Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik las daarstraks dit:

Picture8-2.png

suckin' too hard on his lollipop

 

Met daarop de reactie:

oh my :P that would be rather interesting if he was that flexible.
Link to comment
Share on other sites

:roftl::lmfao:

 

Idd erg interessant... :das:

 

 

 

Hoeft ook niet hoor. :biggrin2:

 

Mijn eerste gedacht was: en dan zeggen ze wat van mij ...

(nadat er eerst een bepaald beeld door mijn hoofd schoot :blush-anim-cl::roftl:)

 

Maar ik voel me echt helemaal alleen :tears:

Link to comment
Share on other sites

Mijn eerste gedacht was: en dan zeggen ze wat van mij ...

(nadat er eerst een bepaald beeld door mijn hoofd schoot :blush-anim-cl::roftl:)

 

Maar ik voel me echt helemaal alleen :tears:

 

:naughty: Ik wil t niet weten. :roftl:

 

 

Aaw... waar is de rest ook eigenlijk? :blink:

Link to comment
Share on other sites

:naughty: Ik wil t niet weten. :roftl:

 

 

Aaw... waar is de rest ook eigenlijk? :blink:

 

Neen, veronderstel ook niet dat er uitleg nodig is.. volgens mij kan je dat best wel alleen aan .. :naughty::mf_rosetinted:

 

Ik heb echt geen idee :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Neen, veronderstel ook niet dat er uitleg nodig is.. volgens mij kan je dat best wel alleen aan .. :naughty::mf_rosetinted:

 

Ik heb echt geen idee :boxed:

 

Hehehe.. dat moet wel lukken ja. :das:

 

 

Wel vreemd dat er verder helemaal niemand is hoor. De rest van t forum lijkt juist wel extreem druk. Zou iedereen voetbal aan t kijken zijn? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hehehe.. dat moet wel lukken ja. :das:

 

 

Wel vreemd dat er verder helemaal niemand is hoor. De rest van t forum lijkt juist wel extreem druk. Zou iedereen voetbal aan t kijken zijn? :blink:

 

Zou het? Zo interessant is dat toch niet ...

En als ze dan persé willen kijken moeten ze het maar zoals mij doen, met de pc erbij :bleh:

(er staat nu ook voetbal op, er is niks anders op tv .. en ik ben hier toch ook? Heb zelfs nog muziek opstaan ook :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Zou het? Zo interessant is dat toch niet ...

En als ze dan persé willen kijken moeten ze het maar zoals mij doen, met de pc erbij :bleh:

(er staat nu ook voetbal op, er is niks anders op tv .. en ik ben hier toch ook? Heb zelfs nog muziek opstaan ook :roftl:)

 

Precies. Ik heb op de achtergrond een of andere chick flick aan staan. :naughty: (Maar ja, Colin Firth zit er in. :wub2:)

Link to comment
Share on other sites

Precies. Ik heb op de achtergrond een of andere chick flick aan staan. :naughty: (Maar ja, Colin Firth zit er in. :wub2:)

 

Oh, interessant!

 

 

(geen idee wie het is .. :roftl: Mijn wereld reikt (rijkt?) precies echt niet veel verder dan Mika :blush-anim-cl:)

Link to comment
Share on other sites

Oh, interessant!

 

 

(geen idee wie het is .. :roftl: Mijn wereld reikt (rijkt?) precies echt niet veel verder dan Mika :blush-anim-cl:)

 

:shocked:

 

Heb je nooit Bridget Jones' Diary gezien? Of Love Actually? Of de serie Pride and Prejudice? Of of of... :shocked:

 

Meet Colin Firth:

 

colinfirthsj5.jpg

Link to comment
Share on other sites

:shocked:

 

Heb je nooit Bridget Jones' Diary gezien? Of Love Actually? Of de serie Pride and Prejudice? Of of of... :shocked:

 

Meet Colin Firth:

 

colinfirthsj5.jpg

 

Oh, die :roftl:

Heb Bridget Jones' Diary wel gezien ja :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Seg, als je iemand al 2x hebt aangesproken op msn, en die zegt 2x niks terug (terwijl ik wel bijna zeker ben dat die er is) dan is dat wel duidelijk zeker? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oh, die :roftl:

Heb Bridget Jones' Diary wel gezien ja :bleh:

 

:biggrin2:

 

Sorry, ik heb nog al veel nutteloze feitjes over acteurs en films in mn hoofd. :roftl:

(En ik vergeet nog wel eens dat andere mensen films miss helemaal niet interessant vinden. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

:biggrin2:

 

Sorry, ik heb nog al veel nutteloze feitjes over acteurs en films in mn hoofd. :roftl:

(En ik vergeet nog wel eens dat andere mensen films miss helemaal niet interessant vinden. :bleh:)

 

Of geen tijd hebben om er naar te kijken :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Seg, als je iemand al 2x hebt aangesproken op msn, en die zegt 2x niks terug (terwijl ik wel bijna zeker ben dat die er is) dan is dat wel duidelijk zeker? :roftl:

 

Ofwel kijkt ie ook naar de voetbal pompom... Dan zeg ik vaa ook niets terug hihi

Link to comment
Share on other sites

Ofwel kijkt ie ook naar de voetbal pompom... Dan zeg ik vaa ook niets terug hihi

 

Maybe ..

Weet niet .. heb dat gevoel in ieder geval niet :roftl:

 

Goedenavond trouwens :mf_rosetinted:

 

Dat kan ook. Daarom studeer ik film. :mf_rosetinted::roftl:

 

Ik niet :mf_rosetinted::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy