Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hey..

alles goed??..:wink2:

 

Naja, gaat wel.

 

Gisteravond had ik opeens zoiets van Mika is leuk en zo, en hij kan leuk zingen, maar hij is een man, een volwassen man. En ik vond hem opeens niet zo leuk meer enzo..

Maar ik vindt iemand heel leuk enzo, en die is 28..

Link to comment
Share on other sites

Had tegen Andy gezegd dat ie je niet mocht filmen dan! :bleh:

 

Heb 'm niet zien filmen :roftl: Mijn aandacht was ergens anders op gericht :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Naja, gaat wel.

 

Gisteravond had ik opeens zoiets van Mika is leuk en zo, en hij kan leuk zingen, maar hij is een man, een volwassen man. En ik vond hem opeens niet zo leuk meer enzo..

Maar ik vindt iemand heel leuk enzo, en die is 28..

Mika blijf je gwn leuk vinden hoor..mss niet zo leuk als eerst nu..maar het blijft tog..:wink2::naughty:

iemand die je kent in RL??..

Link to comment
Share on other sites

Andy filmde helemaal niet:blink:Hij zat de hele tijd voor ons op een bankje:blink:En hij liet ons zn nieuwe plannerdinges zien:naughty:

 

ooh echt..? Ik dacht dat ik ergens gelezen had hoe hij Rose had gefilmd terwijl ze aan het dansen was... dus ik maakte eigenlijk die connectie.. :blush-anim-cl: misschien iets te snel.. :blush-anim-cl:

 

Nieuwe cameraman, Mika?

Link to comment
Share on other sites

Andy filmde helemaal niet:blink:Hij zat de hele tijd voor ons op een bankje:blink:En hij liet ons zn nieuwe plannerdinges zien:naughty:

 

Ow :roftl:

Zie je wel dat ik er niet op aan het letten was :naughty:

 

Dan zal het via die camera-mensen op het podium gegaan zijn ofzo (alhoewel het er wel uitziet alsof het van de grond gefilmd is? of denk ik dat maar? heb het maar eens snel bekeken en nog niet teruggekeken).. heb ik ook niet op gelet :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik begreep dat Andy een nieuwe ienieminie camera had? :naughty:

 

*zwaait*

 

Hoi Dutchies, ik ben al in geen tijden meer in de Dutch Thread geweest, maar ik ga toch weer eens mijn neus laten zien. Vond het namelijk erg leuk in Amsterdam en ik vond het nog leuker om 'nieuwe' mensen ontmoet te hebben: Nielo, Jose, Bienie, Knollenon & vriendin...

 

Ik kan niks beloven - structureel tijdgebrek en binnenkort op vakantie - maar ik probeer hier vaker binnen te wandelen. Toch wel leuk en ik heb deze thread lang lang geleden zelf opgestart - je moet je 'kindje' toch wel een béétje blijven volgen. :wink2:

 

En C@rin@ riep dat ik hier gewoon af en toe 'hoi' moest roepen, dus dan doe ik dat maar. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Blue! :woot_jump:

 

Fijn dat je weer eens langskomt :naughty:

Hoe is het nu met je? Beetje bekomen van de voorbije week?

 

Een ienieminie camera? Aiaiai, dat is niet goed :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Heeey Blue! Leuk je hier te zien!! :bye:

Dus het is een spycam geworden bij Andy he?? hmmmzz :naughty:

 

Kan je misschien ook vertellen wie Grey Skelly 'speelde'? Dan is dat mysterie op opgelost... ik heb het gevoel dat jij het alwetende orakel bent! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Goh ja, ze beseffen ook ineens dat ze het eigenlijk helemaal niet zeker weten :roftl:

(ik zit daar al de hele dag mee maar heb maar gezwegen .. heb in de Amsterdam-thread al genoeg mijn gedacht gezegd over andere dingen :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Goh ja, ze beseffen ook ineens dat ze het eigenlijk helemaal niet zeker weten :roftl:

(ik zit daar al de hele dag mee maar heb maar gezwegen .. heb in de Amsterdam-thread al genoeg mijn gedacht gezegd over andere dingen :roftl:)

 

Nou inderdaad... ik denk, ik stip het maar eens aan.. :naughty: Achja laat ze maar lekker zeuren over de nieuwe, ik vind m best leuk! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik vond 'm lief toen ie voor de show even op het podium kwam .. de meisjes voor ons (en Niki) begonnen allemaal op hem te roepen .. Hij wist niet waar hij moest kijken ocharme :roftl::wub2:

 

Maar voor de rest heb ik er niet veel mee .. maar dat had ik met Luke ook niet .. Voor mij is Mika toch wel de belangrijkste .. Klinkt misschien stom maar zo is het wel, ik kan me er niet druk om maken wie wel/niet in de band zit :blush-anim-cl: Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik het niet jammer vind dat er iemand verdwijnt .. maar toch .. weet niet ..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy