Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

nou ja

alleen dat je beetje overdeven bent en ik wil niet dat met me k*tzooi dat ik moet mee maken ruzie van komt en ik heb helemaal spuug zat dat jullie me begrijpen dat ik niet zo slecht bedoelt en het komt zeker de keel uit dat iedereen tegen me dat ik me rot voel het is mika forum jullie doen ook ei kwijt met jullie pijntjes enzo

 

Sorry (hoeveel keer heb ik dat al gezegd vandaag? :roftl:) maar er is toch wel echt een verschil tussen zeggen dat je van je paard afgeknalt bent en je gezicht daardoor pijn doet, of zeggen dat je in het ziekenhuis ligt en hoe je je voelt, .. dan wat jij hier allemaal loopt te vertellen hoor. Ik hoop echt dat je dat inziet.

 

Zoals al eerder gezegd: hier is ook plaats voor serieuze dingen .. maar niet op jouw manier, echt niet ...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:naughty: the almighty lollies

 

Ah, in plaats van Bruce Almighty, Lolly Almighty. :naughty:

 

Ja nou .. in mijn geval weet ik niet of ik dat wel zo leuk vind :roftl:

 

:naughty:

 

Ik wilde nu eigenlijk gaan zeggen dat ik vandaag nog een lollie gehad heb, maar dat komt dan ook vast verkeerd over. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

 

Ik wilde nu eigenlijk gaan zeggen dat ik vandaag nog een lollie gehad heb, maar dat komt dan ook vast verkeerd over. :roftl:

 

Ik niet :blink:

 

En geen lollie .. en geen banaan ..

Volgens mij heb ik nog vanalles goed te maken :boxed:

 

 

 

:bleh:

Link to comment
Share on other sites

ik heb jullie in me blokkerlilijst gezet

ik laat echt niet kisten door stel mensen die beter weten

 

http://www.universalmusic.nl/mika/

een goedmaakertje voor een kansje voor jullie

ik ben een poesje dat je niet met blote handen kan op pakken, ik ben soms grof en hartenloos maar, ik wil geen ruzie in deze wereld, ik heb wel eens naare gedachtes dat ben ik.

Link to comment
Share on other sites

ik heb jullie in me blokkerlilijst gezet

ik laat echt niet kisten door stel mensen die beter weten

 

Jammer dat je er zo over denkt ..

Maar als je ons echt niet graag hebt is het misschien beter om een ander plekje op te zoeken :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ah, in plaats van Bruce Almighty, Lolly Almighty. :naughty:

 

 

 

:naughty:

 

Ik wilde nu eigenlijk gaan zeggen dat ik vandaag nog een lollie gehad heb, maar dat komt dan ook vast verkeerd over. :roftl:

 

*ik heb nu hele rare plaatjes in mijn hoofd bij Lolly Almighty*:blink:

 

Ik heb ook een lollie gehad en die gaf af:roftl: ECHT!!! (die gaan zondag mee!):naughty:

Link to comment
Share on other sites

*ik heb nu hele rare plaatjes in mijn hoofd bij Lolly Almighty*:blink:

 

Ik heb ook een lollie gehad en die gaf af:roftl: ECHT!!! (die gaan zondag mee!):naughty:

 

Afgevende lollies? Yammmy .. daar zit ik nu echt op te wachten ..

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Gelukkig ziet ze in dat we het wel beter weten:thumb_yello:

Pluspunt!

 

(ik heb niks tegen háár gezegd he, maar tegen JULLIE)

 

Zeer volwassen :roftl::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik niet :blink:

 

En geen lollie .. en geen banaan ..

Volgens mij heb ik nog vanalles goed te maken :boxed:

 

 

 

:bleh:

 

Awww... Mika & Jim willen je daar vast wel bij helpen... :naughty:

 

 

 

 

 

 

:roftl:

 

ik heb jullie in me blokkerlilijst gezet

ik laat echt niet kisten door stel mensen die beter weten

 

Ik denk dat het probleem was dat de meeste mensen die hier hun problemen vertellen het voornamelijk over één gebeurtenis hebben. Jij hebt t helaas alleen heel algemeen gehad over je jeugd, maar je hebt daar, waarschijnlijk per ongeluk, hier wat mensen mee beledigd.

Ik denk niet dat je t slecht bedoelde, maar helaas is deze discussie op niets uitgelopen. Jammer dat je voelt dat je ons nu moet blokkeren, terwijl dit over het algemeen een leuke plek is, met een positieve sfeer.

Link to comment
Share on other sites

*ik heb nu hele rare plaatjes in mijn hoofd bij Lolly Almighty*:blink:

 

Ik heb ook een lollie gehad en die gaf af:roftl: ECHT!!! (die gaan zondag mee!):naughty:

 

:naughty:

Dat vermoedde ik al. :bleh:

 

 

LOL. Van die lollies waar je een blauwe tong van krijgt? Die zijn cool. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Awww... Mika & Jim willen je daar vast wel bij helpen... :naughty:

 

 

 

 

 

 

:roftl:

 

Samen? :blink: Tegelijk? :blink:

 

 

 

 

(Jim is er trouwens momenteel niet .. dus het zal even moeten wachten :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

het is jammer dat jullie over mij denkt, ik wil niemand pijn doen en jullie zijn de eerste die in deze blokeerlijst van deze forum zit

 

 

Jammer dat je er zo over denkt ..

Maar als je ons echt niet graag hebt is het misschien beter om een ander plekje op te zoeken :wink2:

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

Dat vermoedde ik al. :bleh:

 

 

LOL. Van die lollies waar je een blauwe tong van krijgt? Die zijn cool. :mf_rosetinted:

 

JAAAAAAAAAAAA die! Heb ik er een heeeel stel van bij me zeg maar:bleh:

Ik vond ze ook übergeweldig!!!Zat vandaag in de trein op de terugweg naar huis en daar zat ik dan steeds weer in raampje te koekeloeren hoe blauw mijn tong ondertussen was...:blush-anim-cl:

(ik ben 28):blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

het is jammer dat jullie over mij denkt, ik wil niemand pijn doen en jullie zijn de eerste die in deze blokeerlijst van deze forum zit

 

Ik geloof best dat je niemand pijn wil doen, maar het feit is dat dit wel gebeurt is, en daar zit het probleem .. Is niks tegen jou persoonlijk ofzo :wink2:

Link to comment
Share on other sites

JAAAAAAAAAAAA die! Heb ik er een heeeel stel van bij me zeg maar:bleh:

Ik vond ze ook übergeweldig!!!Zat vandaag in de trein op de terugweg naar huis en daar zat ik dan steeds weer in raampje te koekeloeren hoe blauw mijn tong ondertussen was...:blush-anim-cl:

(ik ben 28):blush-anim-cl:

 

Zolang je het zelf maar beseft is het ok zeker? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

ik wil geen ruzie maar dit gaat beetje te ver en wij kunnen iets anders oplossen dan de politie van het forum erbij de halen en ik heb wat depribuien gehad dat hangt nog steeds ik mot toch me ie kwijt

 

wat ben ik bang ..............

jullie moten niet zo geregeren, niet iedereen vind gehandicapten schattig of aardig of dat andere lieve dingetjes en vat niet verkeerd op

 

Sorry Jessica, ik ken jou niet en jij kent mij niet, maar ook al heb je een rotdag, dan nog gaan je uitlatingen te ver. Mijn leven is ook verre van makkelijk op het moment, juist door mijn ziekte/ beperking / handicap. Jouw uitlatingen afdoen als 'je ei kwijtmoeten' vind ik onzin. Dit kon je aan zien komen, meerdere mensen hebben je meer dan eens gevraagd op te houden en dat deed je niet. Dan moet je niet raar opkijken als er op een bepaald moment inderdaad mensen zijn die een moderator waarschuwen dat er dingen plaatsvinden die niet horen. Ik heb deze week ook een paar rotdagen (om even eufemistisch uit te drukken) voor mijn kiezen gehad, ben erg ziek en heb grote twijfels over mijn toekomst. Er zijn ook heus dingen die ik niet leuk vind ofzo, maar dan daarop gaan schelden ofzo en vervolgens simpelweg zeggen dat ik mijn ei kwijt moet, nee, zo hoort dat niet. Ik hoop echt dat je inziet dat je mensen kwetst met deze woorden, mij heb je in elk geval inderdaad geraakt (zal wel net zulke lange tenen als Jeanine hebben, zoals je in een eerdere post schreef, maar dat is dan maar zo...wellicht komt dat omdat wij ons beiden zeer aangesproken voelen). Voor mij hoef je ook niet meer te proberen de boel krom te praten, dat kan gewoon niet en ik ben bang dat we hier toch niet meer uit gaan komen...

Link to comment
Share on other sites

Van wie is de lollie en van wie de banaan?

 

Goeie vraag... dat kan alleen Bienie beantwoorden denk ik. :naughty:

 

Samen? :blink: Tegelijk? :blink:

 

 

 

 

(Jim is er trouwens momenteel niet .. dus het zal even moeten wachten :roftl:)

 

Uhm... (argh, er komen weer allemaal enge beelden in me op :shocked:)

Dat is geheel aan jou... :bleh:

 

 

 

Wat is Jim aan t doen dan?

 

(Ik zag trouwens dat Air Traffic de 30e (geloof ik) in Utrecht (dacht ik) op een festival speelt. Hmm... niet dat dit nu zo duidelijk is, maar goed, ik zag een poster hangen en ik dacht dat ik je dat toch maar even moest laten weten. ^^)

Link to comment
Share on other sites

in jullie dromen zeker

 

:thumbdown:

 

Waar gaat het over?

 

Je wil niet weten wat er in mijn dromen gebeurt btw :roftl:

 

Neuh, maar wel dat IEMAND me daar een antwoord op kan geven:bleh:

 

En wie is IEMAND? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy