Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Mica zegt dat ook altijd. Dat ie rust nodig heeft om inspiratie op te doen blablabla. Ben allang blij dat ik geen piano heb staan hier, maar dan duikt ie wel achter t keyboard. Of hij pakt een van mn gitaren erbij. Laatst stond ie zelfs met mn klarinet te kloten maar dat heb ik m verboden, vind het niet tof als hij al mn rietjes staat te verzieken want echt, t klonk voor geen meter:boxed: Als ie dan zo nodig klarinet wil spelen koopt ie zelf maar dunnere rietjes maar ga niet mijn dure VanDoren Specials staan te vertuffen.....:thumbdown:

Nu heeft hij last van zn rug zegt ie, dus die was moet ik zelf maar doen. Ach, hij heeft straks niets meer om aan te trekken (:das:)................

 

:shocked::roftl:

Ik zou dan inderdaad eens nadenken over de was.. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:shocked: Neen!!

 

Maar wel deze ...

 

981741fe1523fe47.jpg

 

 

 

 

Sorry, kon het niet laten :roftl:

 

oooh die is ook leuk! :wub2:

 

Zo lekker strak in die broek he.. :roftl:

 

in deze ook al:

981741fe1523fe47.jpg

 

Ik kan nog wel even doorgaan met dit... geen probleem!!

Link to comment
Share on other sites

Nou, ik ga van onderwerp veranderen ...

 

Be jealous, be very jealous.. :naughty::mf_rosetinted:

 

W1.jpg

 

W2.jpg

 

W3.jpg

 

Geen flauw idee of ik het ook daadwerkelijk op dvd ga krijgen, maar de gedacht is leuk toch? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nou, ik ga van onderwerp veranderen ...

 

Be jealous, be very jealous.. :naughty::mf_rosetinted:

 

[iM]http://i247.photobucket.com/albums/gg141/bienie22/W1.jpg[/img]

 

[iM]http://i247.photobucket.com/albums/gg141/bienie22/W2.jpg[/img]

 

[iM]http://i247.photobucket.com/albums/gg141/bienie22/W3.jpg[/img]

 

Geen flauw idee of ik het ook daadwerkelijk op dvd ga krijgen, maar de gedacht is leuk toch? :roftl:

 

Oooh dat is zeeeeeer tof! Serieus, ik heb dat als werk gedaan (dvdmenu's maken... ik zou het zo kunnen doen... :blink: )

Link to comment
Share on other sites

Nou, ik ga van onderwerp veranderen ...

 

Be jealous, be very jealous.. :naughty::mf_rosetinted:

 

W1.jpg

 

W2.jpg

 

W3.jpg

 

Geen flauw idee of ik het ook daadwerkelijk op dvd ga krijgen, maar de gedacht is leuk toch? :roftl:

 

:shocked:Ik ga HEEEEEEEL hard voor je hopen dat het je lukt!!!!! Dat zou TE GEK zijn, ziet er nu al perfect uit!!

Ik ga als ik weer geld heb ook maar eens een fatsoenlijk programma kopen waarmee ik dvd's kan maken enzo. Heb oorlog met Realplayer, mn youtuberobot was veel liever maarja daarvan moet je een legale versie hebben wil je filmpjes downloaden.....en die heb ik niet.

Link to comment
Share on other sites

Oooh dat is zeeeeeer tof! Serieus, ik heb dat als werk gedaan (dvdmenu's maken... ik zou het zo kunnen doen... :blink: )

 

Cool :mf_rosetinted:

 

:shocked:Ik ga HEEEEEEEL hard voor je hopen dat het je lukt!!!!! Dat zou TE GEK zijn, ziet er nu al perfect uit!!

Ik ga als ik weer geld heb ook maar eens een fatsoenlijk programma kopen waarmee ik dvd's kan maken enzo. Heb oorlog met Realplayer, mn youtuberobot was veel liever maarja daarvan moet je een legale versie hebben wil je filmpjes downloaden.....en die heb ik niet.

 

Dank je .. In principe moet het wel lukken hoor, moet gewoon héél véél geduld hebben ..

 

En dan maar hopen dat die dvd het wat langer houdt, die van Glastonbury & Koko doen het niet zo goed ... maar ben er nog steeds niet uit of het nu aan de dvd of aan de dvd-speler ligt :roftl:

 

Mika gaat nog wensen dat hij nooit in Werchter had opgetreden (of zich niet zo had gedragen toch) :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Mika gaat nog wensen dat hij nooit in Werchter had opgetreden (of zich niet zo had gedragen toch) :naughty:

 

Dat heeft ie toch echt zelf gedaan hoor.....Had ie zich maar in moeten houden.....

 

 

Ik ga alvast even gedag zeggen want ik moet m zo smeren. Gerard zal er zo wel zijn, dus het is weer even over met de pret. Ben er nog niet uit of ik morgenavond met een vriendin afspreek of dat ik lekker een avond ga internetten. Zou best wel eens het laatste kunnen worden:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Dat heeft ie toch echt zelf gedaan hoor.....Had ie zich maar in moeten houden.....

 

 

Ik ga alvast even gedag zeggen want ik moet m zo smeren. Gerard zal er zo wel zijn, dus het is weer even over met de pret. Ben er nog niet uit of ik morgenavond met een vriendin afspreek of dat ik lekker een avond ga internetten. Zou best wel eens het laatste kunnen worden:naughty:

 

Naja, ik was daar hé .. daarom gaf hij zich compleet .. :wub2:

 

:roftl:

 

Veel plezier!

En misschien tot morgen dan :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy