Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

Ja, ik ben al aangekleed en al, hondje uitgelaten, mikamail in auto gezet, ga nu ook ff broodjes smeren.

 

Ontbijt done, nu is het wachten op de droger.

 

Dat ding heeft nu 50 minuten staan draaien, nu zit ie in de laatste 10

en wat staat er: DROOGTIJD! (even blond doen) Dus in de LAATSTE 10 minuten gaatie pas drogen!:blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Volgens mij komen ze gewoon allemaal pas rond 2pm. En dan staan wij daar te wachten...soort van Banana Split (:roftl:)

 

Dan denk je toch niet dat ik daar nog sta, dan ben ik al lang het park ingegaan :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Lekker boeiend hier zie ik?

Had stiekem gehoopt al wat verhalen te lezen, maar die hebben het nog veels te veel naar hun zin daar in de Efteling.

Uit mn smsjes kon ik opmaken dat het erg gezellig was, en godzijdank lagen de bloemetjes er ook keurig verzorgd bij volgens Linde. Mooi zo, daar zat ik me best druk om te maken hoor.....

Anyway, hoop dat jullie de bloemetjes lekker buiten hebben kunnen zetten vandaag met zn allen:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Lekker boeiend hier zie ik?

Had stiekem gehoopt al wat verhalen te lezen, maar die hebben het nog veels te veel naar hun zin daar in de Efteling.

Uit mn smsjes kon ik opmaken dat het erg gezellig was, en godzijdank lagen de bloemetjes er ook keurig verzorgd bij volgens Linde. Mooi zo, daar zat ik me best druk om te maken hoor.....

Anyway, hoop dat jullie de bloemetjes lekker buiten hebben kunnen zetten vandaag met zn allen:naughty:

 

NOUKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!..:woot_jump:

Link to comment
Share on other sites

NOUKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!..:woot_jump:

Haai. Alles okee?

 

Linde is al op MSN:naughty:

Nu al? Was ze het al zat ofzo? Dat gebeuren is toch tot vanavond laat pen? Of zou het daar net zulk lekker weer zijn geweest als hier?:blink::boxed:

Link to comment
Share on other sites

I'm home!

 

Het was echt geweldig, heb vast een thread geopent voor alle foto's videos enz enz...

 

http://www.mikafanclub.com/forums/showthread.php?p=1751312#post1751312

 

 

Veel mensen moesten bussen halen/treinenhalen/ kinderen ophalen..dus we gingen om 8 uur naar huis:wink2:

 

:roftl

 

LINDE!!!! Wat geweldig, lekker snel! Ik ga meteen eens even een kijkje nemen. Fijn hoor, jouw oog voor detail qua bloemetjes:naughty:

Heeft het banaantje gesmaakt?:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

bwa..gaat wel..kan altijd beter natuurlijk..:naughty:

met jou??..:wink2:

 

Nou hier kan het ook beter hoor, maarja. Geduld.......

Was vrijdag van de zuurstof af, maar het ging gisteren weer de verkeerde kant op dus nu zit ik er weer aan.

Maar....heb vanmiddag heel veel visite gekregen, oa van Rimkje en haar vriend en het was zooooo gezellig:wub2: En ik heb nog een hele mooie Trollbeads glaskraal van haar gekregen:blush-anim-cl::mf_rosetinted:

En nu ben ik MOE. Moet morgen al om 9 uur klaar zijn want dan word ik al opgehaald door de ambulance....Net mn slaaptijd eigenlijk....:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy