Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Enkele foto's staan in de Werchter report thread! :thumb_yello:

 

Dank je, net wat ik nodig had .. een foto van mij .. :roftl:

 

Leuke foto's :wink2:

 

 

Byebye Cherish!

Link to comment
Share on other sites

Ik is er weer, heb eerst nog even wat zielige hongerige ratjes meelwormen gevoerd. En nu ga ik nog even snel de muizenbakken schoonmaken want de groene container moet naar buiten, kan die troep er nog mooi even bij. De ervaring leert me dat het sneller gaat als MFC dan even afgesloten wordt, maar dat doen we maar niet. Dat gaat wel erg ver. Mica helpt even dus erg lang zal t niet duren.....:thumb_yello::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Er ontbreekt alleen een zeker persoon, vinden jullie niet? :blink::roftl:

 

Tja, maar wist die maar eens te vinden ...

 

 

 

 

 

 

(of over wie heb je het? :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Hmm, de video doet niet wat ik wil :thumbdown:

Hopelijk kan ik er morgen wat van maken ..

 

Ik ga zo stilaan mijn bedje in :wink2:

 

awww dat is jammer!!

 

betekend dat dat je hier nog wel een uurtje bent? :naughty: Zoniet, slaap lekker!!! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

awww dat is jammer!!

 

betekend dat dat je hier nog wel een uurtje bent? :naughty: Zoniet, slaap lekker!!! :huglove:

 

:roftl: Niet echt neen .. Tenzij er nog wat spectaculairs gebeurt, je weet nooit :mf_rosetinted:

 

Maar in principe ben ik zodadelijk weg .. een bepaald persoon wil dat ik naar bed kom.. :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Niet echt neen .. Tenzij er nog wat spectaculairs gebeurt, je weet nooit :mf_rosetinted:

 

Maar in principe ben ik zodadelijk weg .. een bepaald persoon wil dat ik naar bed kom.. :naughty::mf_rosetinted:

 

Hmmm ja waar is iedereen nou... :blink:

 

Gaaaahhhhh ik wil Mika zien! :tears:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm ja waar is iedereen nou... :blink:

 

Gaaaahhhhh ik wil Mika zien! :tears:

 

Ik ben er weer hoor. Maar nu ga ik even die vuilniszak wegkachelen. Naar bed gaan doe ik voorlopig nog niet aan, er waart enorm veel positieve energie door mijn lijf momenteel:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er weer hoor. Maar nu ga ik even die vuilniszak wegkachelen. Naar bed gaan doe ik voorlopig nog niet aan, er waart enorm veel positieve energie door mijn lijf momenteel:naughty:

 

Haha aww het is zo goed om te horen dat Mika je zo veel goed doet (en heeft gedaan) :wub2: Bij mij doet hij alleen maar slecht... :bleh: ik krijg gevoelens die ik niet zou moeten/willen hebben! :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Haha aww het is zo goed om te horen dat Mika je zo veel goed doet (en heeft gedaan) :wub2: Bij mij doet hij alleen maar slecht... :bleh: ik krijg gevoelens die ik niet zou moeten/willen hebben! :thumbdown:

 

Nou....ik heb wel een beetje hetzelfde probleem hoor. Maarja, a girl can dream, toch? Als je even reeel bent kun je dat beter hebben bij iemand die toch onbereikbaar is dan bij iemand waar je dagelijks mee opgescheept zit ofzo, de kans dat er wat gebeurd is nu eenmaal niet zo heel erg groot:boxed::roftl:

Ik vond het in t begin van mn Mikamanie erger, want hij lijkt echt als twee druppels op mn eerste vriendje, Jim. Die is op zn 18e gestorven door een hersenbloeding. Toen ik Mika 'ontdekte' was ik echt half in shock van WTF, dat is Jim....en toen kwam al dat verdriet enzo weer boven, we waren vet in love toen dat gebeurde en ik ben toen echt meer dan een week aan t worstelen geweest met mn gevoel. Wilde er niet aan toegeven maar werd meegelseurd in een golf van emoties. Nu gaat t prima en geniet ik lekker van de pret hier op MFC en uiteraard van alle foto's enzo:bleh::blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Nou....ik heb wel een beetje hetzelfde probleem hoor. Maarja, a girl can dream, toch? Als je even reeel bent kun je dat beter hebben bij iemand die toch onbereikbaar is dan bij iemand waar je dagelijks mee opgescheept zit ofzo, de kans dat er wat gebeurd is nu eenmaal niet zo heel erg groot:boxed::roftl:

Ik vond het in t begin van mn Mikamanie erger, want hij lijkt echt als twee druppels op mn eerste vriendje, Jim. Die is op zn 18e gestorven door een hersenbloeding. Toen ik Mika 'ontdekte' was ik echt half in shock van WTF, dat is Jim....en toen kwam al dat verdriet enzo weer boven, we waren vet in love toen dat gebeurde en ik ben toen echt meer dan een week aan t worstelen geweest met mn gevoel. Wilde er niet aan toegeven maar werd meegelseurd in een golf van emoties. Nu gaat t prima en geniet ik lekker van de pret hier op MFC en uiteraard van alle foto's enzo:bleh::blushanim-cl:

 

Ja je hebt gelijk... maar het is zo wanhopig.. je weet wel, net als zo'n tienermeisje :thumbdown:

Ja jouw begin met Mika is nogal heftig :blink: Ik kan het me niet eens zo goed meer herinneren.. maar volgens mij keurde ik Mika eerst een beetje af... het was in ieder geval geen liefde op het eerste gezicht! :naughty::blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ja je hebt gelijk... maar het is zo wanhopig.. je weet wel, net als zo'n tienermeisje :thumbdown

Ja jouw begin met Mika is nogal heftig :blink: Ik kan het me niet eens zo goed meer herinneren.. maar volgens mij keurde ik Mika eerst een beetje af... het was in ieder geval geen liefde op het eerste gezicht! :naught::blush-anim-cl:

 

Bij mij ook niet hoor, maar toen had ik m nog niet gezien. Want dat was dus wel BOEM :mf_lustslow::wub2::naughty:

Voel me ook zo'n groupie-achtige bakvis nu maar ach, hormonen doen rare dingen met je he? En we hebben ons keurig gedragen voor ons doen, jammer dat die securityknakker je buttshot verziekte:boxed::naughty:!

Link to comment
Share on other sites

het was in ieder geval geen liefde op het eerste gezicht! :naughty::blush-anim-cl:

 

*mengt zich even stiekem in het gesprek*

 

Ik dacht toen ik hem op de radio voor t eerst hoorde dat het een nog nooit eerder gespeelde single van queen was :blush-anim-cl:

en aan Relax heb ik ook even moeten wennen... maar daarna was het raak

Link to comment
Share on other sites

*mengt zich even stiekem in het gesprek*

 

Ik dacht toen ik hem op de radio voor t eerst hoorde dat het een nog nooit eerder gespeelde single van queen was :blush-anim-cl:

en aan Relax heb ik ook even moeten wennen... maar daarna was het raak

 

Haai! Gezellig, nog iemand erbij :thumb_yello:

Relax vond ik niet meteen super maar om een of andere reden was het steeds als ik me rot voelde op de radio. Kreeg die periode het ene slechte nieuws na t andere qua gezondheid, lag toen meer in t zkh dan dat ik thuis was, en elke keer werd GK of Relax gedraaid. En al heel snel was ik om en ben ik verder gaan zoeken wie 'die Mika' nu eigenlijk was. Tot nog toe geen spijt van gehad :naughty::wub2:

Link to comment
Share on other sites

Bij mij ook niet hoor, maar toen had ik m nog niet gezien. Want dat was dus wel BOEM

Voel me ook zo'n groupie-achtige bakvis nu maar ach, hormonen doen rare dingen met je he? En we hebben ons keurig gedragen voor ons doen, jammer dat die securityknakker je buttshot verziekte:boed::naugty:!

 

Ja inderdaad... in het begin wist ik ook niet of Mika nou een band was of een solo-artiest... dat soort dingen.. totdat ik 'm ging opzoeken op Youtube!! :wub2:

 

 

Buttshot...?? securitydude was te laat... :mf_rosetinted:

080708_037.jpg

Maar het is een beetje raar! :bleh:

 

Zal ik die andere online zetten? Waarin Mika niet bepaals charmant op de foto staat? :naughty:

 

*mengt zich even stiekem in het gesprek*

 

Ik dacht toen ik hem op de radio voor t eerst hoorde dat het een nog nooit eerder gespeelde single van queen was :blush-nim-cl:

en aan Relax heb ik ook even moeten wennen... maar daarna was het raak

 

aahjaa en toen het raak was ging het helemaal mis zeker he? :naughty:

 

Hii welkom hier, ik heb je hier nog niet eerder gezien! :bye:

Link to comment
Share on other sites

dat heeft denk ik niemand hier...

Ik ben hem best wel dankbaar voor Big Girls.

volgens mij heeft het echt wel wat aan het zelfvertrouwen gedaan van meer als de helft aan jonge meiden op deze aardbol

Link to comment
Share on other sites

aahjaa en toen het raak was ging het helemaal mis zeker he? :naughty:

 

Hii welkom hier, ik heb je hier nog niet eerder gezien! :bye:

 

zoiets ja..... :wink2:

 

Ik ben hier pas sinds een weekje :D

Ik ben Laura en kom uit het diepe zuiden :P

Link to comment
Share on other sites

zoiets ja..... :wink2:

 

Ik ben hier pas sinds een weekje :D

Ik ben Laura en kom uit het diepe zuiden :P

 

Ah en ben je al verslaafd? :naughty:

Ik ben José, en kom uit het midden van het land, en mij kon je voornamelijk vinden in de Mikagasmic thread. Maar om de een of andere reden ben ik daar nu minder. Maar toch raad ik je die thread zeker aan! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy