Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heey:naughty:

Nederland is eruit:tears:

 

Yay! Er zijn mensen! :woot_jump::biggrin2:

 

 

Yeah, I know... Maar ze speelden ook echt wel bagger hoor. Ik vind t vooral jammer voor Van der Sar. Had leuk voor m geweest als ie z'n laatse EK gewonnen had. Van der Sar is cool. :glasses2:

Link to comment
Share on other sites

Yay! Er zijn mensen! :woot_jump::biggrin2:

 

 

Yeah, I know... Maar ze speelden ook echt wel bagger hoor. Ik vind t vooral jammer voor Van de Sar. Had leuk voor m geweest als ie z'n laatse EK gewonnen had. Van de Sar is cool. :glasses2:

 

Van der Sar ruuuulez:mf_rosetinted:

Ja, ze speelden inderdaad minder goed dan normaal:blink:

Wel heel jammer maarja. Als je zooooo goed start, kan het ook niet goed blijven gaan:boxed:

Link to comment
Share on other sites

goeiesavonds :mf_rosetinted:

 

ik heb me echt gruwlijk verveeld vandaag

maar wel 2 bikini's gekocht [online] ze zijn zo lief :wub2: en duuuuur :blink: echt...t is dat m'n moeder betaald..maar anders..:naughty:

 

Ik moet er ook nog een kopen:boxed:

 

Maar ik ga weer, doei:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Van der Sar ruuuulez:mf_rosetinted:

Ja, ze speelden inderdaad minder goed dan normaal:blink

Wel heel jammer maarja. Als je zooooo goed start, kan het ook niet goed blijven gaan:boxed:

 

Klopt. En NL lijkt dit altijd te doen als ze een paar goede wedstrijden gehad hebben. Dan lijken ze ineens alle energie kwijt te zijn. Maar ja... ben benieuwd wie er vanavond wint.

 

goeiesavonds :mf_rosetinted:

 

ik heb me echt gruwlijk verveeld vandaag

maar wel 2 bikini's gekocht [online] ze zijn zo lief :wub2: en duuuuur :blink: echt...t is dat m'n moeder betaald..maar anders..:naughty:

 

Haai. ^^

 

Oeh, cool! En moeders zijn daar heel handig voor ja. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik moet er ook nog een kopen:boxed:

 

Maar ik ga weer, doei:huglove:

 

bye!

 

Klopt. En NL lijkt dit altijd te doen als ze een paar goede wedstrijden gehad hebben. Dan lijken ze ineens alle energie kwijt te zijn. Maar ja... ben benieuwd wie er vanavond wint.

 

 

 

Haai. ^^

 

Oeh, cool! En moeders zijn daar heel handig voor ja. :naughty:

 

:naughty:inderdaad, maar aan de andere kant...ik moet wel helemaal zelf m'n vakantie betalen á 200 euro...

 

ik heb wel shorts, met gewoon een bikini top erop...in zo'n bikinibroekje durf ik me écht niet te vertonen xD :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:naughty:inderdaad, maar aan de andere kant...ik moet wel helemaal zelf m'n vakantie betalen á 200 euro...

 

ik heb wel shorts, met gewoon een bikini top erop...in zo'n bikinibroekje durf ik me écht niet te vertonen xD :mf_rosetinted:

 

Oeh, das dan wel weer minder. Waar ga je heen op vakantie?

 

Nee, die bikinibroekjes vind ik ook niets. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Oeh, das dan wel weer minder. Waar ga je heen op vakantie?

 

Nee, die bikinibroekjes vind ik ook niets. :naughty:

 

Naar playa d'aro in Spanje, t is vlakbij de kust...verder weet ik van niks :naughty:

 

deze heb ik...

?src=Wehkamp%2F960288_pb_01&$2007productdetail$

 

en nog een, maar ik denk dat ik de laatste heb ofzo..xD want anderhalf uur geleden stond ie er nog op...toen heb ik 'm besteld...en nou is ie weg:blink:

Link to comment
Share on other sites

Naar playa d'aro in Spanje, t is vlakbij de kust...verder weet ik van niks :naughty:

 

deze heb ik...

?src=Wehkamp%2F960288_pb_01&$2007productdetail$

 

en nog een, maar ik denk dat ik de laatste heb ofzo..xD want anderhalf uur geleden stond ie er nog op...toen heb ik 'm besteld...en nou is ie weg:blink:

 

Klinkt leuk. :naughty: Ga je met vrienden?

 

Oeh, die is cool! Als je de laatste had, had je echt geluk! :biggrin2::thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Klinkt leuk. :naughty: Ga je met vrienden?

 

Oeh, die is cool! Als je de laatste had, had je echt geluk! :biggrin2::thumb_yello:

 

Ik ga met een vriend en zijn ouders, zijn broer gaat niet meer mee omdat ie te oud is...dus mocht hij iemand anders meenemen. dat ik hem pas 4 maanden ken was voor hem schijnbaar geen probleem :naughty: en omdat t 2 weken spanje is voor mij ook niet xD

Link to comment
Share on other sites

Ik ga met een vriend en zijn ouders, zijn broer gaat niet meer mee omdat ie te oud is...dus mocht hij iemand anders meenemen. dat ik hem pas 4 maanden ken was voor hem schijnbaar geen probleem :naughty: en omdat t 2 weken spanje is voor mij ook niet xD

 

Hehehe, gezellig toch? :biggrin2:

Spanje lijkt me ook wel leuk, maar ik verbrand echt heel snel (heb superlichte huid), dus dat is voor mij niet zo'n goed idee. :bleh:

(Ik ga maar weer ns gewoon met mn ouders mee. Is wel zo handig, ze betalen alles voor me. :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

Hehehe, gezellig toch? :biggrin2:

Spanje lijkt me ook wel leuk, maar ik verbrand echt heel snel (heb superlichte huid), dus dat is voor mij niet zo'n goed idee. :bleh:

(Ik ga maar weer ns gewoon met mn ouders mee. Is wel zo handig, ze betalen alles voor me. :naughty:)

 

 

Wij zijn al jaaaren niet meer op vakantie geweest, i.v.m geld enzo. dus ik vond dat ik deze kans moest pakken, helaas dan geen mika concert...maar hij komt vast snel nog een keer :naughty:

 

heb je hyves btw? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Wij zijn al jaaaren niet meer op vakantie geweest, i.v.m geld enzo. dus ik vond dat ik deze kans moest pakken, helaas dan geen mika concert...maar hij komt vast snel nog een keer :naughty:

 

heb je hyves btw? :mf_rosetinted:

 

Oeh, dan is dit zeker een leuke kans!

 

Ja, ik weet wel zeker dat Mika nog wel een paar keer terugkomt hoor. :biggrin2: (Anders gaan we m gewoon stalken. :naughty:)

 

Yup, ik heb hyves.

Link to comment
Share on other sites

Oeh, dan is dit zeker een leuke kans!

 

Ja, ik weet wel zeker dat Mika nog wel een paar keer terugkomt hoor. :biggrin2: (Anders gaan we m gewoon stalken. :naughty:)

 

Yup, ik heb hyves.

 

 

Ja, inderdaad! Volgend jaar...als ik mijn diploma haal (áls ik 'm haal xD) en mika is dan op tour dan wil ik een paar gigs achter elkaar bezoeken:naughty:

dus ik ga maar vast sparen xD

 

ik ben weg! bye :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ja, inderdaad! Volgend jaar...als ik mijn diploma haal (áls ik 'm haal xD) en mika is dan op tour dan wil ik een paar gigs achter elkaar bezoeken:naughty:

dus ik ga maar vast sparen xD

 

ik ben weg! bye :huglove:

 

Je haalt m vast! :wink2:

 

Oeh, goed plan! :biggrin2:

 

Byebye! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Nielo! :woot_jump:

 

Alles goed hoor, beetje druk, maar verder prima!

 

Hoe is het met jou?

 

Oeh, moet je nog veel doen?

 

Ik heb eindelijk alle herkansingen gedaan/ingeleverd/etc., dus nu maar hopen dat ik alle vakken ook gehaald heb. :naughty:

Maar ik kan nu in ieder geval zonder schuldgevoel de hele dag niets doen. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Oeh, moet je nog veel doen?

 

Ik heb eindelijk alle herkansingen gedaan/ingeleverd/etc., dus nu maar hopen dat ik alle vakken ook gehaald heb. :naughty:

Maar ik kan nu in ieder geval zonder schuldgevoel de hele dag niets doen. :biggrin2:

 

Dat is lekker!! :thumb_yello:

 

Ik hoef niet veel te doen qua dingen inleveren, maar het vak wat ik nu volg is erg druk. Van 8:30 tot 18:00, en dan zijn we vaak nog niet klaar en gaan we langer door... Dan paard doen en dan ben ik eigenlijk doodop :blush-anim-cl: Deze week is de laatste week van het vak, en dan wordt het rustiger :mf_rosetinted: Overigens wel een érg leuk vak, we hebben grote lol iedere dag! Dus het is geen ramp :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Dat is lekker!! :thumb_yello:

 

Ik hoef niet veel te doen qua dingen inleveren, maar het vak wat ik nu volg is erg druk. Van 8:30 tot 18:00, en dan zijn we vaak nog niet klaar en gaan we langer door... Dan paard doen en dan ben ik eigenlijk doodop :blush-anim-cl: Deze week is de laatste week van het vak, en dan wordt het rustiger :mf_rosetinted: Overigens wel een érg leuk vak, we hebben grote lol iedere dag! Dus het is geen ramp :wink2:

 

Oeh, dat klinkt behoorlijk vermoeiend ja! :shocked: T scheelt wel dat t een leuk vak is dan, anders is zoiets moeilijk vol te houden.

Heb je daarna vakantie, of nog niet?

Link to comment
Share on other sites

Oeh, dat klinkt behoorlijk vermoeiend ja! :shocked: T scheelt wel dat t een leuk vak is dan, anders is zoiets moeilijk vol te houden.

Heb je daarna vakantie, of nog niet?

 

Na volgende week heb ik vakantie ja. Dan zit ik een paar dagen in Belgie, dan Amsterdam, en daarna werken...

 

In september begin ik dan met het experiment van mn 2e major thesis. Dan nog een stage en dan ben ik als het goed is klaar... :naughty:

 

Ga jij nog op vakantie?

Link to comment
Share on other sites

Na volgende week heb ik vakantie ja. Dan zit ik een paar dagen in Belgie, dan Amsterdam, en daarna werken...

 

In september begin ik dan met het experiment van mn 2e major thesis. Dan nog een stage en dan ben ik als het goed is klaar... :naughty:

 

Ga jij nog op vakantie?

 

België is leuk. ^^ (En Amsterdam natuurlijk ook. :naughty:)

 

Volgend jaar ben je dus als t goed is klaar. Cool!

 

Ik ga met mn ouders naar Oostenrijk (naar dezelfde plek waar we vroeger altijd heengingen, dus t is leuk om die mensen daar weer eens te zien) en dan nog een paar dagen Berlijn. Ik moet mn Duits dus maar weer eens gaan oefenen. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy