Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Ik ga ook koken en dan eten!! Spreek jullie vast straks nog wel!! :naughty

 

eet ze!!..:wink2:

 

Hij zal wel nieuw zijn (als in nieuw uit de winkel) maar het is niet het laatste nieuwe model van Canon ofzo :wink2: Maar voor zover ik gehoord heb wel een goede camera (ikzelf heb het grote broertje zeg maar, alhoewel die ondertussen ookal niet meer de nieuwste is). En als je zoiets wint .. echt super! :thumb_yello:

mja..maar ikke al content da ikke een digitale camera heb/krijg..die ikke nie eens zelf moet betale..:bleh:

idd..hoop wel da t een goede camera is..kan ik leuk fotowtjes nemen^^..:naughty:

de hoofdprijs was een laptop..n dan de volgende 5 winnaars kregen een digitale camera..:naughty::naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mja..maar ikke al content da ikke een digitale camera heb/krijg..die ikke nie eens zelf moet betale..:bleh:

idd..hoop wel da t een goede camera is..kan ik leuk fotowtjes nemen^^..:naughty:

de hoofdprijs was een laptop..n dan de volgende 5 winnaars kregen een digitale camera..:naughty::naughty:

 

Dat kan ik geloven ja .. zou er ook geen neen tegen zeggen :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hi :mf_rosetinted:

 

Ik kom alleen even hoi zeggen... Ga nu meteen weer verder met wat ik moet doen en duik daarna mn bed in... :blink: I really need some sleep

 

Hoi :mf_rosetinted:

 

En slaap ze! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Lol. Ik luister Rain, en raad wat voor weer het buiten is? Dikke stortregen:boxed:Dankje Mika!:roftl:

 

Ik luister Everybody's Talking van Mika, en wat gebeurt er? Mn zusje komt de hele tijd binnen en begint tegen me te praten! :roftl:

 

ik luister S.O.S vn de Jonas Brothers..n juist bij die zin vn It's like I'm walking on broken glass..laat mn pleegmoeder een pint/glas vallen..:shocked::shocked:n ik meen het..:boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

ik luister S.O.S vn de Jonas Brothers..n juist bij die zin vn It's like I'm walking on broken glass..laat mn pleegmoeder een pint/glas vallen..:shocked::shocked:n ik meen het..:boxed::roftl:

 

Ik luister Everybody's Talking van Mika, en wat gebeurt er? Mn zusje komt de hele tijd binnen en begint tegen me te praten! :roftl:

 

Dat is gewoon eng toeval:shocked:

Link to comment
Share on other sites

uhu..shocked:

nu liep mn pleegvader er ook nog door..op blote voeten..:roftl:hij had het niet door dat er glas lag..:roftl:

 

:lmao:

 

 

Stop ik met het luisteren naar Rain (heb het 30 keer geluisterd achter elkaar ofzo:roftl:), stopt het buiten ook met regenen.

Hmm, nu vraag ik me af of het weer begint met regenen als ik weer Rain ga luisteren:naughty:

Link to comment
Share on other sites

:lmao:

 

Stop ik met het luisteren naar Rain (heb het 30 keer geluisterd achter elkaar ofzo:roftl:), stopt het buiten ook met regenen.

Hmm, nu vraag ik me af of het weer begint met regenen als ik weer Rain ga luisteren:naughty:

 

Ik luister nu allemaal verschillende filmpjes van Rain, maar ht regent niet :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:lmao:

 

 

Stop ik met het luisteren naar Rain (heb het 30 keer geluisterd achter elkaar ofzo:roftl:), stopt het buiten ook met regenen.

Hmm, nu vraag ik me af of het weer begint met regenen als ik weer Rain ga luisteren:naughty:

 

probeer het eens..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy