Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Ik ook.

Echt, mn moeder zegt de hele tijd dat ik anorexia heb, waardoor ik gigantisch veel ga eten, en nu het gevoel heb dat ik weer aankom, en weer minder ga eten:blink

Ik wil gewoon een bikini:tears:

 

Ook gezellig :blink:

 

(mijn moeder heeft dat ooit 1x tegen mij gezegd en toen ben ik zelfs naar de dokter moeten gaan .. Dat was toen ik op veel te korte tijd meer dan 10 kg was afgevallen, je zag me inderdaad ook niet echt meer lopen .. had een serieuze maagontsteking .. Maar ondertussen is dat allemaal weer dik in orde :boxed:)

 

mja, dat je eigen moeder zegt dat je anorexia hebt is niet echt slim. maar zolang je zelf weet dat je genoeg eet is goed :thumb_yello: en ik weet ook wel dat er wat af mag, niet zo drastisch dat ik moet gaan dieten, maar ik moet gewoon wat gezonder eten...minder cola, chips, chocola enz enz...:blush-anim-cl:

 

Oh, waar kennen we dat van ..

Ik heb het geprobeerd, toen kreeg ik een maagontsteking (neen, echt serieus, was puur toeval natuurlijk :roftl:). Nu probeer ik het op te lossen door meer lichaamsbeweging.. Mika helpt daar goed mee :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bij mij vroeg de schoolarts of ik anorexia had.. omdat ik maar 40 kilo weeg en 1.60 ben en dat zou weinig zijn ofzo.. maar bij m'n geboorte was ik ook al heel licht en dun enzo..

 

Das wel dun ja, maar bij sommige mensen zit dat idd gewoon in hun genen.

 

Wat dacht je? Mika's band :roftl:

 

Strak plan! :thumb_yello::roftl:

 

Ja, daarom .. hoe meer ik eraan denk en denk van: ik moet nog oefenen.. Hoe erger het wordt. Ik ben nu met tekst aan het bij mekaar zoeken, zodat ik toch iets heb moest het echt niet gaan .. Maar voor de rest .. Morgen lees ik dat eens een paar keer door (heb morgennamiddag een proefpresentatie) en dan moet het maar gaan ..

 

Ohja, nu kan ik volgen .. :bleh

 

Ja, ik zal mijn best doen .. Als ik het overleef :roftl

 

Uhm ... neen? :roftl

Ik zit echt nog helemaal niet met mijn hoofd daar .. volgende week zal dit anders zijn (na donderdag) :wink2:

 

T scheelt dat je proefpresentaties hebt. Een paar keer doorlezen is idd wel verstandig, maar er veel meer aan doen is, als je een beetje weet wat je wil vertellen, niet echt nodig, omdat je dan toch spontaner overkomt dan als je alles uit je hoofd leert. ^^

 

:bleh:

 

Tuurlijk overleef je dat. :glasses2:

 

 

Hehehe, mocht je erachter komen dat je nog geen slaapplaats hebt, dan geeft je maar een seintje. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben niet dun.

Tenminste...ik heb wel dunne armen en benen, maar niet echt een hele superdunne buik..

 

Bij iedereen is t gewicht anders verdeeld. Je BMI geeft meestal wel ongeveer aan of je op gewicht zit. Heb je die weleens uitgerekend?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Oh, waar kennen we dat van ..

Ik heb het geprobeerd, toen kreeg ik een maagontsteking (neen, echt serieus, was puur toeval natuurlijk :roftl:). Nu probeer ik het op te lossen door meer lichaamsbeweging.. Mika helpt daar goed mee :naughty:

 

:blink:...

oookee....:naughty:

ik weet dat je het vast niet zo bedoeld...

maar tóch komt het best ranzig over :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat ik zo dun ben doordat ik te vroeg ben geboren ofzoow.. M'n ouders zijn nou niet bepaald.. wat je dun noemt :roftl:

 

We kunnen ook handtekeningen verzamelen.. :glasses2:

 

Oh dat kan ook ja. Zolang je maar niet ongezond dun bent! :thumb_yello:

 

 

Ooooeehhh, jaaaa!!! :punk:

Link to comment
Share on other sites

:blink:...

oookee....:naughty

ik weet dat je het vast niet zo bedoeld...

maar tóch komt het best ranzig over :naughty

 

Nu wilde ik daar een reactie op geven, maar die zou het misschien alleen nog maar erger maken :roftl:

 

Dus neen, ik bedoel het niet zo :bleh:

 

:lmfao

 

Lees ik t ns een keertje níet zo, doe jij t wel. :roftl

 

Het is toch erg hier.. :blink:

 

:roftl:

 

Doe ik dat dan? :angel_not Okee, dan gewoon eten, niet romantisch, maar wel wandelen.. met de hele band erbij en heel mfc mag ook komen :roftl

 

Ohw, dan is het goed .. :mf_rosetinted:

(alhoewel .. van mij moet niet heel MFC daarbij zijn hoor .. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Nee hoor, geen sorry zeggen. Bienie is vast heel blij dat tenminste íemand haar posts een dubbele betekenis geeft. :roftl::naughty:

 

Oh ja .. daar zit ik echt op te wachten ...

Mijn dag is niet compleet zonder zo'n gebeurtenis ..

Link to comment
Share on other sites

Nu wilde ik daar een reactie op geven, maar die zou het misschien alleen nog maar erger maken :roftl:

 

Dus neen, ik bedoel het niet zo :bleh:

 

 

 

Het is toch erg hier.. :blink

 

:roftl

 

 

 

Ohw, dan is het goed .. :mf_rosetinted:

(alhoewel .. van mij moet niet heel MFC daarbij zijn hoor .. :bleh:)

 

Het is hier altijd erg. :naughty:

(Ik ben wel benieuwd hoe jouw reactie t nog erger had kunnen maken trouwens. :roftl:)

 

Nee, alleen de Dutch thread, dat is leuker. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Dan zit het wel goed denk ik. Ik zit net onder het gemiddelde BMI, ikm had 15,6 ofzoow.. :blush-anim-cl: Achja, maakt mij niet zoveel uit, ik eet wel genoeg enzoow. Alleen kan ik geen big girl worden :blink:

 

Das wel laag. :blink:

Maar zolang je wel genoeg eet zal je daar wel niet zo veel aan kunnen doen.

 

Oh ja .. daar zit ik echt op te wachten ...

Mijn dag is niet compleet zonder zo'n gebeurtenis ..

 

:lmfao:

 

Daarom doen we t ook, om jouw dag compleet te maken. :das:

 

Iedereen die wil :mf_rosetinted: Allemaal op die ene kleine pont persen, over de ijssel, wandelen, en weer terug. :Imfao:

 

Gaan we dan ook ff langs Olst? Niet dat dat nou zo romantisch is, maar de IJssel is er wel mooi. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Het is hier altijd erg. :naughty:

(Ik ben wel benieuwd hoe jouw reactie t nog erger had kunnen maken trouwens. :roftl:)

 

Nee, alleen de Dutch thread, dat is leuker. :biggrin2:

 

Jah, allemaal nederlands lopen te praten, en die arme Mika verstaat er niks van..:roftl: Poor boy.. :naughty:

 

 

 

 

Gaan we dan ook ff langs Olst? Niet dat dat nou zo romantisch is, maar de IJssel is er wel mooi. :roftl:

 

Tuurlijk.. waarom niet gelijk heel Nederland door :roftl: als we toch bezig zijn..

Link to comment
Share on other sites

Jah, allemaal nederlands lopen te praten, en die arme Mika verstaat er niks van..:roftl: Poor boy.. :naughty:

 

Hehehe, dan kunnen we lekker over m roddelen. :naughty:

 

(Want dat doen we nog niet genoeg. :mf_rosetinted:)

Link to comment
Share on other sites

Het is hier altijd erg. :naughty:

(Ik ben wel benieuwd hoe jouw reactie t nog erger had kunnen maken trouwens. :roftl:)

 

Nee, alleen de Dutch thread, dat is leuker. :biggrin2:

 

Dat verbaast me niet :roftl:

 

Wilde zeggen van: neen hoor, we rijden samen.

 

Maarja ...

Link to comment
Share on other sites

:lmfao

 

Daarom doen we t ook, om jouw dag compleet te maken. :das

 

Oooooooooooooooh :wub2:

 

:roftl:

 

Jah, allemaal nederlands lopen te praten, en die arme Mika verstaat er niks van..:roftl: Poor boy.. :naughty

 

Daar zou ik maar niet te hard op rekenen :naughty:

 

Hehehe, dan kunnen we lekker over m roddelen. :naughty:

 

(Want dat doen we nog niet genoeg. :mf_rosetinted:)

 

Neen, dat doen we anders nooit :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy