Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

hmmm, dunno, something like this? :das:

 

 

 

oelalaaaaa....

nouja..

een combinatie zou helemaal prettig zijn :mf_rosetinted:

 

 

 

 

Het?!

En wat ga je dan zoeken?

 

 

Je lover dan, en even beetje informatie over 'm...mischien is het wel een crimineel :mf_rosetinted: of een vrouw...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, beetje misschien wel .. Maar ik weet niet of je kan zien of die persoon jouw berichten verwijderd heeft of niet .. ze liggen misschien (waarschijnlijk) al lang in de vuilbak :roftl:

 

Neen (denk ik toch niet? :roftl:) .. gewoon gezegd dat ik het een leuke foto vond (is het ook :naughty:) en gevraagd of die van dit week-end was..

 

hmm, nouja, vast dan omdat ze automatisch verwijderd zijn. Waarom zou ie de moeite nemen om na een poosje in ene het berircht zelf te verwijderen?

 

 

Aha, da's vrij normaal, lijkt me! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja, beetje misschien wel .. Maar ik weet niet of je kan zien of die persoon jouw berichten verwijderd heeft of niet .. ze liggen misschien (waarschijnlijk) al lang in de vuilbak :roftl:

 

Neen (denk ik toch niet? :roftl:) .. gewoon gezegd dat ik het een leuke foto vond (is het ook :naughty:) en gevraagd of die van dit week-end was..

 

 

 

Nou, dat je wel meer informatie krijgt, maar geen vrienden ziet of geen berichtje kan achterlaten (alleen e-mail sturen). Of is dat normaal? :blink:

 

Ik eigenlijk niet moet ik zeggen ... om 1 of andere reden ..

 

Ohja. Hmm. Ja dat kun je instellen, heb ik toch gezegd? Misschien is zn profiel dan niet zooooo prive.

 

Welke reden?:das:

Link to comment
Share on other sites

Je lover dan, en even beetje informatie over 'm...mischien is het wel een crimineel :mf_rosetinted: of een vrouw...

 

Mijn lover... yeah right .. :roftl:

Maar het is geen crimineel (denk ik) en voor zover ik weet ook geen vrouw .. Tenzij zijn profiel niet zijn profiel is natuurlijk, dan weet ik niet wie erachter zit :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Is er iemand die even een onbekende uit wil nodigen op hyves?

 

Die Jeroen heeft boven mij een krabbel staan van een chick

hahaha

je kent dr nou ook al zo lang he

hoelang ? 1 dag??

en daarna op msn ofzo

haha boeieeend.

 

dan wil ik mee naar hawaii

das keiii vet

 

xx

 

En natuurlijk vraag ik me nou af waar dat over gaat :naughty:

maar d'r berichten zijn prive...maar als ik vrienden met d'r wil worden ziet ze gelijk wat en waarom :blush-anim-cl:

 

 

Wie is het, kom maar op ik word wel haar vriendje

Link to comment
Share on other sites

hmm, nouja, vast dan omdat ze automatisch verwijderd zijn. Waarom zou ie de moeite nemen om na een poosje in ene het berircht zelf te verwijderen?

 

 

Aha, da's vrij normaal, lijkt me! :naughty:

 

Ja, ok .. maar ik bedoelde of hij in z'n inbox misschien de berichten al lang verwijderd had .. meteen na het lezen (nuja, aanklikken :bleh:) .. Weet niet of je dat dan ziet bij je verzonden berichten eigenlijk ..

 

Leek mij ook ja .. maar zal wel weer geen gevolg hebben :boxed:

 

Ohja. Hmm. Ja dat kun je instellen, heb ik toch gezegd? Misschien is zn profiel dan niet zooooo prive.

 

Welke reden?:das:

 

Hoe bedoel je? Dat ie gewoon iedereen accepteert?

(wat heb je er dan aan je profiel privé te maken, en waarom accepteer je dan pas na 2 weken ofzo?)

 

Weet niet? Heb er gewoon geen behoefte aan om dat te weten .. maar weet niet waarom :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Mijn lover... yeah right .. :roftl:

Maar het is geen crimineel (denk ik) en voor zover ik weet ook geen vrouw .. Tenzij zijn profiel niet zijn profiel is natuurlijk, dan weet ik niet wie erachter zit :bleh:

 

wat is je myspace naam? ik ben niet een vrienden met je :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ok .. maar ik bedoelde of hij in z'n inbox misschien de berichten al lang verwijderd had .. meteen na het lezen (nuja, aanklikken :bleh:) .. Weet niet of je dat dan ziet bij je verzonden berichten eigenlijk ..

 

Leek mij ook ja .. maar zal wel weer geen gevolg hebben :boxed:

 

 

 

Hoe bedoel je? Dat ie gewoon iedereen accepteert?

(wat heb je er dan aan je profiel privé te maken, en waarom accepteer je dan pas na 2 weken ofzo?)

 

Weet niet? Heb er gewoon geen behoefte aan om dat te weten .. maar weet niet waarom :roftl:

 

Oh ik heb geen idee. Er zijn wel meer van die slome mensen:naughty:Misschien wil hij gewoon geen berichten lezen omdat ie te druk is. Misschien verwijdert hij hem wel binnenkort. Misschien doet ie er wel niks mee en verwijdert ie hem niet. Who knows!

Link to comment
Share on other sites

wat is je myspace naam? ik ben niet een vrienden met je :naughty:

 

Dat zal dan een reden hebben :mf_rosetinted::bleh:

 

 

 

(andere) Linde.. hoe verberg je je vrienden?! :blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ok .. maar ik bedoelde of hij in z'n inbox misschien de berichten al lang verwijderd had .. meteen na het lezen (nuja, aanklikken :bleh:) .. Weet niet of je dat dan ziet bij je verzonden berichten eigenlijk ..

 

Leek mij ook ja .. maar zal wel weer geen gevolg hebben :boxed:

 

Euhm.. ik denk niet dat je dat ziet? Maarja, daar kan ik je, zoals je weet, helaas geen antwoord op geven!

 

 

Gewoon afwachten.. wie weet! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Oh ik heb geen idee. Er zijn wel meer van die slome mensen:naughty:Misschien wil hij gewoon geen berichten lezen omdat ie te druk is. Misschien verwijdert hij hem wel binnenkort. Misschien doet ie er wel niks mee en verwijdert ie hem niet. Who knows!

 

:blink: Je bent verwarrend.. weet je dat? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Euhm.. ik denk niet dat je dat ziet? Maarja, daar kan ik je, zoals je weet, helaas geen antwoord op geven!

 

 

Gewoon afwachten.. wie weet! :thumb_yello:

 

Neen, had ik ook niet verwacht :bleh:

 

 

Ja, net zoals bij de vorige 5 berichten .. wie weet ..

Ik weet dat er niks gaat gebeuren, anders was dat al lang gebeurt :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Waarom probeer je het nog dan? :mf_rosetinted:

 

Weet niet?

Omdat ik stom ben?

Omdat ik ergens toch de hoop heb dat 1 berichtje misschien het juiste is?

 

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Dat zal dan een reden hebben

 

 

 

(andere) Linde.. hoe verberg je je vrienden?!

Ik heb geen flauw idee, zal ik eens uitzoeken:blink:

:blink: Je bent verwarrend.. weet je dat?

 

Verwarrend en verward:mf_rosetinted:En trots:mf_rosetinted:

 

Ik ga er vandoor:wink2:

Doei:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond lieve kijkbuiskindertjes. Heb een grafmiddag gehad, heel de middag zitten piekeren enzo en ik besloot zojuist nog even iets nuttigs te doen vandaag. Dus heb ik mn huiswerk toch aan de kant gelegd en netjes ingelogd op mn favoriete site:naughty:

 

Alles okee hier?

Link to comment
Share on other sites

Ik heb geen flauw idee, zal ik eens uitzoeken:blink

 

 

Verwarrend en verward:mf_rosetinted En trots:mf_rosetinted

 

Ik ga er vandoor:wink2

Doei:huglove:

 

Dank je :roftl:

Volgens mij kan die gewoon meer dan dat wij kunnen :bleh:

 

Byebye :wink2:

 

I hunted u down! :mf_rosetinted:

 

Dat was ook nogal moeilijk .. :roftl:

 

Maar ik weet niet of ik jou wel wil accepteren :bleh:

Link to comment
Share on other sites

LINDE ZE HEEFT ME TOEGEVOEGD!!!:blink:

Even neuzen...

 

Dat ging snel :roftl:

 

Goedenavond lieve kijkbuiskindertjes. Heb een grafmiddag gehad, heel de middag zitten piekeren enzo en ik besloot zojuist nog even iets nuttigs te doen vandaag. Dus heb ik mn huiswerk toch aan de kant gelegd en netjes ingelogd op mn favoriete site:naughty:

 

Alles okee hier?

 

Anouk :boing:

 

Zeer verstandig van je :bleh:

 

Hier? Bij mij? Niet meteen ..

Bij jou ondertussen wel?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy