Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

:crybaby:

Ik ben nu al zeker 2 uur bezig met het zoeken naar een WERKEND programmaatje om van dailymotion te downloaden...blijkbaar is Orbit een goed programma, maar HIER werkt het niet:thumbdown:

Kan iemand mij die sturen PLZ?

 

Heb je de laatste versie van Realplayer, die kan het ook.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

*zucht* Jij snapt er ook totaal niks van hé .. :roftl:

Ja dat zeg ik toch al? Leg het dan ook eens fatsoenlijk uit zeg :sneaky2::blink:

 

Dan hoop ik niet dat ie de conversatie hierboven leest, dan weet ie het wel zeker :roftl:

 

:lmfao: Geweldig, die denkt de slag van zijn leven geslagen te hebben:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja dat zeg ik toch al? Leg het dan ook eens fatsoenlijk uit zeg :sneaky2::blink:

 

 

 

:lmfao: Geweldig, die denkt de slag van zijn leven geslagen te hebben:roftl

 

Weet je .. dat is nu niet om je te pesten ofzo hé .. maar eigenlijk zou ik moeten gaan slapen :blush-anim-cl: Ofja, mijn bed ingaan toch .. :naughty::mf_rosetinted:

 

Laat maar zijn :blink:

Link to comment
Share on other sites

Weet je .. dat is nu niet om je te pesten ofzo hé .. maar eigenlijk zou ik moeten gaan slapen :blush-anim-cl: Ofja, mijn bed ingaan toch .. :naughty::mf_rosetinted:

 

Laat maar zijn :blink:

 

Jaja madam....Vlucht maar....Zoek maar weer een uitweg he en laat mij in onwetendheid achter :tears:

Ik kom er morgen nog wel even op terug, okee?:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Jaja madam....Vlucht maar....Zoek maar weer een uitweg he en laat mij in onwetendheid achter :tears:

Ik kom er morgen nog wel even op terug, okee?:mf_rosetinted:

 

Snorry :tears:

Maar is goed .. help me er morgen aan te herinneren :wink2:

Zal dan ook wel weer 1 of andere uitweg verzinnen.. :bleh:

 

Slaap goed iedereen (wanneer jullie van plan zijn om te gaan) en tot morgen!

 

Byebye...

Link to comment
Share on other sites

Snorry :tears:

Maar is goed .. help me er morgen aan te herinneren :wink2:

Zal dan ook wel weer 1 of andere uitweg verzinnen.. :bleh:

 

Slaap goed iedereen (wanneer jullie van plan zijn om te gaan) en tot morgen!

 

Byebye...

 

Awwww, ga jij maar lekker slapen hoor meis, morgen weer hard leren:boxed:

Ik heb morgen vast ook een leuk programma, zou ook beter kunnen gaan slapen, maar ach, nu ik het rijk voor mezelf heb....

Ik zal je morgen inderdaad nog eens naar een degelijke uitleg vragen, want hier kan ik natuurlijk niets mee.

 

Hoop dat je inmiddels lekker slaapt en tot morgen!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Owww...ik zie nu ineens een smsje van mn lieve zusje José van ongeveer een uur geleden....De stroom is daar uitgevallen en ze dacht niet meer online te komen vanavond. Of ik dat even door wilde geven...dus bij deze....Sorry dat t zo laat is, maar beter laat dan nooit (dat is zo ongeveer mijn levensmotto met alles wat ik vergeet:blink::roftl:)...

Link to comment
Share on other sites

Owww...ik zie nu ineens een smsje van mn lieve zusje José van ongeveer een uur geleden....De stroom is daar uitgevallen en ze dacht niet meer online te komen vanavond. Of ik dat even door wilde geven...dus bij deze....Sorry dat t zo laat is, maar beter laat dan nooit (dat is zo ongeveer mijn levensmotto met alles wat ik vergeet:blink::roftl:)...

 

Stroom uitgevallen?

Wat voor gat woont zij?:bleh: geintje.

Wel erg, stel zoiets duurt lang, dan bederft alles in koelkast enzo...duur grapje:thumbdown:

Hopelijk snel weer stroom daar!!!

 

Ik ga zo denk ik echt maar snurken, wil zo graag filmpje hebben :(

Link to comment
Share on other sites

Stroom uitgevallen?

Wat voor gat woont zij?:bleh: geintje.

 

Heeey ho, ik woon nie in een gat! :sneaky2: (ja toch wel een beetje, Apeldoorn is niet dat je zegt 'ubercool'!) Maar stroom was alleen in huis uitgevallen, er klopt gewoon niks van de electriciteit bij ons in huis! Stoppen waren gister tot twee keer toe doorgeslagen, toen we een lamp aan wilde doen... :blink: En serieus.. er stond niks anders aan dan alleen een andere lamp... :blink: Nou ennieweej, er komt een dezer dagen een electricien langs, hopelijk ook om onze achterlijk hoge stroomrekening kwijt te schelden! (De Nuon was totaal in shock toen we belden over dat we dit jaar 1000 euro bij moesten betalen :naughty:)... aah bla bla, lekker boeiend verhaal weer op de vroege ochtend!

 

*loopt langzaam weg voor dagelijkse redactievergadering*

Bye!

Link to comment
Share on other sites

Heeey ho, ik woon nie in een gat! :sneaky2: (ja toch wel een beetje, Apeldoorn is niet dat je zegt 'ubercool'!) Maar stroom was alleen in huis uitgevallen, er klopt gewoon niks van de electriciteit bij ons in huis! Stoppen waren gister tot twee keer toe doorgeslagen, toen we een lamp aan wilde doen... :blink: En serieus.. er stond niks anders aan dan alleen een andere lamp... :blink: Nou ennieweej, er komt een dezer dagen een electricien langs, hopelijk ook om onze achterlijk hoge stroomrekening kwijt te schelden! (De Nuon was totaal in shock toen we belden over dat we dit jaar 1000 euro bij moesten betalen :naughty:)... aah bla bla, lekker boeiend verhaal weer op de vroege ochtend!

 

*loopt langzaam weg voor dagelijkse redactievergadering*

Bye!

 

Ik vond Apeldoorn wel grappig soms.

Maarja slechte bekabeling zou idd een beetje een hoge rekening KUNNEN verklaren...who knows. Ben benieuwd. Hopen dat het dat is.

Wat heeft NUON gedaan aan de rekening?

Maar alles doet het weer daar, das wel fijn!:thumb_yello:

 

 

Goeiemorgen allemaal!

Link to comment
Share on other sites

Moeten jullie nu eens wat weten ..

 

Krijg net bericht van de eigenaar van de beestenboel dat degene die zondag zou voeren (omdat ik er dus niet was) haar doodleuk een bericht heeft gestuurd dat ze de beesten is vergeten eten te geven .. :blink:

 

Verklaart wel waarom ik ze gisteren allemaal zo raar vond doen ..

Zoiets vergeet je toch niet?! :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy