Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

hoi hoi

hoe is het?

 

Heeey!! Met mij is alles goed, vandaag eindelijk mn nieuwe schoentjes gehaald! Jeej

 

pic_large.jpg

Niet heel spectaculair, maar toch nice!

 

Gooddaaay :biggrin2:

 

Hellooow! Zeg kom jij uit Ermelo (ik vroeg dit laatst ook in een of andere hitkrant-thread maar die kan ik zo even niet meer vinden :naughty: )??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hellooow! Zeg kom jij uit Ermelo (ik vroeg dit laatst ook in een of andere hitkrant-thread maar die kan ik zo even niet meer vinden :naughty: )??

 

Jep! Ermelo roelz (not) :roftl:

 

nee echt...

ik maakte het uit toen we net hadden ge....ge...ehm... toen we in bed lagen zeg maar. en in zijn haast is hij toen zijn onderbroek vergeten...

 

dirtyunderwearzd9.png

 

:boxed::lmao::lmao:

Link to comment
Share on other sites

Haha ik woon nu een jaartje of drie niet meer in Ermelo, maar ben er geboren en getogen, jaja! Niet echt iets om trots op te zijn, maar ach! :naughty:

 

Ja? Waar woon je nu dan? :bleh:

 

Ik ben geboren in Lelystad, en waar ik getogen ben weet ik niet, maar zal ook wel in Lelystad geweest zijn :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja? Waar woon je nu dan? :bleh:

 

Ik ben geboren in Lelystad, en waar ik getogen ben weet ik niet, maar zal ook wel in Lelystad geweest zijn :naughty:

 

Ik woon nu in Apeldoorn... een iets groter gat, maar nog steeds een gat! :naughty: Zit/zat je op Groevenbeek?

Link to comment
Share on other sites

Ik woon nu in Apeldoorn... een iets groter gat, maar nog steeds een gat! :naughty: Zit/zat je op Groevenbeek?

 

Apeldoorn heeft tenminste nog een orangerie (ofzo:roftl:) en een centrum, en Ermelo heeft niets.. :roftl:

 

Nope, ik zit op 't RSG:bleh:

Heb jij dan wel op Groevenbeek gezeten?

Link to comment
Share on other sites

Apeldoorn heeft tenminste nog een orangerie (ofzo:roftl:) en een centrum, en Ermelo heeft niets.. :roftl:

 

Nope, ik zit op 't RSG:bleh:

Heb jij dan wel op Groevenbeek gezeten?

 

Ja, je hebt gelijk, qua winkelen is Apeldoorn goed te doen. Ermelo is helemaal niks.. een paar bejaardenwinkels enzo... ik kom er nog bijna elke week, op bezoek bij mijn ouders! :naughty: Waarschijnlijk morgen weer.. jeej!

 

Ja, ik heb mijn middelbareschooltijd op Groevenbeek versleten, maar daar is nu zoveel veranderd! :blink: Ik herken het haast niet meer terug!

Link to comment
Share on other sites

Hou nou eens op! Je mag er wezen! echt waar :biggrin2: nog een keer...nog een keer...en ik maak een fanclub voor je:mf_rosetinted:

 

:bleh::bleh:

 

 

 

nee echt...

ik maakte het uit toen we net hadden ge....ge...ehm... toen we in bed lagen zeg maar. en in zijn haast is hij toen zijn onderbroek vergeten...

 

dirtyunderwearzd9.png

 

that's just iewwwwwwwwwwwwwwwie :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Heeey!! Met mij is alles goed, vandaag eindelijk mn nieuwe schoentjes gehaald! Jeej

 

pic_large.jpg

Niet heel spectaculair, maar toch nice!

 

 

 

Hellooow! Zeg kom jij uit Ermelo (ik vroeg dit laatst ook in een of andere hitkrant-thread maar die kan ik zo even niet meer vinden :naughty: )??

 

coole schoenen :mf_rosetinted::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ja, je hebt gelijk, qua winkelen is Apeldoorn goed te doen. Ermelo is helemaal niks.. een paar bejaardenwinkels enzo... ik kom er nog bijna elke week, op bezoek bij mijn ouders! :naughty: Waarschijnlijk morgen weer.. jeej!

 

Ja, ik heb mijn middelbareschooltijd op Groevenbeek versleten, maar daar is nu zoveel veranderd! :blink: Ik herken het haast niet meer terug!

 

Ja, er is nu trouwens wel een Forecast :naughty:

Gezellig! =DD

 

Het is supermooi, maar ik vind het gewoon geen leuke school:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ja, er is nu trouwens wel een Forecast :naughty:

Gezellig! =DD

 

Het is supermooi, maar ik vind het gewoon geen leuke school:thumbdown:

 

Groevenbeek werd met het jaar strenger, vlak voordat ik daar wegging leek het net een gevangenis, met een groot hek er omheen met allemaal camera's! :blink:

 

Hehe ja ik zag dat de Forecast nu zelfs een stukje groter is geworden, dat is toch alweer een hele vooruitgang! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Groevenbeek werd met het jaar strenger, vlak voordat ik daar wegging leek het net een gevangenis, met een groot hek er omheen met allemaal camera's! :blink:

 

Hehe ja ik zag dat de Forecast nu zelfs een stukje groter is geworden, dat is toch alweer een hele vooruitgang! :bleh:

 

Jaa, het is daar heel streng ja. En dat is altijd minder leuk :blink:(toch wel?:bleh:)

 

Jaa! Ik heb daar laatst nog een broek gekocht :naughty:

Link to comment
Share on other sites

cool:punk:

 

Yaarh! :punk:

 

Jaa, het is daar heel streng ja. En dat is altijd minder leuk :blink:(toch wel?:bleh:)

 

Jaa! Ik heb daar laatst nog een broek gekocht :naughty:

 

Ja, ik heb me nog wel vermaakt op Groevenbeek, maar ik denk dat het nu wel anders is!

 

Kijk, dus je kunt toch nog wel slagen in Ermelo, hehe! Die winkel naast de Livera (weet de naam niet meer) heeft ook wel leuke kleding, alleen nogal duur! :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik heb me nog wel vermaakt op Groevenbeek, maar ik denk dat het nu wel anders is!

 

Kijk, dus je kunt toch nog wel slagen in Ermelo, hehe! Die winkel naast de Livera (weet de naam niet meer) heeft ook wel leuke kleding, alleen nogal duur! :thumbdown:

 

Heel anders.. :thumbdown:

 

Jaa, maar ik ga ook veel vaker naar Harderwijk, veel leuker:bleh:

Bedoel je Depeche? Die heeft leuke kleren, maar duur ja.. :boxed:Echt jammer..

Maar gelukkig hebben we Harderwijk nog :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Jaa, maar ik ga ook veel vaker naar Harderwijk, veel leuker:bleh:

Bedoel je Depeche? Die heeft leuke kleren, maar duur ja.. :boxed:Echt jammer..

Maar gelukkig hebben we Harderwijk nog :naughty:

 

Harderwijk is leuk ja! Als ik later weer die kant op verhuis wil ik ook zeker in Harderwijk wonen. (of Drielanden, maar dan moet dat wel eerst wat gezelliger worden).

 

Ahja, ik bedoelde Depeche ja! :naughty:

 

 

Maar ik ga er vandoor, koken enzo! Jeej! :thumbdown:

Byebye! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Harderwijk is leuk ja! Als ik later weer die kant op verhuis wil ik ook zeker in Harderwijk wonen. (of Drielanden, maar dan moet dat wel eerst wat gezelliger worden).

 

Ahja, ik bedoelde Depeche ja! :naughty:

 

 

Maar ik ga er vandoor, koken enzo! Jeej! :thumbdown:

Byebye! :huglove:

 

Vet =D

Jaa, drielanden is echt nog een grote rotzooi :naughty:

Ik verdwaalde er toen ik na een vriendin ging, alles leek op elkaar :roftl:

 

Veel plezier met koken!:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Eigenlijk mocht ik dit nooit openbaar maken, maar het is al zo lang geleden...ik denk dat het wel kan.

 

het was 11-11-07, ik stond bijna vooraan bij het concert. helaas niet helemaal...maar dit mocht mijn zicht op mika niet belemmeren, hij keek me al een paar keer aan, maar ik wist niet of ie écht naar mij keek. Na het concert vroeg iemand van de security of ik back stage wilden. natuurlijk wilde ik dat, en ineens stond ik oog in oog met mika. Hij duwde me een briefje in m'n hand met daarop gekrabbeld. 'Wanna date? call 0800-DATEMIKA' dus de volgende dag belde ik het nummer en ik kreeg mika aan de lijn. we hebben een date geplanned en een week later was het zover, we gingen pannenkoeken eten bij de berenpot. Van het een kwam het ander... Maar mika vond dat ik teveel op reis was, ik ga namelijk iedere zondag naar mijn opa en oma. en daar kon hij niet tegen. Iedere keer dat ik weg ging begon hij te huilen en te zingen 'I want you back!'...ik raakte hier erg gefrustreerd van en heb het na een aantal maanden uitgemaakt.

 

Geweldig! :lmao:

 

:lmfao: Haha what the.. waarom is iedereen in de Dutch thread al een keer over Mika heen geweest, behalve ik? :shocked:

 

Goedemiddag! :bye:

 

Omdat jij na mij bent gekomen :mf_rosetinted:

 

Heb je eindelijk je schoenen? Super! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy