Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

LINDE!!!! Wat geweldig, lekker snel! Ik ga meteen eens even een kijkje nemen. Fijn hoor, jouw oog voor detail qua bloemetjes:naughty:

Heeft het banaantje gesmaakt?:mf_rosetinted:

 

Anouk :huglove:

 

Ja, sorry hoor...voor die bloemen....'kwist gewoon écht niks boeiends te vertellen:naughty:

 

het was zo gezellig, we hebben happy birthday gezongen in de bootjes...daarna lollipop...en daarna kregen we 'n verzoekje van de boot voor ons...big girl :naughty: En daarna nog aangepapt met uitdeelboy :wub2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anouk :huglove:

 

Ja, sorry hoor...voor die bloemen....'kwist gewoon écht niks boeiends te vertellen:naughty:

 

het was zo gezellig, we hebben happy birthday gezongen in de bootjes...daarna lollipop...en daarna kregen we 'n verzoekje van de boot voor ons...big girl :naughty: En daarna nog aangepapt met uitdeelboy :wub2:

 

Weet je hoe graag ik daarbij had willen zijn.. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Weet je hoe graag ik daarbij had willen zijn.. :boxed:

 

We hebben echt zo gelachen...

ik weet niet waar ik moet beginnen met vertellen

ik dacht toen ik aan kwam lopen 'sjiiiit er staan kaaaaaaaaaai veel groepjes mensen...bij wie moet ik nou staan?!'

 

maar toen zag ik 'hun'...en dacht ik 'oooooow...dat zijn ze:mf_rosetinted:' :naughty: dat was gewoon niet te missen:bleh:

Link to comment
Share on other sites

We hebben echt zo gelachen...

ik weet niet waar ik moet beginnen met vertellen

ik dacht toen ik aan kwam lopen 'sjiiiit er staan kaaaaaaaaaai veel groepjes mensen...bij wie moet ik nou staan?!'

 

maar toen zag ik 'hun'...en dacht ik 'oooooow...dat zijn ze:mf_rosetinted:' :naughty: dat was gewoon niet te missen:bleh:

 

Dat had ik dus ook in Amsterdam:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Anouk :huglove:

 

Ja, sorry hoor...voor die bloemen....'kwist gewoon écht niks boeiends te vertellen:naughty:

 

het was zo gezellig, we hebben happy birthday gezongen in de bootjes...daarna lollipop...en daarna kregen we 'n verzoekje van de boot voor ons...big girl :naughty: En daarna nog aangepapt met uitdeelboy :wub2:

 

Nou, het is toch belangrijk dat de bloemen er goed bijstaan? Ben blij dat jij daar oog voor hebt hoor :thumb_yello::roftl:

Goh zeg het klinkt echt supergezellig, nu baal ik denk ik nog veel harder dat ik er niet bij was....Misschien moest ik Ebay nog maar eens opduiken om mezelf te troosten met iets leuks ofzo....Even vergeten dat ik vandaag een superdag heb moeten missen.....

 

Damn zeg, nog geen kwart over tien en de boel is alweer dood hier:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Nou, het is toch belangrijk dat de bloemen er goed bijstaan? Ben blij dat jij daar oog voor hebt hoor :thumb_yello::roftl:

Goh zeg het klinkt echt supergezellig, nu baal ik denk ik nog veel harder dat ik er niet bij was....Misschien moest ik Ebay nog maar eens opduiken om mezelf te troosten met iets leuks ofzo....Even vergeten dat ik vandaag een superdag heb moeten missen.....

 

Damn zeg, nog geen kwart over tien en de boel is alweer dood hier:boxed:

 

ik heb even een heeeeeeeeeeeeel kort verslagje geplaatst...want ik ben echt té moe om veel te typen:naughty:

 

en ik vind dat je het best verdiend, even ebay op gaan:thumb_yello::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Zooooo, nog heel even tien minuutjes wachten en dan heb ik een bead gescoord op e-bay:naughty:

Heb nog een heeeeeele gave gezien, maar daarvan loopt t bieden over 22 uur af. Stel dat internet NIET werkt in t Erasmus (waar ik dus even niet aan moet denken:boxed: God wat een lange avonden zullen dat dan worden......) dan kan ik niet kijken of ik gewonnen heb. En mn pa weet niet hoe dat werkt....Dus die moet ik maar even laten schieten vrees ik:boxed::crybaby:

En als ik wel internet heb daar, kan ik m altijd nog morgen als de sodemieter kopen:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Zooooo, nog heel even tien minuutjes wachten en dan heb ik een bead gescoord op e-bay:naughty:

Heb nog een heeeeeele gave gezien, maar daarvan loopt t bieden over 22 uur af. Stel dat internet NIET werkt in t Erasmus (waar ik dus even niet aan moet denken:boxed: God wat een lange avonden zullen dat dan worden......) dan kan ik niet kijken of ik gewonnen heb. En mn pa weet niet hoe dat werkt....Dus die moet ik maar even laten schieten vrees ik:boxed::crybaby:

En als ik wel internet heb daar, kan ik m altijd nog morgen als de sodemieter kopen:mf_rosetinted:

 

en anders check ik wel voor je of je 'm hebt:wink2:

wat is jou nummer bij de weg? want ik wildje je vanmiddag eigenlijk ook wel smsen maar ik heb je nummer helemaal niet :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

en anders check ik wel voor je of je 'm hebt:wink2:

wat is jou nummer bij de weg? want ik wildje je vanmiddag eigenlijk ook wel smsen maar ik heb je nummer helemaal niet :blush-anim-cl:

 

Je hebt pm:mf_rosetinted:

 

Gloeiende....het zij me niet gegund. Overboden. Maar zoals ik al zei, ik laat het er niet bij zitten, dan kennen ze Noekie nog niet. Onkruid vergaat niet:mf_rosetinted::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben thuissss!!!

 

ZOOO gelachen, ontzettend gezellig EN in allemaal dingen geweest waar ik nog NOOIT in geweest ben:thumb_yello:

Wat een feest!

 

Maar jooooongens wat ben ik moe.

 

Mikamail uitpakken!!!:thumb_yello::thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ben weer thuis :biggrin2::mf_rosetinted:

 

Ga wel niet te lang blijven, moet er om half 9 weer uit en Mika is er natuurlijk ook nog .. :naughty::bleh:

 

Ik moet er (weer) om half 8 uit:shocked: :crybaby:

Als ik daarvan thuis kom, ga ik linea recta mijn bedje weer in. Dinsdag vrij, nou die ga ik ook de hele dag in bed liggen:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ben weer thuis :biggrin2::mf_rosetinted:

 

Ga wel niet te lang blijven, moet er om half 9 weer uit en Mika is er natuurlijk ook nog .. :naughty::bleh:

 

Ik ben thuissss!!!

 

ZOOO gelachen, ontzettend gezellig EN in allemaal dingen geweest waar ik nog NOOIT in geweest ben:thumb_yello:

Wat een feest!

 

Maar jooooongens wat ben ik moe.

 

Mikamail uitpakken!!!:thumb_yello::thumb_yello

 

 

Mooi, jullie zijn ook weer veilig thuis gekomen. En net zo verslaafd aan MFC als ik merk ik al :naughty:

Link to comment
Share on other sites

en anders check ik wel voor je of je 'm hebt:wink2:

 

Ehmmm....MOCHT ik nou geen internet hebben, dan wil jij dus even kijken he?:naughty: Heb nog wat biedinkjes uitstaan nu. Ik hoop dat ik gewoon online kan daar, kom op zeg, in WERELDSTAD ROTTERDAM geen internetverbinding, in het grootste zkh van het land.....Zou wat wezen.... Maargoed, je weet het nooit vandaag de dag:blink:

Link to comment
Share on other sites

Mooi, jullie zijn ook weer veilig thuis gekomen. En net zo verslaafd aan MFC als ik merk ik al :naughty:

 

Puur om even te laten weten dat ik veilig aangekomen ben hoor :mf_rosetinted:

 

 

Heb momenteel 1 foto .. de rest ga ik morgen doen, dat gaat nu echt niet meer :bleh:

 

Enjoy..

 

chickvi1.jpg

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Jeeeej!! Onze Hyves-vriendin heeft een mooie actie gedaan voor de veraardag van Mika!!!! Wat zal hij BLIJ zijn:naughty:

 

Morgen is Mika jarig en wordt hij 25..zoals de meeste van jullie wel weten. Nu heb ik namens een aantal fans een filmpje gemaakt voor zijn verjaardag, omdat wij toch wel graag iets wouden doen voor zijn verjaardag. In dit filmpje komen foto's te staan van de fans die meedoen en je naam komt erin. Nu heb ik nog 1 plekje over. Wil jij graag mee doen, stuur me een berichtje met de link van je foto en je zit erbij. Wie het eerste is zit erbij.

 

Liefs Sylvana

 

Wat JAMMER zeg, dat ik te laat was.....

 

 

Waarom bezorgt dat wicht me om een of andere reden jeuk??:blink::puking:

Link to comment
Share on other sites

Ik leef nog! Morgen komt die vlog wel, ben nu helemaal afgepeigerd:roftl: Maar heb nog nooit zoveel gelachen, vooral de Happy Birthday in het bootje was fantastisch:roftl:

 

Ik heb het tegen mijn ouders verteld (moest verslag doen en dat was toch wel het belangrijkste natuurlijk :roftl:) .. hun gezichten .. geld waard .. :roftl:

 

Je hebben me gek verklaard :tears:

(nog maar eens :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Jeeeeeej!!! Allemaal eftelingmensjes die weer thuis zijn!!!

Ben blij dat jullie het zo naar je zin gehad hebben meiden! Volgend jaar weer:mf_rosetinted: MET MIJ erbij:bleh:

 

:boing:

 

Ben wel blij dat ik thuis ben, het was toch niet zo evident :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Puur om even te laten weten dat ik veilig aangekomen ben hoor :mf_rosetinted:

 

 

Heb momenteel 1 foto .. de rest ga ik morgen doen, dat gaat nu echt niet meer :bleh:

 

Enjoy..

 

chickvi1.jpg

 

:roftl:

 

 

:chkn: ! (die van mij was te donker, dus ik "leen" deze van jou :thumb_yello:)

Link to comment
Share on other sites

Jeeeej!! Onze Hyves-vriendin heeft een mooie actie gedaan voor de veraardag van Mika!!!! Wat zal hij BLIJ zijn:naughty:

 

 

 

Wat JAMMER zeg, dat ik te laat was.....

 

 

Waarom bezorgt dat wicht me om een of andere reden jeuk??:blink::puking:

 

:roftl::roftl:

Ik las t ook

té triest voor woorden...de meeste doelloze gespendeerde 10seconden uit mijn leven:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy