Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

dat doen de meeste mensen doe dat niks gebeurd is ze gaan gewoon verder en anders zit steeds mee nou dat ik hun probleem en ik heb ook eens gehad dat steeds is mee zit met iemand weetje nou ze is iemand en als men geen prblemen mee heeft nou en en ik heb morgen ook werkdag en ik hoop dat ik op tijd ben en is maar internet, je kwest niet echt iets mee

 

 

Het is wèl gebeurd en je hebt er verschillende mensen behoorlijk mee gekwetst.

Zo werkt dat niet...even mensen discrimineren en dan net doen alsof het niet gebeurd is...

Net zoiets als: ik steek iemand neer, maar och zullen we doen alsof het niet gebeurd is?

 

Anyway ik ga slapen. Heeft veel te lang geduurd hier en heb morgen lange werkdag weer voor de boeg. Zal goed uitgeslapen zijn dan:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik ga ook geen srry zeggen tegen jou ik probeer me beetje goed temaken dat niet te bedoeling was krijg ik dit nou bedankt en ik ga niet van plan om exusus aanbieden dat men toch niet doen, jij loop zo hard van stapel jij kunt toch zo oplossen, inees mod bij hangen dat niet zo nodig is

 

Als wij je al meerdere malen gevraagd hebben waarom je zo reageert en je vragen of je je reacties wilt matigen en jij doet dat vervolgens niet, dan lijkt mij de beste oplossing inderdaad een pm te sturen naar een moderator. Zij zijn daar immers voor. Er was al aangegeven dat er een grens bereikt was en als je dan doorgaat, dan moet je niet raar opkijken als er dan ook echt mensen zijn die een mod waarschuwen.

Als jij mensen kwetst en vervolgens geen sorry kunt zeggen als die mensen aangeven dat je ze pijn gedaan hebt (en hierin ben ik niet de enige, je hebt meer mensen gekwetst), dan zegt dat voor mij veel over jou. Sorry (daar is het woord weer) maar ik vind dat zwak. Jij komt hier binnenvallen, veroorzaakt een orkaan en staat vervolgens gek te kijken als de schade die die orkaan veroorzaakt heeft op jouw conto geschreven wordt.

 

Dit was mijn laatste reactie want ik ga slapen. Ben er klaar mee. Als jij jouw fout niet inziet dan is dat zo. Jammer, helaas, niets aan te doen. Het had gezellig kunnen blijven vanavond, maar het is erg jammer dat we allemaal in mineurstemming afsluiten.

 

Hopen dat morgen een betere dag brengt, voor ons allemaal.

Link to comment
Share on other sites

andere keer

 

Nee nee Jessica, nu AUB. Ik heb een paar PMs gekregen en ik wil weten wat er aan de hand is omdat het ernstig schijnt te zijn. Je kan me een PM sturen als je het niet in het openbaar wil doen.

Link to comment
Share on other sites

dat doen de meeste mensen doe dat niks gebeurd is ze gaan gewoon verder en anders zit steeds mee nou dat ik hun probleem en ik heb ook eens gehad dat steeds is mee zit met iemand weetje nou ze is iemand en als men geen prblemen mee heeft nou en en ik heb morgen ook werkdag en ik hoop dat ik op tijd ben en is maar internet, je kwest niet echt iets mee

 

Dit is onzin. Ook al is het 'maar' internet, op dit forum zijn echte en hechte vriendschappen ontstaan. Mensen delen hier lief en leed met elkaar. Dat is het fijne van internet, je kunt het persoonlijk maken als je wilt, maar het hoeft niet. Ik kan jou vertellen dat jouw woorden vanavond door zeker 3 mensen als 'pijnlijk' en 'kwetsend' ervaren zijn. Al zijn het maar woorden via internet....

Link to comment
Share on other sites

nee, mij naam is haas ik weet niet wat je over hebt, ik weet niet wat andere overhebt ze doen maar opdetenen getrapt en ik trap toch niet in

 

 

Nee nee Jessica, nu AUB. Ik heb een paar PMs gekregen en ik wil weten wat er aan de hand is omdat het ernstig schijnt te zijn. Je kan me een PM sturen als je het niet in het openbaar wil doen.
Link to comment
Share on other sites

ik vraag waarom jij doet het is maar woorden via internet en vat niet zo persoonlijk op en als jij iets rottige zegt over depp ga ik toch ook niet zo geregeren nou dat is zwak beetje ruzie zoeken en alles persoonlijk maken en handicap zijn niet voor mij persoonlijk en ik maak niet eens ruzie om vooral jij, ik kan niks aan doen dat mensen zo zijn en ik ga kappen ermee troels ermee, maak niks uit dat meerde mensen dat rottige disusie betrokken is

einde disusie

 

 

Als wij je al meerdere malen gevraagd hebben waarom je zo reageert en je vragen of je je reacties wilt matigen en jij doet dat vervolgens niet, dan lijkt mij de beste oplossing inderdaad een pm te sturen naar een moderator. Zij zijn daar immers voor. Er was al aangegeven dat er een grens bereikt was en als je dan doorgaat, dan moet je niet raar opkijken als er dan ook echt mensen zijn die een mod waarschuwen.

Als jij mensen kwetst en vervolgens geen sorry kunt zeggen als die mensen aangeven dat je ze pijn gedaan hebt (en hierin ben ik niet de enige, je hebt meer mensen gekwetst), dan zegt dat voor mij veel over jou. Sorry (daar is het woord weer) maar ik vind dat zwak. Jij komt hier binnenvallen, veroorzaakt een orkaan en staat vervolgens gek te kijken als de schade die die orkaan veroorzaakt heeft op jouw conto geschreven wordt.

 

Dit was mijn laatste reactie want ik ga slapen. Ben er klaar mee. Als jij jouw fout niet inziet dan is dat zo. Jammer, helaas, niets aan te doen. Het had gezellig kunnen blijven vanavond, maar het is erg jammer dat we allemaal in mineurstemming afsluiten.

 

Hopen dat morgen een betere dag brengt, voor ons allemaal.

Link to comment
Share on other sites

nee, mij naam is haas ik weet niet wat je over hebt, ik weet niet wat andere overhebt ze doen maar opdetenen getrapt en ik trap toch niet in

 

:blink::blink:

Uh uh... ik wil alleen weten wat je bedoelde toen je zei dat je gehandicapten haatte. En waarom je zoiets op deze forum zegt, je weet toch wel dat het mensen zal kwetsen. Bovendien hebben we daarover guidelines: geen discriminatie tegenover gehandicapte mensen. Daarom vraag ik je wat je precies bedoelde.

Link to comment
Share on other sites

ik zei dat ik niet allemaal haate dat ik een slechte verleden heb maar een paar maakte erg persoonlijk en je mot niet alles op vatten :wink2:

ik ga niet meer over hebben ze mot ook niet meer over hebben, ik heb echt een hekel aan dat woord en ik ga iedereen is plette

 

 

 

:blink::blink:

Uh uh... ik wil alleen weten wat je bedoelde toen je zei dat je gehandicapten haatte. En waarom je zoiets op deze forum zegt, je weet toch wel dat het mensen zal kwetsen. Bovendien hebben we daarover guidelines: geen discriminatie tegenover gehandicapte mensen. Daarom vraag ik je wat je precies bedoelde.

Link to comment
Share on other sites

ik vraag waarom jij doet het is maar woorden via internet en vat niet zo persoonlijk op en als jij iets rottige zegt over depp ga ik toch ook niet zo geregeren nou dat is zwak beetje ruzie zoeken en alles persoonlijk maken en handicap zijn niet voor mij persoonlijk en ik maak niet eens ruzie om vooral jij, ik kan niks aan doen dat mensen zo zijn en ik ga kappen ermee troels ermee, maak niks uit dat meerde mensen dat rottige disusie betrokken is

einde disusie

 

Wat zwak is is dat jij niet je fout in wil zien en je excuus niet aan wil bieden.

Je legt de fout bij anderen, terwijl wij niets misdaan hebben.

Je hebt een groep mensen persoonlijk gekwetst en meneer Depp is heel wat anders. Daar zouden we overigens ook niks over zeggen ook, waarom zouden we...

Het is niet voor JOU persoonlijk, maar wel voor anderen. Daar heb je in een sociaal contact met anderen rekening mee te houden. Plus dat het gewoon artikel 1 van de grondwet is. Die is er niet voor niets.

 

Voor jou is het einde discussie, maar voor ons nog niet.

 

Je maakt wel heel duidelijk dat het jou niks interesseert en het je koud laat. Zegt wat over je persoonlijkheid en dat is niet positief. Van empathie heb je nog niet gehoord?

Link to comment
Share on other sites

ik zei dat ik niet allemaal haate dat ik een slechte verleden heb maar een paar maakte erg persoonlijk en je mot niet alles op vatten :wink2:

ik ga niet meer over hebben ze mot ook niet meer over hebben, ik heb echt een hekel aan dat woord en ik ga iedereen is plette

 

Ik pak even mijn post en letterlijke quotes terug van een paar pagina;s terug:

 

ik zeg niet dat ik alle gehandcapten haat alleen dat ze in het verleden me pijn heeft gedaan en ik zeg dat ik alleen dat woord haat en ik zie dat woord veel vaak, hoor heel vaak, op me dagbestelling zijn ze best wel okee

 

Moment, je hebt dat NIET gezegd?

 

ik word daar meeverlijkt en daarom haat is het dat woord en alles de maken heeft

 

ik heb alleen een hekel aan ze omdat het long story is maar jullie motten niet verkeerd opvatten okee

 

Je hebt het wel gezegd

Link to comment
Share on other sites

ik zei dat ik niet allemaal haate dat ik een slechte verleden heb maar een paar maakte erg persoonlijk en je mot niet alles op vatten :wink2:

ik ga niet meer over hebben ze mot ook niet meer over hebben, ik heb echt een hekel aan dat woord en ik ga iedereen is plette

 

Dat je een slecht verleden had,is jammer,maar is geen reden om een groep zo te discrimineren. Of misschien bedoel je dat je in het verleden als een gehandicapt meisje ten onrechte werd beschouwd en dat je nu een hekel aan het woord hebt? Ik moet wel zeggen dat je woording een beetje raar klinkt en dat het moeilijk is voor mij als een franstaliger je precies mening te begrijpen.

 

Als het een misverstand is, denk ik dat het nu tijd is om je te verontschuldigen. Ik zie niet waarom de anderen dat zouden doen, ze hebben je niet beledigd, ze hebben maar gereageerd tegen iets dat ze onjuist vonden.

Link to comment
Share on other sites

dat doe ik niet eens en komt echt te keel uit dat gezeur van jullie en ik probeer niemand pijn de doen stelletje :thumbdown:

ik heb ermee gekapt jullie gaat maar door

als we allemaal in reallife zodoen dat is anders dan dit zooitje wat zwak en zo kinderachtig dat je doorgaat en ik ga me tijd niet verdoen dat die onzin en tot weerzeits.

Link to comment
Share on other sites

dat doe ik niet eens en komt echt te keel uit dat gezeur van jullie en ik probeer niemand pijn de doen stelletje :thumbdown:

ik heb ermee gekapt jullie gaat maar door

 

Als ik mod was, had ik NU gebanned...Maar wie ben ik.

Ze wil het niet begrijpen, ze toont geen enkele empathie, geen enkel berouw en geeft ONS de schuld.

 

Sorry maar ik heb het helemaal gehad met haar.

 

Anyway ik ga bedje in en zie morgen wel wat er gebeurd is.

In ieder geval bedankt voor je hulp en tijd alvast Niki!:thumb_yello:

 

*edit*

sorry de post werd erger:

dat doe ik niet eens en komt echt te keel uit dat gezeur van jullie en ik probeer niemand pijn de doen stelletje :thumbdown:

ik heb ermee gekapt jullie gaat maar door

als we allemaal in reallife zodoen dat is anders dan dit zooitje wat zwak en zo kinderachtig dat je doorgaat en ik ga me tijd niet verdoen dat die onzin en tot weerzeits.

 

Nu zijn we ook kinderachtig en zwak...uhuh

Link to comment
Share on other sites

als ik mod was heb ik al met de begin af aan jullie verbannen en jullie kunnen niet tegen een geintje of een iemand gezeur uit iemands verleden en jullie komen allemaal de keel uit en jullie begrijpen het niet dat erg moeilijk is

ziekelijk gewoon dat jullie fout niet inzien en mij de schuld geven dat ik sommige gehandicapten niet leuk vinden en maar ja als ik komkommers haat ga jullie ook zo doen tss kinderachtig zeg :naughty:, je kunt niet iedereen respekt hebben, ik ga me tijd niet verdoen met dat kattengejank. jullie motten mond houden over me nederlands ik ben blij dat ik het kan !

 

 

Komkommer.jpg

 

 

Als ik mod was, had ik NU gebanned...Maar wie ben ik.

Ze wil het niet begrijpen, ze toont geen enkele empathie, geen enkel berouw en geeft ONS de schuld.

 

Sorry maar ik heb het helemaal gehad met haar.

 

Anyway ik ga bedje in en zie morgen wel wat er gebeurd is.

In ieder geval bedankt voor je hulp en tijd alvast Niki!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

als ik mod was heb ik al met de begin af aan jullie verbannen en jullie kunnen niet tegen een geintje of een iemand gezeur uit iemands verleden en jullie komen allemaal de keel uit en jullie begrijpen het niet

ziekelijk gewoon dat jullie fout niet inzien en mij de schuld geven dat ik sommige gehandicapten niet leuk vinden en maar ja als ik komkommers haat ga jullie ook zo doen tss kinderachtig zeg :naughty:

 

Jessica... rustig nu. Ik ben een mod en ik wil nu een einde aan deze ruzie brengen. Ik heb het al gezegd, je verleden is geen excuus om de gehandicapten te discrimineren. Ik wil nu dat je je excuseert. Bovendien heb je het recht niet om de andere mensen in deze thread kinderachtig te noemen. Je hebt hen gekwetst, en zelfs als het een misverstand was moet je niet zo agressief reageren. En ik begrijp helemaal niet hoe je kan een hekel aan gehandicapte mensen durft te vergelijken met een hekel aan komkommers !! :shocked:

Link to comment
Share on other sites

DAN NIET

waarom mot ik excusus aanbieden jullie zijn erger

waarom geven jullie de schuld als iemand anders was zijn jullie erg makkelijk zeker en ik heb niks kwestend getypt hier ik heb alleen gezegt dat ik die dude`s haat dat ik me mensding is niet kwestend bedoelt

 

 

Nee Jessica zo zit het leven niet in elkaar helaas...
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy