Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, de mfc bedoel ik xD

ik zit te denken of ik een naam weet, maar kom er ff niet op.

maar die mensen zaten hier (net als wij) iedere dag, maar op de een of andere manier komen ze hier niet echt meer...

 

vorig jaar hadden we een thread ook binnen de kortste keren vol, nu doen we er best lang over...:naughty:

 

MFC zelf heb ik niet zo'n zicht op, maar de Dutch Thread:

Ingie, Sasje, Blue, Ricky, Shady, Diana, Rockingbabz (?), Celeste, ...

En dan iets meer recenter: Cherish & Anouk, maar hoop dat die nog teruggeraken :wink2:

 

Toen was een thread inderdaad snel vol, maar dat kwam ook omdat je toen max. 3000 posts mocht, en er nu geen limiet meer op zit :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja hoor .. Met jou?

Jup

Ja, de mfc bedoel ik xD

ik zit te denken of ik een naam weet, maar kom er ff niet op.

maar die mensen zaten hier (net als wij) iedere dag, maar op de een of andere manier komen ze hier niet echt meer...

 

vorig jaar hadden we een thread ook binnen de kortste keren vol, nu doen we er best lang over...:naughty:

 

Ja klopt. De meeste mensen komen gewoon niet meer in de Dutch Thread. ze zijn er nog wel hoor.

Sasje heeft het natuurlijk druk met Thorty enzo.

Cherish kan er niet meer op, want ze heeft problemen met haar email adres.

Link to comment
Share on other sites

en dan is het weer stil...xD

 

het is btw niet eerlijk, ik werk voor een rot loontje van 3.26 bruto...

en m'n zus werkt bij een verzorgingstehuis en die verdiend op een zondag meer dan 14 euro!! :shocked: ...:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

en dan is het weer stil...xD

 

het is btw niet eerlijk, ik werk voor een rot loontje van 3.26 bruto...

en m'n zus werkt bij een verzorgingstehuis en die verdiend op een zondag meer dan 14 euro!! :shocked: ...:thumbdown:

 

Heb niks te vertellen .. :boxed:

 

Is je zus ouder?

Link to comment
Share on other sites

Heb niks te vertellen .. :boxed:

 

Is je zus ouder?

 

1 jaartje, ik ben 16 zij is 17. maar ze verdiende ook al zoveel toen ze 15 was en daar werkte..toen verdiende ze ook 10 euro per uur:blink: Ik werk deze week 14 uur en verdien ongeveer 40 euro mijn zus verdient meer in één ochend :thumbdown::naughty:

Link to comment
Share on other sites

1 jaartje, ik ben 16 zij is 17. maar ze verdiende ook al zoveel toen ze 15 was en daar werkte..toen verdiende ze ook 10 euro per uur:blink: Ik werk deze week 14 uur en verdien ongeveer 40 euro mijn zus verdient meer in één ochend :thumbdown::naughty:

 

Dat is behoorlijk hard ja:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Doe ze maar terug :wink2:

 

Waar zit haar probleem eigenlijk?

Is het haar e-mailadres en het forum? Of gewoon haar e-mail?

 

Want anders kan ze misschien eens een mailtje sturen naar StandardToaster ofzo, dat heb ik toen met mijn wachtwoord ook gedaan en toen kwam het ook in orde :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik was weg en ben weer even weg, m'n ipod is binnen :mf_lustslow: dus ben 'm even aan t instellen enzo...

 

*mika-lizen* zoals m'n broertje zegt :naughty:

 

Wauw :thumb_yello:

 

:blush-anim-cl:

 

ehm...

nouja...

 

niet echt óp mika...

meer..

ehm..

 

door de telefoon zeg maar :naughty:

 

:roftl: Super :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Doe ze maar terug :wink2:

 

Waar zit haar probleem eigenlijk?

Is het haar e-mailadres en het forum? Of gewoon haar e-mail?

 

Want anders kan ze misschien eens een mailtje sturen naar StandardToaster ofzo, dat heb ik toen met mijn wachtwoord ook gedaan en toen kwam het ook in orde :wink2:

Ze heeft haar email veranderd, maar heeft geen activatie email gekregen, en kan nu dus niet meer op MFC

Ik was weg en ben weer even weg, m'n ipod is binnen :mf_lustslow: dus ben 'm even aan t instellen enzo...

 

*mika-lizen* zoals m'n broertje zegt :naughty:

 

Ohja, ik moet mijn kaduke iPod nog even omruilen:naughty:Stom waardeloos ding:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ze heeft haar email veranderd, maar heeft geen activatie email gekregen, en kan nu dus niet meer op MFC

 

Ook niet bij haar ongewenste berichten?

Er waren wel problemen met (activatie)e-mails die niet doorkwamen ..

 

Ik zou haar aanraden eens te mailen en het probleem uit te leggen, dan kunnen ze het normaal gezien wel oplossen :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ook niet bij haar ongewenste berichten?

Er waren wel problemen met (activatie)e-mails die niet doorkwamen ..

 

Ik zou haar aanraden eens te mailen en het probleem uit te leggen, dan kunnen ze het normaal gezien wel oplossen :wink2:

Ik heb een paar uur geleden al een mod gePMed:thumb_yello:

Ik ga eten :wink2:

Smakelijk:wink2:

hoooooooooooooooooooooooooi

 

:woot_jump::woot_jump:

 

Heey!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy