Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

Haha, dat is wel ernstig opzich! Normaal kan ik niet uit mn nest komen, maar ik stond nu springend naast mn bed, nog voordat de wekker afgegaan was! :naughty:

 

 

:floor:

 

Toont wel aan dat ik totaal niet zenuwachtig was :roftl:

 

Vond het best wel erg eigenlijk ... je ziet 'm daar echt zo al die dingen aannemen van: wtf moet ik hier nu allemaal mee :blink:

 

Zo staat die ook wel een beetje op de 'foto' vind ik.. :roftl:

Die hoed zo op half zeven, gewoon opgezet omdat het moet.. niet gekeken hoe of wat (dat stom koordje de hele tijd in z'n gezicht en hij had geen handen vrij om dat weg te doen :lmao:) .. Arme Jim..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

pfff ja joh... heb amper geslapen die nachter ervoor.. :rotl:

 

 

 

Oooh mijn god, ik ben zo stoer als ik t straks gezien heb! :lmao:

 

 

 

Haha tegen de normale mensch durf ik het al helemaal niet te vertellen! Ze verklaren me op voorhand al voor gek, dat ik uberhaupt fan ben dus.. :naughty:

Thank god for the MFC :wu2:

 

Je bent inderdaad stoer, dan hoor je bij de 4/5 jarigen (eigenlijk ligt de leeftijd nog later, maar ik trek het gemiddelde wat omhoog) die de voorstelling gezien hebben en dan ban je cool:punk

 

en t is idd maar goed dat de mfc er is, zelfs toen ik 'n keer op mikasounds.hyves vertelde wat ik allemaal van mika had verklaarde mensen me voor gek...mensen die zichzelf mika fan noemde:blink::naughty:

 

Jaaa dat was inderdaad verkeerde woordkeus...bedoelde eigk dat dat tot nu toe de laatste keer ook was...volgend jaar Stalken!!!

Ik ben ook gek op concerten, maar ik doe gewoon elk jaar Pinkpop en das ook prima.

Alleen Mika wordt toch echt gedaan volgend jaar !!!

 

Musicals vind ik ook leuk! Voorstellingen depends...heb net stiekum op je hyves gekeken, maaruh...OMG:blik::shoked:

 

 

wat?:shocked:

Iedereen moet mee hoor!

dat is mijn aller enigste voorwaarde van die dag:naughty:

Link to comment
Share on other sites

WAT? Wie ik? of dat meisje? :naughty:

Dat meisje had denk ik niks met Mika, die liep daar gewoon, voor de hekken langs.. en Mika stak zn hand uit naar haar, maar ze verdween gewoon onder het podium onder hem.. :lmao:

 

 

Dat meisje! :doh::naughty:

staat dat op film? welk filmpje?

ookal heb ik niks met een artiest, als hij/zij/het mij op t podium vraagt zou ik t doen hoor:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Dat meisje! :doh::naughty:

staat dat op film? welk filmpje?

ookal heb ik niks met een artiest, als hij/zij/het mij op t podium vraagt zou ik t doen hoor:naughty:

 

Die van mij toevallig? :lmao:

Je moet Lollipop nog maar eens bekijken .. dan zie je hem op een bepaald ogenblik dat ie precies iets wil aannemen ofzo, maar hij gaat met lege handen weg .. :tears::roftl:

Link to comment
Share on other sites

het spijt me zeer dat ik het moet aankondigen maar;

ik heb een nieuwe obsessie :lmfao:

 

 

maar ik ben natuurlijk nog steeds fan van mika he :wub2:

 

Ohja? Vertel :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Toont wel aan dat ik totaal niet zenuwachtig was :rotl:

 

Vond het best wel erg eigenlijk ... je ziet 'm daar echt zo al die dingen aannemen van: wtf moet ik hier nu allemaal mee :blnk:

 

Zo staat die ook wel een beetje op de 'foto' vind ik.. :rftl:

Die hoed zo op half zeven, gewoon opgezet omdat het moet.. niet gekeken hoe of wat (dat stom koordje de hele tijd in z'n gezicht en hij had geen handen vrij om dat weg te doen :lmao) .. Arme Jim..

 

Voor Amsterdam was ik ook niet echt zenuwachtig meer... gelukkig! :naughty:

 

 

En ja, het ziet er wel een beetje knullig uit! :roftl:

 

Je bent inderdaad stoer, dan hoor je bij de 4/5 jarigen (eigenlijk ligt de leeftijd nog later, maar ik trek het gemiddelde wat omhoog) die de voorstelling gezien hebben en dan ban je cool: punk

 

en t is idd maar goed dat de mfc er is, zelfs toen ik 'n keer op mikasounds.hyves vertelde wat ik allemaal van mika had verklaarde mensen me voor gek...mensen die zichzelf mika fan noemde:blnk::nauhty:

 

Ooooh hoe cool zijn wij dan! :punk:

Haha ja dan gaan we de 17e het leeftijdsgemiddelde nog wat opkrikken! :roftl:

 

Dat meisje! :doh: :nauhty:

staat dat op film? welk filmpje?

ookal heb ik niks met een artiest, als hij/zij/het mij op t podium vraagt zou ik t doen hoor:nauhty:

 

Hierzo

op 3.20 :roftl: Arme Meeks! :naughty:
Link to comment
Share on other sites

En ja, het ziet er wel een beetje knullig uit! :roftl

 

Hierzo

op 3.20 :roft Arme Meeks! :naughty

 

Aaw .. sielug .. je zou 'm toch zo :huglove:

 

(of ja, ik toch :blush-anim-cl::roftl: en het gaat over Jim, even voor de zekerheid..)

 

Arme, arme Mika ... :roftl:

Je ziet 'm zo echt teken doen .. en dan komt er niks .. :roftl:

Als Mika zo naar mij zou doen :shocked:

 

 

 

(dan zou er waarschijnlijk ook niks komen, maarja :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Nou mensen ik ga weer(deze pc leeft maar tot 11uur lang verhaal:S en de tijd loopt heel erg voor ook)

DoeiiDoeiiii:huglove:

truste en sweet(mika) dreams voor later XXX tot morgen

 

Byebye :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Voor Amsterdam was ik ook niet echt zenuwachtig meer... gelukkig! :naugty:

 

 

En ja, het ziet er wel een beetje knullig uit! :rofl:

 

 

 

Ooooh hoe cool zijn wij dan! :punk:

Haha ja dan gaan we de 17e het leeftijdsgemiddelde nog wat opkrikken! :roftl:

 

 

 

Hierzo

op 3.20 :roftl: Arme Meeks! :naughty:

 

Inderdaad! de volgende keer dat ik dan kom staat er 65+:naughty:

 

en omg!

omg omg omg

ik zag het

ocherm die mika:naughty:

welke sukkel had daar nou niet op gereageerd:blink:

Link to comment
Share on other sites

Voor Amsterdam was ik ook niet echt zenuwachtig meer... gelukkig! :naughty:

 

 

En ja, het ziet er wel een beetje knullig uit! :roftl:

 

 

 

Ooooh hoe cool zijn wij dan! :punk:

Haha ja dan gaan we de 17e het leeftijdsgemiddelde nog wat opkrikken! :roftl:

 

 

 

Hierzo

op 3.20 :roftl: Arme Meeks! :naughty:

 

WHAHAHA ik zou ECHT wel gegaan zijn ja!

Link to comment
Share on other sites

Aaw .. sielug .. je zou 'm toch zo :huglove:

 

(of ja, ik toch :blush-nim-cl::rotl: en het gaat over Jim, even voor de zekerheid..)

 

Arme, arme Mika ... :rotl:

Je ziet 'm zo echt teken doen .. en dan komt er niks .. :rotl:

Als Mika zo naar mij zou doen :shoked:

 

 

 

(dan zou er waarschijnlijk ook niks komen, maarja :roftl:)

 

Haha zielig voor Mika he (ja het gaat even over Mika :bleh:).. tis ook wel een soort van briljant!

En als ie dat naar mij zou doen zou ik alleen maar heel hard roepen dat ie om zn rug moet denken! :roftl:

 

Nou mensen ik ga weer(deze pc leeft maar tot 11uur lang verhaal:S en de tijd loopt heel erg voor ook)

DoeiiDoeiiii:huglove:

truste en sweet(mika) dreams voor later XXX tot morgen

 

Slaap lekker!! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Haha zielig voor Mika he (ja het gaat even over Mika :bleh:).. tis ook wel een soort van briljant!

En als ie dat naar mij zou doen zou ik alleen maar heel hard roepen dat ie om zn rug moet denken! :roftl:

 

Ja, zoiets :roftl:

Dat was ik me dus net aan het bedenken .. hoe die in godsnaam daar iemand omhoog had moeten krijgen .. Gewoon trekken? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad! de volgende keer dat ik dan kom staat er 65+:naughty:

 

en omg!

omg omg omg

ik zag het

ocherm die mika:naughy:

welke sukkel had daar nou niet op gereageerd:blink:

 

HEeeeej zo oud zijn we ook weer niet!! :shocked:

:lmao:

 

 

Teehee, ja dat meiske dus he! :bleh: Volgens mij had ze het niet eens door! Stom mens! :sneaky2: Beetje Mika voor aap laten staan...

 

 

WHAHAHA ik zou ECHT wel gegaan zijn ja!

 

Me too.. maar dan wel via het trapje! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, zoiets :roftl:

Dat was ik me dus net aan het bedenken .. hoe die in godsnaam daar iemand omhoog had moeten krijgen .. Gewoon trekken? :blink:

 

Nouja, dat meiske/jongedame was niet zo groot... dus dat had ie vast wel kunnen doen (met zn gespierde armen :drool:)... Jou had ie zo op t podium kunnen trekken dus he! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Nouja, dat meiske/jongedame was niet zo groot... dus dat had ie vast wel kunnen doen (met zn gespierde armen :drool:)... Jou had ie zo op t podium kunnen trekken dus he! :bleh:

 

Tja.. ik weet het niet ..

En ik ben misschien niet groot, maar ik ben wel breed (en ook nog eens superlenig en beweeglijk, zeker als ik een tijd gestaan heb :roftl:).. Volgens mij had ie dat toch niet gered hoor :roftl:

Link to comment
Share on other sites

HEeeeej zo oud zijn we ook weer niet!! :shocked:

:lmao:

 

 

Teehee, ja dat meiske dus he! :bleh: Volgens mij had ze het niet eens door! Stom mens! :sneaky2: Beetje Mika voor aap laten staan...

 

 

Nee oke...16+....op zijn minst:naughty:

 

en dat meisje...

tsja, als mika straks legenderisch is (is in mijn ogen al...maarja..wie ben ik?) en ze ziet dit filmpje terug...slaat ze zichzelf voor d'r kop:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Tja.. ik weet het niet ..

En ik ben misschien niet groot, maar ik ben wel breed.. Volgens mij had ie dat toch niet gered hoor :roftl:

 

Aaah wat nou breed! :sneaky2: heel niet! :blink:

 

Maar ja.. dat podium was wel heel hoog ja... 2 meter ofzo.. dat was hoe dat ook slecht voor zn rug geweest!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy