Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Cherish weet ik niet ..

Anouk is niet helemaal ok denk ik :tears:

En Starrats vond het hele Luke-gedoe maar niks, maar die zou wel weer vaker moeten komen nu .. :bleh:

 

 

 

Ja hoor, maar in bed is het gewoon leuker :mf_rosetinted:

 

Bij Cherish zag ik onder haar naam (als custom title) 'Awaiting Activation' staan. :blink:

Daar ben ik ook bang voor ja... :tears:

Hm, ja dat is gelukkig wel voorbij, dus daar hoeft ze zich niet meer door tegen te laten houden.

 

Hehehe, zeer begrijpelijk! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bij Cherish zag ik onder haar naam (als custom title) 'Awaiting Activation' staan. :blink:

Daar ben ik ook bang voor ja... :tears:

Hm, ja dat is gelukkig wel voorbij, dus daar hoeft ze zich niet meer door tegen te laten houden.

 

Hehehe, zeer begrijpelijk! :biggrin2:

 

Ohja, dat is juist .. die had toen problemen dat ze niet meer op het forum kon ofzo .. Maar zou dat nog niet opgelost zijn dan? :blink:

 

Anouk is hier een dag of 2 (denk zaterdag) nog geweest .. maar maar heel kort, het ging niet goed :thumbdown: Dus ze gaat nu veel rusten in de hoop dat ze nog naar Werchter enzo kan .. Ze zou normaal gisteren langskomen maar dat is blijkbaar niet gegaan.. Hoop maar dat alles beetje ok is, of snel terug goed komt..

Link to comment
Share on other sites

Ohja, dat is juist .. die had toen problemen dat ze niet meer op het forum kon ofzo .. Maar zou dat nog niet opgelost zijn dan? :blink:

 

Anouk is hier een dag of 2 (denk zaterdag) nog geweest .. maar maar heel kort, het ging niet goed :thumbdown: Dus ze gaat nu veel rusten in de hoop dat ze nog naar Werchter enzo kan .. Ze zou normaal gisteren langskomen maar dat is blijkbaar niet gegaan.. Hoop maar dat alles beetje ok is, of snel terug goed komt..

 

Hmm... vreemd. Dat zou toch onderhand wel geregeld moeten zijn... :blink:

 

Oeh, hopelijk gaat ze Werchter redden! En hopelijk gaat t gewoon heeeeel snel heeeeel veel beter!

Link to comment
Share on other sites

Ik ook. :mf_rosetinted:

 

Is alles eigenlijk helemaal goed gekomen met je kaartjes voor Werchter?

 

Weet niet, denk dat ze onderweg zijn ... maar zolang ze niet hier zijn ben ik niet zeker :boxed:

 

(had donderdag een sms gestuurd om te vragen en toen waren ze blijkbaar net aangekomen, dus heb ik een e-mail gestuurd met mijn gegevens en ze ging proberen ze vrijdag op de post te doen .. maar heb verder niks gehoord dus weet nu eigenlijk niet of ze onderweg zijn of niet..)

Link to comment
Share on other sites

Weet niet, denk dat ze onderweg zijn ... maar zolang ze niet hier zijn ben ik niet zeker :boxed:

 

(had donderdag een sms gestuurd om te vragen en toen waren ze blijkbaar net aangekomen, dus heb ik een e-mail gestuurd met mijn gegevens en ze ging proberen ze vrijdag op de post te doen .. maar heb verder niks gehoord dus weet nu eigenlijk niet of ze onderweg zijn of niet..)

 

Ah, dan zijn ze vast onderweg. Maar de post maakt nog weleens een omweg. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ah, dan zijn ze vast onderweg. Maar de post maakt nog weleens een omweg. :roftl:

 

Hmmja, ik vertrouw de post niet echt .. :boxed:

Maarja, het zal wel in orde komen zeker? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, ik vertrouw de post niet echt .. :boxed:

Maarja, het zal wel in orde komen zeker? :bleh:

 

Nee, dat heb ik ook.

 

Tuurlijk! Als je t echt zeker wil weten kan je natuurlijk nog even sms'en ofzo, maar dat komt allemaal goed hoor. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Nee, dat heb ik ook.

 

Tuurlijk! Als je t echt zeker wil weten kan je natuurlijk nog even sms'en ofzo, maar dat komt allemaal goed hoor. :wink2:

 

Hmmja, maar dan denkt ze misschien dat ik haar niet vertrouw ofzo..

Ik zie nog wel, als ze er donderdag ofzo nog niet zijn dan stuur ik dan wel een sms, dan heeft de post tijd genoeg gehad vind ik .. zo groot is België nu ook weer niet :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, maar dan denkt ze misschien dat ik haar niet vertrouw ofzo..

Ik zie nog wel, als ze er donderdag ofzo nog niet zijn dan stuur ik dan wel een sms, dan heeft de post tijd genoeg gehad vind ik .. zo groot is België nu ook weer niet :roftl:

 

Goed plan! :thumb_yello:

 

Nee, maar toch weet de post zelfs in kleine landjes als België en Nederland nog te verdwalen. :roftl:

 

(Ik had trouwens meegedaan aan Mika Mail, en het pakketje dat ik naar Nieuw Zeeland gestuurd had was op drugs getest. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Goed plan! :thumb_yello:

 

Nee, maar toch weet de post zelfs in kleine landjes als België en Nederland nog te verdwalen. :roftl:

 

(Ik had trouwens meegedaan aan Mika Mail, en het pakketje dat ik naar Nieuw Zeeland gestuurd had was op drugs getest. :roftl:)

 

Zegt veel over jou? :naughty::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Heb je die nu nog steeds niet? :sneaky2::bleh:

 

 

:blush-anim-cl:

 

Zeg, ligt t aan mij, of is Cherish al heel lang niet meer online geweest? :blink:

 

Klopt inderdaad, dacht er een tijdje terug nog aan ...

 

Starrats en Anouk komen ook niet meer zo vaak :tears:

 

Ik mis ze ook wel... Hoop echt dat Anouk het gaat redden om naar Werchter te komen...

Link to comment
Share on other sites

Seg, nu het hier toch rustig is .. die heb ik nog niet laten zien denk ik..

 

Mijn laatste springkunsten.

 

IMG_3157-border.jpg

(het enige been wat over de sprong ging..)

 

Vlieg!

IMG_3164-border.jpg

 

Stop! (ik bijna vlieg :roftl:)

IMG_3165-border.jpg

 

En om te bewijzen dat hij z'n achterbenen toch wel omhoog kan krijgen...

IMG_3167-border.jpg

 

Bij die vliegfoto heeft hij heel de hindernis gesloopt, en daarna kreeg ik hem er niet meer over (was eigenlijk toch wel hoger dan ik gedacht had :blush-anim-cl:) dus ja .. die laatste foto is weer terug lager en ook daar pas ging het na een paar keer, dus daarom zit ik er ook zo charmant op :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Seg, nu het hier toch rustig is .. die heb ik nog niet laten zien denk ik..

 

Mijn laatste springkunsten.

 

IMG_3157-border.jpg

(het enige been wat over de sprong ging..)

 

Vlieg!

IMG_3164-border.jpg

 

Stop! (ik bijna vlieg :roftl)

IMG_3165-border.jpg

 

En om te bewijzen dat hij z'n achterbenen toch wel omhoog kan krijgen...

IMG_3167-border.jpg

 

Bij die vliegfoto heeft hij heel de hindernis gesloopt, en daarna kreeg ik hem er niet meer over (was eigenlijk toch wel hoger dan ik gedacht had blush-anim-cl) dus ja .. die laatste foto is weer terug lager en ook daar pas ging het na een paar keer, dus daarom zit ik er ook zo charmant op :roftl

 

Hehehe, coole actiefoto's! :thumb_yello:

Gelukkig vloog je er niet echt helemaal af. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Heeeey, je bent terug. :naughty

 

 

Jups :naughty:

 

Seg, nu het hier toch rustig is .. die heb ik nog niet laten zien denk ik..

 

Mijn laatste springkunsten.

 

IMG_3157-border.jpg

(het enige been wat over de sprong ging..)

 

Vlieg!

IMG_3164-border.jpg

 

Stop! (ik bijna vlieg :roftl)

IMG_3165-border.jpg

 

En om te bewijzen dat hij z'n achterbenen toch wel omhoog kan krijgen...

http://i152.photobucket.com/albums/s195/paardenforums/17-06/IMG_3167-border.jpg[/img

 

Bij die vliegfoto heeft hij heel de hindernis gesloopt, en daarna kreeg ik hem er niet meer over (was eigenlijk toch wel hoger dan ik gedacht had blush-anim-cl:) dus ja .. die laatste foto is weer terug lager en ook daar pas ging het na een paar keer, dus daarom zit ik er ook zo charmant op roftl:

 

Waar heb je de rest van de benen gelaten op de 1e foto?? :blink:

 

Heeft ie de hindernis omgekregen op de vliegfoto? Wat raar, zou je helemaal niet zeggen van de foto! Wel erg leuke foto's en super dat je hem er daarna weer eroverheen hebt gekregen :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Hehehe, coole actiefoto's! :thumb_yello:

Gelukkig vloog je er niet echt helemaal af. :naughty:

 

Het is alleen jammer dat mijn vader niet zo met mijn camera overweg lijkt te kunnen :roftl:

 

Neen, gelukkig niet .. Maar ik ga er zo hard nog eens afvliegen hoor, kan gewoon niet anders :roftl: Krijg je het in je hoofd ineens te gaan springen omdat je daar zin in hebt .. maar dat Cobe nu niet bepaald een modelspringspony is is maar een detail..:naughty: Maar we hebben wel lol gehad :bleh: (nuja, Cobe weet ik niet zeker, maar denk het wel)

Link to comment
Share on other sites

Waar heb je de rest van de benen gelaten op de 1e foto?? :blink:

 

Heeft ie de hindernis omgekregen op de vliegfoto? Wat raar, zou je helemaal niet zeggen van de foto! Wel erg leuke foto's en super dat je hem er daarna weer eroverheen hebt gekregen :thumb_yello:

 

Afgehakt :mf_rosetinted:

Neen, die gingen dus niet de hoogte in, dus met als gevolg hindernis om (voor de verandering eens :roftl:).

 

Ja, Cobe kan zoiets :mf_rosetinted::roftl:

De emmers lagen helemaal om, en de balk lag een meter of 5 verder ..

Heb 'm niet meer over diezelfde hindernis gekregen, lag ook aan mij.. maar lager hebben we uiteindelijk toch iets gedaan dat op springen leek (na een aantal keer proberen) :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik had bij die "vliegsprong" echt zoiets van: ja! van de eerste keer erover!

En toen hoorde ik achter mij zo'n lawaai :blink:.. dat kon gewoon niet goed zijn .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Het is alleen jammer dat mijn vader niet zo met mijn camera overweg lijkt te kunnen :roftl

 

Neen, gelukkig niet .. Maar ik ga er zo hard nog eens afvliegen hoor, kan gewoon niet anders :roftl: Krijg je het in je hoofd ineens te gaan springen omdat je daar zin in hebt .. maar dat Cobe nu niet bepaald een modelspringspony is is maar een detail..:naughty: Maar we hebben wel lol gehad :bleh: (nuja, Cobe weet ik niet zeker, maar denk het wel)

 

Omdat de foto's wat bewogen zijn? Of sowieso niet? :naughty: Maar het zijn wel coole foto's. :mf_rosetinted:

 

Hopelijk is je landing dan niet al te hard. :boxed:

Om dat zeker te weten heb je natuurlijk een paardenfluisteraar nodig. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Omdat de foto's wat bewogen zijn? Of sowieso niet? :naughty: Maar het zijn wel coole foto's. :mf_rosetinted:

 

Hopelijk is je landing dan niet al te hard. :boxed:

Om dat zeker te weten heb je natuurlijk een paardenfluisteraar nodig. :naughty:

 

Uhm, dat weet ik eigenlijk niet :roftl:

Was de eerste keer dat hij die vast had, dus ja .. Moet nog veel oefenen :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Afgehakt :mf_rosetinted

Neen, die gingen dus niet de hoogte in, dus met als gevolg hindernis om (voor de verandering eens :roftl).

 

Ja, Cobe kan zoiets :mf_rosetinted roftl:

De emmers lagen helemaal om, en de balk lag een meter of 5 verder ..

Heb 'm niet meer over diezelfde hindernis gekregen, lag ook aan mij.. maar lager hebben we uiteindelijk toch iets gedaan dat op springen leek (na een aantal keer proberen) wink2:

 

Ah, op die manier...

Ja, verbazingwekkend als je de foto zo ziet...

 

 

 

Ik heb er trouwens nog leuke .. gisteren een cadeautje gekregen :biggrin2

 

IMG_3180-border.jpg

 

IMG_3182-border.jpg

 

IMG_3184-border.jpg

 

IMG_3188-border.jpg

 

Het is toch een stoere poownie hé :wub2

 

Knappe Cobe :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy