Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Mijn tickets zijn aangekomen bij Yooligan! :woot_jump:

 

Nu maar hopen dat ze nog hier geraken ...

De laatste hindernis ... En dan ... :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik mag niet naar een concert voor ik 14 ben.. en ik mag niet alleen naar Amsterdam.. 2 uur met de trein ofzo.. :boxed:

 

Het is er ook best gevaarlijk hoor:boxed:

Alhoewel het me in Deventer ook niet 100% veilig lijkt.:blink:

Ik ga met mn ouders, en zusje:punk::thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ik mag niet naar een concert voor ik 14 ben.. en ik mag niet alleen naar Amsterdam.. 2 uur met de trein ofzo.. :boxed:

 

Aw, damn, das echt kut! :huglove:

 

Ik denk dat mijn ouders het ook niet goed hadden gevonden als ik voor mn 14e in mn eentje naar een concert in Amsterdam was gegaan. Maar t is wel echt heel vervelend voor je! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Het is er ook best gevaarlijk hoor:boxed:

Alhoewel het me in Deventer ook niet 100% veilig lijkt.:blink:

Ik ga met mn ouders, en zusje:punk::thumbdown

 

Nu krijg ik schrik :blink:

 

Aw, damn, das echt kut! :huglove:

 

Ik denk dat mijn ouders het ook niet goed hadden gevonden als ik voor mn 14e in mn eentje naar een concert in Amsterdam was gegaan. Maar t is wel echt heel vervelend voor je! :huglove:

 

Neen, inderdaad ..

Ik heb zelfs nu nog problemen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Neen, moet nog 3x een presentatie geven (morgen, maandag & woensdag). Heb geen idee hoe ik dat ga klaarspelen, maar woensdag is de echte (waar ik dus op beoordeeld wordt) dus ik veronderstel dat ik het tegen woensdag wel zal kennen :bleh

 

Dat ja .. :roftl

 

Oeh, succes, maar het gaat je vast heel goed lukken! :thumb_yello:

 

Ah. Oké.

 

(Don't mention the war!)*

 

 

 

 

*Dit is alleen grappig als je Fawlty Towers kent. :roftl:

 

Mijn tickets zijn aangekomen bij Yooligan! :woot_jump

 

Nu maar hopen dat ze nog hier geraken ...

De laatste hindernis ... En dan ... :mf_rosetinted

 

:woot_jump:

 

Yay! Echt cool dat je toch nog kan gaan!!!

 

Het is er ook best gevaarlijk hoor:boxed

Alhoewel het me in Deventer ook niet 100% veilig lijkt.:blink

Ik ga met mn ouders, en zusje punkthumbdown:

 

Deventer - het Chicago aan de IJssel. :mf_rosetinted:

 

(Serieus, zo wordt t genoemd. :roftl: Maar ik heb me er eigenlijk nooit onveilig gevoeld. :biggrin2:)

Link to comment
Share on other sites

Nu krijg ik schrik :blink:

 

Hoeft niet hoor. Ik woon nu bijna een jaar in Amsterdam en heb nog nooit ergens last van gehad. (En ik heb wel eens om half 3 's nachts alleen buiten gelopen. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Oeh, succes, maar het gaat je vast heel goed lukken! :thumb_yello:

 

Ah. Oké.

 

(Don't mention the war!)*

 

 

 

 

*Dit is alleen grappig als je Fawlty Towers kent. :roftl:

 

 

 

:woot_jump:

 

Yay! Echt cool dat je toch nog kan gaan!!!

 

Weet niet .. ben geen mens voor presentaties. Zie het eigenlijk echt niet zitten .. Heb zelfs geen zin om het te oefenen, en tja, eigenlijk is dat wel nodig :blink:

 

Ja, ik snap 'm dus niet :roftl:

 

Ja! :biggrin2:

Ben benieuwd ..

Link to comment
Share on other sites

Waarom?

Ging je eerst wel en nu niet meer? :tears:

Of ging je sowieso niet?

 

Ik gin toch al niet.. maar ik vind het wel heel stom/ :boxed:

 

Het is er ook best gevaarlijk hoor:boxed

Alhoewel het me in Deventer ook niet 100% veilig lijkt.:blink

Ik ga met mn ouders, en zusje:punk:thumbdown:

 

Deventer is idd niet zo.. veilig.. Ben gisteren aangereden voor de 100e keer ofzoow. :mf_rosetinted:

 

Aw, damn, das echt kut! :huglove

 

Ik denk dat mijn ouders het ook niet goed hadden gevonden als ik voor mn 14e in mn eentje naar een concert in Amsterdam was gegaan. Maar t is wel echt heel vervelend voor je! :huglove:

 

Tsjah. :boxed: misschien mag ik naar een concert als ie in deventer komt... of iets dat heel dichtbij is.. maar anders heb ik niet veel kans.. nog 2 jaar wachten dan maar he.

Link to comment
Share on other sites

Hoeft niet hoor. Ik woon nu bijna een jaar in Amsterdam en heb nog nooit ergens last van gehad. (En ik heb wel eens om half 3 's nachts alleen buiten gelopen. :roftl:)

 

Ohw, ok .. :mf_rosetinted:

 

 

 

:roftl:

 

Ik ga trouwens niet alleen zijn .. dus het zal wel meevallen :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik gin toch al niet.. maar ik vind het wel heel stom/ :boxed:

 

Hmmja, ik weet hoe je je voelt ..

(kon niet naar Brussel & Amsterdam vorig jaar omdat ik te laat was, en zou toen in februari naar Londen gaan maar dat is ook allemaal in het water gevallen enzo, dus ja ..)

 

Hopen dat hij nog eens dichterbij komt :wink2:

Link to comment
Share on other sites

heehee,

 

altijd leuk als je moeder zegt dat al je broeken ze klein worden...:blink:

 

Of als je zelf merkt dat je ze niet meer aankrijgt :thumbdown:

 

Haai :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Of als je zelf merkt dat je ze niet meer aankrijgt :thumbdown:

 

Haai :mf_rosetinted:

 

mja, t mooie is dat ik ze zelf nog wel aankrijg...maar ik kan absoluut niet tegen negatieve op/aan merkingen over mezelf. Ik trek me dat altijd gruwelijk aan en zit er dagen later nog mee in 'n hoofd:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, ik weet hoe je je voelt ..

(kon niet naar Brussel & Amsterdam vorig jaar omdat ik te laat was, en zou toen in februari naar Londen gaan maar dat is ook allemaal in het water gevallen enzo, dus ja ..)

 

Hopen dat hij nog eens dichterbij komt :wink2:

 

Of dat ik dichtbij hem kom :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Weet niet .. ben geen mens voor presentaties. Zie het eigenlijk echt niet zitten .. Heb zelfs geen zin om het te oefenen, en tja, eigenlijk is dat wel nodig :blink

 

Ja, ik snap 'm dus niet :roftl

 

Ja! :biggrin2

Ben benieuwd ..

 

Ik ben ook zeker geen mens voor presentaties, maar ja, helaas moeten ze om de haverklap gehouden worden. :thumbdown:

Ik oefen er ook nooit te veel voor (word ik alleen maar zenuwachtiger), maar voor je t weet zijn ze weer voorbij.

 

Fawlty Towers is een serie uit de jaren 70 met John Cleese. Hij heeft een hotel en er komen Duitsers, dus hij blijft maar zeggen 'Don't mention the war', om vervolgens zelf natuurlijk over de oorlog te beginnen. :roftl:

 

Ik verwacht natuurlijk wel een uitgebreid verslag. ^^

 

Deventer is idd niet zo.. veilig.. Ben gisteren aangereden voor de 100e keer ofzoow. :mf_rosetinted

 

 

 

Tsjah. :boxed misschien mag ik naar een concert als ie in deventer komt... of iets dat heel dichtbij is.. maar anders heb ik niet veel kans.. nog 2 jaar wachten dan maar he.

 

Oeh, stom! Niet te erg gewond hoop ik?

 

Miss kunnen we een petitie starten om Mika in t Burgerweeshuis te krijgen. :mf_rosetinted:

 

Ohw, ok .. :mf_rosetinted

 

 

 

:roftl

 

Ik ga trouwens niet alleen zijn .. dus het zal wel meevallen :bleh:

 

Precies. ^^ Weet je al waar Carina en jij gaan slapen?

 

heehee,

 

altijd leuk als je moeder zegt dat al je broeken ze klein worden...:blink:

 

Of als je zelf merkt dat je ze niet meer aankrijgt :thumbdown:

 

Oh, dat ken ik ja. Heel prettig. <_<

Link to comment
Share on other sites

mja, t mooie is dat ik ze zelf nog wel aankrijg...maar ik kan absoluut niet tegen negatieve op/aan merkingen over mezelf. Ik trek me dat altijd gruwelijk aan en zit er dagen later nog mee in 'n hoofd:thumbdown:

 

Ik ook.

Echt, mn moeder zegt de hele tijd dat ik anorexia heb, waardoor ik gigantisch veel ga eten, en nu het gevoel heb dat ik weer aankom, en weer minder ga eten:blink:

Ik wil gewoon een bikini:tears:

Link to comment
Share on other sites

Ik ook.

Echt, mn moeder zegt de hele tijd dat ik anorexia heb, waardoor ik gigantisch veel ga eten, en nu het gevoel heb dat ik weer aankom, en weer minder ga eten:blink:

Ik wil gewoon een bikini:tears:

 

Waarom zegt ze dat? Ben je zo extreem dun dan? (Want dan is aankomen dus niet erg. :mf_rosetinted:)

Link to comment
Share on other sites

Ik ook.

Echt, mn moeder zegt de hele tijd dat ik anorexia heb, waardoor ik gigantisch veel ga eten, en nu het gevoel heb dat ik weer aankom, en weer minder ga eten:blink:

Ik wil gewoon een bikini:tears:

 

mja, dat je eigen moeder zegt dat je anorexia hebt is niet echt slim. maar zolang je zelf weet dat je genoeg eet is goed :thumb_yello: en ik weet ook wel dat er wat af mag, niet zo drastisch dat ik moet gaan dieten, maar ik moet gewoon wat gezonder eten...minder cola, chips, chocola enz enz...:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ik ook.

Echt, mn moeder zegt de hele tijd dat ik anorexia heb, waardoor ik gigantisch veel ga eten, en nu het gevoel heb dat ik weer aankom, en weer minder ga eten:blink:

Ik wil gewoon een bikini:tears:

 

Uh. Das kut. Als je gewoon normaal je maaltijden eet en af en toe een tussendoortje als je moeder het ziet zal ze wel van dat idee afraken denk ik.. Ik ken je moeder niet, maar tjah.. :wink2: Sterkte ermee! :huglove:

 

Bij mij vroeg de schoolarts of ik anorexia had.. omdat ik maar 40 kilo weeg en 1.60 ben en dat zou weinig zijn ofzo.. maar bij m'n geboorte was ik ook al heel licht en dun enzo..

Link to comment
Share on other sites

Of dat ik dichtbij hem kom :mf_rosetinted:

 

Ook een optie..

Zal 'm eens langssturen voor een privé-concertje :wink2::mf_rosetinted:

 

Ik ben ook zeker geen mens voor presentaties, maar ja, helaas moeten ze om de haverklap gehouden worden. :thumbdown

Ik oefen er ook nooit te veel voor (word ik alleen maar zenuwachtiger), maar voor je t weet zijn ze weer voorbij.

 

Fawlty Towers is een serie uit de jaren 70 met John Cleese. Hij heeft een hotel en er komen Duitsers, dus hij blijft maar zeggen 'Don't mention the war', om vervolgens zelf natuurlijk over de oorlog te beginnen. :roftl

 

Ik verwacht natuurlijk wel een uitgebreid verslag. ^^

 

Precies. ^^ Weet je al waar Carina en jij gaan slapen?

 

Ja, daarom .. hoe meer ik eraan denk en denk van: ik moet nog oefenen.. Hoe erger het wordt. Ik ben nu met tekst aan het bij mekaar zoeken, zodat ik toch iets heb moest het echt niet gaan .. Maar voor de rest .. Morgen lees ik dat eens een paar keer door (heb morgennamiddag een proefpresentatie) en dan moet het maar gaan ..

 

Ohja, nu kan ik volgen .. :bleh:

 

Ja, ik zal mijn best doen .. Als ik het overleef :roftl:

 

Uhm ... neen? :roftl:

Ik zit echt nog helemaal niet met mijn hoofd daar .. volgende week zal dit anders zijn (na donderdag) :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy