Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

Neen, die van mij natuurlijk :sneaky2:

 

Dat zei ik niet. *wijst naar de anderen* :naughty:

 

gedoogd dan?

 

Mensen ik moet bedje in.

Morgen vroeg dag!

 

Weltrusten sweet dreams, droom fijn over of met Mika.

 

BAAAJJJJ!!!

En daarna nog 1 dagje!!!!!!!!!!!!!!!:punk:

 

Truste! :huglove:

 

Seg jongen, ik denk dat we een probleem hebben (nuja, Mika heeft gewoon teveel kleren :roftl:) .. jullie zin om even te helpen?

 

Ik wil best helpen hoor. Waarmee? ^^

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nooooooooooooooooooooooooooooooo!!!

 

 

 

Is goed. :naughty:

 

(Maar ik raad je aan niet meer dan één plakje te eten. :roftl:)

 

 

 

Oeh, dat klinkt best leuk ja, het Sprookjesbos stoned. :das:

 

 

 

:biggrin2: Lijkt me leuk.

 

I'm in :naughty:

 

*bed bed bed dat nu eerst!*

Link to comment
Share on other sites

/me voelt nieuwe meet aankomen:bleh:

 

Ja hoor, dat moet dan niet in het openbaar zijn! :roftl:

 

gedoogd dan?

 

Mensen ik moet bedje in.

Morgen vroeg dag!

 

Weltrusten sweet dreams, droom fijn over of met Mika.

 

BAAAJJJJ!!!

En daarna nog 1 dagje!!!!!!!!!!!!!!!:punk:

 

ZWAAAAAII

Slaap lekker! Weltrusten! :huglove:

 

Is goed. :naughty:

 

(Maar ik raad je aan niet meer dan één plakje te eten. :roftl:)

 

Haha, serieus, dat was ik dan ook echt niet van plan! Ik als geheelonthouder neem anders nooit dat soort dingen tot me! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik wil best helpen hoor. Waarmee? ^^

 

Ja .. nou .. kijk ..

 

We 'moeten' morgenavond weg, naar een 'fuif' van mijn tante. Vraag me niet wat voor fuif, of wat er allemaal gaat gebeuren (ik heb geruchten gehoord van een springkasteel .. ik bedoel maar :roftl:) maar toch .. Mika weet niet wat ie moet aandoen ..

 

Iemand een idee/tip/weet ik veel?

Hij moet er toch een beetje goed uitzien hé, niet dat hij er zo niet goed uitziet, en niet dat ze 'm nog niet kennen .. maar toch .. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Haha, serieus, dat was ik dan ook echt niet van plan! Ik als geheelonthouder neem anders nooit dat soort dingen tot me! :mf_rosetinted:

 

Mooi zo. :biggrin2:

 

(Want ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dat niet zo'n heel plezierige ervaring is... :roftl:)

 

Ja .. nou .. kijk ..

 

We 'moeten' morgenavond weg, naar een 'fuif' van mijn tante. Vraag me niet wat voor fuif, of wat er allemaal gaat gebeuren (ik heb geruchten gehoord van een springkasteel .. ik bedoel maar :roftl:) maar toch .. Mika weet niet wat ie moet aandoen ..

 

Iemand een idee/tip/weet ik veel?

Hij moet er toch een beetje goed uitzien hé, niet dat hij er zo niet goed uitziet, en niet dat ze 'm nog niet kennen .. maar toch .. :mf_rosetinted:

 

Oeh, lastig... Skinny jeans natuurlijk... en een leuk shirtje. Bretels...? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Bienie, laat m zn witte blouse aantrekken

 

2698988337_88828a3447_b.jpg

 

en als het wat koud is, dit jasje erbij

 

mikaleeds282071fb9.jpg

 

:drool:

 

Ow, die blouse is niet slecht :wub2:

(is dat niet dezelfde als die eerdere foto van jou?)

 

Dat jasje ben ik niet zo meteen weg van :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ow, die blouse is niet slecht :wub2:

(is dat niet dezelfde als die eerdere foto van jou?)

 

Dat jasje ben ik niet zo meteen weg van :blush-anim-cl:

 

Zou best kunnen, die blouse heeft ie heel HEUL vaak aan gehad! :wub2: (hij heeft er drie van waarschijnlijk?)

 

Achja.. een jasje heeft ie hopelijk niet eens nodig! :naughty:

 

Mooi zo. :biggrin2:

 

(Want ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dat niet zo'n heel plezierige ervaring is... :roftl:)

 

Hahaha, oh god... vertel? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

gedoogd dan?

 

Mensen ik moet bedje in.

Morgen vroeg dag!

 

Weltrusten sweet dreams, droom fijn over of met Mika.

 

BAAAJJJJ!!!

En daarna nog 1 dagje!!!!!!!!!!!!!!!:punk:

Slaap lekker meis, sterkte morgen met werken en tot snel!!!

:huglove:

 

Seg jongen, ik denk dat we een probleem hebben (nuja, Mika heeft gewoon teveel kleren :roftl:) .. jullie zin om even te helpen?

Nou Bienie, ik vond zn Koko-outfit altijd erg fijn. Maar inderdaad; sowieso een witte blouse, die staan m zoooooo mooi en goed. Erg koud zal het wel niet worden....

Maar het IS ook moeilijk, want ik vind dit bijvoorbeeld ook nog erg fijne kleding hoor

44606mikainmayfaircuisaxq7-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, oh god... vertel? :bleh:

 

Laten we zeggen dat t een tijdje duurt voordat t werkt en dat een van ons (we waren met z'n drieën) op t idee kwam om nog een stuk te nemen. (De chocolade cake was erg lekker. :naughty:)

Ik kan me geloof ik nog t meest herinneren van de avond. Een meisje heeft een tijdje boven de wc gehangen, de ander heeft heel lang op t balkon gezeten. We hebben een hele lange discussie gehad over een foto die waarschijnlijk gewoon heel logisch was. :roftl:

Maar t duurde heel lang voordat t uitgewerkt was, geen van ons kon nog logisch nadenken en we werden er redelijk depressief van. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nou en? Op een springkasteel zal Mika toch ook niet stil zitten he? :bleh

 

Oh help :blink:

 

Zou best kunnen, die blouse heeft ie heel HEUL vaak aan gehad! :wub2: (hij heeft er drie van waarschijnlijk?)

 

Achja.. een jasje heeft ie hopelijk niet eens nodig! :naughty:

 

Tja, wat had je gedacht? :roftl:

 

Nou Bienie, ik vond zn Koko-outfit altijd erg fijn. Maar inderdaad; sowieso een witte blouse, die staan m zoooooo mooi en goed. Erg koud zal het wel niet worden....

Maar het IS ook moeilijk, want ik vind dit bijvoorbeeld ook nog erg fijne kleding hoor

44606mikainmayfaircuisaxq7-1.jpg

 

Hmm .. :wub2:

 

 

Moeilijk :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Maar....De witte blouse doet t altijd goed natuurlijk:naughty:

l_f29b0a2e16def2c72b92308941a83c31.jpg

 

Hmmja .. ik heb besloten .. het wordt een witte blouse :blush-anim-cl: (nu alleen nog even kijken welke :roftl:)

 

Jasje ofzo zal denk ik niet nodig zijn..

Broek?

Link to comment
Share on other sites

Laten we zeggen dat t een tijdje duurt voordat t werkt en dat een van ons (we waren met z'n drieën) op t idee kwam om nog een stuk te nemen. (De chocolade cake was erg lekker. :naughty:)

Ik kan me geloof ik nog t meest herinneren van de avond. Een meisje heeft een tijdje boven de wc gehangen, de ander heeft heel lang op t balkon gezeten. We hebben een hele lange discussie gehad over een foto die waarschijnlijk gewoon heel logisch was. :rftl:

Maar t duurde heel lang voordat t uitgewerkt was, geen van ons kon nog logisch nadenken en we werden er redelijk depressief van. :roftl:

 

:lmfao:

 

How lovely! :aah:

De eerste-en enige-keer dat ik heb gebruikt heb, gingen we Cluedo spelen! Ik snapte er echt niks meer van! :naughty: Degene die geen space cake genomen had, die won ook! Maar ik begon vooral te spacen toen ik ging slapen en mn ogen dichtdeed! Freaky!

 

 

Maar....De witte blouse doet t altijd goed natuurlijk:naughty:

l_f29b0a2e16def2c72b92308941a83c31.jpg

 

hmmmm yup!

Link to comment
Share on other sites

Hmmja .. ik heb besloten .. het wordt een witte blouse :blush-anim-cl: (nu alleen nog even kijken welke :roftl:)

 

Jasje ofzo zal denk ik niet nodig zijn..

Broek?

 

Een broek lijkt me wel handig ja. :mf_rosetinted:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy