Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Oooh wat een fijne herinneringen komen in mij naar boven... :wub2:

 

Bij mij ook .. hij keek zelfs in de camera :wub2::naughty::roftl:

 

Vorige week zat het feest er net op :tears:

 

Damn zeg, ik ben echt half depressief geloof ik. Heb er zo lang naar uit zitten kijken, en nu is t allemaal alweer voorbij......WE WANT MORE!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vorige week zat het feest er net op :tears:

 

Damn zeg, ik ben echt half depressief geloof ik. Heb er zo lang naar uit zitten kijken, en nu is t allemaal alweer voorbij......WE WANT MORE!!!!!

 

:tears: Ga je mee naar Madrid? :tears:

Link to comment
Share on other sites

Vorige week zat het feest er net op :tears

 

Damn zeg, ik ben echt half depressief geloof ik. Heb er zo lang naar uit zitten kijken, en nu is t allemaal alweer voorbij......WE WANT MORE!!!!!

 

Hmmja, ik zit daar ook mee denk ik .. Weet niet goed wat op mij zit .. en mijn moeder begrijpt het niet .. die is kwaad omdat ik daarstraks geen zin had om mee naar de winkel te gaan :thumbdown:

 

hmmmzz wub2::wub2::blush-anim-cl::wub2::wub2:

 

Uhu :mf_rosetinted::naughty:

Link to comment
Share on other sites

:floor: Loesje, dat is onze omapoes, zit bij me achter de laptop en ik zit dus met die fijne foto voor me. Loes kijkt naar t scherm en ik zeg 'lekker ding he Loeloe?" en prompt begint ze mn monitor af te likken. Zelfs mn kattenbeesten zijn pervers:boxed::shocked::naughty:

Nouja, ze is enthousiaster dan een van mn twee beste vriendinnen, die vindt t maar 'een griezel'. Heb al gezegd dat we morgen wel even samen naar Hans Anders gaan....

En heb een collega besmet met t virus. Ze is nog niet zover dat ze m echt leuk vindt ofzo, maar dat komt vanzelf. Lang genoeg met mij samenwerken en ze wordt vanzelf gehersenspoeld.....:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

:floor: Loesje, dat is onze omapoes, zit bij me achter de laptop en ik zit dus met die fijne foto voor me. Loes kijkt naar t scherm en ik zeg 'lekker ding he Loeloe?" en prompt begint ze mn monitor af te likken. Zelfs mn kattenbeesten zijn pervers:boxed::shocked::naughty:

Nouja, ze is enthousiaster dan een van mn twee beste vriendinnen, die vindt t maar 'een griezel'. Heb al gezegd dat we morgen wel even samen naar Hans Anders gaan....

En heb een collega besmet met t virus. Ze is nog niet zover dat ze m echt leuk vindt ofzo, maar dat komt vanzelf. Lang genoeg met mij samenwerken en ze wordt vanzelf gehersenspoeld.....:thumb_yello:

 

Eeen griezel? een griezel?? :sneaky2:

 

Die dude van Hercules and love crap in zn blauwe jurkje is een griezel! :mf_rosetinted:

 

Wel lief van je poes haha!

Link to comment
Share on other sites

floor: Loesje, dat is onze omapoes, zit bij me achter de laptop en ik zit dus met die fijne foto voor me. Loes kijkt naar t scherm en ik zeg 'lekker ding he Loeloe?" en prompt begint ze mn monitor af te likken. Zelfs mn kattenbeesten zijn pervers:boxed::shocked::naughty:

Nouja, ze is enthousiaster dan een van mn twee beste vriendinnen, die vindt t maar 'een griezel'. Heb al gezegd dat we morgen wel even samen naar Hans Anders gaan....

En heb een collega besmet met t virus. Ze is nog niet zover dat ze m echt leuk vindt ofzo, maar dat komt vanzelf. Lang genoeg met mij samenwerken en ze wordt vanzelf gehersenspoeld.....:thumb_yello:

 

Een griezel?! :shocked:

Jee .. dat je hem niet knap vindt kan ik nog begrijpen (alhoewel :roftl:) maar dat is toch wel heel extreem ...

 

Vind je poes wel leuk trouwens :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:tears: Ga je mee naar Madrid? :tears:

Weet je dat ik serieus heb zitten zoeken hoe duur de vliegtickets zijn :blush-anim-cl:

Hmmja, ik zit daar ook mee denk ik .. Weet niet goed wat op mij zit .. en mijn moeder begrijpt het niet .. die is kwaad omdat ik daarstraks geen zin had om mee naar de winkel te gaan :thumbdown:

Hier hetzelfde verhaal. Maar ik heb de hele dag gewerkt, van 8 tot 17:45uur dus ik vind het wel weer best. Ik zit hier prima, tussen de mensen die me begrijpen...... :huglove:

Link to comment
Share on other sites

:lmfao:

Dat was een ontsnapte transseksuele h*er:mf_rosetinted:

 

Hahaha :lmao:

In eerste instantie dacht ik dat de discussie zou gaan over die andere persoon, of het nou een dude of dudette was... maar het ging allemaal over die in de blauwe jurk! :puking:

Link to comment
Share on other sites

Weet je dat ik serieus heb zitten zoeken hoe duur de vliegtickets zijn :blush-anim-cl:

 

Hier hetzelfde verhaal. Maar ik heb de hele dag gewerkt, van 8 tot 17:45uur dus ik vind het wel weer best. Ik zit hier prima, tussen de mensen die me begrijpen...... :huglove:

 

Veel te duur :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha :lmao:

In eerste instantie dacht ik dat de discussie zou gaan over die andere persoon, of het nou een dude of dudette was... maar het ging allemaal over die in de blauwe jurk! :puking:

 

Dat manwijf is een meisje, ze heet Kim Ann:mf_rosetinted:Sorry, was zo benieuwd, dat ik het niet kon laten het op te zoeken:blush-anim-cl:Dat andere ''ding'' heet Nomi, ze heeft ook solo muziek:mf_rosetinted:Het is afschuwelijk:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Eeen griezel? een griezel?? :sneaky2

 

Die dude van Hercules and love crap in zn blauwe jurkje is een griezel! :mf_rosetinted

 

Wel lief van je poes haha!

Nou dat was echt een vent hoor. En een enge ook!!! Zag gisteren een parasol in exact die kleur en Rimkje en ik schoten tegelijk in de lach want ik had t tijdens die crap al over dat het dat jurkje van een oude parasol gefabriceerd had. Stiekum ben ik jaloers hoor, ik wou dat ik zo knap was:wub2:

:lmfao

Dat was een ontsnapte transseksuele h*er:mf_rosetinted

Die ging na dat optreden terug naar dr raam een paar straten verderop denk ik :thumb_yello:

Een griezel?! :shocked

Jee .. dat je hem niet knap vindt kan ik nog begrijpen (alhoewel :roftl) maar dat is toch wel heel extreem ...

 

Vind je poes wel leuk trouwens :mf_rosetinted

 

Ja bizar he? Smaken verschillen, ik vind de gasten die zij leuk vindt weer tien keer niets. En ik heb smaak, zij niet :mf_rosetinted::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ja bizar he? Smaken verschillen, ik vind de gasten die zij leuk vindt weer tien keer niets. En ik heb smaak, zij niet :mf_rosetinted::bleh:

 

:roftl:

 

Je moet je hoofd trouwens nog eens binnensteken in de Mikagasmic-thread, ze missen je daar :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Dat manwijf is een meisje, ze heet Kim Ann:mf_rosetinted:Sorry, was zo benieuwd, dat ik het niet kon laten het op te zoeken:blush-anim-cl:Dat andere ''ding'' heet Nomi, ze heeft ook solo muziek:mf_rosetinted:Het is afschuwelijk:boxed:

 

Mwahaha dat andere ding?! :lmao: Leuk voor d'r... of hem..

 

Oooh wat een vage **** was dat... gelukkig stond Andy nog een poosje daar.. konden we daar naar gapen ipv die crap! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Mwahaha dat andere ding?! :lmao: Leuk voor d'r... of hem..

 

Oooh wat een vage **** was dat... gelukkig stond Andy nog een poosje daar.. konden we daar naar gapen ipv die crap! :naughty:

 

Andy was echt zooooooooooooo leuk om naar te kijken! :roftl:

Inderdaad gelukkig maar dat die in de buurt stond ...

Link to comment
Share on other sites

 

Die ging na dat optreden terug naar dr raam een paar straten verderop denk ik :thumb_yello:

 

:

Dat wou ik net zeggen, die hebben ze gewoon rechtstreeks van de wallen geplut joh:roftl:

Mwahaha dat andere ding?! :lmao: Leuk voor d'r... of hem..

 

Oooh wat een vage **** was dat... gelukkig stond Andy nog een poosje daar.. konden we daar naar gapen ipv die crap! :naughty:

Andy stond vlak voor me:naughty:Ingie maakte een filmpje van zn ''gedans''. Rose helemaal blij natuurlijk:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha :lmao

In eerste instantie dacht ik dat de discussie zou gaan over die andere persoon, of het nou een dude of dudette was... maar het ging allemaal over die in de blauwe jurk! :puking

Vind je het gek? Dat was ook de verschrikking van de eeuw! Het is een het, ik weet t zeker.

En? Hoe duur? :blush-anim-cl:

 

Veel te duur :blush-anim-cl:

Ja, veel te duur. Ik heb geen 200pleuro nu. Heb helemaal niets meer, omdat we de laatste trein ook nog gemist hadden en de weg een beetje kwijt waren moesten we nog een stuk een taxi nemen ook. Nouja moesten, we trokken t allebei niet meer om verder te lopen. God wat was ik blij toen ik in bed lag, ben met mn vernevelaar aan in slaap gevallen, dus die accu was ook leeg de volgende dag. Had qua tijd al tijdens die meet&greet mn fluimucil moeten hebben, maar dat had ik die jongen niet aan willen doen, die stank. Dat gestaar alsof ik van mars kom trouwens ook niet. Heb maar even gewacht tot ik thuis was, maar was wel te laat eigenlijk. Maar wederom, je moet er iets voor over hebben he? Nu kan ik weer veilig naar t zkh, nu is t de 8e geweest.....

Dat manwijf is een meisje, ze heet Kim Ann:mf_rosetintedSorry, was zo benieuwd, dat ik het niet kon laten het op te zoeken:blush-anim-cl:Dat andere ''ding'' heet Nomi, ze heeft ook solo muziek:mf_rosetinted:Het is afschuwelijk:boxed:

 

Waar kun je dr cd's kopen:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

Je moet je hoofd trouwens nog eens binnensteken in de Mikagasmic-thread, ze missen je daar :naughty::mf_rosetinted:

 

Ojaa inderdaad Anouk.. nu gaan ze de hele tijd aan ons vragen hoe het met jou gaat! :naughty:

 

Okee, ik ben onderweg :thumb_yello:

Werd idd wel weer eens tijd ja:blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, veel te duur. Ik heb geen 200pleuro nu. Heb helemaal niets meer, omdat we de laatste trein ook nog gemist hadden en de weg een beetje kwijt waren moesten we nog een stuk een taxi nemen ook. Nouja moesten, we trokken t allebei niet meer om verder te lopen. God wat was ik blij toen ik in bed lag, ben met mn vernevelaar aan in slaap gevallen, dus die accu was ook leeg de volgende dag. Had qua tijd al tijdens die meet&greet mn fluimucil moeten hebben, maar dat had ik die jongen niet aan willen doen, die stank. Dat gestaar alsof ik van mars kom trouwens ook niet. Heb maar even gewacht tot ik thuis was, maar was wel te laat eigenlijk. Maar wederom, je moet er iets voor over hebben he? Nu kan ik weer veilig naar t zkh, nu is t de 8e geweest.....

 

Hmm na Werchter heb ik inderdaad ook echt geen geld meer.. :thumbdown:

 

Aaah je had taxicentrale JoleOle moeten bellen, die geeft je er een gratis toeristische route door de stad bij! :mf_rosetinted::naughty:

 

En praat niet over ziekenhuis okee.. bad karma!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hmm na Werchter heb ik inderdaad ook echt geen geld meer.. :thumbdown:

 

Aaah je had taxicentrale JoleOle moeten bellen, die geeft je er een gratis toeristische route door de stad bij! :mf_rosetinted::naughty:

 

En praat niet over ziekenhuis okee.. bad karma!! :blink:

 

Ja, inderdaad .. het was leuk om Amsterdam op die manier te ontdekken :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy