Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

ik ga zo slapen en ik wil dit effe afhandelen

 

Voor mij is er niks af te handelen ..

Denk gewoon volgende keer eerst na voordat je uitspraken doet (verontschuldig je misschien bij de mensen die je gekwetst hebt) en doe gewoon gezellig mee .. Dat is alles wat ik vraag.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mooi dat je niet wilt weten dat is erg rot woord net als een ziekte en ik heb niet zo bedoelt het is een forum typt iedereen gevoeloos kan je verkeerd begrijpen, het is maar letters die woorden vormen

 

 

Beetje aardigheid kan inderdaad geen kwaad neen ...

 

Dus het is alleen (persoonlijk) uitschelden als je het m woord (m woord? maar laat maar, wil het niet weten) gebruikt? Daar moet je niet zo zeker van zijn hoor, ook andere dingen kunnen heel beledigend overkomen :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hoe gaat het hier?

 

Met mij prima. ^^ Al had ik eigenlijk al lang in bed moeten liggen, omdat ik morgen vast weer om half 8 wakker word van het boren in mn flat. :doh:

 

Met jou?

 

nou ik ga jullie van me blokeerlijst halen als jullie dat ook doen en ik ben maar een mens met een verlenden die niet leuk is :roftl::thumb_yello: beetje aardigheid kan geen kwaad en ik heb niemand uitschelden ik heb niet eens het m woord gebruikt tegen jullie

 

Je hebt nooit op mn blokkeerlijst gestaan.

Hopelijk kunnen we volgende keer gewoon een gesprek hebben over Mika (en Johnny :wub2:). ^^

Link to comment
Share on other sites

:shocked:

 

Ja, ander keertje .. help mij eraan te herinneren ..

(liever niet, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken :roftl:)

 

Hm, je moet ook nog vertellen van die keer dat Mika door een misverstand even weg was en hoe dat allemaal weer goed gekomen is....maar heb het vermoeden dat er een banaan of lollie bij komen kijken is...:bleh:

Link to comment
Share on other sites

mooi dat je niet wilt weten dat is erg rot woord net als een ziekte en ik heb niet zo bedoelt het is een forum typt iedereen gevoeloos kan je verkeerd begrijpen, het is maar letters die woorden vormen

 

Je kan met woorden veel zeggen en veel verschillende gevoelens weergeven .. En als het daardoor niet duidelijk is (of gewoon omdat het leuk is) kan je nog altijd die gele dingetjes gebruiken :wink2:

Link to comment
Share on other sites

zal ik doen, jullie moten srry zeggen en dat doe ik ook en ik ga slapen en ik heb beetje pijn in me arm gekregen van de muis

 

Voor mij is er niks af te handelen ..

Denk gewoon volgende keer eerst na voordat je uitspraken doet (verontschuldig je misschien bij de mensen die je gekwetst hebt) en doe gewoon gezellig mee .. Dat is alles wat ik vraag.

Link to comment
Share on other sites

Redelijk .. beetje pijn en ik moest eigenlijk al lang in mijn bed liggen maar ik geraak hier niet weg :blink::boxed::roftl:

 

Met jou?

 

Alles goed. Ik zou ook naar bed moeten maarja... :naughty:

Uh uh... wat is er aan de hand in deze thread? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hm, je moet ook nog vertellen van die keer dat Mika door een misverstand even weg was en hoe dat allemaal weer goed gekomen is....maar heb het vermoeden dat er een banaan of lollie bij komen kijken is...:bleh:

 

Ohja, dat moet ook nog :blush-anim-cl::roftl:

Maar daar ben je wel verkeerd in .. die kwam daarna pas :bleh:

Link to comment
Share on other sites

zal ik doen, jullie moten srry zeggen en dat doe ik ook en ik ga slapen en ik heb beetje pijn in me arm gekregen van de muis

 

Ik moet helemaal niks, heb geen spijt van mijn woorden en heb niks verkeerds gezegd.

Ik (want ik spreek niet voor anderen), verwacht dat woord wel van jou.

Link to comment
Share on other sites

zal ik doen, jullie moten srry zeggen en dat doe ik ook en ik ga slapen en ik heb beetje pijn in me arm gekregen van de muis

 

Ik zie niet in waarom ik sorry zou moeten zeggen, dus sorry (wat klinkt dat stom :roftl:) maar dat gaat niet gebeuren ...

 

Slaap goed :wink2:

 

Alles goed. Ik zou ook naar bed moeten maarja... :naughty:

Uh uh... wat is er aan de hand in deze thread? :blink:

 

Uhm .. dat is even niet zo 1, 2, 3 uit te leggen vrees ik. Diana heeft er een pm of 2 over gehad en misschien is het het beste als je gewoon zelf even leest, maar ik zou je niet meteen kunnen helpen waar het begint :blush-anim-cl:

 

(en lees aub over een aantal reacties gewoon heen, die zijn het echt niet waard nog eens gelezen te worden :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

dan niet, ik ben wel altijd de persoon die wel moet doen dat doe ik niet voor jou en ga verder met je leven met mika en andere leuke dingen die interseerd en laat mij dan met rust en ik heb ook geen spijt met mij woorden die andere mischien wel troels

 

Ik moet helemaal niks, heb geen spijt van mijn woorden en heb niks verkeerds gezegd.

Ik (want ik spreek niet voor anderen), verwacht dat woord wel van jou.

Link to comment
Share on other sites

dan ook niet nou dan niet zullen we maar gezellig houden met elkaar

ik vind het best zonder dat srry gedoe of excusus dat alleen gezelligheid is

 

 

hetzelfde

 

 

Ik zie niet in waarom ik sorry zou moeten zeggen, dus sorry (wat klinkt dat stom :roftl:) maar dat gaat niet gebeuren ...

 

Slaap goed :wink2:

 

 

 

Uhm .. dat is even niet zo 1, 2, 3 uit te leggen vrees ik. Diana heeft er een pm of 2 over gehad en misschien is het het beste als je gewoon zelf even leest, maar ik zou je niet meteen kunnen helpen waar het begint :blush-anim-cl:

 

(en lees aub over een aantal reacties gewoon heen, die zijn het echt niet waard nog eens gelezen te worden :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

dan niet, ik ben wel altijd de persoon die wel moet doen dat doe ik niet voor jou en ga verder met je leven met mika en andere leuke dingen die interseerd en laat mij dan met rust en ik heb ook geen spijt met mij woorden die andere mischien wel troels

 

Ehm, ik ben bang dat je van onze kant weinig excuses kunt verwachten... Ik heb naar mijn beste weten niets beledigends gezegd, dus ik heb niet echt iets om me over te verontschuldigen. Een paar mensen voelden zich helaas persoonlijk aangevallen door je woorden, dus misschien zou je toch kunnen overwegen om hen je excuses aan te bieden... (Soms voelt het zelfs goed als je je excuses aanbiedt, ook al vind je zelf dat het niet nodig is.)

Link to comment
Share on other sites

doet ze ook maar doen excusus mot 2 kanten komen

 

Ehm, ik ben bang dat je van onze kant weinig excuses kunt verwachten... Ik heb naar mijn beste weten niets beledigends gezegd, dus ik heb niet echt iets om me over te verontschuldigen. Een paar mensen voelden zich helaas persoonlijk aangevallen door je woorden, dus misschien zou je toch kunnen overwegen om hen je excuses aan te bieden...
Link to comment
Share on other sites

zal ik doen, jullie moten srry zeggen en dat doe ik ook en ik ga slapen en ik heb beetje pijn in me arm gekregen van de muis

 

Ik ga ook geen sorry zeggen voor het feit dat ik een mod gewaarschuwd heb. Het enige waar ik spijt van heb is dat deze avond nu veel te lang geduurd heeft en ik nu met een rot gevoel ga slapen aangezien ik me dus nog altijd persoonlijk aangevallen voel en geen sorry gehoord heb. Hoeft voor mij niet meer ook eigenlijk, laat maar waaien....

 

Niki, het is hier vanavond uit de hand gelopen (het precieze probleem heb ik naar Diana ge-pm'd, ik ben echt erg moe nu en moet gaan slapen voor zover dat in dit ziekenhuisbed nog gaat lukken:boxed:). Er werd een hele groep mensen gediscrimineerd (gehandicapten) en daardoor zijn er mensen gekwetst. Er is meerdere malen gevraagd normaal te reageren maar aangezien daar geen resultaat op volgde hebben enkele mensen hier een moderator een pm gestuurd. Jammer dat het zo moest lopen, het is hier altijd zo gezellig.....

 

Lieve mensjes, ik ben gebroken, ga nu echt slapen. Hoop dat we morgen gewoon weer een ouderwets gezellige avond met zn allen zullen hebben hier...

Slaap lekker allemaal en tot morgen!:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Bon, ik ga me hier eens van die stoel afsleuren en mijn bed opzoeken .. want ik vrees dat ik er anders niet meer ga geraken :roftl:

 

Slaap goed iedereen .. en tot morgen .. ofja.. straks :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga ook geen sorry zeggen voor het feit dat ik een mod gewaarschuwd heb. Het enige waar ik spijt van heb is dat deze avond nu veel te lang geduurd heeft en ik nu met een rot gevoel ga slapen aangezien ik me dus nog altijd persoonlijk aangevallen voel en geen sorry gehoord heb. Hoeft voor mij niet meer ook eigenlijk, laat maar waaien....

 

Niki, het is hier vanavond uit de hand gelopen (het precieze probleem heb ik naar Diana ge-pm'd, ik ben echt erg moe nu en moet gaan slapen voor zover dat in dit ziekenhuisbed nog gaat lukken:boxed:). Er werd een hele groep mensen gediscrimineerd (gehandicapten) en daardoor zijn er mensen gekwetst. Er is meerdere malen gevraagd normaal te reageren maar aangezien daar geen resultaat op volgde hebben enkele mensen hier een moderator een pm gestuurd. Jammer dat het zo moest lopen, het is hier altijd zo gezellig.....

 

Lieve mensjes, ik ben gebroken, ga nu echt slapen. Hoop dat we morgen gewoon weer een ouderwets gezellige avond met zn allen zullen hebben hier...

Slaap lekker allemaal en tot morgen!:huglove:

 

:huglove: Slaap goed ...

Link to comment
Share on other sites

doet ze ook maar doen excusus mot 2 kanten komen

 

Excuses hoeven niet van twee kanten te komen als maar één van de twee kanten iets beledigends heeft gezegd. (Ook al bedoelde je dat vast niet zo.) De anderen hebben meteen duidelijk gemaakt dat ze beledigd waren en je vriendelijk gevraagd waarom je zoiets zei. Ze hebben dan ook geen reden om je hun excuses aan te bieden.

Link to comment
Share on other sites

Het was inderdaad gezellig totdat er iemand de sfeer kwam verpesten door mensen te discrimineren.

:thumbdown:

 

Morgen gaan we er weer een leuke dag van maken (vandaag) op het forum!

En dan komt Bienie met een verhaal!

 

Truste Bienie en Anouk

 

Ik moet ook allang in bed liggen snurken

Link to comment
Share on other sites

Het was inderdaad gezellig totdat er iemand de sfeer kwam verpesten door mensen te discrimineren.

:thumbdown:

 

Morgen gaan we er weer een leuke dag van maken (vandaag) op het forum!

En dan komt Bienie met een verhaal!

 

Jaja .. ik zal me gaan haasten... :roftl:

 

 

En nu ben ik echt weg :bleh:

 

Byebye iedereen ..

Link to comment
Share on other sites

Ik ga ook geen sorry zeggen voor het feit dat ik een mod gewaarschuwd heb. Het enige waar ik spijt van heb is dat deze avond nu veel te lang geduurd heeft en ik nu met een rot gevoel ga slapen aangezien ik me dus nog altijd persoonlijk aangevallen voel en geen sorry gehoord heb. Hoeft voor mij niet meer ook eigenlijk, laat maar waaien....

 

Niki, het is hier vanavond uit de hand gelopen (het precieze probleem heb ik naar Diana ge-pm'd, ik ben echt erg moe nu en moet gaan slapen voor zover dat in dit ziekenhuisbed nog gaat lukken:boxed:). Er werd een hele groep mensen gediscrimineerd (gehandicapten) en daardoor zijn er mensen gekwetst. Er is meerdere malen gevraagd normaal te reageren maar aangezien daar geen resultaat op volgde hebben enkele mensen hier een moderator een pm gestuurd. Jammer dat het zo moest lopen, het is hier altijd zo gezellig.....

 

Lieve mensjes, ik ben gebroken, ga nu echt slapen. Hoop dat we morgen gewoon weer een ouderwets gezellige avond met zn allen zullen hebben hier...

Slaap lekker allemaal en tot morgen!:huglove:

 

Morgen is t vast weer gezelliger. ^^ Kruip maar lekker tegen Mica aan. :wub2:

Truste! :huglove:

 

Bon, ik ga me hier eens van die stoel afsleuren en mijn bed opzoeken .. want ik vrees dat ik er anders niet meer ga geraken :roftl:

 

Slaap goed iedereen .. en tot morgen .. ofja.. straks :wink2

 

Goed plan! :huglove:

 

 

Ik ga jullie goede voorbeeld volgen. Nighty night. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

ik ga ook geen srry zeggen tegen jou ik probeer me beetje goed temaken dat niet te bedoeling was krijg ik dit nou bedankt en ik ga niet van plan om exusus aanbieden dat men toch niet doen, jij loop zo hard van stapel jij kunt toch zo oplossen, inees mod bij hangen dat niet zo nodig is

 

 

Ik ga ook geen sorry zeggen voor het feit dat ik een mod gewaarschuwd heb. Het enige waar ik spijt van heb is dat deze avond nu veel te lang geduurd heeft en ik nu met een rot gevoel ga slapen aangezien ik me dus nog altijd persoonlijk aangevallen voel en geen sorry gehoord heb. Hoeft voor mij niet meer ook eigenlijk, laat maar waaien....

 

Niki, het is hier vanavond uit de hand gelopen (het precieze probleem heb ik naar Diana ge-pm'd, ik ben echt erg moe nu en moet gaan slapen voor zover dat in dit ziekenhuisbed nog gaat lukken:boxed:). Er werd een hele groep mensen gediscrimineerd (gehandicapten) en daardoor zijn er mensen gekwetst. Er is meerdere malen gevraagd normaal te reageren maar aangezien daar geen resultaat op volgde hebben enkele mensen hier een moderator een pm gestuurd. Jammer dat het zo moest lopen, het is hier altijd zo gezellig.....

 

Lieve mensjes, ik ben gebroken, ga nu echt slapen. Hoop dat we morgen gewoon weer een ouderwets gezellige avond met zn allen zullen hebben hier...

Slaap lekker allemaal en tot morgen!:huglove:

Link to comment
Share on other sites

doe ik het ook niet

bye

:wub2::sweatdrop:

 

zullen we gewoon normaal met elkaar omgaan en net doen dat dit niet gebeurd is :wink2:

 

ik doe dat het niks gebeurd is en dat we gewoon beetje aan het late kant zit over mika en johnny en welpies niks aan het handje

 

Excuses hoeven niet van twee kanten te komen als maar één van de twee kanten iets beledigends heeft gezegd. (Ook al bedoelde je dat vast niet zo.) De anderen hebben meteen duidelijk gemaakt dat ze beledigd waren en je vriendelijk gevraagd waarom je zoiets zei. Ze hebben dan ook geen reden om je hun excuses aan te bieden.
Link to comment
Share on other sites

doe ik het ook niet

bye

:wub2::sweatdrop:

 

zullen we gewoon normaal met elkaar omgaan en net doen dat dit niet gebeurd is :wink2:

 

Het is wèl gebeurd en je hebt er verschillende mensen behoorlijk mee gekwetst.

Zo werkt dat niet...even mensen discrimineren en dan net doen alsof het niet gebeurd is...

Net zoiets als: ik steek iemand neer, maar och zullen we doen alsof het niet gebeurd is?

 

Anyway ik ga slapen. Heeft veel te lang geduurd hier en heb morgen lange werkdag weer voor de boeg. Zal goed uitgeslapen zijn dan:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

doe ik het ook niet

bye

:wub2::sweatdrop:

 

zullen we gewoon normaal met elkaar omgaan en net doen dat dit niet gebeurd is :wink2:

 

ik doe dat het niks gebeurd is en dat we gewoon beetje aan het late kant zit over mika en johnny en welpies niks aan het handje

 

Het is helaas wel gebeurd, maar volgende keer praten gewoon over leukere dingen.

 

Nu ga ik toch echt slapen. Truste allemaal! :flowers2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy