Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Ja...we zijn weer met de voetjes op aarde....Wacht maar, als ik nu geen vrij krijg ben ik volgende wee misschien toevallig ziek ofzo. Pak ze nog wel terug, of als er binnenkort iemand weg wil kan ik niet komen vervangen, kinderachtig zijn kan ik ook als de beste hoor.

 

Het zijn leuke filmpjes als je van dat genre houdt hoor:thub_yello::rotl:

En die beweging; misschien heeft hij ooit een hernia gehad, daar is dat een goede beweging bij als oefening tegen het 'vastzitten'. En dat is dan nog serieus ook:blnk: Moet je je voorstellen dat je dat bij een fysiotherapeut moet doen. Blij dat ik nooit een hernia heb gehad. Een vriendin van me dus wel:rftl:

 

Hmm nouja zolang Mika er in voor komt houd ik wel van dat genre! :lmfao:

 

Kijk... ik weet op welke beweging jij nu doelt.. maar ik doel op een andere beweging... :mf_rosetinted: kijken of ik dat kan vinden...

 

Neen, ik ben braaf :mf_rosetined::roftl:

Tja, er staat nergens dat het een kindershow is natuurlijk ...

Maar die kinderen beseffen gewoon niet wat er gebeurd :wink2: (hoop ik voor hen, en hun ouders :bleh:)

 

:huglove:

 

Njah... ik hoop het voor die kindjes... :naughty: "Mama wat doen die konijntjes?"

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoe kan je dat nu toch gemist hebben??? Zonde!!

 

@ Jose: :huglove:

Ik regel nog wel een kloon voor jou ook:thumb_yello:

 

Echt waar geen idee :blink::roftl:

 

Doe dat .. dan heeft ze geen behoefte meer aan filmpjes van Mika :mf_rosetinted:

 

 

 

Slaap goed Anouk!

Ik ga er ook vandoor, Mika kwam kijken waar ik bleef :wub2:

 

Byebye...

Link to comment
Share on other sites

Ga toch afsluiten nu, moet mn mp3 ook nog opladen, die gaat me door de dag van morgen heen slepen:thumbyello: Sweet dreams staat erop, en nog wat ander prettig materiaal. Komt allemaal goed, het wordt vanzelf half 6. En als ik nog wakker ben als ik thuis kom -en dat moet want ik moet foto's verzamelen- kom ik lekker hier online. Bij mensen die begrijpen wat er nou zo leuk aan die Mika is:thum_yello:

Slaap lekker meiden (en Mika) en tot morgen!

:huglove:

 

Weltrusten Anouk!! En tot snel!! :huglove: Werk ze morgen!!

 

 

 

@ Jose: :huglove:

Ik regel nog wel een kloon voor jou ook:thumb_yello:

 

OMG jaaa dat zou geweldig zijn! :biggrin2:

 

Echt waar geen idee :blnk: :rotl:

 

Doe dat .. dan heeft ze geen behoefte meer aan filmpjes van Mika :mf_rosetinted:

 

 

 

Slaap goed Anouk!

Ik ga er ook vandoor, Mika kwam kijken waar ik bleef :wb2:

 

Byebye...

 

Byeeee Bienie!! Slaap lekker! :das:

Link to comment
Share on other sites

Ahja en nu zijn jullie weg en dan vind ik het:

 

http://nl.youtube.com/watch?v=NB5X-Cdc-uw

Op 53 seconden... :shocked:

 

Ohw .. maar heeft hebben ze dat zo niet al vaker gedaan?

Meende mij ergens een topic te herinneren van een vrouw die helemaal overstuur was omdat er dat soort bewegingen inzaten (ze dacht dat het een kindershow was :mf_rosetinted:) .. waren toen beelden van van ergens in Frankrijk dacht ik, is al een tijd geleden ...

Link to comment
Share on other sites

Ohw .. maar heeft hebben ze dat zo niet al vaker gedaan?

Meende mij ergens een topic te herinneren van een vrouw die helemaal overstuur was omdat er dat soort bewegingen inzaten (ze dacht dat het een kindershow was :mf_rosetinted:) .. waren toen beelden van van ergens in Frankrijk dacht ik, is al een tijd geleden ...

 

Ahahaha sommige mensen kunnen ook nergens tegen he! :naughty:

 

dat doen ze al sinds ze dit stukje met die teddybear picknick doen :mf_rosetinted:

 

*sluipt weer weg*

 

Aah okees, ik had het niet gezien, maar ik denk ook niet dat ik veel meer gezien heb dan de DVD waar ze dat niet doen... toch? :blink:

 

 

Goedemiddag trouwens!! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Hiiii!! Hoe gaat het ermee?? Alweer een beetje terug met je voetjes op de aarde, of zweef je nog ergens rond?:naughty:

 

Ik zweef nog een beetje, maar dat kan ook door de koorts komen. :roftl:

 

Jij?

 

 

Nog bedankt voor t naar t station brengen trouwens! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ik zweef nog een beetje, maar dat kan ook door de koorts komen. :roftl:

 

Jij?

 

 

Nog bedankt voor t naar t station brengen trouwens! :wub2:

 

Koorts? :blink: Je bent toch niet ziek geworden tijdens het wachten op Mika he? :shocked:

 

Ik zweef nog steeds ergens rond... :no:

 

 

Ooh en geen probleem natuurlijk! :thumb_yello: Ik vraag me af of jullie sneller waren geweest als jullie waren gaan lopen :roftl: maarja leuk was het wel!

Link to comment
Share on other sites

Ben er weer :mf_rosetinted

 

(ben met 100 dingen tegelijk bezig dus het kan wat langer duren :roftl)

 

Lol. :biggrin2:

 

Alles goed?

 

Koorts? :blink: Je bent toch niet ziek geworden tijdens het wachten op Mika he? :shocked

 

Ik zweef nog steeds ergens rond... :no:

 

 

Ooh en geen probleem natuurlijk! :thumb_yello Ik vraag me af of jullie sneller waren geweest als jullie waren gaan lopen :roftl maarja leuk was het wel!

 

Ik ben bang van wel. :roftl:

(Al heb ik ook 2 dagen bijna niets gegeten. Vooral gisteren was erg. Kon echt niets naar binnen krijgen en heb geleefd op redbull en cola. :blink:)

Maar goed, je moet er wat voor over hebben om Mika te zien he? :roftl:

 

Nee, zweef je niet meer?

 

LOL. Miss wel ja, maar t was lekker gezellig in de auto. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben bang van wel. :roftl:

(Al heb ik ook 2 dagen bijna niets gegeten. Vooral gisteren was erg. Kon echt niets naar binnen krijgen en heb geleefd op redbull en cola. :blink:)

Maar goed, je moet er wat voor over hebben om Mika te zien he? :roftl:

 

Nee, zweef je niet meer?

 

LOL. Miss wel ja, maar t was lekker gezellig in de auto. :biggrin2:

 

Ooow ow... Mika moest eens weten wat ie ons allemaal aandoet.. :mf_rosetinted:

 

 

Nouja... ik zweef juist wel.. maar dat is juist het ernstige, het zou nu wel een beetje over mogen zijn.. :blink:

 

 

Haha, die jongen op de achterbank heeft zich hier nu ook aangemeld! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ooow ow... Mika moest eens weten wat ie ons allemaal aandoet.. :mf_rosetinted:

 

 

Nouja... ik zweef juist wel.. maar dat is juist het ernstige, het zou nu wel een beetje over mogen zijn.. :blink:

 

 

Haha, die jongen op de achterbank heeft zich hier nu ook aangemeld! :bleh:

 

Idd. Het is gewoon zijn schuld dat ik ziek ben. :mf_rosetinted::roftl:

 

Ah zo. :naughty: Ach, een beetje zweven is wel leuk toch? :bleh:

 

Echt? Cool! ^^

Link to comment
Share on other sites

Idd. Het is gewoon zijn schuld dat ik ziek ben. :mf_rosetinted::roftl:

 

Ah zo. :naughty: Ach, een beetje zweven is wel leuk toch? :bleh:

 

Echt? Cool! ^^

 

Haha ik geloof dat Sander (zo heet ie) een beetje ondersteboven is van wat er allemaal gebeurd is tijdens (en na) het concert. En dat te bedenken dat ik hem gewoon heb meegesleurd.. de arme jongen! :bleh:

 

 

We kunnen wel een brief sturen naar Mika met: Mika, you make us sick, but we love you!

Link to comment
Share on other sites

Ah hellow!! nou je bent een vrouw, je zou dat allemaal tegelijk moeten kunnen natuurlijk! :mf_rosetinted:

 

Uiteraard :mf_rosetinted:

Maar sommige dingen zijn iets belangrijker dan andere :naughty:

(en als mijn laptop zou meewerken zou het ook allemaal wat makkelijker zijn :bleh:)

 

 

Ben trouwens net tot de ontdekking gekomen dat ik er helemaal niks van ken .. van heel Mika's muziek/optredens niet .. Er zijn blijkbaar zoveel fouten gebeurt (zie report-thread) en ik heb dat allemaal niet gehoord .. zelfs als ik mijn filmpjes terugkijk hoor ik dat niet :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Haha ik geloof dat Sander (zo heet ie) een beetje ondersteboven is van wat er allemaal gebeurd is tijdens (en na) het concert. En dat te bedenken dat ik hem gewoon heb meegesleurd.. de arme jongen! :bleh:

 

 

We kunnen wel een brief sturen naar Mika met: Mika, you make us sick, but we love you!

 

Awww!!! Die weet niet wat m overkomen is. :roftl:

 

 

:lmfao:

Goed plan! Heb jij z'n adres? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Haha ik geloof dat Sander (zo heet ie) een beetje ondersteboven is van wat er allemaal gebeurd is tijdens (en na) het concert. En dat te bedenken dat ik hem gewoon heb meegesleurd.. de arme jongen! :bleh:

 

 

We kunnen wel een brief sturen naar Mika met: Mika, you make us sick, but we love you!

 

Ik zou in zijn plaats ook ondersteboven zijn :roftl: Arme jongen ..

 

Hij weet het hoor :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Uiteraard :mf_rosetinted:

Maar sommige dingen zijn iets belangrijker dan andere :naughty:

(en als mijn laptop zou meewerken zou het ook allemaal wat makkelijker zijn :bleh:)

 

 

Ben trouwens net tot de ontdekking gekomen dat ik er helemaal niks van ken .. van heel Mika's muziek/optredens niet .. Er zijn blijkbaar zoveel fouten gebeurt (zie report-thread) en ik heb dat allemaal niet gehoord .. zelfs als ik mijn filmpjes terugkijk hoor ik dat niet :blush-anim-cl::roftl:

 

LOL. Heb jij daar ook al last van? :roftl:

Ik heb echt t gevoel alsof ik bij een heel ander concert was. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Uiteraard :mf_rostinted:

Maar sommige dingen zijn iets belangrijker dan andere :naghty:

(en als mijn laptop zou meewerken zou het ook allemaal wat makkelijker zijn :blh:)

 

 

Ben trouwens net tot de ontdekking gekomen dat ik er helemaal niks van ken .. van heel Mika's muziek/optredens niet .. Er zijn blijkbaar zoveel fouten gebeurt (zie report-thread) en ik heb dat allemaal niet gehoord .. zelfs als ik mijn filmpjes terugkijk hoor ik dat niet :blush-nim-cl::rotl:

 

Ooh dat heb ik ook... blijkbaar geniet ik (of wij eigenlijk) op een heel andere manier dan sommige! :huh: Nouja moeten ze zelf weten.. :mf_rosetinted:

 

 

Awww!!! Die weet niet wat m overkomen is. :rofl:

 

 

:lmfo:

Goed plan! Heb jij z'n adres? :mf_rosetinted:

 

Haha, nouja voor hem is het nu een keer ten goede uitgepakt dan he.. hij had nu ook Mika kunnen haten vanaf dit punt! :naughty:

 

Ik heb zn adres.. tuurlijk en zn telefoonnummer, dus ik kan ook even snel een belletje doen, is misschien wat makkelijker! :mf_rosetinted:

 

Ik zou in zijn plaats ook ondersteboven zijn :rofl: Arme jongen ..

 

Hij weet het hoor :mf_rostinted:

 

Hij weet dat ie ons ziek maakt, en toch gaat ie er mee door?! :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Haha, nouja voor hem is het nu een keer ten goede uitgepakt dan he.. hij had nu ook Mika kunnen haten vanaf dit punt! :naughty:

 

Ik heb zn adres.. tuurlijk en zn telefoonnummer, dus ik kan ook even snel een belletje doen, is misschien wat makkelijker! :mf_rosetinted:

 

Dat is waar ja! Gelukkig maar dat dat niet het geval is. :biggrin2:

 

Doe dat maar en zeg m dan ook maar meteen dat ie snel weer terug moet komen naar Nederland. :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dat is waar ja! Gelukkig maar dat dat niet het geval is. :biggrin2:

 

Doe dat maar en zeg m dan ook maar meteen dat ie snel weer terug moet komen naar Nederland. :mf_rosetinted::roftl:

 

Ja zal ik doen! :mf_rosetinted:

Trouwens, Blue zegt in de report thread dat er geruchten zijn dat Mika dit jaar weer op Lowlands komt! :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ja zal ik doen! :mf_rosetinted:

Trouwens, Blue zegt in de report thread dat er geruchten zijn dat Mika dit jaar weer op Lowlands komt! :boxed:

 

^^

 

Ja, dat las ik... Heb helaas alleen weer geen kaartjes. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy