Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gaat wel..

Fijn dat je toch genoten hebt :thumb_yello:

En jammer dat je Air Traffic niet hebt kunnen zien :bleh:

(naja, hadden ze in Werchter niet op hetzelfde podium als Mika gestaan & voor Mika gekomen had ik ze ook nooit gezien .. was misschien beter geweest voor mij :roftl:)

 

Hoezo, beter voor jou? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

ik ga mn bedje opzoeken..

ByeBye..:huglove

 

Slaap goed!

Byebye ...

 

Hoezo, beter voor jou? :naughty:

 

Ja nou .. lang verhaal? :roftl:

Maar ik vond ze een beetje errug goed .. en ja, nu is Mika niet meer alleen in mijn leven :blush-anim-cl::roftl: Niet dat mijn ouders zo blij zijn met mijn keuze .. maar dat waren ze met Mika ook niet .. dus ach.. :bleh:

 

En ik stond ook nog eens aan de verkeerde kant .. kon Jim veel te goed in actie zien :blush-anim-cl:

 

Beetje korte samenvatting :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja nou .. lang verhaal? :roftl:

Maar ik vond ze een beetje errug goed .. en ja, nu is Mika niet meer alleen in mijn leven :blush-anim-cl::roftl: Niet dat mijn ouders zo blij zijn met mijn keuze .. maar dat waren ze met Mika ook niet .. dus ach.. :bleh:

 

En ik stond ook nog eens aan de verkeerde kant .. kon Jim veel te goed in actie zien :blush-anim-cl:

 

Beetje korte samenvatting :roftl:

 

Een nieuwe verslaving dus ? :naughty:

Je ouders hebben iets tegen Mika? Ik bedoel... hij is toch niet zo "slecht", hij is geen punk of hardrocker lol.

Link to comment
Share on other sites

Een nieuwe verslaving dus ? :naughty:

Je ouders hebben iets tegen Mika? Ik bedoel... hij is toch niet zo "slecht", hij is geen punk of hardrocker lol.

 

Neu ... geen verslaving .. Denk ik :blink::roftl:

Ze hebben er niet echt wat tegen hoor, ze (vooral mijn vader) moeten gewoon altijd onnozel kunnen doen over artiesten die ik leuk vind .. :bleh: Al denk ik wel dat ze de muziek van Air Traffic gewoon echt niks vinden :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Slaap goed!

Byebye ...

 

 

 

Ja nou .. lang verhaal? :roftl:

Maar ik vond ze een beetje errug goed .. en ja, nu is Mika niet meer alleen in mijn leven :blush-anim-cl::roftl: Niet dat mijn ouders zo blij zijn met mijn keuze .. maar dat waren ze met Mika ook niet .. dus ach.. :bleh:

 

En ik stond ook nog eens aan de verkeerde kant .. kon Jim veel te goed in actie zien :blush-anim-cl:

 

Beetje korte samenvatting :roftl:

 

'k Vind hem nog steeds super jong om te zien :mf_rosetinted: , maar er lijkt me niets mis met hem.

Link to comment
Share on other sites

'k Vind hem nog steeds super jong om te zien :mf_rosetinted: , maar er lijkt me niets mis met hem.

 

Dat komt omdat hij gewoon nog jong is :mf_rosetinted::roftl:

(naja, in vergelijking met mij niet zo .. maar hij is jonger dan Mika ja :bleh:)

 

En er lijkt je niks mis met hem? Super :roftl:

Wat zou er dan mis kunnen zijn?

 

Hollaaaaa ik ga nu slapen!!

Weltrusten!

 

news_article

 

Dat is plots :blink:

 

Slaap goed?

Byebye...

Link to comment
Share on other sites

Ojaaa sowwy, ik was veeeeeeel van Lowlands aan het terugkijken :wub2: ipv hier online te zijn! Maar ben zo moe, en morregeh weer werrekeh! :thumb_yello:

 

 

Sweet dreams! :huglove:

 

Excuses .. :bleh:

 

Slaap goed :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Dat komt omdat hij gewoon nog jong is :mf_rosetinted::roftl:

(naja, in vergelijking met mij niet zo .. maar hij is jonger dan Mika ja :bleh:)

 

En er lijkt je niks mis met hem? Super :roftl:

Wat zou er dan mis kunnen zijn?

 

Niks mis natuurlijk.

Gelukkig ziet Mika er wat rijper uit :licks_lips::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Niks mis natuurlijk.

Gelukkig ziet Mika er wat rijper uit :licks_lips::mf_rosetinted:

 

Gelukkig voor jou ja :roftl:

Maar ik heb ook geen problemen met die andere persoon .. vind dat ook wel wat hebben :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Vervelend dat ze je zo onder druk zetten, met dat kiezen tussen EMC en AZM en over dat onderzoek. Voorlopig ben je er nog niet veel mee opgeschoten. Al is het natuurlijk wel pas kort dat je daar ligt.

Je mag toch nog wel het weekend naar huis :blink:

Ja ik vind het ook niet tof, bovendien word ik altijd al in meerdere ziekenhuizen behandeld, dus die ene erbij is ook zo'n punt niet......Ze zijn mn dossier kwijt, lekker handig. Nu zeggen ze dat ze dat niet hebben gekregen vanuit t AZM maar die hebben t woensdag meteen toen evt overplaatsing ter sprake kwam al besproken. En bovendien nog niets tegen mn arts daar gezegd over dat er nog geen papieren zijn. Het komt erop neer dat ik een soort boodschapper ben nu en daar houd ik niet zo van. Zoek het lekker zelf uit zeg....

En reken maar dat ik in het weekend hier weg ben ja. Ze doen toch niets in t weekend, pillen kan ik thuis ook innemen en die ziekte die is nou eenmaal gewoon altijd aanwezig zeg maar. Niet zo accuut dat ik ervoor in t zkh moet blijven. Dat is maar goed ook want anders zou ik hier nooit meer wegkomen....

 

Whoa, ze weten nog niet wat ze met je aanmoeten? :blink: Lekker is dat...

 

En je verdiend zeker een concert van Sigur Rós... kan je voorstellen hoe magisch dat zal zijn! (Maar serieus, weer er nu heel snel bij, want op Lowlands waren ze gewoon overdonderend goed, dus de kaartverkoop zal heel snel gaan) Ik dacht eigenlijk dat je al kaartjes had? :shocked:

Heel fijn ja...

 

Had al kaarten besteld inderdaad, maar er is iets misgegaan. Toen ik ze weer wilde kopen was mn geld op en nu ga ik daar gewoon maling aan hebben. Zul je zien dat ik weer ziek word dan, maar dat zie ik dan wel weer.....

 

 

Oooh god ja, ik had gelezen dat Sam gecanceld had! Bummer! :thumbdown:

 

Hollaaaaa ik ga nu slapen!!

Weltrusten!

 

news_article

 

Beetje laat, maar zoals ik vaker zeg: Beter laat dan nooit.

Slaap lekker meis en tot morgen!

Link to comment
Share on other sites

Ja ik vind het ook niet tof, bovendien word ik altijd al in meerdere ziekenhuizen behandeld, dus die ene erbij is ook zo'n punt niet......Ze zijn mn dossier kwijt, lekker handig. Nu zeggen ze dat ze dat niet hebben gekregen vanuit t AZM maar die hebben t woensdag meteen toen evt overplaatsing ter sprake kwam al besproken. En bovendien nog niets tegen mn arts daar gezegd over dat er nog geen papieren zijn. Het komt erop neer dat ik een soort boodschapper ben nu en daar houd ik niet zo van. Zoek het lekker zelf uit zeg....

En reken maar dat ik in het weekend hier weg ben ja. Ze doen toch niets in t weekend, pillen kan ik thuis ook innemen en die ziekte die is nou eenmaal gewoon altijd aanwezig zeg maar. Niet zo accuut dat ik ervoor in t zkh moet blijven. Dat is maar goed ook want anders zou ik hier nooit meer wegkomen....

 

 

 

 

 

Beetje laat, maar zoals ik vaker zeg: Beter laat dan nooit.

Slaap lekker meis en tot morgen!

 

Anouk, je bent er ook nog. Bienie en ik begonnen onszelf al zielig te vinden.

Link to comment
Share on other sites

Hm, misschien moet ik er dan vanavond ook maar eens bijtijds induiken. 't Was gisteren weer een beetje te laat, zelfs voor mijn doen.

 

Welnee, je kunt ons toch niet alleen laten?:tears:

Straks is iedereen weg en dan zit ik hier maar een beetje zinloos te zitten. De mikagasmic is ook niet erg boeiend de laatste dagen (pubergehalte is iets te hoog naar mijn zin.....) dus dan ga ik me vervelen:shocked::boxed:

Link to comment
Share on other sites

Hm, misschien moet ik er dan vanavond ook maar eens bijtijds induiken. 't Was gisteren weer een beetje te laat, zelfs voor mijn doen.

 

:crybaby:

 

Nee. Anouk is er ook nog, maar die is niet zo heel snel vandaag. Sorry:wink2:

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Welnee, je kunt ons toch niet alleen laten?:tears:

Straks is iedereen weg en dan zit ik hier maar een beetje zinloos te zitten. De mikagasmic is ook niet erg boeiend de laatste dagen (pubergehalte is iets te hoog naar mijn zin.....) dus dan ga ik me vervelen:shocked::boxed:

 

Ja, teveel gierende hormonen en schotse meer-monsters naar m'n zin. En weinig foto's.

Ik verdoe m'n tijd de laatste twee dagen in die gruwelijke riddle-thread. Verslavend dat ding.

Link to comment
Share on other sites

Anouk, je bent er ook nog. Bienie en ik begonnen onszelf al zielig te vinden.

 

Dat valt wel mee toch? Ik laat jullie ook niet zomaar in de steek zonder gedag te zeggen hoor.....dat zou ik niet kunnen:blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er ook nog!

Net 1 dvd-tje gekeken:wub2:

Thanx Sinas: GEWELDIG!!!

 

En verder heb ik nogmaals gewoeld door de lading confetti en NOG een kadootje gevonden! Dit keer een mobieletelfoondinghanger met M-metjes en dingetjes als minikubus...heel leuk iig, zilverkleurig.

En gisteren ging ik daar nog eens doorheen en vond NOG een button!:thumb_yello:

 

Ik durf die doos nu niet weg te doen, bang dat ik wat weggooi:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy