Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

Pourquoi? :mf_rosetinted:

 

 

 

Hellow :mf_rosetinted:

 

Mwah ...

Met jou?

 

Beetje somber?

 

Goed hier!!

 

En met jou?? :wub2:

 

 

 

 

 

ANOUK, heb je geluid?

check deze ook uit:

:tears:

 

Met mij goed, zit potdikke weer aan die verslavende riddle :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:naughty: Had ik al eens gezien, er volgde toen een discussie of ie gephotoshopt was

 

Mijn eerste gedacht was dat ie er best wel zo uitzag (denkende aan de Ingie-foto..) ...

Link to comment
Share on other sites

Haha mijn god, dat is toch wel gephotoshopped he? (toch geen discussie over mogelijk :blush-anim-cl:) OMG als dat echt zou zijn...

 

Moet haast wel .. hij ziet er zo nep uit :roftl:

Maar als dat echt zou zijn .. tja .. dan is dat echt hé :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Haha mijn god, dat is toch wel gephotoshopped he? (toch geen discussie over mogelijk :blush-anim-cl:) OMG als dat echt zou zijn...

 

ik denk dat het echt is

 

maar ik geloof altijd alles veel tesnel:mf_rosetinted:

 

onee...

t ziet er idd wel beetje nep uit..:blink:

Link to comment
Share on other sites

Iemand die geen Nederlands spreekt? :boxed: reuze gezellig!

 

Klaag hier maar lekker van je af hoor! We zijn wel wat gewend nou! :bleh: Hmm wanneer krijg je de eerste uitslagen (heej volgens mij waren we gister hier gebleven toen de stroom uitviel..) en waarvan?

 

Ja echt, enórm gezellig.....Ben erg blij dat ik dit mee mag maken.....

 

Ik weet niet wanneer ik de eerste uitslagen krijg. Voorlopig is er godzijdank weer eens iets fout gegaan met t doorsturen van mn dossier vanuit Maastricht. Om een of andere reden raakt dat altijd kwijt. En ze willen hier dus nu weer dat ik WEL een keuze maak tussen EMC of AZM, ik wil en kan dat niet zo makkelijk.....Mijn vertrouwen ligt toch echt bij de arts in Maastricht. De arts waarvoor ik hierheen ben gegaan heb ik nog niet eens gezien..... Marjolein (arts azM) vindt het ook bullsh*t dat ik moet kiezen. Zij vraagt zich misschien ook af waar ze aan begonnen is.... En dan begonnen ze vanmorgen ook weer over dat onderzoek...Heb wederom gezegd dat ik t NIET wil. Klaar. Mijn lijf, het autonomierecht en de zinloosheid van dit al maakt het gewoon nee. Ik snap best dat ik een gewild studie-object ben, maar ze hebben inmiddels genoeg te bestuderen, laat ze eerst daar maar eens grandioze resultaten mee halen, dan kan ik altijd nog zeggen okee, ik ga akkoord. Maarja zolang ze nog altijd met hun handen in t haar staan over wat te doen....

Vandaag heb ik een longfunctie gehad. Weet niet hoe die ging, ook niet hoe hij in vergelijking met vorige keer was. Ben bang voor de uitslag hoewel ik vandaag niet eens zo kortademig en benauwd ben. Dat is dan eigenlijk aan de ene kant weer 'jammer'.... ze maken meestal dat soort tests op momenten dat t best gaat. Ik zie wel, het zijn sowieso nogal *afwijkende* resultaten voor iemand met mijn lengte en gewicht.....Dat zit sowieso wel snor:roftl:

 

Dank je trouwens voor die link van Sigur Rós:wub2:

Laat ik die kaarten toch maar gewoon bestellen, kan mij t ook allemaal schelen...Ik heb t verdiend:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

ik denk dat het echt is

 

maar ik geloof altijd alles veel te snel:mf_rosetinted:

 

Awww hoe naïef! :wub2:

 

ik ben weg!

 

slaap lekker:mf_rosetinted:

 

Slaap lekker!

:huglove:

 

Moet haast wel .. hij ziet er zo nep uit :roftl:

Maar als dat echt zou zijn .. tja .. dan is dat echt hé :mf_rosetinted:

 

Ik vind t nog best goed gedaan dan hoor! :fisch:

Link to comment
Share on other sites

uhhmm... (at random)

Red Hot Chili Peppers,

The Kooks,

Daft Punk,

De Jeugd van Tegenwoordig

Alphabeat,

Sam Sparro,

Calvin Harris,

Crystal Castles,

Digitalism,

...

njah. en nog veel meer uiteraard, maar dit zijn mijn huidige favorieten! :naughty:

 

En jij? :biggrin2:

 

Lol...look at that! the V festival lineup! :naughty:

Alphabeat --> they were just GREAT GREAT GREAT

Sam Sparro --> He was just... MISSING IN ACTION :boxed:

Calvin Harris --> He was aerm... very enthusiastic and drunk :naughty: That's my man :wub2::wub2: I loved that show.

Link to comment
Share on other sites

Ja echt, enórm gezellig.....Ben erg blij dat ik dit mee mag maken.....

 

Ik weet niet wanneer ik de eerste uitslagen krijg. Voorlopig is er godzijdank weer eens iets fout gegaan met t doorsturen van mn dossier vanuit Maastricht. Om een of andere reden raakt dat altijd kwijt. En ze willen hier dus nu weer dat ik WEL een keuze maak tussen EMC of AZM, ik wil en kan dat niet zo makkelijk.....Mijn vertrouwen ligt toch echt bij de arts in Maastricht. De arts waarvoor ik hierheen ben gegaan heb ik nog niet eens gezien..... Marjolein (arts azM) vindt het ook bullsh*t dat ik moet kiezen. Zij vraagt zich misschien ook af waar ze aan begonnen is.... En dan begonnen ze vanmorgen ook weer over dat onderzoek...Heb wederom gezegd dat ik t NIET wil. Klaar. Mijn lijf, het autonomierecht en de zinloosheid van dit al maakt het gewoon nee. Ik snap best dat ik een gewild studie-object ben, maar ze hebben inmiddels genoeg te bestuderen, laat ze eerst daar maar eens grandioze resultaten mee halen, dan kan ik altijd nog zeggen okee, ik ga akkoord. Maarja zolang ze nog altijd met hun handen in t haar staan over wat te doen....

Vandaag heb ik een longfunctie gehad. Weet niet hoe die ging, ook niet hoe hij in vergelijking met vorige keer was. Ben bang voor de uitslag hoewel ik vandaag niet eens zo kortademig en benauwd ben. Dat is dan eigenlijk aan de ene kant weer 'jammer'.... ze maken meestal dat soort tests op momenten dat t best gaat. Ik zie wel, het zijn sowieso nogal *afwijkende* resultaten voor iemand met mijn lengte en gewicht.....Dat zit sowieso wel snor:roftl:

 

Dank je trouwens voor die link van Sigur Rós:wub2:

Laat ik die kaarten toch maar gewoon bestellen, kan mij t ook allemaal schelen...Ik heb t verdiend:mf_rosetinted:

 

Vervelend dat ze je zo onder druk zetten, met dat kiezen tussen EMC en AZM en over dat onderzoek. Voorlopig ben je er nog niet veel mee opgeschoten. Al is het natuurlijk wel pas kort dat je daar ligt.

Je mag toch nog wel het weekend naar huis :blink:

Link to comment
Share on other sites

Lol...look at that! the V festival lineup! :naughty

Alphabeat --> they were just GREAT GREAT GREAT

Sam Sparro --> He was just... MISSING IN ACTION :boxed:

Calvin Harris --> He was aerm... very enthusiastic and drunk :naughty: That's my man :wub2::wub2: I loved that show.

 

Hey Niki :mf_rosetinted:

 

Heb je toch nog een beetje plezier gehad? :original:

Heb je Air Traffic gezien? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Hey Niki :mf_rosetinted:

 

Heb je toch nog een beetje plezier gehad? :original:

Heb je Air Traffic gezien? :bleh:

 

Bienie! Hoe gaat het?

Ja, veel plezier! Het was heeeeel leuk!

Nee, ik heb ze niet gezien, ik wilde mijn plaats front row niet verliezen , ik ben de hele tijd in de JJB arena gebleven (tot na Calvin Harris). Ik moest kiezen en het was niet zo hard te doen ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja echt, enórm gezellig.....Ben erg blij dat ik dit mee mag maken.....

 

Ik weet niet wanneer ik de eerste uitslagen krijg. Voorlopig is er godzijdank weer eens iets fout gegaan met t doorsturen van mn dossier vanuit Maastricht. Om een of andere reden raakt dat altijd kwijt. En ze willen hier dus nu weer dat ik WEL een keuze maak tussen EMC of AZM, ik wil en kan dat niet zo makkelijk.....Mijn vertrouwen ligt toch echt bij de arts in Maastricht. De arts waarvoor ik hierheen ben gegaan heb ik nog niet eens gezien..... Marjolein (arts azM) vindt het ook bullsh*t dat ik moet kiezen. Zij vraagt zich misschien ook af waar ze aan begonnen is.... En dan begonnen ze vanmorgen ook weer over dat onderzoek...Heb wederom gezegd dat ik t NIET wil. Klaar. Mijn lijf, het autonomierecht en de zinloosheid van dit al maakt het gewoon nee. Ik snap best dat ik een gewild studie-object ben, maar ze hebben inmiddels genoeg te bestuderen, laat ze eerst daar maar eens grandioze resultaten mee halen, dan kan ik altijd nog zeggen okee, ik ga akkoord. Maarja zolang ze nog altijd met hun handen in t haar staan over wat te doen....

Vandaag heb ik een longfunctie gehad. Weet niet hoe die ging, ook niet hoe hij in vergelijking met vorige keer was. Ben bang voor de uitslag hoewel ik vandaag niet eens zo kortademig en benauwd ben. Dat is dan eigenlijk aan de ene kant weer 'jammer'.... ze maken meestal dat soort tests op momenten dat t best gaat. Ik zie wel, het zijn sowieso nogal *afwijkende* resultaten voor iemand met mijn lengte en gewicht.....Dat zit sowieso wel snor:rftl:

 

Dank je trouwens voor die link van Sigur Rós:wu2:

Laat ik die kaarten toch maar gewoon bestellen, kan mij t ook allemaal schelen...Ik heb t verdiend:mf_rosetnted:

 

Whoa, ze weten nog niet wat ze met je aanmoeten? :blink: Lekker is dat...

 

En je verdiend zeker een concert van Sigur Rós... kan je voorstellen hoe magisch dat zal zijn! (Maar serieus, weer er nu heel snel bij, want op Lowlands waren ze gewoon overdonderend goed, dus de kaartverkoop zal heel snel gaan) Ik dacht eigenlijk dat je al kaartjes had? :shocked:

 

Lol...look at that! the V festival lineup! :naughty:

Alphabeat --> they were just GREAT GREAT GREAT

Sam Sparro --> He was just... MISSING IN ACTION :boed:

Calvin Harris --> He was aerm... very enthusiastic and drunk :naughty: That's my man :wub2::wub2: I loved that show.

 

Oooh god ja, ik had gelezen dat Sam gecanceld had! Bummer! :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Bienie! Hoe gaat het?

Ja, veel plezier! Het was heeeeel leuk!

Nee, ik heb ze niet gezien, ik wilde mijn plaats front row niet verliezen , ik ben de hele tijd in de JJB arena gebleven (tot na Calvin Harris). Ik moest kiezen en het was niet zo hard te doen ;)

 

Gaat wel..

Fijn dat je toch genoten hebt :thumb_yello:

En jammer dat je Air Traffic niet hebt kunnen zien :bleh:

(naja, hadden ze in Werchter niet op hetzelfde podium als Mika gestaan & voor Mika gekomen had ik ze ook nooit gezien .. was misschien beter geweest voor mij :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy