Cobe had kunnen bokken en doen wat die wilde, ik zou er niet afgevallen zijn, zo plakte ik in mijn zadel .. :roftl:)

 

:roftl:

 

Prettige ervaring. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy