Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, inderdaad .. het was leuk om Amsterdam op die manier te ontdekken :roftl:

 

Mwahaha sorry, Amsterdam is echt een rotstad om met de auto door te rijden! Maar we moesten wel.. met het openbaar vervoer waren we nooit thuis gekomen! :thumbdown: En echt waar.. jullie stappen uit en Mika wordt gedraaid op de radio.. ja hoor! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hmm na Werchter heb ik inderdaad ook echt geen geld meer.. :thumbdown:

 

Aaah je had taxicentrale JoleOle moeten bellen, die geeft je er een gratis toeristische route door de stad bij! :mf_rosetinted::naughty:

 

En praat niet over ziekenhuis okee.. bad karma!! :blink:

 

Telefoon was leeg, we hebben de trein naar Alkmaar genomen en daar Taxicentrale Ivo gebeld. Die arme jongen moest om 5 uur op voor zn werk, en kon dus om half drie nog even twee zich als bakvissen gedragende meiden op gaan halen van n station op een half uur afstand. Vond dat wel matig, maar hij vond het niet eens erg :blink: Wel erg lief van hem he?:thumb_yello: Had best ver lopen geweest, van Alkmaar naar Heerhugowaard...... Denk niet dat ik dat gered zou hebben:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Mwahaha sorry, Amsterdam is echt een rotstad om met de auto door te rijden! Maar we moesten wel.. met het openbaar vervoer waren we nooit thuis gekomen! :thumbdown: En echt waar.. jullie stappen uit en Mika wordt gedraaid op de radio.. ja hoor! :naughty:

 

Ik ben al lang blij dat jullie dat wilden doen voor ons .. het was een geweldige ervaring :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Telefoon was leeg, we hebben de trein naar Alkmaar genomen en daar Taxicentrale Ivo gebeld. Die arme jongen moest om 5 uur op voor zn werk, en kon dus om half drie nog even twee zich als bakvissen gedragende meiden op gaan halen van n station op een half uur afstand. Vond dat wel matig, maar hij vond het niet eens erg :blnk: Wel erg lief van hem he?:thumb_yello: Had best ver lopen geweest, van Alkmaar naar Heerhugowaard...... Denk niet dat ik dat gered zou hebben:roftl:

 

Aww dat is inderdaad lief van hem! :wub2: lopen was dan inderdaad geen optie meer geweest! :naughty:

 

Ik ben al lang blij dat jullie dat wilden doen voor ons .. het was een geweldige ervaring :naughty::roftl:

 

Haha, maar natuurlijk... En het was helemaal onvergetelijk geweest als we werden aangehouden door die politie! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Haha, maar natuurlijk... En het was helemaal onvergetelijk geweest als we werden aangehouden door die politie! :mf_rosetinted:

 

:blush-anim-cl: Gelukkig maar dat dat niet gebeurd is .. was wel even een bang moment hoor .. :roftl:

 

Dudettes, ik ga leaven:mf_rosetinted:Doei:huglove:

 

Byebye...

Link to comment
Share on other sites

Ik ben dan wel niet aangehouden, maar ik ben wel op de foto gegaan :boxed:

En het was nieteens ik die te hard reed want ik had mn navigatie aangezet, die geeft flitsmeldingen door (gebruik m tegenwoordig alleen al daarvoor want heb vorige week een boete van 62pleuro gevangen.....op een stuk waar ze NOOIT controleerden...hoop dat t een eenmalige actie was, anders heb ik waarschijnlijk een complete collectie....). Maar de auto naast me reed met een km of 160 langs, we gingen samen op de foto. Hoop toch niet dat die boete naar mij komt, ik ben onschuldig dit keer:blink:

Link to comment
Share on other sites

Het is stil hier zeg :boxed: Straks val ik in slaap......Dat moeten we niet hebben, dat zou Mica niet leuk vinden. Die zit nog vol energie, net een vat buskruit zo explosief veel energie heeft hij nog.

 

Heb trouwens werk te verrichten; mn moeder heeft verdorie mn hoogste score met Yoga op de Wii lopen verbeteren. Dat is niet de afspraak:thumbdown: Wacht maar, de evenwichtsspelletjes zijn mijn ding, en dat yogagebeuren pak ik ook nog wel terug. Maar niet nu, nu is ik moe:blink:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben dan wel niet aangehouden, maar ik ben wel op de foto gegaan :boxed:

En het was nieteens ik die te hard reed want ik had mn navigatie aangezet, die geeft flitsmeldingen door (gebruik m tegenwoordig alleen al daarvoor want heb vorige week een boete van 62pleuro gevangen.....op een stuk waar ze NOOIT controleerden...hoop dat t een eenmalige actie was, anders heb ik waarschijnlijk een complete collectie....). Maar de auto naast me reed met een km of 160 langs, we gingen samen op de foto. Hoop toch niet dat die boete naar mij komt, ik ben onschuldig dit keer:blink:

 

tut tut tut te hard rijden he... dat kan niet hoor! :mf_rosetinted:

 

Nouja.. ik betwijfel of we een boete gehad zouden hebben... het was of 3 onschuldige meisjes naar centraal laten lopen (zonder dat ze de weg weten) of met zn vieren op de achterbank! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Het is stil hier zeg :boxed: Straks val ik in slaap......Dat moeten we niet hebben, dat zou Mica niet leuk vinden. Die zit nog vol energie, net een vat buskruit zo explosief veel energie heeft hij nog.

 

Heb trouwens werk te verrichten; mn moeder heeft verdorie mn hoogste score met Yoga op de Wii lopen verbeteren. Dat is niet de afspraak:thumbdown: Wacht maar, de evenwichtsspelletjes zijn mijn ding, en dat yogagebeuren pak ik ook nog wel terug. Maar niet nu, nu is ik moe:blink:

 

Oww holla sorry, ik ben bezig met de foto's van Werchter aan het uploaden! :thumb_yello: Ik was zo erg bezig met Amsterdam, dat ik Werchter haast zou vergeten! :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Oww holla sorry, ik ben bezig met de foto's van Werchter aan het uploaden! :thumb_yello Ik was zo erg bezig met Amsterdam, dat ik Werchter haast zou vergeten! :blush-anim-cl:

 

:woot_jump:

De gedachte aan nieuwe foto's geeft verse energie :naughty: Hurry up you!! Je foto's van dinsdag zijn zooooooo gaaf :wub2::mf_lustslow: Ik haat mezelf, hoe slecht moment om een camera te verliezen :tears: Anders had ik drie GB vol kunnen schieten dinsdag....Niet aan denken noek, dat is TE pijnlijk :tears:

Link to comment
Share on other sites

En ik ben bezig met een kleine video van Werchter :blush-anim-cl:

En het wil niet lukken :roftl:

 

:woot_jump: :woot_jump:

Ohhhh ik hou van jullie, dat weten jullie wel he?

 

 

 

Ik heb nu al spierpijn, voor ik ook maar een minuut op een knol heb gezeten. Dat gaat nog wat worden morgen. Nog Silke ook, da's met recht een hobbelpaard. Maar luistert wel erg goed, weinig beenhulpen nodig om dr in beweging te krijgen.....dat komt mooi uit. :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

:woot_jump:

De gedachte aan nieuwe foto's geeft verse energie :naughty: Hurry up you!! Je foto's van dinsdag zijn zooooooo gaaf :wub2::mf_lustslow: Ik haat mezelf, hoe slecht moment om een camera te verliezen :tears: Anders had ik drie GB vol kunnen schieten dinsdag....Niet aan denken noek, dat is TE pijnlijk :tears:

 

hmmf de foto's van Mika zijn niet echt om over naar huis te schrijven.. op dat moment was mijn plek slechter, het podium verder en het weer kut! Maar ennieweeej het zijn toch weer foto's he! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik verhuis even naar boven hoor, ben met een minuut of tien weer terug.

*nee, zo groot is het stulpje van Mica en mij nou ook weer niet, ik ga eerst thee zetten:das:*

 

Tot zo!!! Hoop dat in de tussentijd jullie foto's en filmpjes online staan:thumb_yello::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:woot_jump: :woot_jump:

Ohhhh ik hou van jullie, dat weten jullie wel he?

 

 

 

Ik heb nu al spierpijn, voor ik ook maar een minuut op een knol heb gezeten. Dat gaat nog wat worden morgen. Nog Silke ook, da's met recht een hobbelpaard. Maar luistert wel erg goed, weinig beenhulpen nodig om dr in beweging te krijgen.....dat komt mooi uit. :thumb_yello:

 

Het is niks speciaals hoor, eigenlijk gewoon voor mezelf :blush-anim-cl:

 

Alvast succes :bleh:

 

Ik verhuis even naar boven hoor, ben met een minuut of tien weer terug.

*nee, zo groot is het stulpje van Mica en mij nou ook weer niet, ik ga eerst thee zetten:das:*

 

Tot zo!!! Hoop dat in de tussentijd jullie foto's en filmpjes online staan:thumb_yello :mf_rosetinted

 

Veel succes met de verhuis :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy