Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Balen :boxed:

Dat heb ik ook wel eens, ligt het er opeens een weekje uit.

'Problemen met de server' :blink:

 

M'n ouders naar het bedrijf bellen ofzo.. denken die menjes daar eerst dat het geen storing is, en na twee uur hebben ze eindelijk door dat het wel zo is :boxed:

En dat staat nu op internet.. :roftl:

 

Moet gaan, sweet dreams! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

M'n ouders naar het bedrijf bellen ofzo.. denken die menjes daar eerst dat het geen storing is, en na twee uur hebben ze eindelijk door dat het wel zo is :boxed:

En dat staat nu op internet.. :roftl:

 

Moet gaan, sweet dreams! :huglove:

 

:huglove:

Dagdaaaag jij ook sweet dreams met veel Mika :das::roftl:

Link to comment
Share on other sites

:blush-anim-cl:hahahahaha, I love that look :wub2:

 

 

En peoples...

ik heb net op schoolsite gekeken

en ik ben over!! :mf_rosetinted:

 

Dat dacht ik al wel ja :roftl:

 

PeopleS? Veel volk is hier niet hoor, alleen wij .. :boxed:

 

Maar proficiat!!!!!! :yay::groupwave:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond!!!

 

Goedenmorgen Mika ... :blink:

 

180611lp7.jpg

 

 

:wub2:

 

er word zo veel over 'm gezegd...

maar dit is toch gewoon sex? :mf_lustslow:

 

Inderdaad! :mf_rosetinted:

 

En peoples...

ik heb net op schoolsite gekeken

en ik ben over!! :mf_rosetinted:

 

GEFELICITEERD!!! WHOOO! :punk:

Link to comment
Share on other sites

Dat dacht ik al wel ja :roftl:

 

PeopleS? Veel volk is hier niet hoor, alleen wij .. :boxed:

 

Maar proficiat!!!!!! :yay::groupwave:

 

o...

hahaha, ik dacht dat er wel wat meer waren...t is veel té rustig de laatste tijd :blink: maar danku!! :mf_rosetinted:

 

nou kan ik met een gerust gevoel op vakantie naar spanje :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond!!!

 

Inderdaad! :mf_rosetinted:

 

Volk!!

 

Ik vind het geweldig, hij kan er dus gewoon uitzien alsof hij net uit z'n bed komt, en iedereen vind het super en heeft iets van :mf_lustslow:

 

:roftl:

 

o...

hahaha, ik dacht dat er wel wat meer waren...t is veel té rustig de laatste tijd :blink: maar danku!! :mf_rosetinted

 

nou kan ik met een gerust gevoel op vakantie naar spanje :naughty

 

Ja, veel te rustig :blink:

 

Super :mf_rosetinted:

 

Bij mij duurt het nog even .. moet binnen nu en volgende week woensdag 3x een presentatie geven (die ik vanavond snel even in mekaar heb gedraaid maar nu moet ik dat ding ook nog kunnen vertellen natuurlijk) en dan is het afwachten voor de resultaten. Die weet ik normaal volgende week donderdag. Herexamen of geen herexamen .. that's the question ..

 

En dan ... naar Mika :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Volk!!

 

Ik vind het geweldig, hij kan er dus gewoon uitzien alsof hij net uit z'n bed komt, en iedereen vind het super en heeft iets van :mf_lustslow:

 

:roftl:

 

 

Haha van Mika accepteren we gewoon net iets te veel! :naughty: Maar ik vind deze out-of-bed-look wel prettig om naar te kijken! Ik kan er wel aan wennen! :das:

Link to comment
Share on other sites

Haha van Mika accepteren we gewoon net iets te veel! :naughty: Maar ik vind deze out-of-bed-look wel prettig om naar te kijken! Ik kan er wel aan wennen! :das:

 

Het lijkt zo ja :roftl:

Ik ben er al aan gewend :naughty: .. misschien daarmee dat mijn reactie niet zo spectaculair is :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Het lijkt zo ja :roftl:

Ik ben er al aan gewend :naughty: .. misschien daarmee dat mijn reactie niet zo spectaculair is :bleh:

 

Haha, ik ga sowieso flipmode (:dance_man:) zodra er nieuwe foto's zijn! :blush-anim-cl: Maarja.. he, wat moet je daar van zeggen... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Haha, ik ga sowieso flipmode (:dance_man:) zodra er nieuwe foto's zijn! :blush-anim-cl: Maarja.. he, wat moet je daar van zeggen... :naughty:

 

Je zal vast niet de enige zijn :roftl:

 

En wat je daarvan moet zeggen? Tja ...

Ik vind het altijd wel leuk om te zien dat ie nog leeft :mf_rosetinted:

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Haha van Mika accepteren we gewoon net iets te veel! Maar ik vind deze out-of-bed-look wel prettig om naar te kijken! Ik kan er wel aan wennen! :

 

Idd, ik kan er zeker wel aan wennen :mf_lustslow:

 

Volk!!

 

Ik vind het geweldig, hij kan er dus gewoon uitzien alsof hij net uit z'n bed komt, en iedereen vind het super en heeft iets van :mf_lustslow:

 

:roftl:

 

 

 

Ja, veel te rustig

 

Super :mf_rosetinted:

 

Bij mij duurt het nog even .. moet binnen nu en volgende week woensdag 3x een presentatie geven (die ik vanavond snel even in mekaar heb gedraaid maar nu moet ik dat ding ook nog kunnen vertellen natuurlijk) en dan is het afwachten voor de resultaten. Die weet ik normaal volgende week donderdag. Herexamen of geen herexamen .. that's the question ..

 

En dan ... naar Mika

 

 

komt vast wel goed :thumb_yello: en je hebt natuurlijk mika om naar uit te kijken...ben jij ook van plan om 'm op te wachten bij artiesten ingang? want ik wilde 'm een cadeautje geven...maar aangezien ik er nou zelf niet bij kan zijn. ....:blush-anim-cl:

 

ik ga slapen! bye :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Je zal vast niet de enige zijn :roftl:

 

En wat je daarvan moet zeggen? Tja ...

Ik vind het altijd wel leuk om te zien dat ie nog leeft :mf_rosetinted:

 

:roftl:

 

Hehe ja, als ie dood zou zijn is dat wel een enorme tegenvaller zijn straks op Werchter! :bleh:

 

In Anouk nog online geweest afgelopen dagen? (zelf ben ik amper online geweest!)

Link to comment
Share on other sites

komt vast wel goed :thumb_yello: en je hebt natuurlijk mika om naar uit te kijken...ben jij ook van plan om 'm op te wachten bij artiesten ingang? want ik wilde 'm een cadeautje geven...maar aangezien ik er nou zelf niet bij kan zijn. ....:blush-anim-cl:

 

ik ga slapen! bye :mf_rosetinted

 

Ik weet niet wat ik van plan ben, hangt er vanaf wat Carina wil (aangezien ik bij haar ga zijn ga ik braaf naar haar luisteren :bleh:).

 

Slaap ze!

 

Hehe ja, als ie dood zou zijn is dat wel een enorme tegenvaller zijn straks op Werchter! :bleh:

 

In Anouk nog online geweest afgelopen dagen? (zelf ben ik amper online geweest!)

 

Beetje maar ... :blink::tears:

(nuja, moet nog steeds eerst zien op Werchter te geraken..)

 

Neen, vroeg me daarstraks ook af waar ze was .. Iedereen is amper online geweest de laatste dagen :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Beetje maar ... :blink::tears:

(nuja, moet nog steeds eerst zien op Werchter te geraken..)

 

Neen, vroeg me daarstraks ook af waar ze was .. Iedereen is amper online geweest de laatste dagen :boxed:

 

Je hebt nu wel een kaartje voor donderdag op Werchter toch? Als het goed is kan je daarmee gratis met de trein en bus naar Werchter!

 

Hmm vreemd dat er zo weinig mensen online zijn geweest... it's a conspiracy! :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Je hebt nu wel een kaartje voor donderdag op Werchter toch? Als het goed is kan je daarmee gratis met de trein en bus naar Werchter!

 

Hmm vreemd dat er zo weinig mensen online zijn geweest... it's a conspiracy! :shocked:

 

Neen, ik heb betaald .. heb nog geen kaartje .. :boxed:

 

Het lijkt precies zo ja .. Gisteren dacht ik wel dat het stil ging zijn, maar vandaag? Waar is iedereen? :tears:

Link to comment
Share on other sites

Neen, ik heb betaald .. heb nog geen kaartje .. :boxed:

 

Het lijkt precies zo ja .. Gisteren dacht ik wel dat het stil ging zijn, maar vandaag? Waar is iedereen? :tears:

 

Oooh.. maar je bent er nu toch wel zeker van dat je je kaartje gaat krijgen? :blink:

 

Ik weet het niet! :tears: Gister was ik naar Alphabeat trouwens! Echt supergaaf!! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy