Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:mf_rosetinted: Wat doe jij hier op dit uur?

Niks meer te doen? :bleh:

 

mja..

school is me vergeten in te delen bij een van de activiteiten van deze week :naughty: maar ik zeg niks...ik blijf wel lekker thuis :bleh:

 

en ik ben net wakker, dus eerst ff mail checken enzo... dan douchen..dan omkleden...en dan is t min of meer 6 uur en dus tijd om te gaan werken xD

en jij?

Link to comment
Share on other sites

mja..

school is me vergeten in te delen bij een van de activiteiten van deze week :naughty: maar ik zeg niks...ik blijf wel lekker thuis :bleh:

 

en ik ben net wakker, dus eerst ff mail checken enzo... dan douchen..dan omkleden...en dan is t min of meer 6 uur en dus tijd om te gaan werken xD

en jij?

 

Ow, handig :roftl:

 

Vandaag niet veel, ben nu mijn presentatie in orde aan het maken voor morgen (moesten nog wat wijzigingen in aangebracht worden) maar toen kwam de postbode en die had wat voor mij bij dus nu ben ik even afgeleid :blush-anim-cl::mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ow, handig :roftl:

 

Vandaag niet veel, ben nu mijn presentatie in orde aan het maken voor morgen (moesten nog wat wijzigingen in aangebracht worden) maar toen kwam de postbode en die had wat voor mij bij dus nu ben ik even afgeleid :blush-anim-cl::mf_rosetinted::roftl:

 

oe :mf_rosetinted: wat had de postbode voor je?

voor mij 2 mika posters en 2 bikini tops en een zwemshort...maar die laatste is te klein :thumbdown::blink:

Link to comment
Share on other sites

oe :mf_rosetinted: wat had de postbode voor je?

voor mij 2 mika posters en 2 bikini tops en een zwemshort...maar die laatste is te klein :thumbdown::blink:

 

Onze tickets voor Werchter! :woot_jump:

 

:mf_rosetinted:

 

Welke posters?

Link to comment
Share on other sites

Onze tickets voor Werchter! :woot_jump:

 

:mf_rosetinted:

 

Welke posters?

 

GAAF!! :shocked::thumb_yello:

 

1 a4 poster uit de hitkrant en een dubbel a4 formaat poster uit de tina :blush-anim-cl: ik zag ze op marktplaats en móest ze gewoon hebben xD nou heb ik er al 16 ofzo:bleh:

Link to comment
Share on other sites

GAAF!! :shocked::thumb_yello:

 

1 a4 poster uit de hitkrant en een dubbel a4 formaat poster uit de tina :blush-anim-cl: ik zag ze op marktplaats en móest ze gewoon hebben xD nou heb ik er al 16 ofzo:bleh:

 

Heb je foto?

Of van welke foto's zijn die posters?

 

Je hebt er in ieder geval meer dan mij .. ik heb er uhm .. 2 :roftl:

(posters dan, heb meer foto's dan posters :wink2:)

Link to comment
Share on other sites

:blink::blink:

*jaloers*

:bleh::bleh:

 

:biggrin2:

 

Starrats!!!!!! :woot_jump:

 

Weet je hoe blij ik ben? Dacht echt wat we er niet zouden geraken ...

 

Kom jij niet? Er is nog iemand die nog een ticket over heeft.. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Heb je foto?

Of van welke foto's zijn die posters?

 

Je hebt er in ieder geval meer dan mij .. ik heb er uhm .. 2 :roftl:

(posters dan, heb meer foto's dan posters :wink2:)

 

Ik zal zo kijken naar plaatjes op internet,

ik heb een boek...met allemaal plaatjes en a4 posters van mika. zitten nu al meer dan 75 x 'n plaatje van mika in :wub2:

Link to comment
Share on other sites

 

Starrats!!!!!!

 

Weet je hoe blij ik ben? Dacht echt wat we er niet zouden geraken ...

 

Kom jij niet? Er is nog iemand die nog een ticket over heeft.. :bleh:

 

:bleh::bleh:

 

ik durf niet alleen te gaan:blush-anim-cl:

 

laatste keer dat ik in belgie was was men nou niet echt behulpzaam :blush-anim-cl:

 

en ik heb geen idee hoe ik er moet komen en waar ik dan moet verblijven :blush-anim-cl::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik zal zo kijken naar plaatjes op internet,

ik heb een boek...met allemaal plaatjes en a4 posters van mika. zitten nu al meer dan 75 x 'n plaatje van mika in :wub2:

 

das aardig wat:shocked:

Link to comment
Share on other sites

das aardig wat:shocked:

 

ja, maar ik spaar ook al meer dan een jaar. Stel dat ik zac efron spaarde ofzo...dat doet een vriendin van mij. die had binnen 1 week honderder plaatjes en super veel posters :blink: ... T is niet eerlijk...mika is toch veel en veel leuker? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:bleh :bleh

 

ik durf niet alleen te gaan:blush-anim-cl

 

laatste keer dat ik in belgie was was men nou niet echt behulpzaam :blush-anim-cl:

 

en ik heb geen idee hoe ik er moet komen en waar ik dan moet verblijven :blush-anim-cl::bleh:

 

Oei :boxed:

 

Bij mij is jammer genoeg geen plaats, zou niet weten waar ik een 3e persoon moet steken :blink::roftl:

 

Misschien moet je die persoon met dat ticket eens contacteren? (staat in de Werchter-thread). Misschien heeft die wel een oplossing :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hier heb ik nou nóg een a4 poster van :naughty:mika300x300.jpg

 

 

en hier een dubbele poster van

arjanwrites_mika_chair.jpg

 

 

en van deze wíl ik eindelijk eens een poster :wub2:

mika_chair.jpg

 

Leuk :mf_rosetinted:

 

Zelf maken?

Ik druk dan foto's af op A4 .. heb ik ook een A4-poster :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Leuk :mf_rosetinted:

 

Zelf maken?

Ik druk dan foto's af op A4 .. heb ik ook een A4-poster :roftl:

 

Ja, dat is ook een idee...maar voor in dat boek (wat ik toch écht vol wil hebben) heb ik tegen mezelf gezegd dat er alleen échte plaatje in mogen...dus niet uitgeprint o.i.d. anders had ik 'm binnen 1 uur al vol zitten :naughty:

 

wanneer is werchter? en hoe duur is t eigenlijk?

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat is ook een idee...maar voor in dat boek (wat ik toch écht vol wil hebben) heb ik tegen mezelf gezegd dat er alleen échte plaatje in mogen...dus niet uitgeprint o.i.d. anders had ik 'm binnen 1 uur al vol zitten :naughty:

 

wanneer is werchter? en hoe duur is t eigenlijk?

 

:mf_rosetinted:

Maar zo foto's heeft ook wel iets vind ik hoor ..

 

Werchter is 3 juli, kost € 75.

(maar of er nog tickets te vinden zijn weet ik niet).

Link to comment
Share on other sites

Oei :boxed:

 

Bij mij is jammer genoeg geen plaats, zou niet weten waar ik een 3e persoon moet steken :blink::roftl:

 

Misschien moet je die persoon met dat ticket eens contacteren? (staat in de Werchter-thread). Misschien heeft die wel een oplossing :wink2:

 

ik denk dat ik het geld lekker bewaar om nog een keer naar london te kunnen :wink2:

 

heb ook nog 32 pond liggen hier wat ik over had van februari :bleh:

Link to comment
Share on other sites

:mf_rosetinted:

Maar zo foto's heeft ook wel iets vind ik hoor ..

 

Werchter is 3 juli, kost € 75.

(maar of er nog tickets te vinden zijn weet ik niet).

 

3 juli ben ik op weg naar spanje :thumbdown:

Echt hoor...ik zou willen dat ik voor het mika concert had gekozen i.p.v de vakantie :tears: ik zit alleen maar af te tellen naar t concert en niet eens naar m'n vakantie :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy