Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

ach joh je bent nooit de oud om te leren :roftl:

Ergens in september heb ik een baan bij een kunststoffenbedrijf ik doe het papierwerk zeg maar, is in me woonplaats :thumb_yello:

 

Dat is mooi toch. ^^ Heb je een vervolgopleiding gedaan na de middelbare school, of kreeg je die kans niet?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anyway.

 

mika460.jpg

 

Hij wil wat met deze foto zeggen denk ik...:naughty:

 

Yep, tijd voor :chkn: dromen! Welterusten jongelui. Ik duik m'n bed in, morgen loopt de wekker weer om half 7 af.

 

Nog even voor de lekkere trek zo laat op de avond

IMG_2977_614x.jpg

Link to comment
Share on other sites

ik wil geen ruzie maar dit gaat beetje te ver en wij kunnen iets anders oplossen dan de politie van het forum erbij de halen en ik heb wat depribuien gehad dat hangt nog steeds ik mot toch me ie kwijt

 

 

 

 

 

 

 

Mijn reactie wordt ook niet op gereageerd. Ik had even duidelijk over willen laten komen dat ik me inderdaad gekwetst voel. Niemand kiest ervoor om beperkingen te hebben, of ze nou lichamelijk of geestelijk zijn, iedereen wil gewoon gezond zijn. Verder wil elk mens in zijn waarde gelaten worden, ook al ben je wat anders dan anderen. Ik vind dat jij in jouw post erg netjes vroeg om 'gepast' gedrag, hier wordt vervolgens inderdaad niet op gereageerd. Het is jammer dat een avond die zo gezellig was, in zo'n mineurstemming moet eindigen. Ook ik ga melding bij een mod maken, want dit is gewoon iets wat absoluut niet op een forum thuis hoort. Of je je dag nou niet hebt of wat dan ook, dit gaat te ver....
Link to comment
Share on other sites

Yep, tijd voor :chkn: dromen! Welterusten jongelui. Ik duik m'n bed in, morgen loopt de wekker weer om half 7 af.

 

Nog even voor de lekkere trek zo laat op de avond

IMG_2977_614x.jpg

 

Truste! :huglove:

 

En bedankt voor die prettige foto... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Yep, tijd voor :chkn: dromen! Welterusten jongelui. Ik duik m'n bed in, morgen loopt de wekker weer om half 7 af.

 

Nog even voor de lekkere trek zo laat op de avond

IMG_2977_614x.jpg

 

:roftl: de lekkere trek ...

 

Half 7 .. *slik*

Ook succes jij :naughty:

 

Slaap goed :wink2:

Link to comment
Share on other sites

ik wil geen ruzie maar dit gaat beetje te ver en wij kunnen iets anders oplossen dan de politie van het forum erbij de halen en ik heb wat depribuien gehad dat hangt nog steeds ik mot toch me ie kwijt

 

"Dit gaat tever" ... ik mag hopen dat je het hiermee op jezelf hebt?

Want jij bent echt de enige die dit alles veroorzaakt heeft.. sorry ...

 

En blijkbaar kunnen we het niet anders oplossen dan door de "politie van het forum" erbij te halen, dat hebben we immers geprobeerd, zijn we al de hele avond mee bezig (moest je het nog niet gemerkt hebben) en je blijft gewoon doorgaan. Dus sorry, maar ik vrees dat het nu te laat is. Het zal afwachten worden wat de "politie" zegt ...

 

Iedereen moet wel eens z'n ei kwijt, maar dit is niet de manier.. echt niet ..

Link to comment
Share on other sites

wat ben ik bang ..............

jullie moten niet zo geregeren, niet iedereen vind gehandicapten schattig of aardig of dat andere lieve dingetjes en vat niet verkeerd op

 

 

 

"Dit gaat tever" ... ik mag hopen dat je het hiermee op jezelf hebt?

Want jij bent echt de enige die dit alles veroorzaakt heeft.. sorry ...

 

En blijkbaar kunnen we het niet anders oplossen dan door de "politie van het forum" erbij te halen, dat hebben we immers geprobeerd, zijn we al de hele avond mee bezig (moest je het nog niet gemerkt hebben) en je blijft gewoon doorgaan. Dus sorry, maar ik vrees dat het nu te laat is. Het zal afwachten worden wat de "politie" zegt ...

 

Iedereen moet wel eens z'n ei kwijt, maar dit is niet de manier.. echt niet ..

Link to comment
Share on other sites

ik wil geen ruzie maar dit gaat beetje te ver en wij kunnen iets anders oplossen dan de politie van het forum erbij de halen en ik heb wat depribuien gehad dat hangt nog steeds ik mot toch me ie kwijt

 

Kan het toch niet helpen om TOCH nog te reageren.

Oplossen hebben we gevraagd aan je of je je gedeist kon houden en of je je fatsoen kon houden. Dat heb je niet gedaan.

Depribuien los je buiten het forum op en anders ga een sport doen, of schakel een psych in zoals ik al gezegd had.

Daar ga je geen forum de sfeer voor verzieken.

Ik heb een mod ingeschakeld.

 

Voor de toekomst: graag het leuk houden hier. Wat denk je dat Mika van je zou vinden als je zo zou reageren? Mika heeft ook een klein handicapje: dyslectie. Zou zich ook aangesproken en gekwetst voelen door wat jij hier op het forum (EEN MIKA FAN CLUB en geen laten-we-gehandicapten-door-het-slijk-halen-forum).

 

Bedankt.

Link to comment
Share on other sites

ik heb school niet afgemaakt ik vond niks aan

 

Ah. Ik vond school ook niet echt leuk, maar t kan wel handig zijn om een diploma op zak te hebben. Vonden je ouders t niet vervelend dat je stopte?

Link to comment
Share on other sites

wat ben ik bang ..............

jullie moten niet zo geregeren, niet iedereen vind gehandicapten schattig of aardig of dat andere lieve dingetjes en vat niet verkeerd op

 

Sorry, het was niet mijn bedoeling je bang te maken ...

 

Als je dat niet vindt hou dat dan gewoon voor je .. Wat heeft het voor zin om op een MIKA-forum (weet je wie MIKA is?) de hele avond het daarover te hebben en zo'n uitspraken te doen..

 

Sorry, ik snap je gewoon echt, echt, echt niet.

Link to comment
Share on other sites

zo ben ik, ik typ dat me gevoel en het verleden en dyslectie heeft orlando en me broer ook, dat is geen handicap maar beperking kan je verhelpen

waardeer me dan hoe ik ben ik heb niet zo ikbenaltijdblijengelukkigzorgenloosleven

 

 

Kan het toch niet helpen om TOCH nog te reageren.

Oplossen hebben we gevraagd aan je of je je gedeist kon houden en of je je fatsoen kon houden. Dat heb je niet gedaan.

Depribuien los je buiten het forum op en anders ga een sport doen, of schakel een psych in zoals ik al gezegd had.

Daar ga je geen forum de sfeer voor verzieken.

Ik heb een mod ingeschakeld.

 

Voor de toekomst: graag het leuk houden hier. Wat denk je dat Mika van je zou vinden als je zo zou reageren? Mika heeft ook een klein handicapje: dyslectie. Zou zich ook aangesproken en gekwetst voelen door wat jij hier op het forum (EEN MIKA FAN CLUB en geen laten-we-gehandicapten-door-het-slijk-halen-forum).

 

Bedankt.

Link to comment
Share on other sites

wat ben ik bang ..............

jullie moten niet zo geregeren, niet iedereen vind gehandicapten schattig of aardig of dat andere lieve dingetjes en vat niet verkeerd op

 

Dit zijn geen bedreigingen om je bang te maken. Je wordt gewoon geïnformeerd over het feit dat je te ver gaat.

 

Je kan niet alle gehandicapten over één kam scheren. Dat jij vervelende ervaringen hebt gehad met een paar mensen wil niet zeggen dat élke gehandicapte vervelend is. En er zijn bovendien zoveel verschillende soorten handicappen (alleen al het verschil tussen geestelijk en lichamelijk) en ik ben bang dat dit niets meer te maken heeft met je frustraties kwijtraken, want je beledigt hier heel veel mensen mee, terwijl dat niet nodig is. Ik snap best dat je vervelende dingen hebt meegemaakt, maar daar zijn maar een paar mensen verantwoordelijk voor.

Link to comment
Share on other sites

hmm nee, ik word ook daar gepest weetje snoepjes naar me hoofd gegooit en scheldenwatervallen en andere pestterijen

 

Ah. Ik vond school ook niet echt leuk, maar t kan wel handig zijn om een diploma op zak te hebben. Vonden je ouders t niet vervelend dat je stopte?
Link to comment
Share on other sites

Madame jessica gaat bij mij op de ignore. We zullen geen vriendjes worden en ik ben het reageren zat. Ik bemerk een cirkeltje en heb geen zin in cirkeltjes. Vind 8tjes mooier.

Dus dat is voor mij over.

 

Terug tot de orde van de dag ok?

Link to comment
Share on other sites

hmm nee, ik word ook daar gepest weetje snoepjes naar me hoofd gegooit en scheldenwatervallen en andere pestterijen

 

Pesten komt helaas veel voor, maar was t niet mogelijk om in een andere klas - of zelfs op een totaal andere school - geplaatst te worden?

Link to comment
Share on other sites

en het is niet mij bedoeling dat men het verkeerd begrijpen

ik heb mee gekapt en jullie gaat maar doe en men zegt dat ik hun post negeer

 

 

 

Sorry, het was niet mijn bedoeling je bang te maken ...

 

Als je dat niet vindt hou dat dan gewoon voor je .. Wat heeft het voor zin om op een MIKA-forum (weet je wie MIKA is?) de hele avond het daarover te hebben en zo'n uitspraken te doen..

 

Sorry, ik snap je gewoon echt, echt, echt niet.

Link to comment
Share on other sites

en het is niet mij bedoeling dat men het verkeerd begrijpen

ik heb mee gekapt en jullie gaat maar doe en men zegt dat ik hun post negeer

 

Ik heb niet de indruk dat jij ermee gekapt ben hoor .. anders waren we niet nog steeds bezig :wink2:

 

Je kan ook niet verwachten dat jij de uitspraken kan doen die je gedaan hebt en dat mensen dat gewoon over zich heen laten gaan. Daarvoor waren de uitspraken gewoon te grof.

 

En dan nog .. als er niet op gereageer zou geweest zijn zouden er weer berichten komen dat we je negeren en dat soort zaken, dat heb ik in het verleden nogal gezien.

 

Dus sorry, maar ik denk dat jij een andere houding gaat moeten krijgen tegenover deze plaats, en dat het dan pas leuker kan worden voor jou (en ons) ...

Link to comment
Share on other sites

nou ja

alleen dat je beetje overdeven bent en ik wil niet dat met me k*tzooi dat ik moet mee maken ruzie van komt en ik heb helemaal spuug zat dat jullie me begrijpen dat ik niet zo slecht bedoelt en het komt zeker de keel uit dat iedereen tegen me dat ik me rot voel het is mika forum jullie doen ook ei kwijt met jullie pijntjes enzo

 

 

Madame jessica gaat bij mij op de ignore. We zullen geen vriendjes worden en ik ben het reageren zat. Ik bemerk een cirkeltje en heb geen zin in cirkeltjes. Vind 8tjes mooier.

Dus dat is voor mij over.

 

Terug tot de orde van de dag ok?

Link to comment
Share on other sites

We waren ergens bij lollies en jouw mond gebleven geloof ik?

 

Uhm ... Ja?

 

:lmao:

 

Gelukkig zijn er altijd nog lollies. :roftl:

 

Ja nou .. in mijn geval weet ik niet of ik dat wel zo leuk vind :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy