Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Anouk! :woot_jump

 

Thanks :blush-anim-cl

Wilde oorspronkelijk Werchter & Amsterdam, maar dat ging niet lukken :roftlEn aangezien Werchter op de 1 of andere manier toch meer voor me betekent.. Of gewoon leuker is .. Of ik weet niet wat het is (:roftl) heb ik maar voor Werchter gekozen :mf_rosetinted

 

Jose vindt die foto stiekem ook erg leuk hoor :mf_rosetinted

Ik vind het echt gaaf, jij zit vast heel vaak gewoon naar je bureaublad te staren:wub2: Ik kan dat helaas niet maken, of ik zou een "Gerard-is-er-niet" en een "Gerard-is-er-wel"-bureaublad moeten maken maar stel dat ik t dan eens vergeet om te zetten.......Hij wordt al een beetje moe van me geloof ik :blink::roftl:

 

Jose is heel lief een filmpje aan het uploaden voor me, van een knielende Mika.....daar heb ik iets mee:wub2:

Ben je je camera verloren?:shockedHoe? Wat?

Maar jij was tenminste WEL backstage.

Ik vond hem ook wel lief:bleh

Gelukkig, ben ik toch niet zo raar...of jullie zijn het ook:bleh: Als je niet naar zn ogen kijkt, en je concentreert op zn mond........:blush-anim-cl:

 

Ja ben op Werchter mn camera verloren, op zaterdag. Had m even in mn rolstoel gelegd, onder mn benen. Dacht dat hij er niet uit kon vallen, maar t begon ineens te plenzen en ik zat me in mn regenjas te worstelen en ik denk dat dat ding toen toch gevallen is. Zijn nog tien keer dat veld over geploeterd, maar niets gevonden. Ze hadden bij gevonden voorwerpen echt een gigantische hoeveelheid portemonnees teruggekregen maar slechts 2 camera's en uiteraard zat die van mij er niet bij. Nouja....die van mij.....Ik heb een camera die tussen spiegelreflex en compact inzit, en die is vrij groot. Mn moeder had gezegd neem die van mij maar mee, terwijl ik ALTIJD zeg nee want ik verlies m. En dan neem ik m WEL mee, en dan raak ik m nog echt kwijt ook. Voelde me zoooooo lullig....maar vandaag komt als t goed is dr nieuwe camera al binnen, die is nog beter dan die oude dus uiteindelijk gaat ze er alleen maar op vooruit. Ze mag me wel dankbaar zijn :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja, misschien, waarschijnlijk..

En toch hoop ik van niet, stond er namelijk vlak achter

 

Ach, thuis zitten kan ook leuk zijn

Tja..misschien wel:bleh:

 

Gelukkig, ben ik toch niet zo raar...of jullie zijn het ook:bleh: Als je niet naar zn ogen kijkt, en je concentreert op zn mond........

 

Ja ben op Werchter mn camera verloren, op zaterdag. Had m even in mn rolstoel gelegd, onder mn benen. Dacht dat hij er niet uit kon vallen, maar t begon ineens te plenzen en ik zat me in mn regenjas te worstelen en ik denk dat dat ding toen toch gevallen is. Zijn nog tien keer dat veld over geploeterd, maar niets gevonden. Ze hadden bij gevonden voorwerpen echt een gigantische hoeveelheid portemonnees teruggekregen maar slechts 2 camera's en uiteraard zat die van mij er niet bij. Nouja....die van mij.....Ik heb een camera die tussen spiegelreflex en compact inzit, en die is vrij groot. Mn moeder had gezegd neem die van mij maar mee, terwijl ik ALTIJD zeg nee want ik verlies m. En dan neem ik m WEL mee, en dan raak ik m nog echt kwijt ook. Voelde me zoooooo lullig....maar vandaag komt als t goed is dr nieuwe camera al binnen, die is nog beter dan die oude dus uiteindelijk gaat ze er alleen maar op vooruit. Ze mag me wel dankbaar zijn :roftl:

Jezus.

Denk je dat als je hem had gevonden, hij het nog gedaan zou hebben?

Hoi :)

 

Er stond "Mika, I've been watching you and I like what I see, will you bring me home tonight", denk ik. :naughty:

Die meisjes waren helemaal gek, maar erg grappig.:naughty:

 

Hoi!

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind het echt gaaf, jij zit vast heel vaak gewoon naar je bureaublad te staren:wub2 Ik kan dat helaas niet maken, of ik zou een "Gerard-is-er-niet" en een "Gerard-is-er-wel"-bureaublad moeten maken maar stel dat ik t dan eens vergeet om te zetten.......Hij wordt al een beetje moe van me geloof ik :blink :roftl

 

Jose is heel lief een filmpje aan het uploaden voor me, van een knielende Mika.....daar heb ik iets mee:wub2

 

Ik zie het zo voor me :roftl:

Gelukkig kan ik gewoon als bureaublad zetten wat ik wil, heb geen vriendje die daar problemen mee zou hebben :naughty::wub2:

 

Heb je mijn filmpjes van Amsterdam al gezien? Denk dat daar ook wel knielmomenten bijzitten (of 1 toch zeker, tijdens Holy Johnny).

 

Hoi :)

 

Er stond "Mika, I've been watching you and I like what I see, will you bring me home tonight", denk ik. :naughty

Die meisjes waren helemaal gek, maar erg grappig.:naughty

 

Ja, zoiets kan ook .. Ze waren inderdaad wel speciaal :roftl:

In het begin dacht ik van: ohjee, niet hun .. (had erlangs gezeten bij het wachten en ze waren een beetje uhm.. extreem :naughty:) maar uiteindelijk viel dat (gelukkig) reuzengoed mee :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Jezus, mijn vader heeft de benzinedop bij het tankstation laten liggen. We zouden 2 uur geleden al weggaan om te winkelen, en nu gaat het dus niet door. Gezellig, weer een dag thuiszitten en me dood vervelen:thumbdown:

 

Damn zeg, lekker handig.....Dat is mij zelfs nog niet overkomen...... Hoe krijgt ie dat nou voor elkaar??? Dat thuiszitten ind e vakantie gaat je neus uitkomen he? Ik heb nog wel wat leuke opdrachten voor je die je voor me zou kunnen maken, je roept maar:roftl: Heel interessant, over de Nederlandse Rechtsstaat. Snap niet wat ik eraan heb en heb t bovendien al eens gehad. Maarja je moet maar net iemand hebben die wil weten hoe het Nederlandse kiesstelsel in elkaar steekt in plaats van hoe zijn Lipitor werkt he?

 

Ik wil trouwens twee letters op mn auto maken, dat ik in een Ford MiKa rijdt, maar ik zou niet weten hoe dat aan te pakken. Moet er wel een beetje uitzien natuurlijk, niet zo nagemaakt. Maarja, dat is vaak t probleem bij mij, dan ziet het er in mn gedachten super uit, en de uiteindelijke versie lijkt nergens op. Ben niet zo'n creabea:blink:

Link to comment
Share on other sites

Damn zeg, lekker handig.....Dat is mij zelfs nog niet overkomen...... Hoe krijgt ie dat nou voor elkaar??? Dat thuiszitten ind e vakantie gaat je neus uitkomen he? Ik heb nog wel wat leuke opdrachten voor je die je voor me zou kunnen maken, je roept maar:roftl: Heel interessant, over de Nederlandse Rechtsstaat. Snap niet wat ik eraan heb en heb t bovendien al eens gehad. Maarja je moet maar net iemand hebben die wil weten hoe het Nederlandse kiesstelsel in elkaar steekt in plaats van hoe zijn Lipitor werkt he?

 

Ik wil trouwens twee letters op mn auto maken, dat ik in een Ford MiKa rijdt, maar ik zou niet weten hoe dat aan te pakken. Moet er wel een beetje uitzien natuurlijk, niet zo nagemaakt. Maarja, dat is vaak t probleem bij mij, dan ziet het er in mn gedachten super uit, en de uiteindelijke versie lijkt nergens op. Ben niet zo'n creabea:blink:

 

Ik weet het niet. Het is gewoon zo'n sukkel!

Nogal, ik verveel me dood, en de helft van de tijd zit mijn broertje op onze enige computer en is er niks op tv. Oh, laat staan dat het weer ongelooflijk zuigt!

Nederlandse Rechtsstaat? Klinkt uh..interessant:roftl:

Wat is een Lipitor?

 

Ford MiKa:roftl:Lol.

Link to comment
Share on other sites

Jezus.

Denk je dat als je hem had gevonden, hij het nog gedaan zou hebben?

Jep want hij zat in een goed beschermhoesje dat toch zeker 10 minuten waterdicht geweest zou zijn.....

Ik zie het zo voor me :roftl

Gelukkig kan ik gewoon als bureaublad zetten wat ik wil, heb geen vriendje die daar problemen mee zou hebben :naughty:wub2

 

Heb je mijn filmpjes van Amsterdam al gezien? Denk dat daar ook wel knielmomenten bijzitten (of 1 toch zeker, tijdens Holy Johnny).

Tja, Mika vindt het niet erg dat je hem als achtergrond neemt.....Gerard vind dat minder denk ik..... Rare snuiter....

Owww ik ga meteen eens even kijken, goed dat je het zegt. Er staat zo ontzettend veel nieuw materiaal dat ik nog heel lang nodig heb om alles te zien. Heb geen eens tijd voor dat huiswerk.

Ik weet het niet. Het is gewoon zo'n sukkel!

Nogal, ik verveel me dood, en de helft van de tijd zit mijn broertje op onze enige computer en is er niks op tv. Oh, laat staan dat het weer ongelooflijk zuigt!

Nederlandse Rechtsstaat? Klinkt uh..interessant:roftl:

Wat is een Lipitor?

 

Ford MiKa:roftl:Lol.

Lipitor is een medicijn:wink2: Als je het interessant vindt heb ik wel een leuke opdracht voor je hoor. Is ongeveer een uurtje werk. Je zou me er een groot plezier mee doen, ik heb geen tijd, moet youtube afspitten en hier blijven enzo:roftl:

Fijne middag meis, hoop dat je je toch nog een beetje vermaakt :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Jep want hij zat in een goed beschermhoesje dat toch zeker 10 minuten waterdicht geweest zou zijn.....

 

Tja, Mika vindt het niet erg dat je hem als achtergrond neemt.....Gerard vind dat minder denk ik..... Rare snuiter....

Owww ik ga meteen eens even kijken, goed dat je het zegt. Er staat zo ontzettend veel nieuw materiaal dat ik nog heel lang nodig heb om alles te zien. Heb geen eens tijd voor dat huiswerk.

 

Wauw :thumb_yello:

 

Het zou maar erg zijn anders hé :roftl:

En Gerard zal nog wel bijtrekken .. ooit .. blijf hopen :bleh:

Arm huiswerk ...

 

 

 

 

 

 

:roftl:

amsterdam50.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

Het zou maar erg zijn anders hé :roftl

En Gerard zal nog wel bijtrekken .. ooit .. blijf hopen :bleh:

Arm huiswerk ...

 

 

 

 

 

 

:roftl:

amsterdam50.jpg

Charmante foto :lmao:

 

Arm huiswerk? Arme ik? Ik zit in gewetensnood....moet nuttig zijn maar kan het niet opbrengen. Morgenavond ben ik denk ik alleen, dan zou het mooi kunnen maar ook dan zit ik netjes hier achter de laptop en als ik daar niet zit, is t wel achter mn eigen pc. En niet met Word voor me.....terwijl het zo simpel is en ik met een uurtje of twee werk zeker twee opdrachten zou kunnen doen. Maar het lukt gewoon niet, ik ben nog altijd te hyper ofzo....

Moet ook nog een was ophangen. Silke hoeft gelukkig niet, scheelt weer tijd :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Zou de was al droog zijn? Eigenlijk zou ik een hulphond moeten hebben. Die de boodschappen enzo kan doen, de was op kan hangen, kan stofzuigen.....zal het eens met mn longarts overleggen, die vind het vast een goed idee:thumb_yello::roftl:

Ik kan me gewoon niet losscheuren van de laptop. En WIL het niet eens kunnen.....

phpthumbgeneratedthumbnsp8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zou de was al droog zijn? Eigenlijk zou ik een hulphond moeten hebben. Die de boodschappen enzo kan doen, de was op kan hangen, kan stofzuigen.....zal het eens met mn longarts overleggen, die vind het vast een goed idee:thumb_yello::roftl:

Ik kan me gewoon niet losscheuren van de laptop. En WIL het niet eens kunnen.....

phpthumbgeneratedthumbnsp8.jpg

 

Arme hulphond :roftl:

Zou er op dit moment eigenlijk ook 1 kunnen gebruiken :blush-anim-cl:

 

*zucht* Mika ... :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Arme hulphond :roftl:

Zou er op dit moment eigenlijk ook 1 kunnen gebruiken :blush-anim-cl:

 

*zucht* Mika ... :wub2:

 

Zo'n vermoeden had ik al ja. Die gast maakt ons het dagelijks leven onmogelijk. Heb nog niet eens gegeten en heb geen honger ook. Moet zoveel doen en er komt helemaal niets uit mijn handen....ja onzin, maar daar hebben ze bij t LOI niet zoveel aan:naughty::blink:

Link to comment
Share on other sites

Tadaaaaaaaaaaaaa

 

IMG_3658-border.jpg

 

IMG_3660-border.jpg

 

IMG_3659-border.jpg

 

(had er nog 2 andere maar had mij misrekent en moest dus een stuk van zijn hoofd afknippen, heb ik maar niet gedaan :roftl:)

 

En de achtergrond:

IMG_3661-border.jpg

 

(Ben nu bezig met stukjes van Ring Ring erop te krijgen, hopelijk lukt dat ook, dan is hij helemaal compleet :wub2:)

Link to comment
Share on other sites

Zo'n vermoeden had ik al ja. Die gast maakt ons het dagelijks leven onmogelijk. Heb nog niet eens gegeten en heb geen honger ook. Moet zoveel doen en er komt helemaal niets uit mijn handen....ja onzin, maar daar hebben ze bij t LOI niet zoveel aan:naughty::blink:

 

Eigenlijk is het gewoon erg :roftl:

Gegeten heb ik gelukkig wel al, zelfs 2 keer (niet dat het veel voorstelde maar kom) .. er ligt alleen nog een heel huishouden op mij te wachten .. :blush-anim-cl::thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Tadaaaaaaaaaaaaa

 

 

(had er nog 2 andere maar had mij misrekent en moest dus een stuk van zijn hoofd afknippen, heb ik maar niet gedaan :roftl:)

 

En de achtergrond:

IMG_3661-border.jpg

 

(Ben nu bezig met stukjes van Ring Ring erop te krijgen, hopelijk lukt dat ook, dan is hij helemaal compleet :wub2:)

Owwwwwwww ikke is niet jaloers hoor, helemaal niet! Hij is goed!!!! Ik heb nu als achtergrond de enige foto die ik nog kon maken op die m&g voor mn batterij echt leeg was. Het is niet eens een goeie foto maar ik word zo happy elke keer als ik m zie:blush-anim-cl:

Eigenlijk is het gewoon erg :roftl

Gegeten heb ik gelukkig wel al, zelfs 2 keer (niet dat het veel voorstelde maar kom) .. er ligt alleen nog een heel huishouden op mij te wachten .. :blush-anim-c:thumbdown

 

Goh, waar ken ik dat van................

Denk dat ik toch maar even snel die was ga ophangen anders is mn ma er straks eerder dan dat die was hangt en dat gaat ze niet waarderen:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hang ze :mf_rosetinted:

Ik ben zo'n beetje tussendoor vanalles aan het doen, het schiet alleen niet echt op zo :roftl:

 

Moet toch Mika eens aan z'n verstand brengen om ook eens wat te doen, in plaats van mooi te zitten wezen :sneaky2:

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hang ze :mf_rosetinted:

Ik ben zo'n beetje tussendoor vanalles aan het doen, het schiet alleen niet echt op zo :roftl:

 

Moet toch Mika eens aan z'n verstand brengen om ook eens wat te doen, in plaats van mooi te zitten wezen :sneaky2:

 

 

 

 

:roftl:

 

Ja dat valt niet mee he? Hij zit daar maar een beetje te pronken en jij kan alles doen. Niet eerlijk.....

Ik had de was net opgehangen, buiten, want de zon scheen... maar nu hoost het dus de was is er weer af en kan alsnog naar boven :sneaky2: Waarheb ik dat aan verdiend???? Het leven is hard....

Link to comment
Share on other sites

Ja dat valt niet mee he? Hij zit daar maar een beetje te pronken en jij kan alles doen. Niet eerlijk.....

Ik had de was net opgehangen, buiten, want de zon scheen... maar nu hoost het dus de was is er weer af en kan alsnog naar boven :sneaky2: Waarheb ik dat aan verdiend???? Het leven is hard....

 

Hmmja, hij was "hard aan het werk" zei ie .. achter mijn piano ..

Ik was ook "hard aan het werk", achter mijn pc .. :sneaky2:

 

:roftl:

 

Arme jij :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, hij was "hard aan het werk" zei ie .. achter mijn piano ..

Ik was ook "hard aan het werk", achter mijn pc .. :sneaky2:

 

:roftl:

 

Arme jij :huglove:

 

Mica zegt dat ook altijd. Dat ie rust nodig heeft om inspiratie op te doen blablabla. Ben allang blij dat ik geen piano heb staan hier, maar dan duikt ie wel achter t keyboard. Of hij pakt een van mn gitaren erbij. Laatst stond ie zelfs met mn klarinet te kloten maar dat heb ik m verboden, vind het niet tof als hij al mn rietjes staat te verzieken want echt, t klonk voor geen meter:boxed: Als ie dan zo nodig klarinet wil spelen koopt ie zelf maar dunnere rietjes maar ga niet mijn dure VanDoren Specials staan te vertuffen.....:thumbdown:

Nu heeft hij last van zn rug zegt ie, dus die was moet ik zelf maar doen. Ach, hij heeft straks niets meer om aan te trekken (:das:)................

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy