Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Ik zou het niet weten :roftl:

Heb geen ervaring met heel dat kloon-gedoe :mf_rosetinted:

 

Misschien mag je wel zelf een naam verzinnen :mf_rosetinted:

 

Je weet bovendien nooit hoe t uitpakt. Mijne werd zomaar een Johnny Depp kloon. :blink::naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat hebben jullie gisteravond nou weer gedaan? :blh:

 

Ahum.. :fisch: alleen een beetje gespeculeerd over waarom Mika altijd zo geniet als ie achter zn keyboard zit...:mf_rosetinted:

 

Ik zou het niet weten :roftl:

Heb geen ervaring met heel dat kloon-gedoe :mf_rosetinted:

 

Misschien mag je wel zelf een naam verzinnen :mf_rosetinted:

 

oooh ooooh mag dat?! dat zou cool zijn! :huh: Dan zou ik m tot Kees de Koning dopen.. :no:

Link to comment
Share on other sites

Ahum.. :fisch: alleen een beetje gespeculeerd over waarom Mika altijd zo geniet als ie achter zn keyboard zit...:mf_rosetinted

 

 

 

oooh ooooh mag dat?! dat zou cool zijn! :huh: Dan zou ik m tot Kees de Koning dopen.. :no:

 

:roftl:

Heel onschuldig dus. :naughty:

 

LOL. Coole naam!

 

Ik ga eten :wink2:

 

Smakelijk! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ja ja, zo onschuldig als we hier altijd zijn!! :naughty:

 

 

Kees de Koning? Haha dat jat ik van 'De Jeugd van Tegenwoordig'... :bleh:

 

Gelukkig maar. :naughty:

 

 

Aahh, zo. :naughty: Maar t is wel een coole naam. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Oooooh zou dat die van mij zijn? zou hij uit zn pakketje ontsnapt zijn en naar Lissabon gevlucht zijn!? :sad: Hij hoeft niet bang te zijn voor mij! :shocked: Ik doe m niks hoor... :naughty:

 

 

Meis, maak je geen zorgen, ik heb m net aan de postbode meegegeven. Morgen staat ie voor je deur:thumb_yello: Wees lief voor hem, het is een schat :wub2:

 

Goeienavond trouwens!! Log net in, moet ik eten:blink::boxed:

Link to comment
Share on other sites

Gelukkig maar. :naughty:

 

 

Aahh, zo. :naughty: Maar t is wel een coole naam. :biggrin2:

 

Haha ja 'De Jeugd van Tegenwoordig' is zo tof! :roftl:

 

 

Aaah waarom zien sommige mensen (veel eigenlijk) op dit forum alles zo van de negatieve kant... :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Meis, maak je geen zorgen, ik heb m net aan de postbode meegegeven. Morgen staat ie voor je deur:thumb_yello: Wees lief voor hem, het is een schat :wub2:

 

Goeienavond trouwens!! Log net in, moet ik eten:blink::boxed:

 

Ooooh Anouk!! Dat is zo fijn om te horen! :wub2:

 

:naughty:

 

Eet smakelijk! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Heeft Mika gekookt? :wub2:

 

Eet smakelijk!!

 

Neen, Mika moet rusten vandaag :mf_rosetinted:

 

Goeienavond trouwens!! Log net in, moet ik eten:blink::boxed:

 

Anouk!

 

Eet ze ..

 

Aaah waarom zien sommige mensen (veel eigenlijk) op dit forum alles zo van de negatieve kant... :boxed:

 

Denk je een leuk filmpje te posten ...

(heb mijn reacties daarover ookal gegeven hoor, wat eerder in de thread)

 

Daar weet ik alles van :thumb_yello::das

 

:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Heb trouwens de filmpjes die ik gemaakt heb ondertussen geupload, ze staan in de thread. Niet dat ze zo geweldig zijn, maar kan het maar even zeggen hé :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ooooh Anouk!! Dat is zo fijn om te horen! :wub2:

 

:naughty

 

Eet smakelijk! :bleh

 

Ga nog niet eten, Mica heeft geen trek. Die heeft zin in iets anders (Wii-en voor je weer rare gedachtes krijgt. Jij bent zo pervers :sneaky2: Gelukkig ben ik heel anders:thumb_yello:). Zorg trouwens dat je morgen genoeg chicken tonight in huis hebt, als hij net is als Mica, en dat was hij zo te zien wel hoor, dan issie onverzadigbaar. Altijd honger:blink:

 

Ik ga trouwens in november naar Sigur Ros heb ik zojuist besloten:punk: :woot_jump:

Link to comment
Share on other sites

Aaaaaargh, ik snap niet hoe mensen met korte nagels kunnen leven!

Heb nog steeds last van die nagel die ik gisteren gebroken heb :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Ga nog niet eten, Mica heeft geen trek. Die heeft zin in iets anders (Wii-en voor je weer rare gedachtes krijgt. Jij bent zo pervers :sneaky2: Gelukkig ben ik heel anders:thumb_yello:). Zorg trouwens dat je morgen genoeg chicken tonight in huis hebt, als hij net is als Mica, en dat was hij zo te zien wel hoor, dan issie onverzadigbaar. Altijd honger:blink:

 

Ik ga trouwens in november naar Sigur Ros heb ik zojuist besloten:punk: :woot_jump:

 

:naughty: Ze gaat nog afzien denk ik ...

 

:punk:

Link to comment
Share on other sites

Heb trouwens de filmpjes die ik gemaakt heb ondertussen geupload, ze staan in de thread. Niet dat ze zo geweldig zijn, maar kan het maar even zeggen hé :wink2:

 

O tof, ik zal zo eens kijken. Eigenlijk beter vanavond, zit nu achter de laptop en kreeg net al commentaar 'wat dat voor herrie' was :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Goeienavond trouwens!! Log net in, moet ik eten:blinkboxed:

 

Anouk! :woot_jump:

 

Haha ja 'De Jeugd van Tegenwoordig' is zo tof! :roftl

 

 

Aaah waarom zien sommige mensen (veel eigenlijk) op dit forum alles zo van de negatieve kant... :boxed:

 

LOL. Ik vind ze wel grappig, maar luister eigenlijk nooit naar hun muziek.

 

Geen idee, maar ik stond achter ze tijdens t concert. :mf_rosetinted:

 

Heb trouwens de filmpjes die ik gemaakt heb ondertussen geupload, ze staan in de thread. Niet dat ze zo geweldig zijn, maar kan het maar even zeggen hé :wink2

 

Zal er eens even naar kijken. Ze zijn in ieder geval beter dan mijn filmpjes, want die zijn echt verschrikkelijk. :roftl:

 

Ga nog niet eten, Mica heeft geen trek. Die heeft zin in iets anders (Wii-en voor je weer rare gedachtes krijgt. Jij bent zo pervers :sneaky2: Gelukkig ben ik heel anders:thumb_yello). Zorg trouwens dat je morgen genoeg chicken tonight in huis hebt, als hij net is als Mica, en dat was hij zo te zien wel hoor, dan issie onverzadigbaar. Altijd honger:blink

 

Ik ga trouwens in november naar Sigur Ros heb ik zojuist besloten:punk: :woot_jump

 

LOL. :naughty:

 

Oeh, cool! Veel plezier (alvast)! ^^

Link to comment
Share on other sites

O tof, ik zal zo eens kijken. Eigenlijk beter vanavond, zit nu achter de laptop en kreeg net al commentaar 'wat dat voor herrie' was :sneaky2:

 

Toch niet van Mica hé :shocked:

 

 

 

 

 

Trouwens, Jose .. wat heb jij allemaal gefilmd?

Want jou video van Rain is echt :wub2:

Link to comment
Share on other sites

:naughty: Ze gaat nog afzien denk ik ...

 

:punk:

 

Ja he, wij weten hoe zwaar dat kan zijn. Maar ja, je moet er wat voor over hebben, je moet er wel de nodige energie en moeite insteken, anders werkt het niet. En dat doe ik met alle liefde hoor, ben nog altijd gek op m:wub2::mf_lustslow::wub2:

Link to comment
Share on other sites

Aaaaaargh, ik snap niet hoe mensen met korte nagels kunnen leven!

Heb nog steeds last van die nagel die ik gisteren gebroken heb :sneaky2:

 

:roftl:

Ik snap juist niet hoe mensen met lange nagels kunnen leven, want dat gaat bij mij nooit goed. (Of ik breek ze gewoon, of ik heb er last van met gitaar/viool spelen. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Denk je een leuk filmpje te posten ...

(heb mijn reacties daarover ookal gegeven hoor, wat eerder in de thread)

 

 

 

Ja inderdaad... bleeehhh stomme Mika fans! :mf_rosetinted:

 

Heb trouwens de filmpjes die ik gemaakt heb ondertussen geupload, ze staan in de thread. Niet dat ze zo geweldig zijn, maar kan het maar even zeggen hé :wik2:

 

Oooooh ik ga zo kijken!!! :punk:

 

Ga nog niet eten, Mica heeft geen trek. Die heeft zin in iets anders (Wii-en voor je weer rare gedachtes krijgt. Jij bent zo pervers :sneaky2: Gelukkig ben ik heel anders:thumb_yelo). Zorg trouwens dat je morgen genoeg chicken tonight in huis hebt, als hij net is als Mica, en dat was hij zo te zien wel hoor, dan issie onverzadigbaar. Altijd honger:blink:

 

Ik ga trouwens in november naar Sigur Ros heb ik zojuist besloten:punk: :woot_jump:

 

Ah ah ik zou niet durven om iets anders te denken...

Onverzadigbaar he? Dat klinkt vermoeiend.. :naughty:

 

Ooh vrienden vragen hele tijd of ik mee ga naar Sigur Ros... zaterdag voorverkoop he...?

Link to comment
Share on other sites

Toch niet van Mica hé :shocked:

 

 

 

 

 

Trouwens, Jose .. wat heb jij allemaal gefilmd?

Want jou video van Rain is echt :wub2:

 

Nee, van mn pa. Over Mika :sneaky2: Sorry...

 

Ja dat filmpje zit ik hier net ook te kijken, voor de zoveelste keer.....

Moet m maar eens op mn mp3 zetten:wub2: Vanavond mn realplayer maar eens opnieuw installeren, die weigert alle dienst:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ja he, wij weten hoe zwaar dat kan zijn. Maar ja, je moet er wat voor over hebben, je moet er wel de nodige energie en moeite insteken, anders werkt het niet. En dat doe ik met alle liefde hoor, ben nog altijd gek op m:wub2 :mf_lustslow :wub2

 

Inderdaad .. het gaat niet altijd 100% goed (maar vaak wel eigenlijk :mf_rosetinted:) maar toch .. :wub2:

 

Alleen als ie heel erg boos kijkt loop ik liever weg .. :blush-anim-cl::roftl:

 

Nee, van mn pa. Over Mika :sneaky2: Sorry...

 

:tears:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy