Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

Aww okee! :naughty:

 

 

 

Smexy-bexy-Japio

 

Hahahah wat een cd ook om te laten signeren! :lmao:

 

Oooh, wat cool! :mf_lustslow: Ik wil ook, moet maar eens kijken wat voor datum mij het beste uitkomt! Da's t voordeel dat ie gewoon uit NL komt he.. genoeg optredens om uit te kiezen! :thumb_yello:

 

Inderdaad, loet en ik gaan kijken of we ook naar zijn optreden in de MEZZ in breda kunnen...hij doet een kleine theater tour, en ik ben vorige keer niet geweest, maar t scheen echt super te zijn:thumb_yello: en kaarten voor de mezz zijn maar 12.50 en 27november in tilbrug maar 7.15:naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hellow :mf_rosetinted:

HOOOOI BIENIEEEE!!!

bla di bla di bla :bleh:

IK BEN CHATMAN!! :woot_jump:

SUPERSNEL MET MFC!!

ER IS NIEMAAAAND DIE ME NIET KENT!!!HAHAHAHA!!!

Hoi celeste:naughty:

 

Ik ga maar es. Doei:huglove:

Joepie, morgen gaan we naar een old timer tentoonstelling show dinges. Vette pret:mf_rosetinted:

 

houdoe :huglove: x

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

 

 

Neuh.. kan het raadsel van waarom dag 1 eerder uitverkocht is dan dag 3 nog altijd niet oplossen.. Nouja lekker belangrijk ook! Wij waren daar! Om Mika te aanschouwen.. voor de eerste keer.. :wub2: god wat was ik nerveus! :roftl:

 

Echt? Ik niet eigenlijk .. totaal niet .. Was echt raar (had het eerlijk gezegd wel anders verwacht :roftl:).

Was beginnen met filmen toen Relax begon en toen was ik naar mijn camera aan het kijken om te zien voor het beeld enzo en toen had ik ineens iets van: ow, Mika is in beeld .. En toen keek ik naar het podium en toen van: oh, die staat daar echt .. Was echt zo'n raar moment :blush-anim-cl::roftl:

 

 

Trouwens, nu we toch bezig zijn .. jij stond toch meer naar het midden toe hé? In dat groepje (nuja, dat was een hele groep) dat constant stond te springen toevallig?

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

 

 

Neuh.. kan het raadsel van waarom dag 1 eerder uitverkocht is dan dag 3 nog altijd niet oplossen.. Nouja lekker belangrijk ook! Wij waren daar! Om Mika te aanschouwen.. voor de eerste keer.. :wub2: god wat was ik nerveus! :roftl:

 

ik ook hoor! 11 november!:shocked:

toen mika opkwam en z'n eerste uithaal deed...rolden de tranen over m'n wangen :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb een keer een reis voor 4 personen gewonnen bij TMF, naar Salou (in 2003 als ik me niet vergis)! MET EEN FOTO!!!:bleh::naughty:

 

Ik heb dit jaar bij 538 een reis naar een wedstrijd van het EK gewonnen, moest 102e beller zijn:punk:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb dit jaar bij 538 een reis naar een wedstrijd van het EK gewonnen, moest 102e beller zijn:punk:

 

cool,

ik heb toen ik in groep 8 zat een keer in reis in een limo gewonnen voor mij m'n broerje en zusjes en 5 vriendinnen:thumb_yello: gewonnen op de site van (nu yetix) Fox kids, ik was de enige uit meer dan 80000 mensen:shocked: gingen we rondrijden en naderhand wat drinken in het efteling theater:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad, loet en ik gaan kijken of we ook naar zijn optreden in de MEZZ in breda kunnen...hij doet een kleine theater tour, en ik ben vorige keer niet geweest, maar t scheen echt super te zijn:thumb_ello: en kaarten voor de mezz zijn maar 12.50 en 27november in tilbrug maar 7.15:nauhty:

 

Hmmm ik zag dat ie ook naar Deventer kwam (op zn hyve)... moet er eens naar kijken! :naughty:

 

 

Ik keek net op je hyve, en nu ben ik bang! :blink:

Moeten we echt dét gaan kijken! :shocked::floor:

 

Echt? Ik niet eigenlijk .. totaal niet .. Was echt raar (had het eerlijk gezegd wel anders verwacht :roftl).

Was beginnen met filmen toen Relax begon en toen was ik naar mijn camera aan het kijken om te zien voor het beeld enzo en toen had ik ineens iets van: ow, Mika is in beeld .. En toen keek ik naar het podium en toen van: oh, die staat daar echt .. Was echt zo'n raar moment :blush-anim-cl::rotl:

 

 

Trouwens, nu we toch bezig zijn .. jij stond toch meer naar het midden toe hé? In dat groepje (nuja, dat was een hele groep) dat constant stond te springen toevallig?

 

Haha, ja echt ik was zenuwachtig als een malle... ik kon me niet voorstellen dat ie daar echt zou staan... wat triest eigenlijk zeg... :blush-anim-cl:

 

stond ik meer naar het midden? Geen idee eigenlijk ... ik stond iets verder naar het midden van Martin zeg maar (god die jongen was me een partij aan het stralen toen!)... of er mensen om me heen stonden te springen? ja vast wel.. ik ben bang dat ik er zelf ook een van was! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

ik ook hoor! 11 november!:shocked:

toen mika opkwam en z'n eerste uithaal deed...rolden de tranen over m'n wangen :blush-anim-cl:

 

pfff dat heb ik nooit durven toegeven, maar ik ben bang dat ik ook wel een traantje moest wegpinken... :blush-anim-cl:

 

:wub2:

Link to comment
Share on other sites

ik ook hoor! 11 november!:shocked:

toen mika opkwam en z'n eerste uithaal deed...rolden de tranen over m'n wangen :blush-anim-cl:

 

Ik altijd zenuwachtig voor een concert...alleen deze waren we zo ontzettend op voorbereid (kleren enzo), dat maakte het stiekum wel wat erger...:blush-anim-cl:

Maar wat een feest! (ok ik was pas 8 juli dus eerste en laatste keer op concert)

Link to comment
Share on other sites

Haha, ja echt ik was zenuwachtig als een malle... ik kon me niet voorstellen dat ie daar echt zou staan... wat triest eigenlijk zeg... :blush-anim-cl

 

stond ik meer naar het midden? Geen idee eigenlijk ... ik stond iets verder naar het midden van Martin zeg maar (god die jongen was me een partij aan het stralen toen!)... of er mensen om me heen stonden te springen? ja vast wel.. ik ben bang dat ik er zelf ook een van was! :naughty:

 

Ik was blij dat ie daar zou staan .. had echt zo bang dat ie nog zou afzeggen of dat er iets zou zijn :boxed: We hebben zelfs toen we daar zaten te wachten nog aan de security gevraagd of iedereen wel gewoon kwam :roftl: En daarna (na counting crows denk ik) hebben we nog met een security-man gepraat die blij was dat die daar weg kon (die vond CC ook niet zoveel denk ik :roftl:) en ook blij was dat ie niet naar Mika moest luisteren ...

 

Ja, ik denk dat wel .. aangezien we met het weg (proberen te) gaan tegen je gebotst zijn ofzo? Toen was je al even onderweg denk ik :bleh: Maar Martin had inderdaad echt wel lol, was echt super om te zien.

Denk ook wel dat jij daar gewoon bij was ja .. :roftl: Je ziet het gewoon terug op mijn video's, is echt grappig :roftl:

Link to comment
Share on other sites

pfff dat heb ik nooit durven toegeven, maar ik ben bang dat ik ook wel een traantje moest wegpinken... :blush-anim-cl:

 

:wub2:

 

:lmao:

 

 

Achneen, dat is lief :wub2:

Ik had dat niet .. had wel kriebels .. Maar die hadden jullie op voorhand al denk ik :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm ik zag dat ie ook naar Deventer kwam (op zn hyve)... moet er eens naar kijken! :naughty:

 

 

Ik keek net op je hyve, en nu ben ik bang! :blink:

Moeten we echt dét gaan kijken! :shocked::floor:

 

Ja, het 'tum-tum' liedje is ook wel het aller ergst van allemaal, maar het is écht 'n leuke voorstelling je moet 'm minstens één keer in je leven gezien hebben...en aangezien 24augustus de laaste keer is...red je dat nog makkelijk:naughty:

Link to comment
Share on other sites

pfff dat heb ik nooit durven toegeven, maar ik ben bang dat ik ook wel een traantje moest wegpinken... :blush-anim-cl:

 

:wub2:

 

aww:wub2: Je bent niet de enige hoor, en ik zeg t ook niet tegen 'normale' mensen...alleen tegen mensen zoals 'wij' zeg maar:naughty: die begrijpen me toch wat meer:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ik was blij dat ie daar zou staan .. had echt zo bang dat ie nog zou afzeggen of dat er iets zou zijn :boed: We hebben zelfs toen we daar zaten te wachten nog aan de security gevraagd of iedereen wel gewoon kwam :rotl: En daarna (na counting crows denk ik) hebben we nog met een security-man gepraat die blij was dat die daar weg kon (die vond CC ook niet zoveel denk ik :roftl) en ook blij was dat ie niet naar Mika moest luisteren ...

 

Ja, ik denk dat wel .. aangezien we met het weg (proberen te) gaan tegen je gebotst zijn ofzo? Toen was je al even onderweg denk ik :bleh: Maar Martin had inderdaad echt wel lol, was echt super om te zien.

Denk ook wel dat jij daar gewoon bij was ja .. :roftl: Je ziet het gewoon terug op mijn video's, is echt grappig :roftl:

 

Hahaha, ja ik was zoooo hysterisch toen na de CC de bloemen op het podium gedragen werden.. toen ging ik het pas beseffen... hoe vaak ik toen wel niet op mn horloge gekeken heb :floor:

 

Martin.. ik heb m nooit zo gezien... hij was van allemaal volgens mij het meest blij dat ie weer mocht optreden! :naughty:

Ik stond tussen allemaal buitenlandse fangirls.. die als een malle gingen gillen als Mika in de buurt kwam! :blink:

 

Trouwens... had je ook gezien dat Mika tijdens Lollipop een meisje op het podium wilde tillen, maar dat dat meisje gewoon doorliep! :roftl: dat staat ook wel op je video!

Link to comment
Share on other sites

Ik altijd zenuwachtig voor een concert...alleen deze waren we zo ontzettend op voorbereid (kleren enzo), dat maakte het stiekum wel wat erger...:blush-anim-cl:

Maar wat een feest! (ok ik was pas 8 juli dus eerste en laatste keer op concert)

 

hoezo eerste en laatste keer?:blink: Je gaat toch wel vaker naar mika?!:wub2: ik vind concerten geweldig, maar musicals ook...en voorstellingen ook...gewoon alles wat buiten de deur is zeg maar. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:lao:

 

 

Achneen, dat is lief :wub2:

Ik had dat niet .. had wel kriebels .. Maar die hadden jullie op voorhand al denk ik :rftl:

 

pfff ja joh... heb amper geslapen die nachter ervoor.. :roftl:

 

Ja, het 'tum-tum' liedje is ook wel het aller ergst van allemaal, maar het is écht 'n leuke voorstelling je moet 'm minstens één keer in je leven gezien hebben...en aangezien 24augustus de laaste keer is...red je dat nog makkelijk:nauhty:

 

Oooh mijn god, ik ben zo stoer als ik t straks gezien heb! :lmao:

 

aww:wub2: Je bent niet de enige hoor, en ik zeg t ook niet tegen 'normale' mensen...alleen tegen mensen zoals 'wij' zeg maar:nauhty: die begrijpen me toch wat meer:blush-anim-cl:

 

Haha tegen de normale mensch durf ik het al helemaal niet te vertellen! Ze verklaren me op voorhand al voor gek, dat ik uberhaupt fan ben dus.. :naughty:

Thank god for the MFC :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, ja ik was zoooo hysterisch toen na de CC de bloemen op het podium gedragen werden.. toen ging ik het pas beseffen... hoe vaak ik toen wel niet op mn horloge gekeken heb :floor:

 

Martin.. ik heb m nooit zo gezien... hij was van allemaal volgens mij het meest blij dat ie weer mocht optreden! :naughty:

Ik stond tussen allemaal buitenlandse fangirls.. die als een malle gingen gillen als Mika in de buurt kwam! :blink:

 

Trouwens... had je ook gezien dat Mika tijdens Lollipop een meisje op het podium wilde tillen, maar dat dat meisje gewoon doorliep! :roftl: dat staat ook wel op je video!

 

WAT!:shocked:

wat voor zieke geest ben je:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, ja ik was zoooo hysterisch toen na de CC de bloemen op het podium gedragen werden.. toen ging ik het pas beseffen... hoe vaak ik toen wel niet op mn horloge gekeken heb :floor

 

Martin.. ik heb m nooit zo gezien... hij was van allemaal volgens mij het meest blij dat ie weer mocht optreden! :naughty

Ik stond tussen allemaal buitenlandse fangirls.. die als een malle gingen gillen als Mika in de buurt kwam! :blink

 

Trouwens... had je ook gezien dat Mika tijdens Lollipop een meisje op het podium wilde tillen, maar dat dat meisje gewoon doorliep! :roftl dat staat ook wel op je video!

 

Hoe vaak ik dat tijdens CC wel niet gedaan heb :blink:

(ok, ik had wel geen horloge aan.. maar stel dat ik er 1 aangehad had.. :roftl: Heb wel een paar keer op mijn gsm gekeken..)

 

Ja, die ging er van in het begin meteen goed tegenaan (voordat het begon eigenlijk al).

Denk dat dat wel die bende was die ik voor heb ja :roftl: Je moet eens naar de videos kijken, bv. Relax .. dan zie je op bepaalde momenten het beeld op en neer gaan .. en dat was niet omdat IK aan het springen was .. :blink::roftl:

 

Ik heb gezien dat die iets wou doen, maar dat had ik niet gezien neen :roftl: Dacht dat ie iets wou nemen ofzo maar dat ze (= het publiek ergens) dat niet wilden geven :lmao:

Link to comment
Share on other sites

hoezo eerste en laatste keer?:blink: Je gaat toch wel vaker naar mika?!:wub2: ik vind concerten geweldig, maar musicals ook...en voorstellingen ook...gewoon alles wat buiten de deur is zeg maar. :naughty:

 

Jaaa dat was inderdaad verkeerde woordkeus...bedoelde eigk dat dat tot nu toe de laatste keer ook was...volgend jaar Stalken!!!

Ik ben ook gek op concerten, maar ik doe gewoon elk jaar Pinkpop en das ook prima.

Alleen Mika wordt toch echt gedaan volgend jaar !!!

 

Musicals vind ik ook leuk! Voorstellingen depends...heb net stiekum op je hyves gekeken, maaruh...OMG:blink::shocked:

Link to comment
Share on other sites

pfff ja joh... heb amper geslapen die nachter ervoor.. :roftl:

 

Oh, ik heb ook slecht geslapen ..

Maar dat kwam omdat ik op een matras lag die vreselijk kraakte bij elke beweging die ik maakte :blink:

 

De nacht voor Amsterdam heb ik super geslapen..

Had zelfs aan de hand dat ik mijn gsm om 7u had gezet en toen die afliep ik iets had van: wtf loopt dat ding hier nu af?! :blink:

 

:blush-anim-cl:

 

Heel serieus ..

Link to comment
Share on other sites

WAT!:shoked:

wat voor zieke geest ben je:nauhty:

 

WAT? Wie ik? of dat meisje? :naughty:

Dat meisje had denk ik niks met Mika, die liep daar gewoon, voor de hekken langs.. en Mika stak zn hand uit naar haar, maar ze verdween gewoon onder het podium onder hem.. :lmao:

 

Hoe vaak ik dat tijdens CC wel niet gedaan heb :blik:

(ok, ik had wel geen horloge aan.. maar stel dat ik er 1 aangehad had.. :rotl: Heb wel een paar keer op mijn gsm gekeken..)

 

Ja, die ging er van in het begin meteen goed tegenaan (voordat het begon eigenlijk al).

Denk dat dat wel die bende was die ik voor heb ja :rotl: Je moet eens naar de videos kijken, bv. Relax .. dan zie je op bepaalde momenten het beeld op en neer gaan .. en dat was niet omdat IK aan het springen was .. :blik::rotl:

 

Ik heb gezien dat die iets wou doen, maar dat had ik niet gezien neen :roftl: Dacht dat ie iets wou nemen ofzo maar dat ze (= het publiek ergens) dat niet wilden geven :lmao:

 

 

Haha dat was in de Marquee (dat kleine podium) erg! Daar hadden ze een houten vloer, daar werd je letterlijk gelanceerd!! Ja! Zelfs ik!! :naughty:

 

Haha, ja, als wij over de hekken geklommen waren had ie ons vast wel op t podium gelaten! :bleh: Hoe cool was dat geweest! :shocked: Maar dat durfde ik echt niet met al die beveiliging!

Link to comment
Share on other sites

Oh, ik heb ook slecht geslapen ..

Maar dat kwam omdat ik op een matras lag die vreselijk kraakte bij elke beweging die ik maakte :blik:

 

De nacht voor Amsterdam heb ik super geslapen..

Had zelfs aan de hand dat ik mijn gsm om 7u had gezet en toen die afliep ik iets had van: wtf loopt dat ding hier nu af?! :blnk:

 

:blush-nim-cl:

 

Heel serieus ..

 

Haha, dat is wel ernstig opzich! Normaal kan ik niet uit mn nest komen, maar ik stond nu springend naast mn bed, nog voordat de wekker afgegaan was! :naughty:

 

Ik wil weer naar een Mika concert :crybaby:

 

Ik ooohoooook :tears:

 

Arm sukkeltje... :wub2: :lao:

 

jim2un1.jpg

 

 

Maar deze vind ik wel erg leuk :thumb_ello:

 

jimfo4.jpg

 

:floor:

Link to comment
Share on other sites

WAT? Wie ik? of dat meisje? :naughty

Dat meisje had denk ik niks met Mika, die liep daar gewoon, voor de hekken langs.. en Mika stak zn hand uit naar haar, maar ze verdween gewoon onder het podium onder hem.. :lmao

 

 

 

 

Haha dat was in de Marquee (dat kleine podium) erg! Daar hadden ze een houten vloer, daar werd je letterlijk gelanceerd!! Ja! Zelfs ik!! :naughty:

 

Haha, ja, als wij over de hekken geklommen waren had ie ons vast wel op t podium gelaten! :bleh: Hoe cool was dat geweest! :shocked: Maar dat durfde ik echt niet met al die beveiliging!

 

Arme Mika ... :roftl:

Die zal ook wel gedacht hebben van: :blink:

 

Ik stond op die ijzere dingen .. dat veerde ook goed om de 1 of andere reden :roftl:

 

Ik zou er nog niet over geraakt zijn :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy