Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

och arme..wat is er gebeurd?:huglove:

 

Ben bij mijn pony geweest & zijn rug is nog erger dan die al was. Ik ga niet teveel details geven want daar kennen jullie (denk ik) toch niet veel van, maar z'n rug is niet in orde en dat is mijn schuld .. Dus je kan je wel indenken hoe ik me voel :boxed:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ohh wat is er vertel op...

Arg, lang verhaal.

Ik heb vorige week gehoord dat mn moeder een knobbeltje in dr borst heeft.. Dus ik ben gewoon zo bezorgd dat het misschien niet goed zit. Overmorgen moet ze naar het ziekenhuis voor de uitslag. De kans is heel klein dat het kanker is, maar stel je voor dat het wel zo is? :sad: Ik zit al de hele week aan van die rare gevolgen/dingen te denken..

 

En dan komt er ook nog eens bij dat ik zonet ruzie met mn vriendje heb gehad. Arg, het is ook niet echt mn vriend. Ik heb hem vorig jaar ontmoet op vakantie, en afgelopen meivakantie heb ik hem weer gezien. Hij woont in Turkije, en we hebben echt het hele jaar veel contact enzo gehad. En ik mis hem gewoon zo erg, maar ik maak mezelf helemaal gek omdat ik heus wel weet hoe die jongens zijn daar. Dus ik vertelde hem dat ik het niet leuk vond dat ik niet wist wat hij daar allemaal uitspookte, en dat ik nooit meer iets van hem hoor. En nu vertelde die dus dat hij zich zelf ook niet goed voelde, over zn werk, en eigenlijk over zn hele leven. En toen zei die dat het beter was als we geen contact meer zouden hebben..

En kijk, op de een of andere manier groei je toch wel uit elkaar, en ik ben dr ook wel een beetje aan gewend geraakt dat het eigenlijk gewoon onmogelijk is. Maar ik vind het gewoon zo erg dat die het nu pas zelf inziet. Dat het hele jaar, en die keer dat ik hem weer heb gezien nu eigenlijk voor niks is geweest! Arg, ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen.

Ik heb het idee dat helemaal niemand me er over begrijpt, ik krijg altijd de zelfde reacties, dat die toch wel 10 andere meiden heeft enz. Het is gewoon klote.

 

Maar gewoon al die dingen bij elkaar..:sad: Ik moest het gewoon even aan iemand vertellen.. Pfiew :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ben bij mijn pony geweest & zijn rug is nog erger dan die al was. Ik ga niet teveel details geven want daar kennen jullie (denk ik) toch niet veel van, maar z'n rug is niet in orde en dat is mijn schuld .. Dus je kan je wel indenken hoe ik me voel :boxed:

 

Aaaaww. Ik kan het me voorstellen ja:boxed:Wat is er gebeurd?

 

 

Ik ga even eten, brb:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Maar gewoon al die dingen bij elkaar..:sad: Ik moest het gewoon even aan iemand vertellen.. Pfiew :blink:

 

Hmmja, dingen komen nooit alleen .. :huglove:

Sterkte met je moeder.. :huglove:

 

Aaaaww. Ik kan het me voorstellen ja:boxed:Wat is er gebeurd?

 

 

Ik ga even eten, brb:wink2:

 

Gewoon zadels die blijkbaar niet zo goed pasten als gedacht werden, om het even simpel te houden ..

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, dingen komen nooit alleen .. :huglove:

Sterkte met je moeder.. :huglove:

Hmmn, daar heb je wel gelijk in. Bedankt in ieder geval. :huglove:

En jij ook sterkte met je paard! Vervelend zeg!

 

Arg, ik probeer dr maar niet teveel over in de zitten, en ik ga nu lekker die nieuwe Mika Blog kijken, misschien dat ik me dan wat beter voel. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

HOOOOOOOOOIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!

 

Ik heb de Mika DVD gekauft:wub2: vanavond kijkennn!!

Ben aan twijfelen of ik bedje eerst in ga en dan douchen...of douchen en dan even bedje....of alleen douchen...

Help me eens?

Link to comment
Share on other sites

HOOOOOOOOOIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!

 

Ik heb de Mika DVD gekauft:wub2: vanavond kijkennn!!

Ben aan twijfelen of ik bedje eerst in ga en dan douchen...of douchen en dan even bedje....of alleen douchen...

Help me eens?

 

Haha, eindelijk!

 

Uhm...alleen douchen?

Link to comment
Share on other sites

Haha, eindelijk!

 

Uhm...alleen douchen?

 

Wel verstandig op zich he...

 

Hoezo eindelijk...ik wilde hem eigenlijk pas echt sinds gisteren of eergisteren geloof ik:bleh::roftl:

Link to comment
Share on other sites

LOADS NEW BLOGS!

 

Hey guys.

 

 

I know I havent been very good at keeping up my Blog!! But am now making up for it!

 

Been on the road the past few weeks around Europe and heading off to Jordan and Beirut in a few days. I've been keeping a Blog, with loads of new vids and daily blog entries over at my website MIKASOUNDS. com.

 

 

check it out 3 new entries uploaded just today!

 

Ill be posting every few hours about my trip to Beirut.

Its getting pretty adictive for me!!

 

www. MIKASOUNDS. com

 

M!!!!!!!!

XXXXXXXXXXXX

 

OH! and by the way, YES it is ME who is writing these. From now on this is what we will do!! lol If any comment/blog/bulletin is signed off with an M/Mx?M! whatever! than I swear on my many tooth fillings that IT IS ME who wrote it MYSELF!! lol ok? :)

 

M! X

 

 

Geweldig :roftl:

Vooral dat laatste :roftl:

Link to comment
Share on other sites

In andere woorden, hij is gehackt...:boxed:

Ik zie dat laatste stukje niet:blink:

 

Hoezo?

 

Met dat laatste bedoel ik:

OH! and by the way, YES it is ME who is writing these. From now on this is what we will do!! lol If any comment/blog/bulletin is signed off with an M/Mx?M! whatever! than I swear on my many tooth fillings that IT IS ME who wrote it MYSELF!! lol ok?

 

M! X

 

:roftl:

 

Wat zie je niet?

Link to comment
Share on other sites

Dat stukje zie ik niet op myspace:boxed:

 

Kan je momenteel niet helpen, z'n myspace wil niet meer open .. nest :roftl:

(ligt aan mij hoor, heb wel vaker problemen om pagina's van myspace te bekijken).

 

Heb trouwens net gezien dat mijn ava al niet meer origineel is :tears:

Mijn sig was dat ookal niet :tears:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind ze wel origineel hoor...

 

Hm ik weet niks origineels te melden op zijn myspace, dus dan maar wat ik geschreven heb...is net zoiets als dattie ineens voor mijn neus zou staan en ik zou dan daar staan:blush-anim-cl::blink::wub2: en dat wast dan :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond!!

 

 

WHOA iemand heeft zich verveeld vandaag! :shocked:

 

Ja, dat zei ik ookal :roftl:

 

Dat krijg je als ik andere dingen te doen heb hé ...

 

:roftl:

 

Ik vind ze wel origineel hoor...

 

Hm ik weet niks origineels te melden op zijn myspace, dus dan maar wat ik geschreven heb...is net zoiets als dattie ineens voor mijn neus zou staan en ik zou dan daar staan:blush-anim-cl::blink::wub2: en dat wast dan :bleh

 

Ja? Er is nog iemand met dat filmpje (gelukkig niet dat van mij) en nog iemand met dezelfde ava .. vind er niet veel origineels meer aan :roftl:

 

Heb vandaag ook wat op die youtube-account achtergelaten.. niet dat ie het ooit zal lezen (denk niet dat hij persoonlijk daarmee bezig is) maar heb geen myspace dus ja ..

Link to comment
Share on other sites

GEWELDIG toch!:bleh:

 

Njah... maar dit gaat te snel! Dan moet ik zoveel moeite doen om het bij te houden! :roftl:

 

Ja, dat zei ik ookal :roftl:

 

Dat krijg je als ik andere dingen te doen heb hé ...

 

:roftl:

 

Haha ga jij die arme jongen eens vermaken dan!!

 

Hoe voel je je?

Link to comment
Share on other sites

Njah... maar dit gaat te snel! Dan moet ik zoveel moeite doen om het bij te houden! :roftl:

 

 

 

Haha ga jij die arme jongen eens vermaken dan!!

 

Hoe voel je je?

 

Arme jij :roftl:

 

Nah, dan krijgt ie weer op z'n kop dat ie z'n beloften niet nakomt :bleh:

Tijdens het schrijven gaat het ook allemaal wel hoor .. :naughty:

 

Denk dat het "ziek zijn" wel voorbij is, een stuk beter toch in ieder geval, nog een beetje koppijn .. Zal met het weer te maken gehad hebben :roftl:

 

Maar mijn pony is niet helemaal ok, en daar zit ik toch wel mee :thumbdown:

 

Hoe is het met jou?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy