Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

Ja, is wel leuk opzich, alleen nu is er net een uurtje geen/minder muziek geloof ik! Meer een soort verslag van de dag ofzo! :naughty:

 

Ja, ik baal er echt van dat ik er dit jaar niet sta! :thumbdown: Ben er nog nooit geweest, maar had er dit jaar echt wel bij willen zijn!

 

T is gewoon wel leuk dat ze er op tv aandacht aan besteden. (Maar live is toch altijd leuker.)

 

Ach ja, miss volgend jaar... (Of t jaar daarna, of daarna...) :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

T is gewoon wel leuk dat ze er op tv aandacht aan besteden. (Maar live is toch altijd leuker.)

 

Ach ja, miss volgend jaar... (Of t jaar daarna, of daarna...) :naughty:

 

Ja zeker, vanaf 3 uur zenden ze live uit, en soms een herhaling van iets eerder die dag! :groovy:

 

 

Als Mika weer komt, dan ben ik er sowieso bij! :punk:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb zin in een partehh!!! :punk:

 

 

Maar helaasch zit ik nu alleen thuis en sta ik niet op Lowlands! :crybaby:

 

Ik wil ook feesten, maar ook hier valt weinig te feesten eigenlijk. Maak zondag dubbel plezier, ook voor je zusje alsjeblieft:mf_rosetinted::thumb_yello:

 

Lowlands.......Heb gisteren dat optreden van Mika nog geluisterd voor ik ging slapen, deed me goed.....Ik had ook gewild, heb zelfs een keer op het punt gestaan kaarten te kopen maar je ziet t; goed dat ik het niet gedaan heb. De line-up van Werchter was voor mij PERFECT, beter dan Lowlands en ik ben écht heel blij dat ik erbij was. Volgend jaar weer:thumb_yello:

Maar....het is idd sh*t om die beelden te zien ja.....zo confronterend he, omdat je beseft dat je erbij had kunnen zijn.....

Link to comment
Share on other sites

Ja zeker, vanaf 3 uur zenden ze live uit, en soms een herhaling van iets eerder die dag! :groovy:

 

 

Als Mika weer komt, dan ben ik er sowieso bij! :punk:

 

Ooeh, cool! Thanx, is goed om te weten. :biggrin2:

 

Dan zeker ja! :punk:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop dat dit niet verkeerd gaat aankomen, maar ...

 

Hoelang kennen jullie mekaar? Hoelang hebben jullie van die tijd iets? En hoelang echt serieus, bedoel dan dat je mekaar ziet? Want hij is in het beging ook nog eens 2 weken ofzo op vakantie geweest?

 

Je kan niet verwachten van iemand dat die van dag 1 alles over jou weet en met alles gaat rekening houden en zijn leven in teken van dat van jou stelt .. Dat komt (veel) later pas, en dat laatste zal zelfs nooit gebeuren aangezien ieder z'n eigen leven heeft en houdt ..

 

Sorry voor dit, maar het komt zo'n beetje op mij over alsof je verwacht dat hij constant bij je is, alles van je weet en alles voor je doet, terwijl je mekaar net 5 minuten kent :blush-anim-cl:

 

ik ken hem 3 maanden..n we zijn anderhalve maand samen..serieus samen..:bleh: n we waren 3 weken samen toen hij anderhalve week op vakantie ging..

k wil ook niet dat hij constant bij me is..n al helemaal niet dat hij zijn leven in teken van het mijne stelt..maar het is gwn op n moeilijk moment dat k hem nodig heb..dat hij r niet is..nu weet ik ook wel dat dat lang niet altijd gaat zijn dat hij er dan is..maar dit is de eerste echte moeilijke dag die ik heb sinds ik hem ken..n dat hij r nu niet is stelt me wel een beetje teleur..moet r wss ng aan wennen fzo..:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ik wil ook feesten, maar ook hier valt weinig te feesten eigenlijk. Maak zondag dubbel plezier, ook voor je zusje alsjeblieft:mf_rosetined::thumb_yllo:

 

Lowlands.......Heb gisteren dat optreden van Mika nog geluisterd voor ik ging slapen, deed me goed.....Ik had ook gewild, heb zelfs een keer op het punt gestaan kaarten te kopen maar je ziet t; goed dat ik het niet gedaan heb. De line-up van Werchter was voor mij PERFECT, beter dan Lowlands en ik ben écht heel blij dat ik erbij was. Volgend jaar weer:thumb_yello:

Maar....het is idd sh*t om die beelden te zien ja.....zo confronterend he, omdat je beseft dat je erbij had kunnen zijn.....

 

Tuurlijk! En we maken foto's en filmpjes, om een impressie te geven! :biggrin2:

 

Ja, ik denk dat Werchter inderdaad íets beter was... simpelweg omdat Mika daar wel was en niet op Lowlands! :roftl: Voor de rest is het voor mij veel van hetzelfde!

 

Ooeh, cool! Thanx, is goed om te weten. :biggrin2:

 

Dan zeker ja! :punk:

 

Jup! Gelukkig, maar heb wel Hot Chip gemist omdat ik te lang op t terras heb gezeten! :thumbdown::naughty:

Link to comment
Share on other sites

ik ken hem 3 maanden..n we zijn anderhalve maand samen..serieus samen..:bleh: n we waren 3 weken samen toen hij anderhalve week op vakantie ging..

k wil ook niet dat hij constant bij me is..n al helemaal niet dat hij zijn leven in teken van het mijne stelt..maar het is gwn op n moeilijk moment dat k hem nodig heb..dat hij r niet is..nu weet ik ook wel dat dat lang niet altijd gaat zijn dat hij er dan is..maar dit is de eerste echte moeilijke dag die ik heb sinds ik hem ken..n dat hij r nu niet is stelt me wel een beetje teleur..moet r wss ng aan wennen fzo..:blush-anim-cl:

 

Sorry, maar dat noem ik 5 minuten (echt :roftl:) ookal lijkt het voor jou misschien een eeuwigheid. En wat heb ik eerder gelezen: je hebt het een half uur voordat hij weg ging gezegd, terwijl je hem de hele dag (en ook dagen daarvoor) gezien hebt? En nu ben je boos op hem omdat hij z'n beloftes wil nakomen? Je wil niet dat hij z'n leven omgooit voor jou .. maar dit soort dingen betekenen dat wel.

 

Neen sorry, niet zo mijn ding .. en die "grapjes" die je dan uithaalt als wraak ook niet .. Maarja, zal misschien aan mij liggen, je moet het zelf weten :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Jup! Gelukkig, maar heb wel Hot Chip gemist omdat ik te lang op t terras heb gezeten! :thumbdown::naughty:

 

Das jammer ja, maar gelukkig is er altijd nog YouTube. Daar staat (binnenkort) ook vaast wel iets op. ^^

Link to comment
Share on other sites

Sorry, maar dat noem ik 5 minuten (echt :roftl:) ookal lijkt het voor jou misschien een eeuwigheid. En wat heb ik eerder gelezen: je hebt het een half uur voordat hij weg ging gezegd, terwijl je hem de hele dag (en ook dagen daarvoor) gezien hebt? En nu ben je boos op hem omdat hij z'n beloftes wil nakomen? Je wil niet dat hij z'n leven omgooit voor jou .. maar dit soort dingen betekenen dat wel.

 

Neen sorry, niet zo mijn ding .. en die "grapjes" die je dan uithaalt als wraak ook niet .. Maarja, zal misschien aan mij liggen, je moet het zelf weten :wink2:

 

Mee eens.

Toevoeging: door te zeggen Ik wil niet dat hij zich aanpast en ik wil niet dat hij.,.vul maar in, zeg je eigenlijk dat je dat het liefste wel hebt,....

Link to comment
Share on other sites

Sorry, maar dat noem ik 5 minuten (echt :roftl:) ookal lijkt het voor jou misschien een eeuwigheid. En wat heb ik eerder gelezen: je hebt het een half uur voordat hij weg ging gezegd, terwijl je hem de hele dag (en ook dagen daarvoor) gezien hebt? En nu ben je boos op hem omdat hij z'n beloftes wil nakomen? Je wil niet dat hij z'n leven omgooit voor jou .. maar dit soort dingen betekenen dat wel.

 

Neen sorry, niet zo mijn ding .. en die "grapjes" die je dan uithaalt als wraak ook niet .. Maarja, zal misschien aan mij liggen, je moet het zelf weten :wink2:

 

naja..eiglijk wel eerder dan een halfuur voor hij wegging hoor..:bleh:n ik ben niet boos op hem..n hij ook niet op mij..tasja had hem juist gestuurd dat zij n ik t ngl leuk vinden hem voor de gek te houden..hij stuurt trg dat hij dat al doorhad hoor..k ken mn charlotje wel..:naughty: dus r s geen probleem..:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Nogal ja :blink:

Is niet goed hé :blink:

 

Maar ik weet niks ...

Misschien moet ik maar eens m'n bed inkruipen ..

 

Nee, ik moet op mn werk de hele dag al serieus zijn! (ja dat zou ik inderdaad moeten zijn :naughty:)... Dus dit is een soort uitlaatklep!

 

NIET SLAPEEEEEN!

2004389528231693477_rs.jpg

Link to comment
Share on other sites

vaaaaaaaaaast wel! :roftl: lang leve youtube!

 

 

 

 

 

Mensen, wat zijn we serieus!

 

Ja erg he? Misschien moet ik dan maar ff melden dat ik voor zondag lollies heb gekocht. Magic lollies, wel te verstaan. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik word er eng van!

 

 

 

 

We need some bananas :pbjt:

 

UHUH

MUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

 

Ehm, wat wilde ik zeggen...ik ben denk ik serieus omdat ik serieus bekaf ben :bleh:

Ik ga zo dan ook mijn bedje opzoeken:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik word er eng van!

 

 

 

 

We need some bananas :pbjt:

 

Meervoud nog wel? :blink:

En waar ga je die halen? :blink:

 

Nee, ik moet op mn werk de hele dag al serieus zijn! (ja dat zou ik inderdaad moeten zijn :naughty:)... Dus dit is een soort uitlaatklep!

 

NIET SLAPEEEEEN!

2004389528231693477_rs.jpg

 

Laat maar uit :mf_rosetinted:

 

Neen? Iets anders dan? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja erg he? Misschien moet ik dan maar ff melden dat ik voor zondag lollies heb gekocht. Magic lollies, wel te verstaan. :roftl:

 

zOMG! Serieus? MAGIC? :shocked:

Awesome! :lmfao:

 

UHUH

MUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

 

Ehm, wat wilde ik zeggen...ik ben denk ik serieus omdat ik serieus bekaf ben :bleh:

Ik ga zo dan ook mijn bedje opzoeken:thumb_yello:

 

Nooooo niet jij ook al! Tis weekend mensen! Kom op! :tears:

Link to comment
Share on other sites

Nee, ik moet op mn werk de hele dag al serieus zijn! (ja dat zou ik inderdaad moeten zijn :naughty:)... Dus dit is een soort uitlaatklep!

 

NIET SLAPEEEEEN!

2004389528231693477_rs.jpg

 

Ojee...maar de helft heeft gisteravond/vannacht overuren gedraaid hier en vandaar vandaag beetje minder fit

 

Ja erg he? Misschien moet ik dan maar ff melden dat ik voor zondag lollies heb gekocht. Magic lollies, wel te verstaan. :roftl:

 

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!Ik heb er 20.000 ofzo!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Nogal ja :blink:

Is niet goed hé :blink:

 

Maar ik weet niks ...

Misschien moet ik maar eens m'n bed inkruipen ..

 

UHUH

MUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

 

Ehm, wat wilde ik zeggen...ik ben denk ik serieus omdat ik serieus bekaf ben :bleh

Ik ga zo dan ook mijn bedje opzoeken:thumb_yello:

 

Allebei zo vroeg al slapen? :shocked:

 

Nee toch?

 

zOMG! Serieus? MAGIC? :shocked:

Awesome! :lmfao:

 

Ja, dat staat op de verpakking. Ik ben ook benieuwd. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Meervoud nog wel? :blink:

En waar ga je die halen? :blink:

 

 

 

Laat maar uit :mf_rosetinted:

 

Neen? Iets anders dan? :blink:

 

Ja.. een banaan voor ons allemaal!

Supermarkt? Groenteboer?

 

 

bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!:punk:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy