Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Ja uiteraard, maar die worden elke keer van youtube gehaald omdat het ongeschikt materiaal is.....:blink: Mag niet ivm de kleine kindertjes. Misschien dat het op een 18+ site wel mag??

 

:tears:

 

 

 

Ohja, ik ging slapen ..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik niet :mf_rosetinted:

 

Maar misschien omdat ik wat leuks heb om langs te liggen .. :naughty:

 

Ben weg.. Byebye ...

 

Byeeeee!! Weltrusten!! :huglove:

 

 

Ja uiteraard, maar die worden elke keer van youtube gehaald omdat het ongeschikt materiaal is.....:blink: Mag niet ivm de kleine kindertjes. Misschien dat het op een 18+ site wel mag??

 

hmmm nouja, je mag het me ook wel gewoon even mailen hoor! :das: niet iedereen hoeft het te zien! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik niet :mf_rosetinted:

 

Maar misschien omdat ik wat leuks heb om langs te liggen .. :naughty:

 

Ben weg.. Byebye ...

 

Slaap lekker meis! Tot morgen, dan zal ik me eerder melden!!

Groetjes en bedank m nogmaals voor gisteren, ik vond het super!!:woot_jump:

Sweet dreams!!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Byeeeee!! Weltrusten!! :huglove:

 

 

 

 

hmmm nouja, je mag het me ook wel gewoon even mailen hoor! :das: niet iedereen hoeft het te zien! :mf_rosetinted:

 

Dat zal ik doen, heb inmiddels een hele collectie:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

OMG heb je ook foto's gemaakt toen je daar onder zat?? Of filmpjes... nog beter!! :lmfao:

 

:shocked:

 

 

Ben weg.. Byebye ...

 

Slaap lekker!!

 

:lmfao: ooooh lekker hoor, nog steeds wakker! :naughty:

 

Nouja... Ik roep al 1,5 uur dat ik ga slapen :blink: Ben gewoon veel te hyper... Normaal geen probleem, maar moet morgenvroeg werken, en mn wekker loopt over precies 3 uur weer af :blink: Normaal ook geen probleem, maar afgelopen nacht heb ik ook niet zo gek veel slaap gehad, én vrijdag moet ik ook weer vroeg werken, dus wekker ook om half 4...

 

Nu ga ik echt mn laptop dichtklappen... Misschien tot morgen als ik dan niet helemaal dood ben... :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Dat zal ik doen, heb inmiddels een hele collectie:thumb_yello:

 

Leuk is dat :tears:

 

 

 

 

 

 

(ja, ben bijna weg :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Dat zal ik doen, heb inmiddels een hele collectie:thumb_yello:

 

hmm misschien kan je er een dvdtje van maken dan... ! :das:

 

 

Hoe kan zo'n podiumbeest zo bescheiden en rustig zijn?!? :wub2:

 

 

*eck* ik heb even afleiding nodig ofzo... :no:

Link to comment
Share on other sites

:shocked:

 

 

Nouja... Ik roep al 1,5 uur dat ik ga slapen :blink Ben gewoon veel te hyper... Normaal geen probleem, maar moet morgenvroeg werken, en mn wekker loopt over precies 3 uur weer af :blink Normaal ook geen probleem, maar afgelopen nacht heb ik ook niet zo gek veel slaap gehad, én vrijdag moet ik ook weer vroeg werken, dus wekker ook om half 4...

 

Nu ga ik echt mn laptop dichtklappen... Misschien tot morgen als ik dan niet helemaal dood ben... :huglove:

 

Ooh sorry, kan ik je echt nog schokken met mn opmerkingen? :naughty:

 

Ik begrijp t... je wekker gaat belachelijk vroeg! :boxed: Buhbye!! X

 

Leuk is dat :tears:

 

 

 

 

 

 

(ja, ben bijna weg :bleh:)

 

uhuh :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

hmm misschien kan je er een dvdtje van maken dan... ! :das:

 

 

Hoe kan zo'n podiumbeest zo bescheiden en rustig zijn?!? :wub2:

 

 

*eck* ik heb even afleiding nodig ofzo... :no:

 

Super :blink:

 

Omdat het Mika is :wub2:

 

Ga slapen :wink2::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Super :blink

 

Omdat het Mika is :wub2:

 

Ga slapen :wink2::bleh:

 

Ik wil niet slapeeeeeeeeheeen! :tears:

 

dus.:mf_rosetinted:

 

Dank je voor je medeleven :tears:

 

ooh sorry!!

medeleven waarmee eigenlijk? dat je niet van de MFC kan afkomen? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nu ga ik echt mn laptop dichtklappen... Misschien tot morgen als ik dan niet helemaal dood ben... :huglove:

Moest je maar niet doen, kom maar gewoon langs morgen want dan leef je nog:thumb_yello:

Slaap lekker, sterkte morgen!!

:huglove:

Leuk is dat :tears:

 

 

 

 

 

 

(ja, ben bijna weg :bleh:)

 

Ja...met Mica uiteraard he? Wat denk je zelf? Maar het verschil is nu eenmaal niet te zien.... Je denkt toch niet dat ik jou je man af zou pakken? Heb er zelf een, ze lijken alleen een beetje op elkaar:blink:

 

Ik ga morgen als eerste gezeik krijgen over dat vrij nemen, het blijkt dat ik mn naam op een kalende had moeten schrijven als ik vrij wilde. Fijn dat me dat dan eventjes verteld is, moet je dat kunnen ruiken ofzo? Ze zoeken het maar uit. 16 uur per week werken, wat eigenlijk iets teveel is voor me (zeker met dat schema van afgelopen week...), voor 52,50 pleuro en dan moeilijk doen als ik niet op kom dagen omdat ik naar een concert ga. En dat ook minimaal 80 keer verteld heb dus iedereen ervan wist......:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ik wil niet slapeeeeeeeeheeen! :tears:

 

dus.:mf_rosetinted:

 

 

 

ooh sorry!!

medeleven waarmee eigenlijk? dat je niet van de MFC kan afkomen? :naughty:

 

Neen, dat Anouk onder de piano zit en dingen doet (en filmt?) die ik echt niet wil weten... :boxed:

 

Ja...met Mica uiteraard he? Wat denk je zelf? Maar het verschil is nu eenmaal niet te zien.... Je denkt toch niet dat ik jou je man af zou pakken? Heb er zelf een, ze lijken alleen een beetje op elkaar:blink:

 

Ik ga morgen als eerste gezeik krijgen over dat vrij nemen, het blijkt dat ik mn naam op een kalende had moeten schrijven als ik vrij wilde. Fijn dat me dat dan eventjes verteld is, moet je dat kunnen ruiken ofzo? Ze zoeken het maar uit. 16 uur per week werken, wat eigenlijk iets teveel is voor me (zeker met dat schema van afgelopen week...), voor 52,50 pleuro en dan moeilijk doen als ik niet op kom dagen omdat ik naar een concert ga. En dat ook minimaal 80 keer verteld heb dus iedereen ervan wist......:boxed:

 

Ja .. nou .. ik weet het niet hoor .. Gisteren was het toch echt Mica niet ...

 

Gezellig werk daar :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga morgen als eerste gezeik krijgen over dat vrij nemen, het blijkt dat ik mn naam op een kalende had moeten schrijven als ik vrij wilde. Fijn dat me dat dan eventjes verteld is, moet je dat kunnen ruiken ofzo? Ze zoeken het maar uit. 16 uur per week werken, wat eigenlijk iets teveel is voor me (zeker met dat schema van afgelopen week...), voor 52,50 pleuro en dan moeilijk doen als ik niet op kom dagen omdat ik naar een concert ga. En dat ook minimaal 80 keer verteld heb dus iedereen ervan wist......:boxed:

 

Oooh lekker Hollands weer... miereneuken om van die kleine dingen! :thumbdown: Gun anderen toch eens hun plezier!

 

Neen, dat Anouk onder de piano zit en dingen doet (en filmt?) die ik echt niet wil weten... :boxed:

 

Ooh hmm dat.. ja wat moet ik er van zeggen.. ik bedoel.. die filmpjes wil ik wel zien, maarja het is wel lullig voor jou! Ah ah ah stuck in the middle!

 

 

Maar zou Mika die vunzige bewegingen van gister (tijdens teddybear picnic) zelf bedacht hebben? Ik bedoel... ik zag ook al dubieuze bewegingen in de filmpjes van Parijs... (dit gaat toch wel wat verder dan wat ik hiervoor gezien heb) :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Neen, dat Anouk onder de piano zit en dingen doet (en filmt?) die ik echt niet wil weten... :boxed:

 

 

 

Ja .. nou .. ik weet het niet hoor .. Gisteren was het toch echt Mica niet ...

 

Gezellig werk daar :thumbdown:

ECHT NIET??:shocked: Dan zijn ze ECHT hetzelfde hoor:blink: Met ALLES:blink:

 

Ik heb ook erg veel zin om te gaan werken ja. Meer dan ooit. Goh wat zal ik blij zijn als het half zes is en ik naar huis kan. Dan is het weer weekend en kan ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang mfc'en:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ooh hmm dat.. ja wat moet ik er van zeggen.. ik bedoel.. die filmpjes wil ik wel zien, maarja het is wel lullig voor jou! Ah ah ah stuck in the middle!

 

 

Maar zou Mika die vunzige bewegingen van gister (tijdens teddybear picnic) zelf bedacht hebben? Ik bedoel... ik zag ook al dubieuze bewegingen in de filmpjes van Parijs... (dit gaat toch wel wat verder dan wat ik hiervoor gezien heb) :naughty

 

Ja nou, dank je :roftl:

 

Denk je dat ik ze bedacht heb misschien? :blink:

 

ECHT NIET??:shocked: Dan zijn ze ECHT hetzelfde hoor:blink: Met ALLES:blink

 

Ik heb ook erg veel zin om te gaan werken ja. Meer dan ooit. Goh wat zal ik blij zijn als het half zes is en ik naar huis kan. Dan is het weer weekend en kan ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang mfc'en:thumb_yello:

 

Nou :boxed:

Je maakt het er echt niet beter op hoor :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja nou, dank je :roftl:

 

Denk je dat ik ze bedacht heb misschien? :blink:

 

 

 

Nou :boxed:

Je maakt het er echt niet beter op hoor :blink:

 

AMAI heb jij die vunzige bewegingen aan hem geleerd?? :shocked: I like the dirty Mika, maar ik dacht toch wel aan al die kinderen in het publiek.. al die onschuldige kinderoogjes... :naughty:

 

Ik voel me nu erg onervaren zonder een Mika of Mica... :tears: ....

Link to comment
Share on other sites

Oooh lekker Hollands weer... miereneuken om van die kleine dingen! :thumbdown: Gun anderen toch eens hun plezier!

 

 

Ooh hmm dat.. ja wat moet ik er van zeggen.. ik bedoel.. die filmpjes wil ik wel zien, maarja het is wel lullig voor jou! Ah ah ah stuck in the middle!

 

 

Maar zou Mika die vunzige bewegingen van gister (tijdens teddybear picnic) zelf bedacht hebben? Ik bedoel... ik zag ook al dubieuze bewegingen in de filmpjes van Parijs... (dit gaat toch wel wat verder dan wat ik hiervoor gezien heb) :naughty:

 

Ja...we zijn weer met de voetjes op aarde....Wacht maar, als ik nu geen vrij krijg ben ik volgende wee misschien toevallig ziek ofzo. Pak ze nog wel terug, of als er binnenkort iemand weg wil kan ik niet komen vervangen, kinderachtig zijn kan ik ook als de beste hoor.

 

Het zijn leuke filmpjes als je van dat genre houdt hoor:thumb_yello::roftl:

En die beweging; misschien heeft hij ooit een hernia gehad, daar is dat een goede beweging bij als oefening tegen het 'vastzitten'. En dat is dan nog serieus ook:blink: Moet je je voorstellen dat je dat bij een fysiotherapeut moet doen. Blij dat ik nooit een hernia heb gehad. Een vriendin van me dus wel:roftl:

Link to comment
Share on other sites

AMAI heb jij die vunzige bewegingen aan hem geleerd?? :shocked: I like the dirty Mika, maar ik dacht toch wel aan al die kinderen in het publiek.. al die onschuldige kinderoogjes... :naughty:

 

Ik voel me nu erg onervaren zonder een Mika of Mica... :tears ....

 

Neen, ik ben braaf :mf_rosetinted::roftl:

Tja, er staat nergens dat het een kindershow is natuurlijk ...

Maar die kinderen beseffen gewoon niet wat er gebeurd :wink2: (hoop ik voor hen, en hun ouders :bleh:)

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

 

76c50ef59b0ad80c9e213048473fc3b0

 

:wub2::blush-anim-cl:

Dat was net wat ik nog even nodig had. Ik moet naar bed maar ik wil niet:boxed We hebben ook allemaal hetzelfde probleem.....:blink:

 

Ga toch afsluiten nu, moet mn mp3 ook nog opladen, die gaat me door de dag van morgen heen slepen:thumb_yello: Sweet dreams staat erop, en nog wat ander prettig materiaal. Komt allemaal goed, het wordt vanzelf half 6. En als ik nog wakker ben als ik thuis kom -en dat moet want ik moet foto's verzamelen- kom ik lekker hier online. Bij mensen die begrijpen wat er nou zo leuk aan die Mika is:thumb_yello:

Slaap lekker meiden (en Mika) en tot morgen!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb trouwens die vunzige bewegingen niet meegekregen denk ik?

Waar was ik op dat moment? :roftl:

 

Hoe kan je dat nu toch gemist hebben??? Zonde!!

 

@ Jose: :huglove:

Ik regel nog wel een kloon voor jou ook:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy