Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Trouwens, Jose .. wat heb jij allemaal gefilmd?

Want jou video van Rain is echt :wub2:

 

Nou alleen dus nog die intro van Love Today :wub2: en nog een stukje drumsolo wat ik niet online krijg op Youtube! :thumbdown: Verder niet... want ik wilde graag alles zelf goed zien (en niet via mn camera)... :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik snap juist niet hoe mensen met lange nagels kunnen leven, want dat gaat bij mij nooit goed. (Of ik breek ze gewoon, of ik heb er last van met gitaar/viool spelen. :roftl)

Dat heb ik ook. Zeker met bassen. Met klarinet spelen is t ook irritant, als mn nagels dan te lang zijn krijg ik sommige kleppen niet eens goed dicht. Dan maar geen nagels he? Bovendien een fijne bezigheid tegen de stress bij Sparta, nagelbijten.....Alleen een duimnagel is handig met koken, dan snij ik in plaats van mn duimtopje alleen maar een stuk nagel eraf. Voor de rest vind ik ze lastig. Mica vindt het wel fijn als ik ze in zn rug zet:roftl:

Ah ah ik zou niet durven om iets anders te denken...

Onverzadigbaar he? Dat klinkt vermoeiend.. :naughty

 

Ooh vrienden vragen hele tijd of ik mee ga naar Sigur Ros... zaterdag voorverkoop he...?

Vermoeiend maar wel op een goede manier, maar je komt er snel genoeg achter hoor!!

 

Zou wel geinig zijn, kunnen we daar ook weer afspreken:thumb_yello: En de vvk begint idd zaterdag!

Inderdaad .. het gaat niet altijd 100% goed (maar vaak wel eigenlijk :mf_rosetinted) maar toch .. :wub2

 

Alleen als ie heel erg boos kijkt loop ik liever weg .. :blush-anim-cl:roftl

 

 

 

:tears:

 

Meestal wel gelukkig. Tja, als Mica heel boos is zorg ik ook dat ik even uit de buurt ben. Dan ga ik meestal thee zetten ofzo, daarmee krijg ik die geweldige lach wel weer terug op zijn gezicht en dan smelt ik weer helemaal hoor (en damn...ik smelt nog eens ECHT voor die lach :wub2:)

 

:huglove: Geloof me, mij doet dat ook pijn hoor:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Nou alleen dus nog die intro van Love Today :wub2: en nog een stukje drumsolo wat ik niet online krijg op Youtube! :thumbdown: Verder niet... want ik wilde graag alles zelf goed zien (en niet via mn camera)... :blush-anim-cl:

 

Ow, ok :roftl:

 

Ik heb 6 nummers gefilmd .. Niet dat ze goed zijn, maar het is toch iets :original:

 

Vind het alleen jammer dat ik My Interpretation niet heb gefilmd (was op dat moment aan het sukkelen met mijn camera) want dat was echt zoooooo leuk! (en het is ook 1 van mijn favoriete nummers) :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga er weer eens vandoor. Ik weet niet zeker of ik vanavond/morgen/dit weekend nog online kom. Ligt eraan of ik me goed genoeg voel om uit bed te komen. :naughty:

Mocht ik niet meer online komen, dan spreek ik jullie over een week of 2/3 wel weer, want ik ga maandag op vakantie en ik ben bang dat ik daar geen toegang heb tot een computer met internet. :tears:

 

Dus hopelijk tot gauw. ^^

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga er weer eens vandoor. Ik weet niet zeker of ik vanavond/morgen/dit weekend nog online kom. Ligt eraan of ik me goed genoeg voel om uit bed te komen. :naughty:

Mocht ik niet meer online komen, dan spreek ik jullie over een week of 2/3 wel weer, want ik ga maandag op vakantie en ik ben bang dat ik daar geen toegang heb tot een computer met internet. :tears:

 

Dus hopelijk tot gauw. ^^

:huglove:

veel plezier op vakantie!!..:thumb_yello::wink2:

ByeBye..:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Dat heb ik ook. Zeker met bassen. Met klarinet spelen is t ook irritant, als mn nagels dan te lang zijn krijg ik sommige kleppen niet eens goed dicht. Dan maar geen nagels he? Bovendien een fijne bezigheid tegen de stress bij Sparta, nagelbijten.....Alleen een duimnagel is handig met koken, dan snij ik in plaats van mn duimtopje alleen maar een stuk nagel eraf. Voor de rest vind ik ze lastig. Mica vindt het wel fijn als ik ze in zn rug zet:roftl:

 

Idd. ^^

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dat heb ik ook. Zeker met bassen. Met klarinet spelen is t ook irritant, als mn nagels dan te lang zijn krijg ik sommige kleppen niet eens goed dicht. Dan maar geen nagels he? Bovendien een fijne bezigheid tegen de stress bij Sparta, nagelbijten.....Alleen een duimnagel is handig met koken, dan snij ik in plaats van mn duimtopje alleen maar een stuk nagel eraf. Voor de rest vind ik ze lastig. Mica vindt het wel fijn als ik ze in zn rug zet:roftl

 

Meestal wel gelukkig. Tja, als Mica heel boos is zorg ik ook dat ik even uit de buurt ben. Dan ga ik meestal thee zetten ofzo, daarmee krijg ik die geweldige lach wel weer terug op zijn gezicht en dan smelt ik weer helemaal hoor (en damn...ik smelt nog eens ECHT voor die lach :wub2)

 

Ja nou, ik heb dus lange nagels .. nuja lang .. (alhoewel ik wel al een paar keer de vraag heb gehad of dat wel echte nagels zijn :roftl:). Heb er geen last van, alleen als ik bijna verongeluk en er daardoor 1 breek :roftl:

En dat laatste heeft Mika ook graag :naughty:

 

Dat boos zijn duurt inderdaad nooit lang, maar toch .. hij kan serieus boos kijken :blink:

Welke lach? Deze lach?

IMG_3649-border.jpg

 

Of deze?

IMG_3650-border.jpg

 

Of deze?

IMG_3651-border.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vermoeiend maar wel op een goede manier, maar je komt er snel genoeg achter hoor!!

 

Zou wel geinig zijn, kunnen we daar ook weer afspreken:thmb_yello: En de vvk begint idd zaterdag!

 

Hmm ik ben benieuwd! :das:

 

Hehe ja ik weet het nog niet hoor... tis nog best prijzig toch? (sorry heb me er nog niet al te veel in verdiept)

 

Ow, ok :rftl:

 

Ik heb 6 nummers gefilmd .. Niet dat ze goed zijn, maar het is toch iets :orignal:

 

Vind het alleen jammer dat ik My Interpretation niet heb gefilmd (was op dat moment aan het sukkelen met mijn camera) want dat was echt zoooooo leuk! (en het is ook 1 van mijn favoriete nummers) :ub2:

 

Dat was echt een memorabel moment... awww hij lachte zo leuk!! :wub2: (aaaaaah ik praat constant als een terrible fangirl!!)

 

Ik ga er weer eens vandoor. Ik weet niet zeker of ik vanavond/morgen/dit weekend nog online kom. Ligt eraan of ik me goed genoeg voel om uit bed te komen. :naugty:

Mocht ik niet meer online komen, dan spreek ik jullie over een week of 2/3 wel weer, want ik ga maandag op vakantie en ik ben bang dat ik daar geen toegang heb tot een computer met internet. :ters:

 

Dus hopelijk tot gauw. ^^

:huglove:

 

Veeeeel beterschap en ook een fijne vakantie!! Hopelijk ben je dan weer beter!

 

Byebye!! :huglove:

 

hoihoihoi!!..:bigrin2::biggrn2:

alles goed met die dutchies??^^..

 

 

btw..zit er hier ng iemand di verstand heeft vn digitale camera's??..(heb het al eens gevraagd maarja..:bleh:)

 

Haaaaay! Ja nog altijd heb ik verstand van camera's! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga er weer eens vandoor. Ik weet niet zeker of ik vanavond/morgen/dit weekend nog online kom. Ligt eraan of ik me goed genoeg voel om uit bed te komen. :naughty:

Mocht ik niet meer online komen, dan spreek ik jullie over een week of 2/3 wel weer, want ik ga maandag op vakantie en ik ben bang dat ik daar geen toegang heb tot een computer met internet. :tears:

 

Dus hopelijk tot gauw. ^^

:huglove

 

Veel plezier op vakantie! (moesten we je niet meer spreken :wink2:)

 

hoihoihoi!!..:biggrin2::biggrin2:

alles goed met die dutchies??^^..

 

Hellow.

Alles ok .. met jou?

 

Bonjour:mf_rosetinted:

 

Goedenavond :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb Mika niet ontmoet (:tears:), maar ik heb tenminste de soundcheck gezien en van het ontmoeten van MFCers en de gig zelf genoten.

Tijdens de soundcheck klommen Ingie en ik op het hekje, en zwaaiden naar Mika. Hij zwaaide terug:wub2:

 

Ik denk nu de hele tijd: Wat als ik een paar minuten later was weggegaan?:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Hellow.

Alles ok .. met jou?

super..:thumb_yello::naughty:

 

Euhm, nou kennen is een groot woord.. nooit zelf gebruikt.. maar heb je plannen om die te kopen?

blijkbaar is dat een spiksplinternieuwe Canon..

naja..kopen niet echt..:bleh:heb hem gewonnen..:blush-anim-cl:maar heb em ng niet aangekregen..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga er weer eens vandoor. Ik weet niet zeker of ik vanavond/morgen/dit weekend nog online kom. Ligt eraan of ik me goed genoeg voel om uit bed te komen. :naughty

Mocht ik niet meer online komen, dan spreek ik jullie over een week of 2/3 wel weer, want ik ga maandag op vakantie en ik ben bang dat ik daar geen toegang heb tot een computer met internet. :tears:

 

Dus hopelijk tot gauw. ^^

:huglove

Awwww....We kunnen je niet missen hier :tears: Hoop dat je in elk geval dan wel een hele fijne vakantie zult hebben, en dat ik je heeeeeeeeeel snel weer online zie:mf_rosetinted:

Tot snel! :huglove:

hoihoihoi!!..:biggrin2:biggrin2

alles goed met die dutchies??^^..

 

 

btw..zit er hier ng iemand di verstand heeft vn digitale camera's??..(heb het al eens gevraagd maarja..:bleh)

 

HAAAAAAAI :woot_jump:

Ik heb verstand van camera's. Weet ook heel goed hoe je ze moet verliezen :blink: Maar even serieus, fotografie is een van mn hobbies. Ben niet zo'n super-canon fan. Je betaalt heel veel voor de naam, ze zijn wel goed, maar er zijn andere, goedkopere, merken die net zo goed zijn.

 

Maar nu moet ik wel even eten, ben zo terug!!

Link to comment
Share on other sites

Beste foto van die avond (tot nu toe) gemaakt tijdens de meet & greet... echt waar.. :wub2:

 

Dank je :blush-anim-cl:

Vind jouw foto van "het moment" ook geweldig hoor :wub2:

 

blijkbaar is dat een spiksplinternieuwe Canon..

naja..kopen niet echt..:bleh:heb hem gewonnen..:blush-anim-cl:maar heb em ng niet aangekregen..:naughty

 

Hij zal wel nieuw zijn (als in nieuw uit de winkel) maar het is niet het laatste nieuwe model van Canon ofzo :wink2: Maar voor zover ik gehoord heb wel een goede camera (ikzelf heb het grote broertje zeg maar, alhoewel die ondertussen ookal niet meer de nieuwste is). En als je zoiets wint .. echt super! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

HAAAAAAAI :woot_jump:

Ik heb verstand van camera's. Weet ook heel goed hoe je ze moet verliezen :blink: Maar even serieus, fotografie is een van mn hobbies. Ben niet zo'n super-canon fan. Je betaalt heel veel voor de naam, ze zijn wel goed, maar er zijn andere, goedkopere, merken die net zo goed zijn.

 

Maar nu moet ik wel even eten, ben zo terug!!

 

NOUKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!..:woot_jump:

mja..maar weet je toevallig iets over die Canon Ixus 70??..:naughty:

smakelijk!!..:wink2:

 

Oooow wat cool!! :thumb_yello

Maar... nog niet aangekregen?? :blink:

jah..had (eergisteren..)een mailtje gekregen..moest ik mn adres doorgeven..n dan zouden ze hem opsturen in de maand Juli..maar wss wachten ze tot ze de adressen van de andere winnaars ook hebben..om ze dan samen op te sturen..:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy