Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sorry voor mijn late reactie....Zit meerdere dingen tegelijk te doen...

 

@Jose: Ik had juist een kamer voor mezelf. Heerlijk. De nachtdienst zei dat t zo zou blijven omdat het bed naast me wegens vakantie gesloten was. Des te groter was mijn teleurstelling toen er vanmorgen iemand die kamer in kwam en mijn nieuwe kamergenoot bleek. En wat voor een: Iemand die geen woord Nederlands spreekt :boxed: Echt gezellig hoor....

 

Sorry voor mijn geklaag maar god, wat een dag....Mijn hoofd loopt over van gepieker over onderzoeken die ik niet wil, uitslagen die ik niet wil horen en ik ben gewoon dat hele schijtgedoe beu...

Link to comment
Share on other sites

Meissie toch! Probeer het je niet zo aan te trekken! :huglove:

 

Jaja, ik weet het ... het is niet belangrijk :roftl:

 

Sorry voor mijn late reactie....Zit meerdere dingen tegelijk te doen...

 

@Jose: Ik had juist een kamer voor mezelf. Heerlijk. De nachtdienst zei dat t zo zou blijven omdat het bed naast me wegens vakantie gesloten was. Des te groter was mijn teleurstelling toen er vanmorgen iemand die kamer in kwam en mijn nieuwe kamergenoot bleek. En wat voor een: Iemand die geen woord Nederlands spreekt :boxed: Echt gezellig hoor....

 

Sorry voor mijn geklaag maar god, wat een dag....Mijn hoofd loopt over van gepieker over onderzoeken die ik niet wil, uitslagen die ik niet wil horen en ik ben gewoon dat hele schijtgedoe beu...

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Sorry voor mijn late reactie....Zit meerdere dingen tegelijk te doen...

 

@Jose: Ik had juist een kamer voor mezelf. Heerlijk. De nachtdienst zei dat t zo zou blijven omdat het bed naast me wegens vakantie gesloten was. Des te groter was mijn teleurstelling toen er vanmorgen iemand die kamer in kwam en mijn nieuwe kamergenoot bleek. En wat voor een: Iemand die geen woord Nederlands spreekt :boxed: Echt gezellig hoor....

 

Sorry voor mijn geklaag maar god, wat een dag....Mijn hoofd loopt over van gepieker over onderzoeken die ik niet wil, uitslagen die ik niet wil horen en ik ben gewoon dat hele schijtgedoe beu...

 

Iemand die geen Nederlands spreekt? :boxed: reuze gezellig!

 

Klaag hier maar lekker van je af hoor! We zijn wel wat gewend nou! :bleh: Hmm wanneer krijg je de eerste uitslagen (heej volgens mij waren we gister hier gebleven toen de stroom uitviel..) en waarvan?

Link to comment
Share on other sites

De waarheid over eten dalijk op tv LOL

De relatie tussen eten en :chkn:

 

 

 

:roftl:

 

Ik ga dvdtje opzetten van Mika:wub2:

 

bananasplit.jpg

 

:licks_lips:

 

Ja ... dank je ...

 

 

Beetje?

 

tssk tssk ooh I forgot... je vind dat natuurlijk helemaal nie meer leuk, foto's van Meeks! :doh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy