Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Ik meld me ook even snel. Alles goed hier, alleen belachelijk druk :blink:

 

Morgenavond (zaterdag) weet ik niet of ik online ben, mn pa is jarig dus moet braaf opzitten en pootjes geven.

 

Zondagavond kom ik weer gezellig meeposten :wub2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoooi. :wink2: Is there anybody home?

How are joe?

'k had gister mijn feestje en 2 vrienden hebben me een super mooie mika poster gegeven :wub2: Hij is zooo mooi :mf_rosetinted:

Haha, jij ook al? Ik was 2 weken geleden jarig. Staan mn vriendinnen 's ochtends om 7 uur opeens aan mn bed. :naughty:

En ik kreeg live! in cartoon motion. :wub2: Echt super leuk!

Link to comment
Share on other sites

Hiya! Ik denk dat veel dutchies voor de tv zitten, voetbal te kijken!!

 

:woot_jump:

 

Ik ook .. Het 1 sluit het ander toch niet uit? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Neuh inderdaad, zelf kijk ik maar met een half oog, veel te spannend! :naughty:

 

Hoe gaat ie?

 

Goed en niet goed.

Goed omdat ik nieuwe schoenen heb :mf_rosetinted: (nog steeds niet die wat ik eigenlijk wil hebben, maar toch :bleh:)

En niet goed omdat ik met mijn pony in mijn hoofd zit .. Heb morgen wedstrijd maar zijn rug is niet helemaal in orde (heel lang verhaal en heel moeilijk uit te leggen als je niks of weinig van paarden kent) en eigenlijk kan het geen kwaad om te rijden maar langs de andere kant weet ik het toch niet goed ...

 

ik haat voetbal, ik kijk nooit :mf_rosetinted:

 

Starrats!!!!!!!! :woot_jump:

 

Hoe is het met je? Waar heb jij uitgehangen de laatste tijd?

Link to comment
Share on other sites

Goed en niet goed.

Goed omdat ik nieuwe schoenen heb :mf_rosetinted: (nog steeds niet die wat ik eigenlijk wil hebben, maar toch :bleh:)

En niet goed omdat ik met mijn pony in mijn hoofd zit .. Heb morgen wedstrijd maar zijn rug is niet helemaal in orde (heel lang verhaal en heel moeilijk uit te leggen als je niks of weinig van paarden kent) en eigenlijk kan het geen kwaad om te rijden maar langs de andere kant weet ik het toch niet goed ...

 

 

 

Starrats!!!!!!!! :woot_jump:

 

Hoe is het met je? Waar heb jij uitgehangen de laatste tijd?

 

thuis??:blink:

 

ik had even een mfc pauze genomen omdat ik al dat negatieve gedoe rond luke belachelijk vond :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Goed en niet goed.

Goed omdat ik nieuwe schoenen heb :mf_rosetinted: (nog steeds niet die wat ik eigenlijk wil hebben, maar toch :bleh:)

En niet goed omdat ik met mijn pony in mijn hoofd zit .. Heb morgen wedstrijd maar zijn rug is niet helemaal in orde (heel lang verhaal en heel moeilijk uit te leggen als je niks of weinig van paarden kent) en eigenlijk kan het geen kwaad om te rijden maar langs de andere kant weet ik het toch niet goed ...

 

Hmm leuk van de nieuwe schoenen, welke heb je? en welke wilde je eigenlijk?

 

Vervelend van je pony, dat je niet zo goed weet wat je nu moet doen! En inderdaad, ik heb weinig verstand van paarden! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

thuis??:blink

 

ik had even een mfc pauze genomen omdat ik al dat negatieve gedoe rond luke belachelijk vond :boxed

 

Owh :blink::tears:

Maar je had gerust hier langs kunnen komen hoor, hier werd helemaal niet negeatief gedaan :wink2:

 

Hmm leuk van de nieuwe schoenen, welke heb je? en welke wilde je eigenlijk?

 

Vervelend van je pony, dat je niet zo goed weet wat je nu moet doen! En inderdaad, ik heb weinig verstand van paarden! :naughty

 

Gewoon zwarte All Stars :roftl:

Maar dat was echt een ramp om te vinden, hadden ze nooit .. en al helemaal niet in mijn maat. Heb nog nooit zoveel winkels gedaan (zowel in België als Nederland) voor schoenen :roftl:

 

Ik wil deze:

alloz6.jpg

 

Maar die hadden ze niet in een winkel waar ze niks anders dan All Stars hebben .. dus ik begin ervoor te vrezen dat ik die nooit ga vinden :tears:

Link to comment
Share on other sites

Gewoon zwarte All Stars :roftl:

Maar dat was echt een ramp om te vinden, hadden ze nooit .. en al helemaal niet in mijn maat. Heb nog nooit zoveel winkels gedaan (zowel in België als Nederland) voor schoenen :roftl:

 

Ik wil deze:

alloz6.jpg

 

Maar die hadden ze niet in een winkel waar ze niks anders dan All Stars hebben .. dus ik begin ervoor te vrezen dat ik die nooit ga vinden :tears:

 

Oooh zwarte All Stars zijn leuk hoor, zeer stijlvol! :naughty:

 

Die andere zijn ook heeeeel leuk! Kan je ze nergens op internet vinden, of in een winkel bestellen?? :blink:

 

Ik wacht nu al 2,5 week op deze:

pic_gigantic.jpg

Link to comment
Share on other sites

Oooh zwarte All Stars zijn leuk hoor, zeer stijlvol! :naughty:

 

Die andere zijn ook heeeeel leuk! Kan je ze nergens op internet vinden, of in een winkel bestellen?? :blink:

 

Ik wacht nu al 2,5 week op deze:

pic_gigantic.jpg

 

Ja, wilde ze toch wel hebben hoor.

Is eigenlijk wel grappig, oorspronkelijk was mijn doel dus die van de foto te kopen. Maar nu heb ik zilvere en zwarte .. :roftl:

 

Maar die van op de foto komen ook nog hoor :mf_rosetinted: Hoop ik ...

Ik heb het niet zo op ergens bestellen enzo, dus ik weet niet goed..

 

Die van jou zijn ook leuk :mf_rosetinted:

Alleen moet ik geen hoge hebben, dus dat vind ik dan weer minder :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Owh :blink::tears:

Maar je had gerust hier langs kunnen komen hoor, hier werd helemaal niet negeatief gedaan :wink2:

 

 

 

Gewoon zwarte All Stars :roftl:

Maar dat was echt een ramp om te vinden, hadden ze nooit .. en al helemaal niet in mijn maat. Heb nog nooit zoveel winkels gedaan (zowel in België als Nederland) voor schoenen :roftl:

 

Ik wil deze:

alloz6.jpg

 

Maar die hadden ze niet in een winkel waar ze niks anders dan All Stars hebben .. dus ik begin ervoor te vrezen dat ik die nooit ga vinden

 

balen zeg :boxed:

Ik kan hier misschien eens kijken voor je?

 

Welke maat zoek je?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy