Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Seg, als je iemand al 2x hebt aangesproken op msn, en die zegt 2x niks terug (terwijl ik wel bijna zeker ben dat die er is) dan is dat wel duidelijk zeker? :roftl:

 

Miss is ie er ff niet. Wc ofzo. :naughty:

 

Ofwel kijkt ie ook naar de voetbal pompom... Dan zeg ik vaa ook niets terug hihi

 

Precies, zoiets. ^^

 

Haai trouwens. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Miss is ie er ff niet. Wc ofzo. :naughty:

 

 

 

Precies, zoiets. ^^

 

Haai trouwens. :biggrin2:

 

Juist ja, zolang houdt niemand het daar vol :roftl:

 

Ik durf wedden dat ik gewoon geen antwoord krijg :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:biggrin2:

 

Sorry, ik heb nog al veel nutteloze feitjes over acteurs en films in mn hoofd. :roftl:

(En ik vergeet nog wel eens dat andere mensen films miss helemaal niet interessant vinden. :bleh:)

 

 

Oh ik hou van films!! En Firth is leuk! :D

Link to comment
Share on other sites

Ahja, hallo :naughty:

 

Portugal is niet goed bezig! Verdorie toch...

 

Neen, inderdaad .. maar kan niet zeggen dat ik daarvan wakker lig (of zou liggen) :bleh::roftl:

 

Net gezien dat ze Ronaldo (toch?) hebben proberen te vermoorden, maar voor de rest ben ik eigenlijk niet aan het kijken .. :roftl:

 

(vond die wielrenner die gisteren het ravijn in ging veel erger :boxed:)

Link to comment
Share on other sites

Oh ik hou van films!! En Firth is leuk! :D

 

:biggrin2:

 

Jaaaa!!! :wub2:

 

(Wat helemaal leuk is zijn vechtscènes tussen Hugh Grant en Colin Firth. :naughty: Dat zit helaas niet in deze film, maar hij ging net wel dansen in een leren broek. :wub2::das:)

Link to comment
Share on other sites

:biggrin2:

 

Jaaaa!!! :wub2:

 

(Wat helemaal leuk is zijn vechtscènes tussen Hugh Grant en Colin Firth. :naughty: Dat zit helaas niet in deze film, maar hij ging net wel dansen in een leren broek. :wub2::das:)

 

 

Hahaha, cool, welke film is het?

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, cool, welke film is het?

 

'What a girl wants.'

 

Met Amanda Bynes enzo. Beetje cliché, maar voor een luie donderdavond is t goed. Wel vooral dankzijn Colin Firth natuurlijk. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

'What a girl wants.'

 

Met Amanda Bynes enzo. Beetje cliché, maar voor een luie donderdavond is t goed. Wel vooral dankzijn Colin Firth natuurlijk. :naughty:

Ik dacht het wel! Hihi, heb ik destijds ook gezien, speciaal voor colin natuurlijk :wink2:

 

 

Portugal gaat eruit :'(

Link to comment
Share on other sites

Ik dacht het wel! Hihi, heb ik destijds ook gezien, speciaal voor colin natuurlijk :wink2:

 

 

Portugal gaat eruit :'(

 

Precies. :naughty:

 

Echt? Gaat Duitsland winnen? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ik dacht het wel! Hihi, heb ik destijds ook gezien, speciaal voor colin natuurlijk :wink2:

 

 

Portugal gaat eruit :'(

 

Oooooooooh, jammeur!

 

(ok neen, als je daarvoor bent natuurlijk heel erg :wink2:)

 

Wat ik nu eigenlijk niet meer weet? Ging Italië nu door?

(denkt aan iedereen die lawaai maakt als een bepaald land wint en dat zijn dus vooral Turkije en Italië .. :wink2:)

Link to comment
Share on other sites

Precies. :naughty:

 

Echt? Gaat Duitsland winnen? :blink:

 

Ze staan 3-1 voor, nog 20 minuten ..

Het kan nog natuurlijk, maar dan zullen ze hard moeten beginnen te lopen :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Oooooooooh, jammeur!

 

(ok neen, als je daarvoor bent natuurlijk heel erg :wink2:)

 

Wat ik nu eigenlijk niet meer weet? Ging Italië nu door?

(denkt aan iedereen die lawaai maakt als een bepaald land wint en dat zijn dus vooral Turkije en Italië .. :wink2:)

 

Italië is door ja. Lol, wonen er veel Italianen bij je in de buurt dan? :naughty:

 

Ze staan 3-1 voor, nog 20 minuten ..

Het kan nog natuurlijk, maar dan zullen ze hard moeten beginnen te lopen :bleh:

 

Mwah, kan nog. :bleh:

(Je weet t tenslotte maar nooit. ^^)

Link to comment
Share on other sites

Italië is door ja. Lol, wonen er veel Italianen bij je in de buurt dan? :naughty:

 

 

 

Mwah, kan nog. :bleh:

(Je weet t tenslotte maar nooit. ^^)

 

Goh, hier woont vanalles (behalve Belgen lijkt het wel :roftl:) maar die zijn toch wel zo'n beetje in de meerderheid ja, samen met de Turken. Ofwel hebben ze gewoon het meeste lawaai natuurlijk, dat kan ook :bleh:

 

Toen Turkijke gewonnen had was het ook weer gezellig .. en de volgende dag zag ik dat ze in het centrum bij het station een Turkse vlag hadden opgehangen aan de lantaarnpaal van een rond punt .. Vond ik persoonlijk wat ver gaan eigenlijk, maarja..

Link to comment
Share on other sites

Italië is door ja :wub2: Ik blijf natuurlijk in de eerste plaats een azzurri meisje!!:punk:

 

Maar portugal was wel m'n tweede favoriet:thumbdown: Altijd al zo geweest ook... Dus dit suckt!

 

De strijd is nog niet gestreden :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Italië is door ja :wub2: Ik blijf natuurlijk in de eerste plaats een azzurri meisje!!:punk:

 

Maar portugal was wel m'n tweede favoriet:thumbdown: Altijd al zo geweest ook... Dus dit suckt!

 

Jammer. :huglove:

 

Ik vind voetbal soms wel leuk, en vind t nu best grappig dat NL ineens weer lijkt te kunnen voetballen (dat heb ik nog niet vaak meegemaakt :roftl:), maar ik zal er niet wakker van liggen als ze eruit gaan. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Goh, hier woont vanalles (behalve Belgen lijkt het wel :roftl:) maar die zijn toch wel zo'n beetje in de meerderheid ja, samen met de Turken. Ofwel hebben ze gewoon het meeste lawaai natuurlijk, dat kan ook :bleh:

 

Toen Turkijke gewonnen had was het ook weer gezellig .. en de volgende dag zag ik dat ze in het centrum bij het station een Turkse vlag hadden opgehangen aan de lantaarnpaal van een rond punt .. Vond ik persoonlijk wat ver gaan eigenlijk, maarja..

 

Ik wist eerst niet eens dat Turkije speelde, tot ze wonnen, want toen begon in een keer alles en iedereen te toeteren en te schreeuwen. :roftl:

 

(Das even wel leuk, maar na een tijdje gaat t toch vervelen. :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

Ik wist eerst niet eens dat Turkije speelde, tot ze wonnen, want toen begon in een keer alles en iedereen te toeteren en te schreeuwen. :roftl:

 

(Das even wel leuk, maar na een tijdje gaat t toch vervelen. :naughty:)

 

Ja, zeker als je wil slapen ...

 

En het ergste vind ik altijd nog dat je denkt dat het voorbij is omdat het stil is, en ze daarna allemaal terug lijken langs te komen :blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, zeker als je wil slapen ...

 

En het ergste vind ik altijd nog dat je denkt dat het voorbij is omdat het stil is, en ze daarna allemaal terug lijken langs te komen :blink::roftl:

 

Inderdaad...

 

Ja precies! :roftl: Ik dacht al dat dat aan mij lag. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad...

 

Ja precies! :roftl: Ik dacht al dat dat aan mij lag. :roftl:

 

Neen, ligt niet aan jou :wink2:

 

Wat niet wil zeggen dat het niet raar kan zijn ofzo.. :naughty::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy