Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

Druk gehad?:naughty:

 

vandaag niet. Dalijk moet ik nog van alles doen, maar ben even aan het eten en aan het bijkomen van de redelijk diepe slaap die ik heb gehad in de trein op de terugweg:blink:

 

hoestie daar?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Avond:mf_rosetinted:

Ik ga ook niet naar de Efteling hoor. Gelukkig maar, had er helemaal geen zin in....(moet toch wat om het draaglijk te houden voor mezelf:boxed:)

 

maar ze is gek op foto's van haar rug :roftl

zoals dit:

lotje115.jpg

 

dat doet ze heeeeeeeeeeeeeeel vaak

of ze loopt net weg :roftl:

 

Dat doet haar zusje ook. Die is trouwens ook gek op foto's van haar vachtstructuur. Is al meerdere malen mijn camera gewoon bijna ingelopen, de muts:naughty: Lotje is ook echt een schoonheid hoor Patricia, vind het nog altijd leuk dat we zusjes hebben:mf_rosetinted:

 

237589405_6_ift2.jpeg

 

Zal trouwens vanavond of morgen een berichtje op het hamsterforum zetten...

Link to comment
Share on other sites

Owwwwwwwww :wub2: Kijk eens wat mijn Trollbeadsversaving zojuist heeft doen ontwaken??? Ik heb al een tijdje geen bedels gekocht maar het gaat weer tijd worden geloof ik..... Deze komen in het najaar uit maar via Ebay kan ik ze al uit Duitsland laten komen....:mf_rosetinted:

 

7446_1_sbl.JPG

Koalabeertje, wel een schatje eigenlijk

 

Een heel leuk slotje van een mammie en baby-olifant, een beest wat heel hoog in mijn favorieten staat.....

1217350650-16642.jpg

 

Een nieuwe Troll, die vind ik altijd geweldig!

4dc3_1_sbl.JPG

4f4c_1_sbl.JPG

 

En nog een paar andere zilveren kralen. En heel veel geweldig mooie unieke of retired glaskralen......:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

vandaag niet. Dalijk moet ik nog van alles doen, maar ben even aan het eten en aan het bijkomen van de redelijk diepe slaap die ik heb gehad in de trein op de terugweg:

 

hoestie daar?

Goed hoor, daar?

Owwwwwwwww Kijk eens wat mijn Trollbeadsversaving zojuist heeft doen ontwaken??? Ik heb al een tijdje geen bedels gekocht maar het gaat weer tijd worden geloof ik..... Deze komen in het najaar uit maar via Ebay kan ik ze al uit Duitsland laten komen....

 

7446_1_sbl.JPG

Koalabeertje, wel een schatje eigenlijk

 

Een heel leuk slotje van een mammie en baby-olifant, een beest wat heel hoog in mijn favorieten staat.....

1217350650-16642.jpg

 

Een nieuwe Troll, die vind ik altijd geweldig!

4dc3_1_sbl.JPG

4f4c_1_sbl.JPG

 

En nog een paar andere zilveren kralen. En heel veel geweldig mooie unieke of retired glaskralen......:

 

Ooh leuk:punk:Ik heb zelf Pandora. Doe er niks meer mee:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ooh leuk:punk:Ik heb zelf Pandora. Doe er niks meer mee:roftl

 

Ben met Pandora begonnen, twee armbanden zo goed als vol gespaard binnen hele korte tijd en toen op de Trollbeads over gestapt. Daarvan heb ik inmiddels drie armbanden, de derde is bijna vol; een lange ketting met een elfje die ik dubbel kan dragen en een leren ketting met een babytrolletje:wub2:

Echt, dat spul is zooo verslavend:blink: Ben altijd al weg geweest van bedelarmbanden enzo, maar nu ben ik losgeslagen. Ik wacht met smart nog altijd op mijn belastingcenten, die er NOG niet zijn.....En ik mag weer wat kopen, want ik lig weer in het ziekenhuis. Elke opname heb ik mezelf een troost-trol beloofd, een van de redenen dat het sparen zo snel gaat, moet er toch een positieve draai aan kunnen geven he, zo'n zkh-opname:naughty:

 

Mijn mooie paarse armband, die ik niet meer verander omdat hij gewoon goed is zo....hoewel er eigenlijk nog een kuiken aan had gemoeten (zitten wel een hen en een haan aan dus een kuiken hoort er eigenlijk ook wel bij....) maar ja, er kan écht geen kraal meer bij en ik zou niet weten welke ik er af zou moeten halen..... Begin in november gewoon mn vierde armband, met beestjes. Kan ik gelijk de zeehonden, koala, giraffes, kwal, kat, kitten, schildpad en mus ook kopen:thumb_yello::roftl:

267633347_6_MG-T.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Ben met Pandora begonnen, twee armbanden zo goed als vol gespaard binnen hele korte tijd en toen op de Trollbeads over gestapt. Daarvan heb ik inmiddels drie armbanden, de derde is bijna vol; een lange ketting met een elfje die ik dubbel kan dragen en een leren ketting met een babytrolletje:wub2:

Echt, dat spul is zooo verslavend Ben altijd al weg geweest van bedelarmbanden enzo, maar nu ben ik losgeslagen. Ik wacht met smart nog altijd op mijn belastingcenten, die er NOG niet zijn.....En ik mag weer wat kopen, want ik lig weer in het ziekenhuis. Elke opname heb ik mezelf een troost-trol beloofd, een van de redenen dat het sparen zo snel gaat, moet er toch een positieve draai aan kunnen geven he, zo'n zkh-opname:naughty:

 

Mijn mooie paarse armband, die ik niet meer verander omdat hij gewoon goed is zo....hoewel er eigenlijk nog een kuiken aan had gemoeten (zitten wel een hen en een haan aan dus een kuiken hoort er eigenlijk ook wel bij....) maar ja, er kan écht geen kraal meer bij en ik zou niet weten welke ik er af zou moeten halen..... Begin in november gewoon mn vierde armband, met beestjes. Kan ik gelijk de zeehonden, koala, giraffes, kwal, kat, kitten, schildpad en mus ook kopen:thumb_yello::roftl:

267633347_6_MG-T.jpeg

 

Ja, je mag jezelf toch ook best belonen met zoiets:thumb_yello:

 

Ooh, die ziet er ook leuk uit:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Avond

Ik ga ook niet naar de Efteling hoor. Gelukkig maar, had er helemaal geen zin in....(moet toch wat om het draaglijk te houden voor mezelf:boxed:)

 

 

 

Dat doet haar zusje ook. Die is trouwens ook gek op foto's van haar vachtstructuur. Is al meerdere malen mijn camera gewoon bijna ingelopen, de muts Lotje is ook echt een schoonheid hoor Patricia, vind het nog altijd leuk dat we zusjes hebben

 

237589405_6_ift2.jpeg

 

Zal trouwens vanavond of morgen een berichtje op het hamsterforum zetten...

hahaha :roftl:

 

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Asha :wub2::wub2:

 

Ik vind het ook leuk dat ze zusjes zijn :wink2::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Heeeej, hoe is het?

moet morgen helemaal alleen reizen!! :crybaby:

 

Hi :mf_rosetinted:

 

Ja, ik ga toch niet mee naar de Efteling. Ben al een aantal dagen totaal niet fit, vandaag aantal keer van mn stokkie gegaan... Vind het niet zo slim om dan in de Efteling rond te gaan lopen morgen. Sorry mensen... :blink::boxed:

Link to comment
Share on other sites

Hi :mf_rosetinted:

 

Ja, ik ga toch niet mee naar de Efteling. Ben al een aantal dagen totaal niet fit, vandaag aantal keer van mn stokkie gegaan... Vind het niet zo slim om dan in de Efteling rond te gaan lopen morgen. Sorry mensen... :blink::boxed:

 

Heeeej, dat klinkt ernstig! :boxed: Wat heb je precies?

Beterschap meid! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Heeeej, dat klinkt ernstig! :boxed: Wat heb je precies?

Beterschap meid! :huglove:

 

Zal allemaal wel loslopen :wink2: Ik heb van mezelf een extreem lage bloeddruk, geen ramp, maar nu het even zo druk is heb 'k dr wat meer last van dan anders. Dagje rustig aan doen helpt meestal wel een hoop, maar de enige mogelijkheid daarvoor is helaas morgen :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Zal allemaal wel loslopen :wink2: Ik heb van mezelf een extreem lage bloeddruk, geen ramp, maar nu het even zo druk is heb 'k dr wat meer last van dan anders. Dagje rustig aan doen helpt meestal wel een hoop, maar de enige mogelijkheid daarvoor is helaas morgen :boxed:

 

Hmm aha okee! Ja een dagje Efteling is denk ik niet bepaald ontspannend! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hi :mf_rosetinted:

 

Ja, ik ga toch niet mee naar de Efteling. Ben al een aantal dagen totaal niet fit, vandaag aantal keer van mn stokkie gegaan... Vind het niet zo slim om dan in de Efteling rond te gaan lopen morgen. Sorry mensen... :blink::boxed:

 

:tears: echt balen...

veel beterschap :huglove:

Link to comment
Share on other sites

hahaha :roftl:

 

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Asha :wub2::wub2

 

Ik vind het ook leuk dat ze zusjes zijn :wink2::naughty:

Lieve hammies hebben we toch he? Heb je mn stukje gelezen op het hamsterforum? Ze lijken wel op elkaar geloof ik:naughty:

 

heeeeuj! :bye:

Zusje!!!! Wat fijn jou te zien:wub2:

Vervelend voor Debbie zeg, dat ze niet mee kan. Wat heeft ze? En voor jou vervelend dat je alleen moet reizen, had een stuk gezelliger geweest als jullie samen hadden kunnen reizen.....

Link to comment
Share on other sites

Hi :mf_rosetinted:

 

Ja, ik ga toch niet mee naar de Efteling. Ben al een aantal dagen totaal niet fit, vandaag aantal keer van mn stokkie gegaan... Vind het niet zo slim om dan in de Efteling rond te gaan lopen morgen. Sorry mensen... :blink::boxed:

 

He getver meis wat vervelend voor je....

Als je je alleen voelt dan kom je gewoon gezellig hier online, bij die andere stakkers die niet meekunnen :tears:

Link to comment
Share on other sites

Zusje!!!! Wat fijn jou te zien:wub2:

Vervelend voor Debbie zeg, dat ze niet mee kan. Wat heeft ze? En voor jou vervelend dat je alleen moet reizen, had een stuk gezelliger geweest als jullie samen hadden kunnen reizen.....

 

Heeey zus! :huglove: Hoe was je dag vandaag?

 

Ja, wel jammer dat ik alleen moet reizen (fecking reis van 2 uur), maar ach, neem mn mp3-spelertje wel mee, dan kom ik de dag wel weer door! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Hi :mf_rosetinted:

 

Ja, ik ga toch niet mee naar de Efteling. Ben al een aantal dagen totaal niet fit, vandaag aantal keer van mn stokkie gegaan... Vind het niet zo slim om dan in de Efteling rond te gaan lopen morgen. Sorry mensen... :blink::boxed:

 

Awww!!! :tears:

Beterschap!!! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

AWWWWWWWWWWWWWW

Ik moet eerste deel alleen denk ik. Nog iemand wat van loloke gehoord?

 

tis wel belachelijk lang reizen! Twee uur ofzo! :roftl:

 

 

Heb je mn sms gehad? (hopelijk niet naar de verkeerde persoon gestuurd ofzo :blush-anim-cl:)

 

 

Nee, niks meer van gehoord!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy