Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Niet zo goed dan? Wat is up?

 

Je ne sais pas .. Iets ..

 

Heb trouwens vandaag een ontdekking gedaan .. berichten die je verstuurd via myspace (en dan dus bij je verzonden berichten staan waar je kan zien of die persoon ze leest of ..?) worden na 14 dagen automatisch verwijderd .. Dus dat is wat met dat verwijderd bericht van gisteren gebeurt is :roftl:

 

Wat trouwens niet wil zeggen dat hij de berichten niet gewoon weggegooid heeft, weet niet of je dat ergens kan zien ofzo?

 

Wilde net trouwens weer eens vriendelijk zijn .. hij heeft een nieuwe profielfoto en die staat dus ook bij z'n afbeeldingen maar hij had nergens reacties op z'n foto's .. Dacht van: laat ik lief zijn .. Dus ik plaats een reactie, blijkt dat er ingesteld is dat hij die eerst moet goedkeuren voordat die daar verschijnen .. en dat gaat dus niet gebeuren .. Pffft .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ga op je handen staan tegen de muur en doe dat een half uur:mf_rosetinted:Verveel je je het komende half uur niet meer:naughty:

 

ik kan niet op m'n handen staan...behalve als tegelijkertijd m'n voeten ook op de grond staan :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Huh? Niet gezien:shocked:Link?

 

De originele post:

 

 

Dus .. dit zie je als je gewoon de pagina bekijkt (jullie weten wel ongeveer wat waar staat denk ik hé? Heb ook de naam en alles weggedaan .. weet niet of ik die mag/moet/zou bekendmaken )

 

myspacege0.jpg

 

En dit zie je als ie je toegevoegd heeft ..

 

myspace1el1.jpg

 

myspace2lb3.jpg

 

Dus anders en meer.. maar toch ..

Link to comment
Share on other sites

Bienie, kun je die screenshots nog es laten zien dan? Ik heb ze niet gezien:blush-anim-cl:

 

Ze staan er .. was onderweg .. kan niet alles tegelijk :bleh::roftl:

Link to comment
Share on other sites

De originele post:

 

 

Dus .. dit zie je als je gewoon de pagina bekijkt (jullie weten wel ongeveer wat waar staat denk ik hé? Heb ook de naam en alles weggedaan .. weet niet of ik die mag/moet/zou bekendmaken )

 

myspacege0.jpg

 

En dit zie je als ie je toegevoegd heeft ..

 

myspace1el1.jpg

 

myspace2lb3.jpg

 

Dus anders en meer.. maar toch ..

 

 

 

wtf... o.0 waar gaat dit over? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Je ne sais pas .. Iets ..

 

Heb trouwens vandaag een ontdekking gedaan .. berichten die je verstuurd via myspace (en dan dus bij je verzonden berichten staan waar je kan zien of die persoon ze leest of ..?) worden na 14 dagen automatisch verwijderd .. Dus dat is wat met dat verwijderd bericht van gisteren gebeurt is :rftl:

 

Wat trouwens niet wil zeggen dat hij de berichten niet gewoon weggegooid heeft, weet niet of je dat ergens kan zien ofzo?

 

Wilde net trouwens weer eens vriendelijk zijn .. hij heeft een nieuwe profielfoto en die staat dus ook bij z'n afbeeldingen maar hij had nergens reacties op z'n foto's .. Dacht van: laat ik lief zijn .. Dus ik plaats een reactie, blijkt dat er ingesteld is dat hij die eerst moet goedkeuren voordat die daar verschijnen .. en dat gaat dus niet gebeuren .. Pffft .. :rftl:

 

Hmmm nou, dat is goed nieuws wel toch? :naughty: Voor niks druk gemaakt! :roftl:

 

Wel lief van je hoor! Niet te slijmerig geweest in je reactie? (:drool:)

 

Perv:mf_rosetinte:

 

Wat? :shocked:

 

ik weet niet...

iets met 'n jongen..

en handboeien o.i.d

 

 

:mf_roseinted:

 

 

of 'n potje monopoly...kan natuurlijk ook :mf_rosetinted:

 

Who's the perv now?! :floor:

ik kan wel leukere spelletjes bedenken! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

De originele post:

 

 

Dus .. dit zie je als je gewoon de pagina bekijkt (jullie weten wel ongeveer wat waar staat denk ik hé? Heb ook de naam en alles weggedaan .. weet niet of ik die mag/moet/zou bekendmaken )

 

myspacege0.jpg

 

En dit zie je als ie je toegevoegd heeft ..

 

myspace1el1.jpg

 

myspace2lb3.jpg

 

Dus anders en meer.. maar toch ..

Wat is daar dan mee?:blink:

 

Nu ben ik benieuwd hoe Mika's vroegere prive myspace eruit zag:roftl:

Ik weet zeker dat ie er nog steeds een heeft. Het moet gewoon. Hij leeft praktisch op het internet. Zo houdt ie contact (voornamelijk). Hij moet er toch een hebben onder een andere naam..

Link to comment
Share on other sites

wtf... o.0 waar gaat dit over? :blink:

 

Uhm .. wil je dat ik dat allemaal uitleg? :roftl:

 

Zal een korte samenvatting proberen...

 

Had een vriendschapsverzoek gedaan bij iemand die ik wel leuk vind maar die een privéprofiel heeft en waarvan ik totaal niet verwacht had dat ie zou accepteren. Heb 'm ook 2 berichten gestuurd (met tijd tussen natuurlijk), iets na het 2e bericht had die me plots geaccepteerd.. dus ik best wel blij ... Maar daar stopt het eigenlijk ook .. voor de rest negeert ie me totaal, stuurt niks terug op mijn berichten enzo ..

 

En nu weet ik niet goed wat of hoe ik daarvan moet denken .. en nu vroegen ze hier of ie veel vrienden heeft enzo (omdat het dan kan dat ie gewoon iedereen accepteert zeg maar) maar dat kan ik om 1 of andere reden niet zien .. terwijl ik wel meer van z'n profiel zie dan wanneer je geen vrienden bent ..

 

Vind het best wel raar allemaal :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ooooooh HOI BIEKJE!!

Sorry hoor, vergat te quoten, maar zag dat je ook online was! :mf_rosetinted:

 

How you doin? :das:

 

Hey no worries!

:)

 

I'm ok, beetje moe...morgen weer werken.

It's just life:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Uhm .. wil je dat ik dat allemaal uitleg? :roftl:

 

Zal een korte samenvatting proberen...

 

Had een vriendschapsverzoek gedaan bij iemand die ik wel leuk vind maar die een privéprofiel heeft en waarvan ik totaal niet verwacht had dat ie zou accepteren. Heb 'm ook 2 berichten gestuurd (met tijd tussen natuurlijk), iets na het 2e bericht had die me plots geaccepteerd.. dus ik best wel blij ... Maar daar stopt het eigenlijk ook .. voor de rest negeert ie me totaal, stuurt niks terug op mijn berichten enzo ..

 

En nu weet ik niet goed wat of hoe ik daarvan moet denken .. en nu vroegen ze hier of ie veel vrienden heeft enzo (omdat het dan kan dat ie gewoon iedereen accepteert zeg maar) maar dat kan ik om 1 of andere reden niet zien .. terwijl ik wel meer van z'n profiel zie dan wanneer je geen vrienden bent ..

 

Vind het best wel raar allemaal :roftl:

 

hoe heet het?

ga ik even zoeken :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm nou, dat is goed nieuws wel toch? :naughty: Voor niks druk gemaakt! :roftl:

 

Wel lief van je hoor! Niet te slijmerig geweest in je reactie? (:drool:)

 

Ja, beetje misschien wel .. Maar ik weet niet of je kan zien of die persoon jouw berichten verwijderd heeft of niet .. ze liggen misschien (waarschijnlijk) al lang in de vuilbak :roftl:

 

Neen (denk ik toch niet? :roftl:) .. gewoon gezegd dat ik het een leuke foto vond (is het ook :naughty:) en gevraagd of die van dit week-end was..

 

Wat is daar dan mee?:blink

 

Nu ben ik benieuwd hoe Mika's vroegere prive myspace eruit zag:roftl

Ik weet zeker dat ie er nog steeds een heeft. Het moet gewoon. Hij leeft praktisch op het internet. Zo houdt ie contact (voornamelijk). Hij moet er toch een hebben onder een andere naam..

 

Nou, dat je wel meer informatie krijgt, maar geen vrienden ziet of geen berichtje kan achterlaten (alleen e-mail sturen). Of is dat normaal? :blink:

 

Ik eigenlijk niet moet ik zeggen ... om 1 of andere reden ..

Link to comment
Share on other sites

Is er iemand die even een onbekende uit wil nodigen op hyves?

 

Die Jeroen heeft boven mij een krabbel staan van een chick

hahaha

je kent dr nou ook al zo lang he

hoelang ? 1 dag??

en daarna op msn ofzo

haha boeieeend.

 

dan wil ik mee naar hawaii

das keiii vet

 

xx

 

En natuurlijk vraag ik me nou af waar dat over gaat :naughty:

maar d'r berichten zijn prive...maar als ik vrienden met d'r wil worden ziet ze gelijk wat en waarom :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

leuker?

leuker dan dat?

tell me :mf_rosetinted:

 

hmmm, dunno, something like this? :das:

 

Hey no worries!

:)

 

I'm ok, beetje moe...morgen weer werken.

It's just life:bleh:

 

Ajaaaa, ik ken het, ik ken het! :naughty:

Hoewel ik al lang weer blij ben dat ik kan werken en dat Lowlands afgelopen is! :das:

Link to comment
Share on other sites

Hey no worries!

:)

 

I'm ok, beetje moe...morgen weer werken.

It's just life:bleh:

 

Hey Biekje .. had nog niks tegen je gezegd zeker? :blush-anim-cl::mf_rosetinted:

 

hoe heet het?

ga ik even zoeken :mf_rosetinted:

 

Het?!

En wat ga je dan zoeken?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy