Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:biggrin2: Anouk! :woot_jump:

 

Is jij weer beetje ok?

 

Nou niet geheel. Misschien had je mn avontuurtje gelezen, maar ik voel me nog altijd zwaar brak én geïrritteerd. Heb een beetje het gevoel dat ik voor alles wat ik wil te hard moet knokken en op het moment heb ik daar eigenlijk geen zin in. Het is gisteren enorm druk geweest, zoals ik dinsdag al vreesde, maar dat heeft blijkbaar dus niet goed uitgepakt. Maar ik ben toch geen 80, wil ook gewoon kunnen werken. Bovendien kan ik niet als het zo enorm druk is naar huis gaan, ook al zou niemand me dat kwalijk nemen. Dat voelt gewoon niet goed. En wat moet de apotheker dan wel niet denken? Die heeft dan toch ook zoiets van zie je wel dat t te zwaar is en dan kan ik die opleiding ook wel vergeten. Verder baal ik ook een beetje erg van heel dat eigen huis gezeur met mn vriend. Ik ben de enige die daar energie insteekt, in het zoeken van een eigen huis, maar hij doet er niets aan. Nog effe en ik schrijf me wel bij de gemeente hier in voor een eigen huisje...:sneaky2: Ga ik wel gezellig samen met Mica daar zitten:mf_rosetinted:

Waarom niet? :mf_rosetinted:

Tja.... de naam heb ik toch al vrees ik, in deze thread in elk geval:blink: Maar ik zoek nog even door, heb een potentieel goede foto gevonden nu:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Nou niet geheel. Misschien had je mn avontuurtje gelezen, maar ik voel me nog altijd zwaar brak én geïrritteerd. Heb een beetje het gevoel dat ik voor alles wat ik wil te hard moet knokken en op het moment heb ik daar eigenlijk geen zin in. Het is gisteren enorm druk geweest, zoals ik dinsdag al vreesde, maar dat heeft blijkbaar dus niet goed uitgepakt. Maar ik ben toch geen 80, wil ook gewoon kunnen werken. Bovendien kan ik niet als het zo enorm druk is naar huis gaan, ook al zou niemand me dat kwalijk nemen. Dat voelt gewoon niet goed. En wat moet de apotheker dan wel niet denken? Die heeft dan toch ook zoiets van zie je wel dat t te zwaar is en dan kan ik die opleiding ook wel vergeten. Verder baal ik ook een beetje erg van heel dat eigen huis gezeur met mn vriend. Ik ben de enige die daar energie insteekt, in het zoeken van een eigen huis, maar hij doet er niets aan. Nog effe en ik schrijf me wel bij de gemeente hier in voor een eigen huisje...:sneaky2 Ga ik wel gezellig samen met Mica daar zitten:mf_rosetinted

 

Tja.... de naam heb ik toch al vrees ik, in deze thread in elk geval:blink: Maar ik zoek nog even door, heb een potentieel goede foto gevonden nu:mf_rosetinted:

 

Ik had iets van ziekenhuis gelezen? Of was dat nog van toen..?

Maar echt stom dat het allemaal niet gaat zoals je wil .. word je ook niet goedgezind van natuurlijk :thumbdown:

 

:huglove:

 

Daarom :naughty::bleh:

Ben benieuwd :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik had iets van ziekenhuis gelezen? Of was dat nog van toen..?

Maar echt stom dat het allemaal niet gaat zoals je wil .. word je ook niet goedgezind van natuurlijk :thumbdown

 

:huglove:

 

Daarom :naughty: :bleh

Ben benieuwd :wink2:

 

Ja heb afgelopen nacht heerlijk op t observatorium mogen doorbrengen. Heel tof. Maarja, ben nu weer thuis, gelukkig maar want had geen eens internet :tears: En inderdaad, ik heb van die dagen dat ik t even spuug- en spuugzat ben. Dat was vandaag even. Maar ik moet zeggen dat het zien van bepaalde foto's me beter doet voelen hoor :blush-anim-cl::naughty:

Zit nu even iets met een zwartwitfotootje te proberen maar zelfs die banner gaat me irriteren :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Ja heb afgelopen nacht heerlijk op t observatorium mogen doorbrengen. Heel tof. Maarja, ben nu weer thuis, gelukkig maar want had geen eens internet :tears En inderdaad, ik heb van die dagen dat ik t even spuug- en spuugzat ben. Dat was vandaag even. Maar ik moet zeggen dat het zien van bepaalde foto's me beter doet voelen hoor :blush-anim-cl::naughty:

Zit nu even iets met een zwartwitfotootje te proberen maar zelfs die banner gaat me irriteren :sneaky2:

 

Niet leuk :boxed:

:huglove:

 

Hier, je moet die in je sig verwerken.. :naughty:

fire.jpg

Link to comment
Share on other sites

Niet leuk :boxed:

:huglove:

 

Hier, je moet die in je sig verwerken.. :naughty:

fire.jpg

 

:lmfao:

Zo, heb er even een blingbling iets van gemaakt, vind t wel even best zo. Mn inspiratie is op dit moment ver te zoeken dus voor nu is t welletjes. Met zo'n humeur kan ik ook niet te fleurige banners maken he:naughty: :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:lmfao:

Zo, heb er even een blingbling iets van gemaakt, vind t wel even best zo. Mn inspiratie is op dit moment ver te zoeken dus voor nu is t welletjes. Met zo'n humeur kan ik ook niet te fleurige banners maken he:naughty: :roftl:

 

Hij is leuk :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Hij is leuk :wub2:

 

Dank je wel. Vond dit eigenlijk wel een lieve foto, en ik houd van zwartwit-foto's dus tja...

Maar om even terug te komen op van de week, heb je leuke dingen voor je verjaardag gekregen?

Link to comment
Share on other sites

Dank je wel. Vond dit eigenlijk wel een lieve foto, en ik houd van zwartwit-foto's dus tja...

Maar om even terug te komen op van de week, heb je leuke dingen voor je verjaardag gekregen?

 

Niks :mf_rosetinted:

We doen niet aan cadeautjes geven :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Niks :mf_rosetinted:

We doen niet aan cadeautjes geven :roftl:

Leuk :punk::roftl:

Noukie..waar heb jij eiglijk die yt robot gehaald??..

ik wil het nog eens proberen om hem te downloaden..

maar mss probeer ik gwn de verkeerde..:blink:

 

Ik heb m via google gezocht. Gewoon gezocht op youtuberobot, aan elkaar en toen was het de bovenste. Als je heel even geduld hebt dan zal ik zo even kijken, zit nog even een pm te schrijven, als ik die klaar heb zal ik even zoeken voor je, okee?:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ja, anders zei ik dat niet :roftl:

 

Onzin uitkramen doen we hier niet aan inderdaad.

Hoe is het trouwens met Mika? Met Mica is alles goed hoor, hij was een beetje verkouden maar gelukkig voelt ie zich weer wat beter :thumb_yello::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Onzin uitkramen doen we hier niet aan inderdaad.

Hoe is het trouwens met Mika? Met Mica is alles goed hoor, hij was een beetje verkouden maar gelukkig voelt ie zich weer wat beter :thumb_yello::mf_rosetinted:

 

Neen, daarom :mf_rosetinted:

 

Mika? Welke Mika :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Leuk :punk::roftl:

 

 

Ik heb m via google gezocht. Gewoon gezocht op youtuberobot, aan elkaar en toen was het de bovenste. Als je heel even geduld hebt dan zal ik zo even kijken, zit nog even een pm te schrijven, als ik die klaar heb zal ik even zoeken voor je, okee?:wink2:

 

ok..is goed..:wink2::naughty:

Link to comment
Share on other sites

zou ik niet overleven..

een verjaardag zonder cadeautjes!!..:blink:

 

 

 

 

 

 

 

 

:roftl: ..

 

Vanaf een bepaalde leeftijd zal je daar wel anders over denken .. dan wil je liefst niet meer verjaren :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oh, deze?

 

mika_23_wenn1464567.jpg

(de linkse bedoel ik dan :naughty::bleh:)

Ja DIE!! Die bedoel ik ja.... Heb je m niet meer gezien de laatste dagen dan?? :shocked:

Vanaf een bepaalde leeftijd zal je daar wel anders over denken .. dan wil je liefst niet meer verjaren :roftl:

 

Precies. Dan ga je terugtellen:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja DIE!! Die bedoel ik ja.... Heb je m niet meer gezien de laatste dagen dan?? :shocked:

 

 

Precies. Dan ga je terugtellen:roftl:

 

Neen.. heeft geen tijd meer voor mij :boxed:

Druk bezig met andere dingen ...

 

 

:roftl: Dat nog net niet, maar dat komt misschien nog wel ..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy